Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
Hakurei Ninja
Mitch
Olly
Sophie
XavC
Faolinn
Graan
wolfie559
RemiliaxScarlet
kyr2005
Urameshiya
15 plaatsers

    Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 9 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Sophie di apr 30, 2013 5:53 pm

    Hmm, ik snap niet helemaal hoe dat streetpassen werkt though.

    Ik heb al zeker 6 tactician's in mijn team, (waarvan drie loli's),
    maar ik heb nog geen Faolinn gezien, terwijl ik hem wel ben gestreetpassed afgelopen week.
    De tacticians hebben ook random (standaard FE) namen, klopt dit?

    Ik ben ook veel meer characters tegengekomen dan mensen die Fire Emblem spelen volgens streetpass...
    (Laat staan dat ik drie loli's ben tegengekomen.)
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 9 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Urameshiya di apr 30, 2013 6:33 pm

    Skip schreef:De tacticians hebben ook random (standaard FE) namen, klopt dit?

    Ik ben ook veel meer characters tegengekomen dan mensen die Fire Emblem spelen volgens streetpass...
    Dat is opmerkelijk. Misschien een toegevoegd iets in de Europese versie...? Ik weet zeker dat er bij mij geen tactician units op de map verschijnen als ik niemand ge-streetpasst heb.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 9 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Sophie wo mei 01, 2013 5:11 pm

    Urameshiya schreef:
    Skip schreef:De tacticians hebben ook random (standaard FE) namen, klopt dit?

    Ik ben ook veel meer characters tegengekomen dan mensen die Fire Emblem spelen volgens streetpass...
    Dat is opmerkelijk. Misschien een toegevoegd iets in de Europese versie...? Ik weet zeker dat er bij mij geen tactician units op de map verschijnen als ik niemand ge-streetpasst heb.

    Ik weet het niet, maar ook de uiterlijken komen niet overeen met mensen die ik heb gestreetpassed, zoals Faolinn, ik weet hoe zijn unit eruit ziet, maar ik ben hem niet tegen gekomen. Verder ben ik geloof ik hoogstens een meisje tegengekomen die het speelde volgens streetpass, maar in FE heb ik zeker al 4 female myunits.



    edit: Ik lees net dit: Using any DLC or Spotpass characters on your Streetpass team causes a bug where you can't send it to other players.

    Ik weet niet of dit waar is, maar ik geloof dat ik Pr. Marth in mijn team heb, die van DLC komt.
    Ik zal hem uitzetten en kijken of dat werkt.

    Ik kan het helaas niet testen, tot ik Faolinn weer tegenkom of iemand anders met FE die ik ken.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 9 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Urameshiya wo mei 01, 2013 5:18 pm

    Skip schreef:
    Urameshiya schreef:
    Skip schreef:De tacticians hebben ook random (standaard FE) namen, klopt dit?

    Ik ben ook veel meer characters tegengekomen dan mensen die Fire Emblem spelen volgens streetpass...
    Dat is opmerkelijk. Misschien een toegevoegd iets in de Europese versie...? Ik weet zeker dat er bij mij geen tactician units op de map verschijnen als ik niemand ge-streetpasst heb.

    Ik weet het niet, maar ook de uiterlijken komen niet overeen met mensen die ik heb gestreetpassed, zoals Faolinn, ik weet hoe zijn unit eruit ziet, maar ik ben hem niet tegen gekomen. Verder ben ik geloof ik hoogstens een meisje tegengekomen die het speelde volgens streetpass, maar in FE heb ik zeker al 4 female myunits.



    edit: Ik lees net dit: Using any DLC or Spotpass characters on your Streetpass team causes a bug where you can't send it to other players.

    Ik weet niet of dit waar is, maar ik geloof dat ik Pr. Marth in mijn team heb, die van DLC komt.
    Ik zal hem uitzetten en kijken of dat werkt.

