Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
Hakurei Ninja
Mitch
Olly
Sophie
XavC
Faolinn
Graan
wolfie559
RemiliaxScarlet
kyr2005
Urameshiya
15 plaatsers

    Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 2 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Urameshiya ma maa 18, 2013 11:10 pm

    XavC schreef:
    Urameshiya schreef:
    XavC schreef:Rising Sun, op de GBA !
    Die titel is... nieuw voor mij. ^^; Er zijn maar twee FE games op de GBA uitgekomen buiten Japan: "Fire Emblem" en "Fire Emblem: The Sacred Stones". Ik denk dat het één van die twee zal zijn geweest
    Is andere naam voor The Sacred Stones :).kijk maar
    Ik denk dan dat dat de naam zal zijn van de groep die het op internet verspreid heeft? Want er is echt geen manier waarop je de Japanse titel van het spel naar Rising Sun kunt vertalen, dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat het een alternatieve titel is.

    Maar hoe dan ook, Sacred Stones dus! Jammer dat je het niks vond. Als je het op easy speelt krijg je tutorial-dingetjes en hints in de eerste chapters, dus misschien had dat kunnen helpen. (Maar ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om dat nu alsnog te gaan proberen. k;P)
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 2 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van XavC ma maa 18, 2013 11:13 pm

    Urameshiya schreef:
    XavC schreef:
    Urameshiya schreef:
    XavC schreef:Rising Sun, op de GBA !
    Die titel is... nieuw voor mij. ^^; Er zijn maar twee FE games op de GBA uitgekomen buiten Japan: "Fire Emblem" en "Fire Emblem: The Sacred Stones". Ik denk dat het één van die twee zal zijn geweest
    Is andere naam voor The Sacred Stones :).kijk maar
    Ik denk dan dat dat de naam zal zijn van de groep die het op internet verspreid heeft? Want er is echt geen manier waarop je de Japanse titel van het spel naar Rising Sun kunt vertalen, dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat het een alternatieve titel is.

    Maar hoe dan ook, Sacred Stones dus! Jammer dat je het niks vond. Als je het op easy speelt krijg je tutorial-dingetjes en hints in de eerste chapters, dus misschien had dat kunnen helpen. (Maar ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om dat nu alsnog te gaan proberen. k;P)
    Zou best eens kunnen, is typisch wat voor mij om dat niet door te hebben.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 2 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Faolinn ma maa 18, 2013 11:48 pm

    Urameshiya schreef:Zoals je zegt is het aantal promotion items dat je normaal gesproken in handen krijg beperkt, maar in de secret shops kun je eindeloos veel nieuwe promotion items kopen, zolang je maar genoeg goud hebt. Je hoeft daarvoor niet tijdens het verhaal naar de secret shops op zoek te gaan, zolang je in chapter 14 (= ofwel het paleis van Grado of de Jehanna Hall, afhankelijk van de route die je doet) Rennac en zijn Member Card maar in handen weet te krijgen. Of alleen de Member Card, als je Rennac niet hoeft. k=w=

    Als je dat doet kun je na afloop van het verhaal - want ik neem aan dat je van plan bent na het verhaal verder te spelen als je iedereen wilt promoten - vanaf de wereldkaart de 3 secret shops betreden met iemand die de Member Card bij zich draagt, en daar promotion items kopen.

    Ga je alle units behalven promoten eigenlijk iedereen ook tot 20/20 trainen? Of maken de stats je verder niet zo veel uit?

    Het klinkt in ieder geval als iets waar je wel even mee zoet zult zijn!

    Ik heb vorige week trouwens ook weer eens een Sacred Stones playthrough afgerond. Was een tijd geleden, dus ik was helemaal vergeten hoe irritant het Phantom Ship kon zijn... Vliegende reinforcements van alle kanten die je niet kunt zien door de mist, en die dan je kwetsbaarste units komen uitschakelen, terwijl je ze niet behoorlijk kunt verdedigen omdat het scheepsdek op 2 masten na helemaal open is. >_>

