Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+13
Kokonoe Yamaxanadu
Pshycho Maniac
udonge_rabbit
Faolinn
TH-chen
Info
komodostache
Decidetto
Reym
Graan
Urameshiya
T
Princess Sylvysprit
17 plaatsers

    Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements

    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements Empty Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements

    Bericht van Princess Sylvysprit ma okt 07, 2013 8:54 pm

    Hey kinders, ik zag dat er nog geen zelfgemaakte muziektopic in het algemeen was dus denk ik dat ik er zelf maar mee begin!
    Hier is een PC-98 versie van Faith is for the transient people die ik vandaag af had, sommige van jullie hebben hem misschien al gehoord

    https://www.youtube.com/watch?v=pFmIlGafgJc


    Laatst aangepast door eeveesprit op wo jun 25, 2014 11:28 am; in totaal 2 keer bewerkt
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements Empty Re: Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements

    Bericht van T ma okt 07, 2013 9:00 pm

    eeveesprit schreef:Hier is een PC-98 versie van Faith is for the transient people die ik vandaag af had, sommige van jullie hebben hem misschien al gehoord

    https://www.youtube.com/watch?v=pFmIlGafgJc
    Hij is echt heel goed gelukt! Awesome! k:D

    ... nu wil ik meer PC-98 versies van nieuwere tunes horen.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements Empty Re: Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements

    Bericht van Urameshiya ma okt 07, 2013 9:04 pm

    Ik denk dat er geen algemeen topic was omdat mensen die eigen muziek wilden posten dat in eigen topics deden. Maar dit is ook prima, natuurlijk.

    En die PC98-versie is heel gaaf gedaan!
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements Empty Re: Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements

    Bericht van Princess Sylvysprit ma okt 07, 2013 9:11 pm

    T schreef:
    eeveesprit schreef:Hier is een PC-98 versie van Faith is for the transient people die ik vandaag af had, sommige van jullie hebben hem misschien al gehoord

    https://www.youtube.com/watch?v=pFmIlGafgJc
    Hij is echt heel goed gelukt! Awesome! k:D

    ... nu wil ik meer PC-98 versies van nieuwere tunes horen.
    Nou, je kent nu toevallig iemand die het voor je kan doen, en requests accepteert, dus wat is je idee? xD
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements Empty Re: Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements

    Bericht van Graan ma okt 07, 2013 9:35 pm

    Cool, was dat allemaal op gehoor? Ik krijg weer zin om de PC-98 games te spelen.

    In mijn geval staan vrijwel alleen mijn arrangements op internet, alhoewel ik die zelden maak. Voor eigen composities was geen toepassing, dus die staan veilig op mijn schijf :)

    Ik heb een half jaartje terug een Civilization 5 mod gemaakt met daarbij twee arranges van Remilia's theme (daar heb ik destijds nog een post over gemaakt). Ik ben momenteel met een nieuwe mod bezig van Yuyuko! Zodra deze af is wil ik daar weer een post aan wijden.
    War theme
    Peace theme

    Voor een kleine Ten Desires fangame heb ik ooit de sound effects, een stage theme en boss theme gedaan (arrangements van stage 3 en Yuyuko in stage 1). Dit spelletje was in een halve week gemaakt na de release van de demo dus het was aardig rushen, maar vergeleken met de programmeur en artist had ik bij verre het lichtste werk :>
    TH13 Fangame

    Als laatste heb ik nog een simpel stukje geschreven voor een andere Touhou fangame. Dit keer geen arrangement! Het project is momenteel on hold, maar zal nog een keer opgepikt worden.
    CHEEEEEEN
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements Empty Re: Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements

    Bericht van Princess Sylvysprit ma okt 07, 2013 10:35 pm

    Graan schreef:Cool, was dat allemaal op gehoor? Ik krijg weer zin om de PC-98 games te spelen.