    Ik kan het helaas niet testen, tot ik Faolinn weer tegenkom of iemand anders met FE die ik ken.
    Hmm, ik zit er ook online over te zoeken nu, maar in meerdere bronnen (weet niet hoe betrouwbaar) zie ik dat je een random streetpass team op je map krijgt als je iemand streetpasst die geen FE:A heeft. Ik weet zeker dat dat in mijn spel niet zo is, maar het zou natuurlijk kunnen dat ze dat in de westerse versies toegevoegd hebben omdat de 3DS-dichtheid (en de FE:A-dichtheid) hier lager ligt dan in Japan...
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 9 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Sophie wo mei 01, 2013 5:33 pm

    Urameshiya schreef:

    Ik kan het helaas niet testen, tot ik Faolinn weer tegenkom of iemand anders met FE die ik ken.
    Hmm, ik zit er ook online over te zoeken nu, maar in meerdere bronnen (weet niet hoe betrouwbaar) zie ik dat je een random streetpass team op je map krijgt als je iemand streetpasst die geen FE:A heeft. Ik weet zeker dat dat in mijn spel niet zo is, maar het zou natuurlijk kunnen dat ze dat in de westerse versies toegevoegd hebben omdat de 3DS-dichtheid (en de FE:A-dichtheid) hier lager ligt dan in Japan...[/quote]

    Oh, dat zou zeker kunnen.

    Echter van de mensen die wél FE hadden ben ik geen een originele MyUnit tegengekomen (dat kun je aan de naam zien, het zijn standaard FE namen).

    Maar ik had dus Pr.Marth, en nu niet meer dus ik ga nu opletten of ik nog iemand met FE tegenkom en of ik dan zijn of haar team zie.
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 9 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Mitch wo mei 01, 2013 6:13 pm

    Hoe krijg je die andere Paralogues trouwens die je via streetpass moet krijgen? Ik ken trouwens niemand met FE dus betekent dat dat ik die nooit zal krijgen? :V
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 9 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Urameshiya wo mei 01, 2013 8:38 pm

    ^Er zijn geen paralogues die je via streetpass krijgt, maar wel paralogues die je via spotpass krijgt. Het enige wat je daarvoor nodig hebt is internetverbinding op je 3DS, dus zolang je dat af en toe ergens kunt maken zou dat geen probleem moeten zijn.
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 9 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Mitch wo mei 01, 2013 8:55 pm

    Oh whoops, dan heb ik te snel gelezen. Weet iemand wanneer je die krijgt? =o

    e; als in wanneer je die kan downloaden
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 9 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Urameshiya wo mei 01, 2013 9:05 pm

    Mitch schreef:Oh whoops, dan heb ik te snel gelezen. Weet iemand wanneer je die krijgt? =o

    e; als in wanneer je die kan downloaden
    In Amerika hebben ze de release van de 6 spotpass paralogues over zo'n 3 maanden uitgesmeerd, dus ik denk dat je erop kunt rekenen dat dat hier hetzelfde gaat. De eerste is dus waarschijnlijk al wel te downloaden, en voor de rest moet je nog even wachten.
    A-Duck
    A-Duck
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : In een eend veranderen

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 9 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van A-Duck wo mei 01, 2013 9:12 pm

    de eerste DLC's zijn te downloaden

    de spotpass paralouges zijn in de EU versie nog niet beschikbaar voor zover ik weet maar ik denk dat het ook niet lang zal duren voordat de eerste beschikbaar is
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 9 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Urameshiya do mei 02, 2013 10:03 pm

    Enkele minuten geleden is mijn Sacred Stones female-only no-restarts playthrough tot een einde gekomen. En wel met de dood van de eindbaas, bedoel ik dan. Doodsoorzaak: Triangle Attaaaack! k:D

    Een heel toepasselijk einde, moet ik zeggen, want zonder m'n Pegasus-trio was deze playthrough een stuk lastiger geweest! Ehh, nouja, Syrene heeft niet zoveel nuttigs gedaan behalve triangle attacks ondersteunen, maar Vanessa en Tana wel! Ze schitteren zelfs bovenaan de lijst van units die het meest bijgedragen hebben. (Tana op nummer 1 met 291 battles waarvan 138 wins en Vanessa op nummer 2 met 257 battles waarvan 134 wins. Nummer 3 was overigens Lute.)