    Maar Amelia en Gilliam (allebei Knights) hebben daar gelukkig erg goed werk geleverd, net als in de rest van het spel. Heb ze allebei tot Generals gepromote, en Artur en Moulder allebei Bishops gemaakt, waardoor ik aan het eind zowel in DEF-tanks als in RES-tanks goed voorzien was. :) Al viel er helemaal aan het eind weinig te tanken, want onze grote demonische vriend besloot maar meteen neer te gaan na een critical hit met een legendarisch wapen waarvan ik de naam vergeten ben. Je zou zeggen dat ze de laatste baas toch in elk geval op hard mode genoeg luck hadden mogen geven om critical-hit bestendig te zijn... Niet dus. Maar op die anti-climax na heb ik me erg vermaakt. Heeft me weer wat hernieuwde bewondering gegeven voor hoe goed de GBA-FE's de tand des tijds weerstaan!
    Ooooh okay, nee dat moet wel lukken, dan bewaar ik de promotion items voor mijn nieuwe dream team (zie spoilers onderin) en ja ook 20/20 gaat erin zitten hahaha.
    Wat betreft die critical... Ik had het er toevallig met Olga over:
    [22:44:44] Faolinn: god ik weet nog wel
    [22:44:49] Faolinn: laatste playthrough
    [22:44:53] Faolinn: eindbaas
    [22:45:02] Faolinn: Joshua als Assassin
    [22:45:15] Faolinn: gooit een critical hit op de eindbaas (ik blij)
    [22:45:36] Faolinn: eindbaas mept Joshua zo hard dat hij nog maar 1 streepje leven heeft (ik in shock)
    [22:46:06] Faolinn: Krijgt Joshua het verdorie voor elkaar zijn Assassin skill te activeren (zelfde als een critical maar dan een one-hit K.O.)!!!
    [22:46:20] Faolinn: ik heb dat schermpje afgelebberd gewoon
    Je zou inderdaad verwachten dat ze daar een stokje voor zouden steken... Unlucky boss :(

    Hieronder vind je me m'n nieuwe dreamteam. Boven de spatie is wat ik regelmatig wil gaan gebruiken. Let op, ik heb dit samengesteld op basis van mijn feels voor het spel. Maximum marriage (eerstgenoemde naam na de laatste promotion is de A support) has been achieved, maar ik speel echter met de units waar ik tot nu toe nooit mee heb gespeeld (apart van Colm/Neimi want Rogue/Sniper is heel belangrijk), puur om te zien hoe dat gaat en om ze te leren kennen.
    Spoiler:
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 2 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Sophie di maa 19, 2013 12:03 am

    Vraagje voor de Fire Emblem mensen!

    Ik heb nog nooit Fire Emblem gespeeld, maar wil het wel heel graag gaan doen.

    Nou komt binnekort de 3DS versie uit, zal ik die kopen?
    Of is het beter als ik een ouder deel koop, voor bijvoorbeeld de gameboy?
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 2 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Urameshiya di maa 19, 2013 12:49 am

    Faolinn schreef:Je zou inderdaad verwachten dat ze daar een stokje voor zouden steken... Unlucky boss :(
    Ze hebben er wel van geleerd, denk ik. De eindbaas van Awakening heeft bijvoorbeeld een speciale skill die het onmogelijk maakt 'm met de assasin-skill in één keer neer te halen. Sowieso krijgt ie maar halve schade, waardoor ie een voor FE-normen behoorlijk sterke laatste baas is. Alleen... wordt je eigen team in Awakening ook al vrij makkelijk overpowered, waardoor het alsnog wel meevalt. Maar ach, het is eigenlijk onmogelijk om een enkele baas echt uitdagend te maken in een spel als FE. Het gaat toch vooral om de maps als geheel.

    ...en omdat ik het niet kon laten, heb ik net uitgeprobeerd of ik die laatste baas van Awakening (op hard mode) toch in 1 aanval uit kon schakelen. En ik kan je vertellen, dat kon! Maar ik had er wel m'n Grandmaster ( gepromote Tactician-class in Awakening) uit m'n compleet gemaximaliseerde en overpowerede Streetpass-team voor nodig, bewapend met wat waarschijnlijk de krachtigste spell in het spel is, uitgerust met een voor zo hoog mogelijke MAG-geoptimaliseerde skill set, versterkt door 4 verschillende rally-buffs (in FEA kunnen sommige units andere units buffen in plaats van zelf een aanval uit te voeren) EN dan nog eens een proc van haar Ignis-skill ('PWR += 1/2 * STR' voor magische aanvallen), gecombineerd met een critical hit. Verbazingwekkend genoeg gebeurde die skill-proc + critical hit al op de eerste poging, en het leverde 135 schade op, terwijl de baas 88 HP had. Maar onder 'normale' omstandigheden zou zoiets onmogelijk zijn, denk ik. ^^;