    In mijn geval staan vrijwel alleen mijn arrangements op internet, alhoewel ik die zelden maak. Voor eigen composities was geen toepassing, dus die staan veilig op mijn schijf :)

    Ik heb een half jaartje terug een Civilization 5 mod gemaakt met daarbij twee arranges van Remilia's theme (daar heb ik destijds nog een post over gemaakt). Ik ben momenteel met een nieuwe mod bezig van Yuyuko! Zodra deze af is wil ik daar weer een post aan wijden.
    War theme
    Peace theme

    Voor een kleine Ten Desires fangame heb ik ooit de sound effects, een stage theme en boss theme gedaan (arrangements van stage 3 en Yuyuko in stage 1). Dit spelletje was in een halve week gemaakt na de release van de demo dus het was aardig rushen, maar vergeleken met de programmeur en artist had ik bij verre het lichtste werk :>
    TH13 Fangame

    Als laatste heb ik nog een simpel stukje geschreven voor een andere Touhou fangame. Dit keer geen arrangement! Het project is momenteel on hold, maar zal nog een keer opgepikt worden.
    CHEEEEEEN
    Ja, dat was op oor, en WOW, die Remilia remixes zijn echt geweldig, heb nog nooit Civ 5 gespeelt maar wel Age of Empires 3 dus ik gebruik daar het beeld maar van in mijn hoofd, en het past.
    Die Touhou 13 fangame heb ik al eens eerder gezien, klinkt heel erg jazzy, ik vind het wel leuk
    En...CHEEEEEEEEEEEN! Het klinkt erg happy als een level 1 theme ofzo
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements Empty Re: Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements

    Bericht van Reym di okt 08, 2013 12:10 pm

    Jullie muziek is echt heel tof!~
    Ik maak zelf ook muziek maar ja... ik maak het m.b.v. audacity, dus het is niet superawesome.

    Dus hier een paar linkjes, van nieuw naar oud.

    The Positive & Negative
    Ik probeerde de melodie een beetje PC-98 te laten klinken... (haha ik maak dus melodieën door handmatig een notenbalk in te tikken op een sheet music programma en dan een midi ervan te maken. 1000% kwaliteit dus.)

    Umbrella Lady's Lullaby
    Een arrange van... de eerste regels uit Kogasa's theme. Al zal je het voor de rest van het nummer niet zo veel horen omdat het nogal bewerkt is. Ik heb geprobeerd om het een beetje oud te laten klinken.

    Ear Wax Cleaner
    En hier had ik geprobeerd om splittercore te maken. Niet meer doen dus. (Geen Touhou remix)

    Legend of Shit
    Remix van Legend of the Great Gods. De beat is soms een beetje off. Met een beetje noise enzo erin.

    Failure Princess
    Dit was bedoeld als een remix van Maniacal Princess... maar het was een beetje een faal. De intro en outro zijn gespeeld op mijn oma's orgeltje #swag.

    Eerste track ever
    Dit is het eerste ding dat ik ooit gemaakt heb, maar dit is een experimentje met noise enzo. Geen Touhou remix.


    edit: linkjes werken niet meer door desu power van Soundcloud, maar het staat allemaal op mijn pagina op soundcloud.


    Laatst aangepast door Reym op ma feb 10, 2014 8:31 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements Empty Re: Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements

    Bericht van Graan di okt 08, 2013 1:10 pm

    @eeveespirit: Thanks! Leuk ook dat je die fangame eerder hebt gezien. Het is nog best een pittig spel.

    @Reym: Een hoop van je linkjes werken niet, maar je manier van muziek maken klinkt in ieder geval heel crafty :p
    Probeer eens een gratis programma als LMMS. Er zijn ook een hoop gratis instrumenten te downloaden, zoals Cellofan en IxoxFlute. Muziek hardware/software is belachelijk duur, maar met een lege portemonnee kan je alsnog heel ver komen.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements Empty Re: Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements

    Bericht van Princess Sylvysprit di okt 08, 2013 3:44 pm

    Reym schreef:Jullie muziek is echt heel tof!~
    Ik maak zelf ook muziek maar ja... ik maak het m.b.v. audacity, dus het is niet superawesome.

    Dus hier een paar linkjes, van nieuw naar oud.

    The Positive & Negative
    Ik probeerde de melodie een beetje PC-98 te laten klinken... (haha ik maak dus melodieën door handmatig een notenbalk in te tikken op een sheet music programma en dan een midi ervan te maken. 1000% kwaliteit dus.)

    Umbrella Lady's Lullaby
    Een arrange van... de eerste regels uit Kogasa's theme. Al zal je het voor de rest van het nummer niet zo veel horen omdat het nogal bewerkt is. Ik heb geprobeerd om het een beetje oud te laten klinken.

