Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
Shiro
TheEternalMokou
Faolinn
Mitch
MR.Kriesebo
Zigzagwolf
Remilia~
Pyonta-kun
Sophie
Urameshiya
Toumyon
15 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 21 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Pyonta-kun za jan 19, 2013 12:09 am

    Is het een idee om deze discussie voort te zetten in een ander draadje?
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 21 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Nekotaku za jan 19, 2013 2:17 am

    Ik ben een beetje te moe om hier verder over uit te weiden, maar ik ben extreem ontstemd over deze gang van zaken. Morgen meer hierover.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 21 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Faolinn za jan 19, 2013 12:11 pm

    Anders stel je gewoon alvast een nieuw topic voor het potje op en kijk je hoe groot de directe instroom is? Stel een numerus fixus vast waaraan moet worden voldaan voordat het potje van start kan gaan. Als je dan merkt dat de animo laag is dan krijg je dus automatisch een pauze (wel netjes erbij zetten dat het zo zal gaan bij weinig animo)
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 21 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Nekotaku za jan 19, 2013 6:44 pm

    Eerst en vooral m'n rol: ik was een wolf.

    Goed, hier dan de reden dat ik nogal pissig ben over deze afloop. Eenvoudigweg de regels volgend had ik dit richting een overwinning voor de wolven gestuurd. De laatste nacht waren enkel ik en Shiro over, en we hebben grondig nagedacht over de keuze tussen Faolinn en Theedoekje als slachtoffer. Aangezien Faolinn's rol nog onbekend was en een priester niet uitgesloten, was het te riskant niet voor hem te kiezen, zelfs al was er een serieuze kans dat hij duivel was. Dat Theedoekje Shiro koos voor het doodselixir was enigzins onverwacht, maar in elk geval was nog niet alles verloren.

    Ik beroepte me namelijk op de letterlijke omschrijving van de duivelsrol:
    Toumyon schreef:De vloek zorgt ervoor dat de speler zijn stem overdag niet echt mee telt voor de galg.
    Er stond enkel iets over de galgenstem. Niets over de burgemeesterstem. Misschien was het de bedoeling dat deze ook niet meetelde, maar dan had dat in de regels moeten staan of verduidelijkt op het moment dat het gevraagd werd.

    Aldus spendeerde ik m'n energie aan het overtuigen van Theedoekje dat ze mee moest stemmen tegen Faolinn, en hoopte ik aan vertrouwen te winnen (en m'n kansen te verhogen) door ze tot burgemeester te stemmen. Als ik vervloekt was zou ze zo alsnog Faolinn kunnen doen hangen, waarna ik haar 's nachts zou doden. Als zij vervloekt was zouden Faolinn en ik gelijkstand halen in de stemmen, zij 's nachts sterven en was het gelijkstand tussen duivel en wolf.

    Dat hier nu op het einde eventjes een gelijkstand aangekondig werd als volgens mij het spel nog niet uit was volgens de omschreven regels viel niet in goede aarde. Ik en Shiro hebben nog flink wat zitten brainstormen in het weekend, en ik heb deze week veel moeite geïnvesteerd om de zaken in het voordeel van de wolven uit te draaien. Ik zie deze moeite, alsook die van mijn medewolven die ons zo ver hebben kunnen krijgen, teniet gedaan met één post van de spelleider. Net zoals Faolinn, die er in het spel alleen voor stond en dus nog meer op zijn hoede moest zijn.

    In elk geval wil ik mijn medewolven bedanken voor de fijne samenwerking. Ook mijn tegenspelers om voor een spannende ronde te zorgen. En toch ook Toumyon voor zijn tijd en moeite. Ik hoop dat de volgende keer alle rollen en regels duidelijk omlijnd zullen zijn en we er op kunnen rekenen dat de leider(s) de nodige tijd zullen hebben om het spel vlot te doen verlopen.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 21 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Faolinn zo jan 20, 2013 12:52 am