    Overigens, dat ik alles klaar had staan voor dat experiment kwam omdat ik eerder vanavond aan het proberen was wat de hoogste critical hit was die ik met m'n huidige Streetpass team kon bereiken, en dat bleef 396 dmg te zijn op een doelwit met 1 RES. En dat in een spel waar de HP cap (behalve voor de eindbaas dan) op 80 ligt... ^^;

    Faolinn schreef:
    Hieronder vind je me m'n nieuwe dreamteam. Boven de spatie is wat ik regelmatig wil gaan gebruiken. Let op, ik heb dit samengesteld op basis van mijn feels voor het spel. Maximum marriage (eerstgenoemde naam na de laatste promotion is de A support) has been achieved, maar ik speel echter met de units waar ik tot nu toe nooit mee heb gespeeld (apart van Colm/Neimi want Rogue/Sniper is heel belangrijk), puur om te zien hoe dat gaat en om ze te leren kennen.
    Spoiler:
    Da's een hele ploeg voor een dream team! Ik neem aan dat je Ephraims route gaat nemen? Alleen kan ik niet laten te vragen of je soms iets tegen Swordmasters hebt, dat Joshua en Marisa allebei Assasins moeten worden. k=w=

    Skip schreef:Vraagje voor de Fire Emblem mensen!

    Ik heb nog nooit Fire Emblem gespeeld, maar wil het wel heel graag gaan doen.

    Nou komt binnekort de 3DS versie uit, zal ik die kopen?
    Of is het beter als ik een ouder deel koop, voor bijvoorbeeld de gameboy?
    Dat is een lastige vraag! Aan de ene kant zou ik je graag de GBA-spellen aanraden omdat ze, naar mijn mening, een beter uitgebalanseerde uitdaging bieden en een overtuigender gepresenteerd verhaal, maar aan de andere kant kan ik niet ontkennen dat dat er ook mee te maken heeft dat ze gewoon veel minder mogelijkheden, sidequests en extra's te bieden hebben dan Awakening (het 3DS-spel). Als je er toevallig goedkoop ergens eentje tegenkomt is één van de GBA-FE's zeker geen miskoop, maar anders zou ik je aanraden om gewoon de release van Awakening af te wachten.

    Een ander voordeel van Awakening is dat het meer verschillende moeilijkheidsgraden biedt dan de oudere spellen, en gecombineerd met optionele gelegenheden om tussen de chapters door te grinden als je units te zwak blijken te zijn, betekent dat dat je Awakening eigenlijk net zo moeilijk of makkelijk kunt maken als je zelf wilt. Voor veel mensen die de oudere spellen gespeeld hebben geeft FE:A een beetje een "sandbox-gevoel" omdat er zo ongelooflijk veel 'kan' en relatief weinig 'moet', maar ik denk dat je daar geen last van zult hebben als het je eerste Fire Emblem is. Het is een beetje anders dan de rest van de serie, maar desalniettemin denk ik dat het een heel erg goed deel is om de serie mee te leren kennen!

    Oh, en de graphics zijn prachtig. En de Engelse lokalisatie is naar wat ik er van gezien heb werkelijk subliem (en dat is niet bij alle FE's zo). Mjah, koop het 3DS-spel, zou ik dus zeggen!

    Wel een nadeel aan beginnen bij Awakening is dat de namen van de hordes aan spotpass-bonuspersonages uit eerdere delen je niks gaan zeggen. k=w=


    Laatst aangepast door Urameshiya op di maa 19, 2013 1:29 am; in totaal 1 keer bewerkt
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 2 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Faolinn di maa 19, 2013 1:07 am