    Ear Wax Cleaner
    En hier had ik geprobeerd om splittercore te maken. Niet meer doen dus. (Geen Touhou remix)

    Legend of Shit
    Remix van Legend of the Great Gods. De beat is soms een beetje off. Met een beetje noise enzo erin.

    Failure Princess
    Dit was bedoeld als een remix van Maniacal Princess... maar het was een beetje een faal. De intro en outro zijn gespeeld op mijn oma's orgeltje #swag.

    Eerste track ever
    Dit is het eerste ding dat ik ooit gemaakt heb, maar dit is een experimentje met noise enzo. Geen Touhou remix.
    Reym, ik zeg het niet graag, maar persoonlijk klinkt deze muziek uhhh...laten we zeggen, iedereen moet ergens beginnen, en Audicity is ook nogal een vergiftigde frietzak van een programma moet ik zeggen, dus ik raad je aan om Graan's advies te volgen
    Maar, hier is wat persoonlijk advies van mij, gebruik Fruity Loops Studio (dat gebruik ik ook)
    Het is echt heel simpel om te cracken en het werkt echt super handig (zegmaar, 5 keer zoveel als Audicity)
    En maak je geen zorgen over MIDI dingen, ikzelf gebruik echt alleen maar MIDI dingen haast
    En als je eenmaal FL studio hebt kun je een hoop extra dingen downloaden zoals soundfonts en samples (Ik raad je aan om een wat cleanere versie op te zoeken voor die hardcore sample die je gebruikt)
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements Empty Re: Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements

    Bericht van Princess Sylvysprit di okt 08, 2013 6:57 pm

    Hey jogens heb net een nieuwe collab af!

    https://www.youtube.com/watch?v=HWNoihOuF8E&feature=youtu.be

    Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements Empty Re: Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements

    Bericht van Princess Sylvysprit wo okt 09, 2013 11:33 pm

    En...ik maak iets teveel liedjes he?
    Hier is er nog een:

    https://www.youtube.com/watch?v=5mjsz0um2qU&feature=youtu.be

    Ik hoop dat jullie het leuk vinden, en kritiek is altijd welkom (zolang je mijn emoties maar niet frietzakeert)
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements Empty Re: Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements

    Bericht van Reym do okt 10, 2013 9:22 am

    eeveesprit schreef:En...ik maak iets teveel liedjes he?
    Hier is er nog een:

    https://www.youtube.com/watch?v=5mjsz0um2qU&feature=youtu.be

    Ik hoop dat jullie het leuk vinden, en kritiek is altijd welkom (zolang je mijn emoties maar niet frietzakeert)
    Klinkt mooi, en dat bliep-effectje op 1:23 is grappig. Ik vind alleen de intro van 0:00 tot 0:06 een beetje anders klinken met de piano, maar zodra de trompetjes beginnen is het super awesome.

    Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements Frietjes
    Mmmm, met mayonaise.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements Empty Re: Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements

    Bericht van Princess Sylvysprit do okt 10, 2013 12:00 pm

    Reym schreef:
    eeveesprit schreef:En...ik maak iets teveel liedjes he?
    Hier is er nog een:

    https://www.youtube.com/watch?v=5mjsz0um2qU&feature=youtu.be

    Ik hoop dat jullie het leuk vinden, en kritiek is altijd welkom (zolang je mijn emoties maar niet frietzakeert)
    Klinkt mooi, en dat bliep-effectje op 1:23 is grappig. Ik vind alleen de intro van 0:00 tot 0:06 een beetje anders klinken met de piano, maar zodra de trompetjes beginnen is het super awesome.

    Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements Frietjes
    Mmmm, met mayonaise.
    FRIETZAK-CHAN~!!!!!
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements Empty Re: Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements

    Bericht van Graan do okt 10, 2013 5:40 pm

    Erg cool! En er is geen "te veel" zolang je goed bezig bent. :)
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements Empty Re: Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements

    Bericht van Princess Sylvysprit di okt 15, 2013 9:04 pm

    Tijd voor een nieuw liedje! Deze keer is het een final boss:
    https://www.youtube.com/watch?v=4wxAcLYxwGo&feature=youtu.be

    Gesponsorde inhoud


    Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements Empty Re: Jouw zelfgemaakte muziek, remixes en arrangements

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 5:07 am