Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
Hakurei Ninja
Mitch
Olly
Sophie
XavC
Faolinn
Graan
wolfie559
RemiliaxScarlet
kyr2005
Urameshiya
15 plaatsers

    Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 12 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Princess Sylvysprit do jan 15, 2015 7:01 pm

    wolfie559 schreef:zoals iemand anders al zei in skype: een "volgende generatie" ding zou ook werken.
    Dat was ik, ik dacht aan een systeem zoals in FE4, maar dan misschien ietsje opgefrist.
    Like, stel nou dit: de eerste 10-15 chapters zijn met de eerste generatie, de latere met de 2e, dan zou er een timeskip zijn, en dan vechten je kindjes van je 1e generatie poppetjes.

    Wacht...ik heb een nog beter idee! Wat nou als je op de map gewoon kon switchen van generatie?
    Alhoewel...plot holes

    Oh, en ik zou graag grinding weg willen hebben uit de game
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 12 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Urameshiya vr jan 16, 2015 10:34 am

    Princess Sylvysprit schreef:ik dacht aan een systeem zoals in FE4, maar dan misschien ietsje opgefrist.
    Like, stel nou dit: de eerste 10-15 chapters zijn met de eerste generatie, de latere met de 2e, dan zou er een timeskip zijn, en dan vechten je kindjes van je 1e generatie poppetjes.
    Wacht, ik mis even het gedeelte dat opgefrist is. Is dat niet exact hetzelfde als in FE4? Behalve dat er daar dan minder chapters waren. Ik denk eigenlijk dat ze dat niet nog een keer willen gebruiken. In Awakening wilden ze graag van alles uit de hele serie bij elkaar gooien en moest daarom het twee-generaties idee uit FE4 er ook bij, maar ik denk betwijfel of ze daar nu een vaste feature van zullen maken. Het zou al snel een beetje oud gaan voelen, en het beperkt de mogelijkheden qua plot enorm. Je moet immers óf een timeskip óf tijdreizigers hebben. Die mogelijkheden hebben we nu allebei gehad, en veel andere opties zijn er volgens mij niet. Als My Unit terug komt (en ik denk dat dat wel gebeurt) zullen de S-supports/waifu-simulatie er ook wel weer bij zitten in FE14, maar dat kan ook best zonder dat het een tweede generatie speelbare units oplevert.

    Princess Sylvysprit schreef:Oh, en ik zou graag grinding weg willen hebben uit de game
    Oh, hier stem ik mee in! DLC en skirmishes zijn leuke extra's, maar het zou het mooist zijn als ze pas na afloop van het verhaal toegankelijk zouden zijn.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 12 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van wolfie559 vr jan 16, 2015 11:32 am

    Urameshiya schreef:
    Princess Sylvysprit schreef:ik dacht aan een systeem zoals in FE4, maar dan misschien ietsje opgefrist.
    Like, stel nou dit: de eerste 10-15 chapters zijn met de eerste generatie, de latere met de 2e, dan zou er een timeskip zijn, en dan vechten je kindjes van je 1e generatie poppetjes.
    Wacht, ik mis even het gedeelte dat opgefrist is. Is dat niet exact hetzelfde als in FE4? Behalve dat er daar dan minder chapters waren. Ik denk eigenlijk dat ze dat niet nog een keer willen gebruiken. In Awakening wilden ze graag van alles uit de hele serie bij elkaar gooien en moest daarom het twee-generaties idee uit FE4 er ook bij, maar ik denk betwijfel of ze daar nu een vaste feature van zullen maken. Het zou al snel een beetje oud gaan voelen, en het beperkt de mogelijkheden qua plot enorm. Je moet immers óf een timeskip óf tijdreizigers hebben. Die mogelijkheden hebben we nu allebei gehad, en veel andere opties zijn er volgens mij niet. Als My Unit terug komt (en ik denk dat dat wel gebeurt) zullen de S-supports/waifu-simulatie er ook wel weer bij zitten in FE14, maar dat kan ook best zonder dat het een tweede generatie speelbare units oplevert.

    Princess Sylvysprit schreef:Oh, en ik zou graag grinding weg willen hebben uit de game
    Oh, hier stem ik mee in! DLC en skirmishes zijn leuke extra's, maar het zou het mooist zijn als ze pas na afloop van het verhaal toegankelijk zouden zijn.  

