Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
Olly
XavC
Sophie
Princess Sylvysprit
Nekotaku
Shiro
UltimateAction
Urameshiya
Reym
Deviljho
Remilia~
15 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 14 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Olly vr feb 14, 2014 9:56 pm

    Urameshiya schreef:Goed, dit maakt het er dus niet makkelijker op...

    De mogelijkheid bestaat dat Ulti een ketter is en Eevee een wolf, maar dat is statistisch vrij onwaarschijnlijk. Bovendien zou dat vanzelf duidelijk worden op het moment dat de echte priester dit leest, en zal die alsnog ingrijpen. Vooralsnog lijkt dat me dus geen goed scenario om naar te handelen. Zowel Ulti als Eevee lijken me op dit moment geen goed galgmateriaal. Voor Devil geldt, naar mijn mening, op dit moment hetzelfde.

    Vandaar dat ik vrolijk verder ga naar de volgende kandidaat op mijn lijstje. Zijn recente posts brengen me erg aan het twijfelen of dit een goede keus is, maar ik heb niets beter op het moment. Ik stem op Nekotaku. Ik twijfel overigens tussen hem en XavC. Ik ga nog even hun posts doorlezen, en misschien verander ik nog van gedachten.

    Olly schreef:Dan wil ik nu graag met Ura meestemmen, aangezien hij als cupido weet wie we niet moeten hebben.
    Je neemt nu aan dat het koppel bestaat uit twee burgers en we hen dus niet zouden moeten hebben. Ik weet echter helemaal niet of dat het geval is. Ik zou wíllen dat ik wist op wie ik moest stemmen.

    Als het een wolf burger koppel is, is dat later pas relevant denk ik, ik wil voor nu zoveel mogelijk mankracht overhouden.
    Nekotaku.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 14 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku vr feb 14, 2014 10:09 pm

    Gadsamme, hoe moet een mens met minder dan 2 uur resterend en deze hap aan informatie proberen hier conclusies uit te puren?
    Aan de ene kant zou ik willen wachten om te zien of er nog een priester tevoorschijn komt, aan de andere kant is het goed mogelijk dat er enkel een ketter is, of Ulti wel degelijk de priester is en Eevee en Devil gewoon te paranoïde burgers.
    Maar als ik nu m'n rol niet bekend maak, gaat er misschien niet meer genoeg veranderd worden van stem om het tij te keren. Iemand nog ideeën?
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 14 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya vr feb 14, 2014 10:11 pm

    Okee, na het herlezen van de afgelopen pagina's pas ik mijn stem toch nog een keertje aan. Ik volg hierin dan maar, bij gebrek aan betere aanwijzingen, de intuïtie van Lyari en stem op XavC. Neko heeft een aantal dingen gezegd die voor een wolf iets te vergezocht zouden zijn, dus ik vind het te riskant om nu op hem te stemmen. XavC daarentegen past nog prima in het wolvenprofiel.

    Sorry dat ik nu geen uitgebreidere argumentering heb, maar de tijd begint te dringen.

    Overigens, een flink aantal stemmen staan nog op mij en Ulti. Misschien tijd om daar wat aan te veranderen?
    UltimateAction
    UltimateAction
    Assistent van Patchouli


    Leeftijd : 27

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 14 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van UltimateAction vr feb 14, 2014 10:13 pm

    Urameshiya schreef:Okee, na het herlezen van de afgelopen pagina's pas ik mijn stem toch nog een keertje aan. Ik volg hierin dan maar, bij gebrek aan betere aanwijzingen, de intuïtie van Lyari en stem op XavC. Neko heeft een aantal dingen gezegd die voor een wolf iets te vergezocht zouden zijn, dus ik vind het te riskant om nu op hem te stemmen. XavC daarentegen past nog prima in het wolvenprofiel.

    Sorry dat ik nu geen uitgebreidere argumentering heb, maar de tijd begint te dringen.

    Overigens, een flink aantal stemmen staan nog op mij en Ulti. Misschien tijd om daar wat aan te veranderen?
    Dat vond ik dus ook van XavC dus wederom wordt het dus XavC
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 14 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku vr feb 14, 2014 10:15 pm

    * me kijkt links en rechts * @_@
    Guys, wat doen jullie toch?! Ik ga sowieso niet meer op Ura stemmen, maar nu heb ik echt geen flauw idee meer of ik voor Devil, Reym of Olly ga. Of ook gewoon mee naar Xav.
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 14 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Shiro vr feb 14, 2014 10:19 pm

    Het klinkt misschien raar gezien de huidige situatie, maar ik ga toch op eeveespirit stemmen. Dat er twee berichten uit zijn chatlog verdwenen zijn is iets waar ik niet overheen kan komen in mijn beoordeling, en hoewel de kans me klein lijkt, is de optie dat UltimateAction een ketter is gewoon mogelijk.