    Ura schreef:Een ander voordeel van Awakening is dat het meer verschillende moeilijkheidsgraden biedt dan de oudere spellen, en gecombineerd met optionele gelegenheden om tussen de chapters door te grinden als je units te zwak blijken te zijn, betekent dat dat je Awakening eigenlijk net zo moeilijk of makkelijk kunt maken als je zelf wilt. Voor veel mensen die de oudere spellen gespeeld hebben geeft FE:A een beetje een "sandbox-gevoel" omdat er zo ongelooflijk veel 'kan' en relatief weinig 'moet', maar ik denk dat je daar geen last van zult hebben als het je eerste Fire Emblem is. Het is een beetje anders dan de rest van de serie, maar desalniettemin denk ik dat het een heel erg goed deel is om de serie mee te leren kennen!
    En dan nu mijn kant van het verhaal. Dat grinden kan ook in Fire Emblem: The Sacred Stones. Bovendien levert het, als je het in de arena doet met de quicksave/quickload mode van een VBA lekker veel centjes op, heerlijk voor als je nog niet zo kundig bent in het spelen van Fire Emblem. Nog een voordeel van Sacred Stones op een VBA spelen is dat het geheel gratis uitproberen is. Als het je dan bevalt raad ik je zeker aan om hem ook gewoon als casette te kopen (juist om die quicksave/quickload niet meer te kunnen gebruiken) en daarna ook zeker voor Awakening te gaan.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 2 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Urameshiya di maa 19, 2013 1:13 am

    Faolinn schreef:Nog een voordeel van Sacred Stones op een VBA spelen is dat het geheel gratis uitproberen is
    ...ja, zo lust ik er nog wel een paar. k=w=

    Doet me eraan denken, als ze het net zo doen als in de US zal er binnenkort wel een korte demo van FE Awakening op de Europese Nintendo e-winkel verschijnen. Ook gratis uit te proberen dus!

    Anyway, ik zal niet ontkennen dat Sacred Stones je ook laat grinden, en dat het een geweldig spel is (al is grinden wat mij betreft absoluut niet nodig voor een geweldig spel - liever niet zelfs), maar de grindmogelijkheden van Sacred Stones verbleken toch een beetje bij de toegankelijkheid van Awakening...

    EDIT: Ik weet dat je nu een hele stortvloed aan positieve kanten van Sacred Stones kunt gaan opsommen die Awakening mist - ik kan zelf alvast wel een beginnetje maken met fog-of-war-chapters, seize-objectives, weapon weight, constitution en rescue functies - maar andersom staat daar ook weer een heleboel tegenover dat Awakening wel heeft en Sacred Stones niet. Ik heb me er zelf eigenlijk al bij neergelegd dat geen enkel van de Fire Emblem-spellen precies die ideale combinatie van functies heeft waardoor ik het het beste spel in de serie zou durven noemen. Awakening is ook niet perfect - verre ervan - maar als iemand die in zowel Sacred Stones als Awakening enkele honderden uren speeltijd heeft zitten, denk ik dat anno 2013 Awakening de geschiktere FE is voor iemand voor wie de serie nieuw is.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 2 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Faolinn di maa 19, 2013 1:43 am

    ^Ik ken Awakening in z'n geheel niet, vandaar dat ik ook van geen nadelen sprak en enkel wat voordelen van Sacred Stones opnoemde :P. We hebben nu een redelijk beeld geschetst van de pro's en cons van beide spellen. Zoals zo vaak is er geen absolute aanrader, ze zijn allebei zeer goed. Sophie, het is nu aan jou^^
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 2 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Sophie di maa 19, 2013 3:39 pm

    Okay~!

    Ik denk dat ik sowieso de demo ga spelen, en oudere FE op een emulator.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 2 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Faolinn di maa 19, 2013 4:22 pm

    Oh wat ben ik nu tevreden~ >W<
    -Seth en Eirika hebben elkaar hun gevoelens verteld (A support)
    -Colm en Neimi zien elkaar ook in het daglicht der liefde (A support)
    -Ross is niet langer een trainee maar een badass pirate (Serieus, nooit geweten dat die trainees zo gigantisch handig zijn, hij is zowat m'n sterkste unit op Seth na)

    En nu ben ik druk bezig al mijn non-dream team characters naar 20 te grinden in de Arena van chapter 5: The Empire's Reach. De characters uit mijn Dream Team grind ik slechts naar level 15 denk ik, tis niet leuk meer als ze niet meer kunnen groeien in het spel, of is dat ook al te hoog? *kijkt vragend naar de alwetende Ura*
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 2 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Urameshiya di maa 19, 2013 4:43 pm

