Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
Shiro
TheEternalMokou
Faolinn
Mitch
MR.Kriesebo
Zigzagwolf
Remilia~
Pyonta-kun
Sophie
Urameshiya
Toumyon
15 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 20 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Faolinn di jan 15, 2013 11:53 pm

    Nou allereerst vind ik het knap stom van Toumyon dat hij zo'n verwarring laat bestaan over de duivel. Als ik dat had geweten namelijk had ik de afgelopen nacht HEEL anders uitgespeeld. Vind het echt heel naar dat alles in de soep loopt omdat de spelleider niet duidelijk is over rollen. Doorgaans is het namelijk gewoon zo dat een 3e rol verliest als de burgers winnen. De Francofoob verliest als de wolven er eerder uit zijn dan zijn targets bijvoorbeeld WANT dan winnen de burgers. Slecht geregeld als je het mij vraagt.

    Maar goed, ik moet maar roeien met de riemen die ik heb he? Zoals de zaken er NU voor staan komt het inderdaad op niets anders neer dan kans. Pure kans... Joepie, geen tactiek maar kans...

    Nou jongens! Hoplakee alle kaarten op tafel!

    Nekotaku jij bent vervloekt en mag niet meer mee doen met stemmen.
    Theedoekje jij stemt gezellig op mij voor de galg en op jezelf voor burgermeester
    Ik stem op mezelf voor burgermeester en op Theedoekje voor de galg.
    Nu staat het mooi gelijkspel en zal er een muntje op worden gegooid over wie er wint. Leuk einde zo... (not)

    Ja ik ben boos ja! Dit is gewoon zonde van een mooi eindspel
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 20 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Nekotaku wo jan 16, 2013 12:31 am

    Faolinn, ik snap dat dit erg ongewenst komt. Volgens mij heb je wel degelijk erg veel werk gemaakt van je tactiek. Mij vervloeken, Shiro aan Theedoekje aanraden voor het doodselixir zodat je zelf minder kans had daar slachtoffer van te worden... Het is begrijpelijk dat een misverstand inzake regels dat in de war gooit. Daarom dat ik zelf bij een boel zaken bevestiging vraag aan de spelleider, ook vaak voor ik besluit iets te posten om eerst te zien of het wel zal kloppen wat ik zeg, of hoe ik calculeer. Want zelfs al zijn er bepaalde vaste regels in wolven, er kan zoveel worden bijverzonnen dat het altijd wel een beetje van de spelleider zal afhangen.

    Ik wens je toch graag te bedanken voor de spanning die je er op het einde nog in bracht. Je voelde als een formidabele tegenstander aan. Mocht het toevallig zo zijn dat je schaak speelt, dan zou ik erg graag ooit eens een potje tegen je ervaren.

    In elk geval wil ik Theedoekje wel nog haar bedenktijd gunnen.

    Oh, en ik twijfel hier heel sterk aan want volgens mij is het niets voor jou om zoiets nog te proberen - ik denk dat ik wel snap wanneer je iets buiten het spel zegt - maar mocht het zo zijn dat je eigenlijk Theedoekje hebt vervloekt en niet mij, dan krijg je een staande ovatie.

    EDIT: m'n bijzonder trage klomp breekt nu net. Je hebt het over gelijkstand omdat je denkt dat m'n stem voor burgemeester niet meer meetelt.
    Ik durf bijna niet de semantiek er terug bij te halen, maar...
    Toumyon schreef:De vloek zorgt ervoor dat de speler zijn stem overdag niet echt mee telt voor de galg.
    Telt de vloek enkel voor de galgenstem, of ook voor de burgemeesterstem?

    Toumyon, laatste verdict?
    Theedoekje
    Theedoekje
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Ik kan mijn vuist in mijn mond stoppen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 20 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Theedoekje do jan 17, 2013 4:41 pm

    Nou, ik kan alleen op maar op onze eigenste Faolinn stemmen voor de galg. Het is mijn enige kans.
    Burgemeester het liefst mezelf <3


    Ik ben benieuwd.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 20 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Nekotaku do jan 17, 2013 5:02 pm

    Ik zou nog wel graag weten of de vervloeking invloed heeft op de burgemeesterstem of niet. Als het klopt dat ik vervloekt ben EN dit annuleert ook m'n burgemeesterstem, dan zitten we sowieso met een patstelling.
    In elk geval is morgenavond de stemming finaal, dus dan zullen we het wel horen. Maar enige verduidelijking op dit punt is best fijn.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 20 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Toumyon vr jan 18, 2013 7:52 pm

    Bah sorry het zo te eindige.

    Maar bij deze kondig ik het aan als gelijkspel tussen de wolven, burgers, en de duivel zelf.

    Ik had nooit nagedacht over de mogelijke scenario dat de duivel in een awkward positie zit als er dan precies nog maar 1 burger over is, en maar 1 wolf.
    dan werkt het gewoon niet zoals je wilt.
    En ja ik ben ook teleurgesteld in mezelf voor het niet verder uitwerken van de rol.
    het is duidelijk gewoon een rol die in zijn dikke BETA vorming zit.

    Mijn idee voor het vervloeken van een burgemeester is dat hij zijn hele stem kwijt is dus nog altijd flat 0.

