Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
Olly
XavC
Sophie
Princess Sylvysprit
Nekotaku
Shiro
UltimateAction
Urameshiya
Reym
Deviljho
Remilia~
15 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 16 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Princess Sylvysprit za feb 15, 2014 12:52 am

    Shiro schreef:Simpel gezegd: Als we bijna zeker weten dat hij een burgerrol heeft, zoals de cupido, is er simpelweg geen reden meer om op hem te stemmen.
    Je mist een groot detail hier, UltimateAction heeft zijn rol bewezen, Ura niet.
    Zolang Ura geen bewijs heeft geloof ik hem niet, zoiezo, cupido is gewoon een normale burger nadat hij zijn rol vervult heeft, en dat heeft ie al de eerste nacht gedaan
    Shiro schreef:Bandwagonnen hoeft trouwens ook niet 'zonder nadenken bij groepjes aansluiten' te zijn: het kan heel goed dat mensen het gewoon eens waren met de geopperde theorie.
    Ik kan daarover weinig zeggen sinds jij uiteindelijk niet eraan meedeet, je beargumenteert je redenen beter en dat kan ik wel respecteren
    Ura schreef:De voorraad wijwater van de priester is trouwens niet oneindig. Ik ben bang dat onze priester zijn hele vat al over jouw hoofd gekieperd heeft.
    ^Oh, Ulti was me voor.
    Dat je dit benadrukt maakt het alleen maar meer verdacht, dit maakt mijn theorie over je haastigheid alleen sterker, dit impliceert dat de priester een groot gevaar voor je was en dat je zijn munitie wou opmaken met een sluwe tactiek zodat hij het niet meer op jou kon gebruiken
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 16 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya za feb 15, 2014 12:56 am

    Haha, okee dan, Eevee. Ik kan mijn rol hier en nu bewijzen. Ik kan de identiteit van de geliefden onthullen.

    Wat vind je van dat idee? Wil je dat ik dat doe? Ik hoef enkel een 'ja' of 'nee' te horen.

    Eevee schreef:Je mist een groot detail hier, UltimateAction heeft zijn rol bewezen, Ura niet.
    Als we het dan toch over details hebben... Ulti kan nog best een ketter zijn, en jij een wolf. De mogelijkheid bestaat ook dat er helemaal geen priester in het spel zit en alleen een ketter. Helemaal bewezen is zijn rol dus ook niet.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 16 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Princess Sylvysprit za feb 15, 2014 1:02 am

    Urameshiya schreef:Haha, okee dan, Eevee. Ik kan mijn rol hier en nu bewijzen. Ik kan de identiteit van de geliefden onthullen.

    Wat vind je van dat idee? Wil je dat ik dat doe? Ik hoef enkel een 'ja' of 'nee' te horen.

    Dat is mooi gebluf van je, ik wil liever niet dat twee burgers in een klap sterven...
    Maar ik ga niet zomaar neer door een simpelle bluf, ik zal hier nog op terugkomen Ura
    Maar ergens heb je wel gelijk ja, we moeten slim zijn hier, twee burgers in een klap dood zou niet goed zijn voor ons allen, zeker omdat het dan aan mij licht

    Je staat nu veilig bij me Ura, maar denk eraan, ik kom hier op terug, tenzij je mij al vermoord hebt


    Laatst aangepast door eeveesprit op za feb 15, 2014 1:06 am; in totaal 1 keer bewerkt
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 16 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya za feb 15, 2014 1:05 am

    eeveesprit schreef:
    Urameshiya schreef:Haha, okee dan, Eevee. Ik kan mijn rol hier en nu bewijzen. Ik kan de identiteit van de geliefden onthullen.

    Wat vind je van dat idee? Wil je dat ik dat doe? Ik hoef enkel een 'ja' of 'nee' te horen.