    XavC gedraagt zich anders, maar hij gedraagt zich naar mijn gevoel al helemaal anders dan hij deed in ronde 17, waar hij een weerwolf was. Ik ken hem lang niet zo goed als bijvoorbeeld Lyari, maar in die ronde wilde hij echt graag winnen en maakte hij ook vaker grotere posts. Nu zijn het maar een paar kleinere, en daardoor lijkt hij echt heel anders.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 14 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya vr feb 14, 2014 10:20 pm

    Ergens kan ik begrijpen waarom Shiro alsnog op Eevee stemt. En ze heeft wel gelijk dat XavC anders is dan in ronde 17. Aaaaargh. Ik begin nu nog meer te twijfelen!
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 14 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Deviljho vr feb 14, 2014 10:20 pm

    Tja, ik heb het wel erg moeilijk voor iedereen gemaakt eh.
    Het spijt me, serieus ;_; het was niet de bedoeling om het balans van het spel overhoop te gooien, door illegale informatie.
    Maar in ieder geval, met nog maar 2 uur op de klok, moet er toch weer gestemd worden. XavC lijkt aardig stil, en verder heb ik mezelf extra verdacht gemaakt hierdoor. Het is natuurlijk nog steeds niet zeker of Eevee een wolf is of niet, maar een ding weten we zeker, als hij er later wel een blijkt te zijn, hebben we gelijk twee daarvan te pakken. Mijn stem gaat voor deze week toch maar naar XavC.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 14 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Reym vr feb 14, 2014 10:21 pm

    Eevee is dus een
    Spoiler:
    , dus er is geen reden om hem te verdenken voor mij.

    UltimateAction is dus de priester, er is met wijwater gegooid dus dat klopt wel.
    Ik ga er vanuit dat Ura de waarheid zegt.

    Spoiler:

    Stel je voor, ik doe 'Huup huup, Seija Truc.' Ik flip even het POV.
    Ik dacht dat alleen burgers wat aan de kansberekeningen hadden (omdat ik nogal naïef dacht, , of omdat ik er overheen had gedacht.) Maar wat hebben wolven aan kansberekeningen? Ze kunnen de kansen berekenen dat bepaalde rollen in het spel zitten. (die speciale krachten hebben)

    ---- ik ga even nadenken over op wie ik nu ga stemmen, want ik kan niet blanco stemmen. Maar dit is, als ik alles goed heb doorgespit, wie op wie stemt. -----


    Laatst aangepast door Reym op vr feb 14, 2014 10:40 pm; in totaal 2 keer bewerkt
    UltimateAction
    UltimateAction
    Assistent van Patchouli


    Leeftijd : 27

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 14 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van UltimateAction vr feb 14, 2014 10:24 pm

    Reym schreef:Eevee is dus een
    Spoiler:
    , dus er is geen reden om hem te verdenken voor mij.

    UltimateAction is dus de priester, er is met wijwater gegooid dus dat klopt wel.
    Ik ga er vanuit dat Ura de waarheid zegt.

    Spoiler:

    Stel je voor, ik doe 'Huup huup, Seija Truc.' Ik flip even het POV.
    Ik dacht dat alleen burgers wat aan de kansberekeningen hadden (omdat ik nogal naïef dacht, , of omdat ik er overheen had gedacht.) Maar wat hebben wolven aan kansberekeningen? Ze kunnen de kansen berekenen dat bepaalde rollen in het spel zitten. (die speciale krachten hebben)

    ---- ik ga even nadenken over op wie ik nu ga stemmen, want ik kan niet blanco stemmen. Maar dit is, als ik alles goed heb doorgespit, wie op wie stemt. -----

    Neko heeft net nog op Xav gestemt
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 14 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku vr feb 14, 2014 10:25 pm

    Ik wilde eigenlijk voorstellen dat we eens effe gingen kijken naar wie in eerste instantie allemaal Ulti wilden opknopen, maar ik zie dat XavC daar ook bij hoort.
    Ik weet niet goed nu wat te denken van Reym en Olly. Maar evenmin van Shiro. Eén van de oorspronkelijke Ulti stemmers, nu plots toch naar Eevee turend terwijl we daar vanzelf nog wel achter komen. Ik snap 'r argument over z'n spelstijl ook wel ergens en Eevee vertrouw ik nu voor geen haar meer.
    Maar goed, doe mij dan ook maar één XavC. Als hij onschuldig is, laat het offer niet voor niets zijn.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 14 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Reym vr feb 14, 2014 10:26 pm

    UltimateAction schreef:
    Reym schreef:Eevee is dus een
    Spoiler:
    , dus er is geen reden om hem te verdenken voor mij.

    UltimateAction is dus de priester, er is met wijwater gegooid dus dat klopt wel.
    Ik ga er vanuit dat Ura de waarheid zegt.