    Faolinn schreef:^Ik ken Awakening in z'n geheel niet, vandaar dat ik ook van geen nadelen sprak en enkel wat voordelen van Sacred Stones opnoemde :P. We hebben nu een redelijk beeld geschetst van de pro's en cons van beide spellen.
    Ik wil de waarde van je aanvullingen absoluut niet betwisten, maar de reden dat ik het nodig vond om er op in te gaan, was dat je door het als 'en nu mijn kant van het verhaal' naar voren te brengen deed lijken alsof ik te weinig oog had gehad voor de pluspunten van Sacred Stones, terwijl ik zelf meende een afweging te hebben gepresenteerd waarin plus- en minpunten van zowel de GBA-delen als Awakening naar voren kwamen. En eigenlijk is het niet belangrijk genoeg om hierop door te gaan, dat weet ik ook best, maar omdat jij het bent, doe ik het toch! Weet nooit wat voor fascinerende discussies het nog toe kan leiden.

    En het ligt er wat grinden betreft denk ik aan wat je met 'te' hoog bedoelt...
    De moeilijkheidsgraden van Sacred Stones zijn volgens mij (helaas ben ik niet echt alwetend) gebalanced rond het uitgangspunt dat je helemaal niet grind. Met een team van lv15 units op chapter 5 denk ik dat er in de rest van het spel al geen enkele uitdaging meer overblijft. ^^; Maar goed, een dream team maken doe je neem ik aan toch al niet voor de uitdaging. Wat verder kunnen blijven groeien betreft hangt het er een beetje vanaf of je al vroeg promotion items in handen weet te krijgen. (Zoals die eerste Guiding Ring die je krijgt als je alle huisjes in chapter 5 beschermt.) Zodra je een paar promotion items hebt zou het in principe niet nodig hoeven zijn om andere units te vroeg tegen de 20 aan te laten botsen, als je je al gepromote units maar genoeg van de experience op laat zuigen. k=w=

    Meestal zal je rond chapter 15 of 16 pas voor je hele kernteam promotion items hebben, dus als je iedereen per se gelijkmatig wilt trainen is het min of meer gegarandeerd dat er voor die tijd mensen op 20 komen maar nog niet kunnen promoten, als ze na chapter 5 al op lv15 zitten.

    Tot zover mijn weinig informatieve mening.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 2 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Faolinn di maa 19, 2013 5:00 pm

    Hahaha, oh maar ik vond inderdaad dat je een aantal voordelen aan Sacred Stones miste. Je slaat de spijker op zijn kop met wat je achter die uitspraak zocht. Maar dat geeft niet, want zoals je merkte wilde ik maar al te graag aanvullen.

    Dank je voor je inzicht wat het grinden betreft. Ik denk dat het dan inderdaad moet lukken om met lvl 15 units verder te werken. Bovendien is mijn dream team nog lang niet compleet dus de nieuwe aanwinsten kunnen ook vast nog wel een hoop exp opslokken.
    En zoals ik in een eerder gesprek al zei: Meestal gaat FE me niet zozeer om de moeilijkheidsgraad (ik haat het als ik een battle geheel moet resetten wegens het verliezen van een unit). Ik ga hierna denk ik een keer hard mode spelen puur om het een keer op die manier te beleven, maar deze playthough is inderdaad meer voor het behalen van het gevoel van "complete completion", "get ALL the feels!" om het zo maar te zeggen.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 2 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Urameshiya ma maa 25, 2013 11:54 am

    Kyr wees me er net op dat de demo van Fire Emblem Awakening vanaf komende donderdag (28 maart) op Europese 3DS-en te downloaden is.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 2 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Sophie ma maa 25, 2013 4:27 pm

    Urameshiya schreef:Kyr wees me er net op dat de demo van Fire Emblem Awakening vanaf komende donderdag (28 maart) op Europese 3DS-en te downloaden is.

    Nicee
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 2 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Urameshiya do maa 28, 2013 5:11 pm

    Bij gebrek aan toegang tot de Europese Nintendo eShop kan ik het niet controleren, maar als het goed is zou de demo intussen te downloaden zijn! Ik raad iedereen met een 3DS aan dat te doeeen! :D

    Oh, en ik zag net dat Nintendo de webpagina van FE:A zelfs naar het Nederlands vertaald heeft... Wauw!

    Gesponsorde inhoud


    Fire Emblem-topic (Herrezen!) - Pagina 2 Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 9:30 am