    M'n units aan het eind van het spel:
    Total turns:
    Hoe dan ook, sinds ik het voor de allereerste keer speelde is Sacred Stones niet meer zo spannend geweest als ik het nu vond! :D De moeilijkheidsgraad van m'n regels viel achteraf gezien eigenlijk nog mee (gezien het feit dat er eigenlijk maar 1 vrouwelijke dode te betreuren was in de hele playthrough) maar ik heb toch een hoop bij kunnen leren qua voorzichtig met m'n units omgaan. En hernieuwd ontzag gekregen voor de stats van Vanessa en Tana.

    Zo, tijd om maar weer eens wat meer FE:A te gaan spelen, zodat ik over actuelere dingen kan kletsen. k=w=
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 9 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van wolfie559 do mei 02, 2013 10:57 pm

    Urameshiya schreef:Enkele minuten geleden is mijn Sacred Stones female-only no-restarts playthrough tot een einde gekomen. En wel met de dood van de eindbaas, bedoel ik dan. Doodsoorzaak: Triangle Attaaaack! k:D

    Een heel toepasselijk einde, moet ik zeggen, want zonder m'n Pegasus-trio was deze playthrough een stuk lastiger geweest! Ehh, nouja, Syrene heeft niet zoveel nuttigs gedaan behalve triangle attacks ondersteunen, maar Vanessa en Tana wel! Ze schitteren zelfs bovenaan de lijst van units die het meest bijgedragen hebben. (Tana op nummer 1 met 291 battles waarvan 138 wins en Vanessa op nummer 2 met 257 battles waarvan 134 wins. Nummer 3 was overigens Lute.)

    M'n units aan het eind van het spel:
    Total turns:
    Hoe dan ook, sinds ik het voor de allereerste keer speelde is Sacred Stones niet meer zo spannend geweest als ik het nu vond! :D De moeilijkheidsgraad van m'n regels viel achteraf gezien eigenlijk nog mee (gezien het feit dat er eigenlijk maar 1 vrouwelijke dode te betreuren was in de hele playthrough) maar ik heb toch een hoop bij kunnen leren qua voorzichtig met m'n units omgaan. En hernieuwd ontzag gekregen voor de stats van Vanessa en Tana.

    Zo, tijd om maar weer eens wat meer FE:A te gaan spelen, zodat ik over actuelere dingen kan kletsen. k=w=

    GEFELICITEERD.

    and jezus christ fire emblem awakening is moeilijk op hard. ricken heb ik zelfs meteen moeten opofferen om maribelle in leven te houden, ik geraak nauwelijks vooruit. en ik durf missie nummer 6 zelfs niet eens aan te beginnen want die was al enorm moeilijk op normal.
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 9 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Mitch ma mei 06, 2013 7:29 am

    Aaaaaaaand done. Gisteren FE Awakening uitgespeeld op Hard/Classic zonder iemand te verliezen. It was a tough cookie, maar ik ben te koppig om iemand dood te laten gaan :B

    Nu de sidequests doen, iedereen trainen en de sipport log bijvullen~
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 9 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van wolfie559 di mei 07, 2013 5:03 pm

    wel op hard classic aan het spelen kzit aan missie 13 (ofzoiets) en morgan is THE STRONGEST TAQUEL IN THE UNIVERSE.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 9 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Faolinn wo mei 08, 2013 10:53 am

    Even over de verwarring van de streetpass:
    Ja het klopt dat iedere streetpass een random team op de map oplevert. Dit team heeft interessante items bij zich die je van ze kan kopen, vind ik persoonlijke gunstiger dan ze iedere keer weer aan te blijven vallen. Random avatars aan mijn team toevoegen daar moet ik niets van hebben, zie ze als bijzondere Anna's.
    Dit fenomeen gebeurt tevens wanneer een FE:A speler geen (volwaardig) streetpassteam heeft. Blijkbaar is je team ook niet volwaardig als je er een spotpass unit in zet want inderdaad Sophie jouw team verscheen in de vorm van een random Avatar (O'Dandyn, the fuck?) op mijn kaart en ten tijde van ons FE:A samenzijn in SilverStone had ikzelf nog geen streetpass team ingesteld.

    Gesponsorde inhoud


    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 9 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 1:34 am