    En wat betreft de werking van de rol als allen wolven dood zijn...ik zat er aan te denken als ik de rol nog eens zou willen gebruiken en ik ooit weer de moed en inspiratie heb om te lijden, dat de duivel, net als het lijk begint te moorden, en niet meer vervloeken.

    Bij deze...sorry voor het rommelige eind van dit potje.
    *kruipt in een hoekje van schaamte en mislukkeling*
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 20 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Zigzagwolf vr jan 18, 2013 8:00 pm

    Dus... het is voorbij? als dat het geval is... Goed gespeeld iedereen!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 20 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Urameshiya vr jan 18, 2013 8:13 pm

    Aan de ene kant jammer dat er geen winnaar is, maar aan de andere kant vind ik een gelijkspel eigenlijk wel een toepasselijk einde voor een situatie als deze...
    Het was weer een erg interessante ronde! Goed gespeeld allemaal!
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 20 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Shiro vr jan 18, 2013 9:06 pm

    Goed gespeeld iedereen! Het was een leuke ronde, ik kijk al uit naar de volgende.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 20 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Faolinn vr jan 18, 2013 9:14 pm

    Allereerst wil ik even mijn excuses aanbieden aan Myon voor mijn uitval van eerder. Dat ik hierdoor mijn plannetje en daarmee een eenzame overwinning in de soep zag lopen is natuurlijk vervelend maar dat is nog geen reden om mijn spelleider zo af te vallen. Sorry Myon, dat was gemeen en ondoordacht van me.

    Want je hebt het helemaal zo slecht niet gedaan namelijk. Hier en daar vond ik je iets te aanwezig maar dat kan toegedicht worden aan spelleidersstijl. Dus mijn welgemeende kudos voor een tof potje weerwolven!

    Verder uiteraard een staande ovatie aan mijn medespelers en dan wel in het bijzonder de andere twee winnaars: Nekotaku en Theedoekje. Ik heb met name bij deze eindsprint leuk en lekker mijn hersenen kunnen laten kraken.

    Op naar het volgende potje stel ik voor! Whoooooo \O/
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 20 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Pyonta-kun vr jan 18, 2013 9:26 pm

    Succesvol potje weerwolven: iedereen boos.

    Het volgende potje weerwolven staat op naam van mij en Skip. Ik heb met Remilia geproken en we zijn het eens om een kleine pauze in te lassen. Meer hierover zal Remilia zelf naar voren brengen, als ik het goed heb begrepen.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 20 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Toumyon vr jan 18, 2013 10:26 pm

    Toch bedankt voor de complimentjes, en excuses.
    Volgende keer zal ik beter mijn best doen, als ik ooit weer eens graag wil lijden.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 20 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Remilia~ vr jan 18, 2013 10:58 pm

    Jippie! Geweldig gedaan iedereen!

    Maar goed, ik wil even een paar zaken voorleggen. Ten eerste, wil ik het graag hebben over onze gouden regel:
    Dood is dood.
    Dat geldt dus ook voor wolven. Ik heb namelijk vernomen dat het bij sommige spelleiders gewoon toegestaan werd dat dode wolven mochten meedenken/praten/discussiëren met hun levende medewolven. Ik vind dat oneerlijk speelgedrag. Doden mogen geen contact opzoeken met de levenden en dus gedachten beïnvloeden. Dood = dood en als je dood bent, kan je niet praten. Ik vraag dus ook de toekomstige spelleiders hierop te letten en desnoods dode wolven uit de skype chat te trappen. Als er enig bezwaar is, hoor ik het graag.

    Ten tweede, de pauze waar Pyonta over sprak. Het is mij en vast ook anderen opgevallen, dat veel mensen niet zo gemotiveerd meer zijn voor het spel. Dus ik dacht dat het misschien een goed idee zou zijn, als we een pauze inlassen voor een paar weken, zodat iedereen wat uitrust en met nieuwe motivatie aan een nieuwe ronde begint. Skip en Pyonta zijn hiermee akkoord gegaan als de volgende spelleiders. Goed idee of niet?
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 20 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Faolinn vr jan 18, 2013 11:33 pm

    Meh zou het liefste meteen doorspelen maar wat moet dat moet :P

    Kleine note: ik liet altijd de wolven in de chat, maar nooit beslissingen nemen. Dat wil ik best veranderen. Maar als ik een medium in het spel zet moet je nu eenmaal ook wat voor de wolven doen dus dan blijven de dode wolven gewoon in de wolvenchat.
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 20 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Shiro vr jan 18, 2013 11:48 pm

    Eigenlijk zou ik ook het liefste meteen een volgende ronde beginnen, maar als andere mensen liever pauze hebben moet dat maar.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 20 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Remilia~ vr jan 18, 2013 11:53 pm

    Ik stel het voor he? Als de meesten denken dat een pauze niet nodig is, dan gaan we gewoon verder. Alhoewel ik al van een paar mensen weet, dat ze de aankomende ronde niet mee gaan doen. En dat vind ik ook weer zonde.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon) - Pagina 20 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 15 -- Spelleider: Toumyon)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 10:54 am