    Spoiler:

    Stel je voor, ik doe 'Huup huup, Seija Truc.' Ik flip even het POV.
    Ik dacht dat alleen burgers wat aan de kansberekeningen hadden (omdat ik nogal naïef dacht, , of omdat ik er overheen had gedacht.) Maar wat hebben wolven aan kansberekeningen? Ze kunnen de kansen berekenen dat bepaalde rollen in het spel zitten. (die speciale krachten hebben)

    ---- ik ga even nadenken over op wie ik nu ga stemmen, want ik kan niet blanco stemmen. Maar dit is, als ik alles goed heb doorgespit, wie op wie stemt. -----

    Neko heeft net nog op Xav gestemt


    er zijn zoveel mensen nu die stemmen en stemmen veranderde, toen ik dit schreef heb ik het al 3x aangepast! het gaat zo snel....
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 14 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya vr feb 14, 2014 10:27 pm

    Reym schreef:er zijn zoveel mensen nu die stemmen en stemmen veranderde, toen ik dit schreef heb ik het al 3x aangepast! het gaat zo snel....
    Haha, en ondertussen zat ik net zo'n overzicht hier neer te zetten, niet wetende dat jij precies hetzelfde aan het doen was! (orz)
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 14 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Reym vr feb 14, 2014 10:37 pm

    Urameshiya schreef:
    Reym schreef:er zijn zoveel mensen nu die stemmen en stemmen veranderde, toen ik dit schreef heb ik het al 3x aangepast! het gaat zo snel....
    Haha, en ondertussen zat ik net zo'n overzicht hier neer te zetten, niet wetende dat jij precies hetzelfde aan het doen was! (orz)

    Ik wil de jouwe ook wel zien, hoor. Misschien heb jij weer punten die er bij mij niet opstaan. Ik raakte tijdens het maken van de lijst wel in de war door alle stemveranderingen.

    Op mijn lijst staat van 7 mensen minder info (Nekotaku, Deviljho, Shiro, Skip, Xavc, Olly en Lyari)
    Er zijn waarschijnlijk 2 of 3 wolven volgens de discussie een heel aantal pagina's terug.

    Ik heb een tijdje kansberekening gedaan (driekwart jaar geleden, en ik ben geen wiskundig genie)
    We hebben dus een vaas met 7 knikkers (Neko t/m Lyari) (ja, het afgezaagde knikkermodel dat mijn lesboek altijd gebruikte)
    Er zitten 2 of 3 wolvenknikkers in de vaas.

    Wat is de kans dat we een wolvenknikker pakken? (geen idee, ik ben niet zo slim. Waarschijnlijk 3/7 of 2/7, of er moet iets gebeuren met nCr of nPr, maar ik ben een alfamens, wiskunde is niet mijn ding)


    Ik ga ook voor XavC.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 14 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Princess Sylvysprit vr feb 14, 2014 11:28 pm

    Dit is echt...een hoop gedoe, het spijt me enorm voor alle onzin die ik en Dev veroozaakt hebben
    Geen screenshots meer, dat zeker, ik was zelfs van plan mezelf uit het spel terug te trekken omdat Dev en ik het hele spel op z'n kop gezet hebben
    Maar nu ik al deze nieuwe pagina's lees heb ik weer hoop, een hoop hoop, niet om niet dood te gaan, maar om een écht goed en sportief weerwolvenspel zonder stom gedoe zoals wat ik en Dev deden
    Nogmaals...mijn excuses, ik hoop dat we met de nieuwe informatie die we nu hebben gewoon door kunnen gaan zoals we dat eerst konden
    DIT is trouwens wat ik bedoelde met nieuwe informatie, dit was het soort ding waar ik op zat te wachten, nu het laat word raakt iedereen in paniek en vliegen de stemmen in het rond, om eerlijk te zijn vind ik de meeste van deze stemmen slechte argumenten hebben, het enige dat me is opgevallen is het argument van Nekotaku, dat XavC een van de originele stemmers was die UltimateAction onder het mes wou hebben, wat ik zoiezo al vreemd vond, sinds ik UltimateAction nooit verdacht vond, sterker nog, ik mag Ura wel dankbaar zijn voor het bewijzen van mijn onschuld door UltimateAction te vragen om het wijwater op mij te gooien
    ...Maar, was dat niet een beetje dringend?
    We weten nu zeker dat UltimateAction de priester is, want mijn haar is nog steeds een beetje nat
    Om eerlijk te zijn leek Ura zelfs een beetje haastig met zeggen dat hij Cupido was...tuurlijk, hij probeerde zichzelf te redden door zijn rol te vertellen, maar wat heeft de rol van cupido nou voor nut!
    Die rol heeft alleen het nut om 2 spelers te verbinden, maar zeg nou zelf, waarom zou die rol zo belangrijk zijn om te vertellen?
    Bijna iedereen stemt nu bijna blind op XavC, de enige waar ik het echt een beetje mee eens hier ben is Nekotaku, maar voor de rest lijkt alles gewoon een simpelle club
    Sterker nog, ik denk dat Ura liegt over zijn rol om ons in de val te lokken!
    Tuurlijk had hij haast toen hij hoorde dat UltimateAction de priester was, een druppeltje weiwater en Ura was er geweest, tuurlijk, het is maar een idee, maar het zijn wel 2 punten die zouden kloppen, en dat is er tog net eentje meer dan voor XavC

    Mijn stem gaat dus tog naar Urameshiya


    Nogmaals...
    Ik hoop dat we gewoon normaal verder kunnen gaan nu


    Laatst aangepast door eeveesprit op vr feb 14, 2014 11:38 pm; in totaal 2 keer bewerkt

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 14 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 3:09 pm