    Maar wil je dan niet dat je eigen kindjes de vijand in elkaar slaan???
    Ik snap wel wat je bedoelt het idee is gebruikt en het is niet meer zo enorm origineel... maar toch ik wil wel na al de moeite die ik zou doen om mijn ideale shippings te maken ook de "vruchten" daarvan willen zien.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 12 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Urameshiya vr jan 16, 2015 1:13 pm

    Ach, ik heb er op zich niks op tegen, maar het lijkt me gewoon meer iets om heel af en toe te doen, en niet iets dat een terugkerende feature zou moeten zijn.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 12 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Urameshiya zo mei 31, 2015 8:44 pm

    De hype voor de nieuwe FE is te groot! Dus ik kom toch maar even mensen hier jaloers maken. k=w=

    Nog maar 25 nachtjes slapen, zegt de preload-teller!:
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 12 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van kyr2005 zo mei 31, 2015 10:55 pm

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 12 Tumblr_np7q8qOnOH1qbadm4o1_250Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 12 Tumblr_np7q8qOnOH1qbadm4o2_250
    ok
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 12 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Graan zo mei 31, 2015 11:03 pm

    Hahaha, wat.

    Oh, Japan...
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 12 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Urameshiya ma jun 01, 2015 2:44 am

    kyr2005 schreef:Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 12 Tumblr_np7q8qOnOH1qbadm4o1_250Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 12 Tumblr_np7q8qOnOH1qbadm4o2_250
    ok
    Je bent die met Harold vergeten. HOE KUN JE.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 12 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van kyr2005 ma jun 01, 2015 1:21 pm

    Urameshiya schreef:
    kyr2005 schreef:Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 12 Tumblr_np7q8qOnOH1qbadm4o1_250Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 12 Tumblr_np7q8qOnOH1qbadm4o2_250
    ok
    Je bent die met Harold vergeten. HOE KUN JE.
    Wie is Harold
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 12 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Urameshiya ma jun 01, 2015 1:35 pm

    kyr2005 schreef:
    Urameshiya schreef:Je bent die met Harold vergeten. HOE KUN JE.
    Wie is Harold
    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 12 D10
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 12 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van kyr2005 ma jun 01, 2015 3:08 pm

    Urameshiya schreef:
    kyr2005 schreef:
    Urameshiya schreef:Je bent die met Harold vergeten. HOE KUN JE.
    Wie is Harold
    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 12 D10
    Je ziet niet dat z'n gezicht betast word
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 12 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Urameshiya ma jun 01, 2015 6:43 pm

    Dat is slechts een detail, Kyr.

    Maar in alle serieusheid, wat vind je (en wat vinden andere mensen) van de features die er in de Direct van gisteren aangekondigd zijn? Wat ik over het betasten van gezichten moet denken weet ik niet, maar aangezien het gewoon iets optioneels, net zoals de Barracks in FEA optioneel waren, stoor ik me er in elk geval niet aan.

    Maar dat je nu kastelen van anderen kunt bezoeken en aanvallen met streetpass vind ik eigenlijk wel heel cool! En nu je zelf de AI en pair-ups van je verdedigende team kunt instellen, worden de streetpass battles waarschijnlijk stukken unieker (en lastiger) dan in Awakening!
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 12 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van kyr2005 ma jun 01, 2015 7:31 pm

    Urameshiya schreef:Dat is slechts een detail, Kyr.

    Maar in alle serieusheid, wat vind je (en wat vinden andere mensen) van de features die er in de Direct van gisteren aangekondigd zijn? Wat ik over het betasten van gezichten moet denken weet ik niet, maar aangezien het gewoon iets optioneels, net zoals de Barracks in FEA optioneel waren, stoor ik me er in elk geval niet aan.

    Maar dat je nu kastelen van anderen kunt bezoeken en aanvallen met streetpass vind ik eigenlijk wel heel cool! En nu je zelf de AI en pair-ups van je verdedigende team kunt instellen, worden de streetpass battles waarschijnlijk stukken unieker (en lastiger) dan in Awakening!
    Ik heb het niet gekeken en ik heb awakening nog  niet gespeeld. Ik zag dit gewoon en ik was van wat k=w= Er was maar een ding dat me echt intreseerde aan die direct en ik neem aan dat je wel weet wat =P

    Edit: Het maakt me niet echt uit dat dit een feature is, ik vond het gewoon grappig. Ik kan niet veel zeggen over de andere features omdat ik het niet echt bekeken heb zoals ik al zij k=w=
    Cryogenic Cereal
    Cryogenic Cereal
    Zilveren Soku Kleinmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hoge consumptie aan teken- en notitiepapier.

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 12 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Cryogenic Cereal vr apr 29, 2016 2:43 pm

    Fire Emblem Fates: Birthright/Conquest komt volgende maand uit.

    Voor degenen die het al hebben gespeeld, wat vinden jullie? C O N Q U E S T B O Y S
    Degenen die het nog moeten spelen, wat zijn de verwachtingen van jullie?
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 12 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Princess Sylvysprit vr apr 29, 2016 3:06 pm

    Ik ga waarschijnlijk Conquest halen, en als het leuk is koop ik de DLC wel.
    Oh en ik hoop op een betere vertaling dan de Amerikaanse verise, ik wil geen "..." "..." "..." als support.

    Gesponsorde inhoud


    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 12 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 4:08 am