    Dat is mooi gebluf van je, ik wil liever niet dat twee burgers in een klap sterven...
    Maar ik ga niet zomaar neer door een simpelle bluf, ik zal hier nog op terugkomen Ura
    Bedankt voor deze prachtige reactie (...over bluf gesproken). Ik kan nu vrolijk gaan slapen.

    Oh, en het hoeven geen twee burgers te zijn. De kans is eigenlijk best wel groot dat één van de twee een wolf is, als je naar de statistieken kijkt. Helemaal nu we al een burger kwijtgeraakt zijn. Zo bezien is het risico niet eens zo enorm groot.

    EDIT:
    eeveesprit schreef:Je staat nu veilig bij me Ura, maar denk eraan, ik kom hier op terug, tenzij je mij al vermoord hebt
    Wacht, sta ik nu veilig of denk je nog steeds dat ik een wolf ben? Je maakt het wel erg verwarrend zo!

    P.S. Ik geef toe dat ik als Cupido eigenlijk wat meer liefde zou moeten verspreiden om overtuigend te zijn in m'n rol. k;P Ik zal m'n best doen om m'n leven te beteren. <3
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 16 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Princess Sylvysprit za feb 15, 2014 11:15 am

    Urameshiya schreef:
    eeveesprit schreef:
    Urameshiya schreef:Haha, okee dan, Eevee. Ik kan mijn rol hier en nu bewijzen. Ik kan de identiteit van de geliefden onthullen.

    Wat vind je van dat idee? Wil je dat ik dat doe? Ik hoef enkel een 'ja' of 'nee' te horen.

    Dat is mooi gebluf van je, ik wil liever niet dat twee burgers in een klap sterven...
    Maar ik ga niet zomaar neer door een simpelle bluf, ik zal hier nog op terugkomen Ura
    Bedankt voor deze prachtige reactie (...over bluf gesproken). Ik kan nu vrolijk gaan slapen.

    Oh, en het hoeven geen twee burgers te zijn. De kans is eigenlijk best wel groot dat één van de twee een wolf is, als je naar de statistieken kijkt. Helemaal nu we al een burger kwijtgeraakt zijn. Zo bezien is het risico niet eens zo enorm groot.

    EDIT:
    eeveesprit schreef:Je staat nu veilig bij me Ura, maar denk eraan, ik kom hier op terug, tenzij je mij al vermoord hebt
    Wacht, sta ik nu veilig of denk je nog steeds dat ik een wolf ben? Je maakt het wel erg verwarrend zo!

    P.S. Ik geef toe dat ik als Cupido eigenlijk wat meer liefde zou moeten verspreiden om overtuigend te zijn in m'n rol. k;PIk zal m'n best doen om m'n leven te beteren. <3
    Je kan van alles zijn todat ik het echt zeker weet, maar voor nu kan ik niet zeggen dat je een wolf bent nee
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 16 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Remilia~ ma feb 17, 2014 8:16 pm

    Dag 2:



    Slachtoffer:
    Spoiler:
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 16 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Shiro ma feb 17, 2014 8:22 pm

    Wat in vredesnaam is hier gebeurd? D:
    Nouja, veel plezier met het uitzoeken, zou ik zeggen!
    Ik was een gewone burger.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 16 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya ma feb 17, 2014 8:26 pm

    Whoa, DRIE doden?

    Om mijn claim op de rol van Cupido kracht bij te zetten zal ik vast een deel van de verklaring leveren! Reym en Eevee waren het koppel. (Ik heb dit feit overigens ook al op een eerder moment in size=0 in één van m'n posts verwerkt, voor het geval iemand me niet zou geloven.)

    Het lijkt me dat hier of een jager of een heks aan het werk geweest is. Ik zou gokken op dat tweede, omdat ik me moeilijk voor kan stellen dat een jager (of heks) op dit moment Shiro zou targeten. Ik vermoed dus dat Shiro door de wolven aangevallen is en Reym/Eevee door de heks vermoord is. Maar goed, we zullen spoedig meer weten, als Reym en Eevee hun rollen bekend maken...
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 16 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Reym ma feb 17, 2014 8:34 pm

    En joepie, weer drie burgers vermoord. Jullie maken het de wolven wel erg makkelijk xD

    Inderdaad, Eevee en ik waren het koppel.