    Neko oh my god... Je krijgt een staande fucking ovatie van me. Jezus wat kan jij GEWELDIG een masker ophouden zeg. Fantastisch hoe je me er in had geluisd! Ik had kunnen zweren dat je geen wolf was.
    Dat kwam echter grotendeels door Myon zijn post, niet om wat jij te vertellen had. Had myon de regels van voor af aan duidelijk opgesteld dan was het alsnog niet zo makkelijk gelopen want dan was de reden dat we nog altijd aan het spelen waren bewijs van jouw wolverigheid~ Dan had ik Theedoekje met gemak aan mijn zijde weten te houden en was het een overwinning voor mij geweest.
    Maar ja, ik snap je frustratie maar al te goed, ook ik heb de deur van overwinning voor mijn neus dicht zien slaan en dat is niet zo fijn. Volgend potje beter, zeg ik altijd maar en zo is het maar net. Zet het van je af en richt je op het volgende potje.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 21 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Nekotaku zo jan 20, 2013 1:08 am

    Wel, ik moet zeggen dat ik toch wel heel erg genoten heb van het eindspel tussen ons. Je was echt een beangstigende tegenstander, Faolinn. Dat maakte het hele spel het toch grotendeels waard. Tenslotte spelen we voor het plezier van het spelen. Een overwinning betekent ook niet zo veel.
    Ik hoop ooit eens schaak of zo tegen je te spelen.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 21 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Faolinn zo jan 20, 2013 1:10 am

    Volgende Yuyucon wil ik wel eens tegen je schaken. Europese versie staat op mijn laptop desnoods.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 21 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Nekotaku zo jan 20, 2013 2:22 am

    Ik heb een schaaktopic aangemaakt, aangezien ik er na vele jaren toch wel eens terug zin in had. Maar als er tijd voor zal zijn op Yuyucon lijkt me dat een goed idee. Face-to-face is altijd nog net iets anders.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 21 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Remilia~ zo jan 20, 2013 3:29 am

    Faolinn schreef:Neko oh my god... Je krijgt een staande fucking ovatie van me. Jezus wat kan jij GEWELDIG een masker ophouden zeg.


    At toneel he? Ik hoor het je nog zeggen.
    "Maar nu blijkt dus dat Neko geen wolf is.."
    Jaaaaa, dat was wel leuk :')

    Oh en ik laat de pauze aan de twee nieuwe spelleiders over.
    Of ze het laten doorgaan of niet etc.
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 21 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Mitch zo jan 20, 2013 10:39 am

    Goed potje, gefeliciteerd overlevers~

    Ik ben voor een pauze trouwens.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 21 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Sophie do jan 24, 2013 1:27 am

    Pyon en ik posten binnekort meer informatie over de nieuwe ronde, sorry voor het wachten.

    We zijn inderdaad van plan om eventjes nog pauze te houden, sorry Fao en Mitch!
    Een goede voorbereiding is tenslotte het halve werk.

    Maar geen zorgen, het gaat geen weken meer duren dus je kunt je er alvast op verheugen~
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 21 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Mitch do jan 24, 2013 7:35 am

    Hm? Ik ben ook voor een pauze? No need to apologize for me~ :B
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 21 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Faolinn do jan 24, 2013 11:33 am

    En ik vind alles best, enkel mijn persoonlijke voorkeur ging uit naar doorspelen maar liever wachten dan een halfbakken potje inderdaad! Kwaliteit boven kwantiteit~
    Theedoekje
    Theedoekje
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Ik kan mijn vuist in mijn mond stoppen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 21 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Theedoekje vr jan 25, 2013 9:08 pm

    Sorry voor mijn vet late reactie.
    Ik kom niet vaak meer op mijn laptop wan tik ben er even te moe en ook redelijk te ziek voor 's avonds.

    maargoed.

    Beetje een anticlimax, maar ik vond het spannend potje, vooral omdat ineens dingen om mijn gingen draaien wat ik niet wilde en niet probeerde uit te lokken en nogal kut vond maar ook weer leuk en spanend en blablabla.

    Ik doe trouwens voorlopig even niet aan WvW. Ik heb er geen fut meer voor =/
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 21 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van MR.Kriesebo vr feb 08, 2013 11:14 pm

    Ik wil bij het eerstvolgende potje wel weer meedoen.
    Hopelijk heb ik dan wat meer geluk..

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 21 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 1:59 am