    Nou ja, nu er weer 3 onschuldige burgers dood zijn, en jullie weten dat Ura cupido is, is het vast makkelijker om de wolven te vinden. Succes!
    Oh Ura, ik hoop dat er iemand is die je wil beschermen, want nu weten de wolven dat je een onschuldige burger bent ;_;



    Bij het volgende potje ben ik er als de wolven bij, twas superleuk om te spelen.


    Laatst aangepast door Reym op ma feb 17, 2014 8:41 pm; in totaal 2 keer bewerkt
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 16 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Princess Sylvysprit ma feb 17, 2014 8:40 pm

    Burger

    Welp, sorry Ura, je hebt jezelf bij deze dus echt bewezen
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 16 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya ma feb 17, 2014 8:42 pm

    Geen enkele speciale rol dus? Goed, dat bevestigt het heks-scenario, lijkt me. Ik gok nog steeds dat Shiro het doelwit van de wolven was.

    Er zijn nog slechts 7 spelers over, waarvan vermoedelijk 3 wolven. Als we nu nog een burger ophangen, is dit spel waarschijnlijk een verloren zaak voor het burgerkamp. We moeten dus letterlijk alles op alles zetten om nu een wolf op te hangen. Als er iemand is - een heks of ziener bijvoorbeeld - die enige informatie kan aanleveren over de overgebleven spelers, lijkt het me verstandig als die persoon dat nu doet. Elke persoon die we weg kunnen strepen van de lijst mogelijke wolven maakt de keuze een heel stuk gemakkelijker.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 16 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Remilia~ ma feb 17, 2014 9:03 pm

    Er mag overigens voor een burgemeester gestemd worden!
    UltimateAction
    UltimateAction
    Assistent van Patchouli


    Leeftijd : 27

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 16 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van UltimateAction ma feb 17, 2014 9:14 pm

    Ik wist het wel! Ik wist dat Eev deel uit maakte van het koppel, maar het loopt nogal leeg hier :(
    De priester wenst Shiro, Eeveesprit en Reym een plekje in de hemel "moge jullie snel herboren worden beste burgers"
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 16 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Reym ma feb 17, 2014 9:15 pm

    Urameshiya schreef:Geen enkele speciale rol dus? Goed, dat bevestigt het heks-scenario, lijkt me. Ik gok nog steeds dat Shiro het doelwit van de wolven was.

    Er zijn nog slechts 7 spelers over, waarvan vermoedelijk 3 wolven. Als we nu nog een burger ophangen, is dit spel waarschijnlijk een verloren zaak voor het burgerkamp. We moeten dus letterlijk alles op alles zetten om nu een wolf op te hangen. Als er iemand is - een heks of ziener bijvoorbeeld - die enige informatie kan aanleveren over de overgebleven spelers, lijkt het me verstandig als die persoon dat nu doet. Elke persoon die we weg kunnen strepen van de lijst mogelijke wolven maakt de keuze een heel stuk gemakkelijker.

    Ik had een speciale rol, ik was de beschermengel. Ik denk dat de wolven zich nu helemaal doodlachen. (ja, ik ben dood, dus dit gaat in spirit blue.)
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 16 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Deviljho ma feb 17, 2014 10:00 pm

    Urameshiya schreef:Whoa, DRIE doden?

    (Ik heb dit feit overigens ook al op een eerder moment in size=0 in één van m'n posts verwerkt, voor het geval iemand me niet zou geloven.)

    Kan je ons vertellen in welke post dat zat? Ik kan het niet vinden.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 16 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 17, 2024 11:55 am