Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
T
211nafsimreK
TheEternalMokou
Pshycho Maniac
Mitch
Toumyon
Urameshiya
Remilia~
Faolinn
Olly
14 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van TheEternalMokou za sep 01, 2012 12:40 am

    Erg leuke opening van het spel Olly 8D
    Sterkte iedereen!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Urameshiya za sep 01, 2012 12:44 am

    Wat een geweldig verhaal, Olly. Echt prachtig! XD
    En dat zeg ik niet alleen omdat ik de mastermind blijk te zijn!

    Succes allemaal!
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van 211nafsimreK za sep 01, 2012 12:45 am

    Erg mooi verhaal Olga.
    Ik heb er zin in.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Faolinn za sep 01, 2012 1:58 am

    Ik heb behoorlijk moeten lachen xD prachtverhaal, heb er zin in!
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van UNOwen za sep 01, 2012 2:46 am

    Ik heb het inderdaad het liefst als m'n bedden tegen meteorinslagen kunnen.
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van T za sep 01, 2012 9:50 am

    Wat een geweldig verhaal. XD
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Mitch za sep 01, 2012 10:47 am

    Heh, way to go, Olga, het is een mooi begin van een goed spel~
    Have fun, iedereen!
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac za sep 01, 2012 4:22 pm

    TELEPORT.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Pyonta-kun ma sep 03, 2012 10:28 pm

    Zijn we al wakker?
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Olly ma sep 03, 2012 10:57 pm

    De eerste avond dansten ze allen, gemaskerd en wel. De jurken van de dames walsten mee. De heren waren allemaal in pak. Ieders masker was bontgekleurd. Veren, kralen, zilververf, noem maar op. Een iemand had zelfs lampjes ingebouwd en een mooie schildering op zijn masker gemaakt. Zou dat Kermis kunnen zijn? Die moest maar eens in de gaten gehouden worden.
    Zo nu en dan verdwenen er wat mensen van de dansvloer. Iedereen had dingen te doen, goed en kwaad. Bedden moesten worden verschoond –en tassen gecontroleerd- . Eten werd geserveerd – en er werd met kruiden geknoeid- . Die maskers waren dus best wel handig
    Ondertussen was er één ruimte in huize Hakuro waar slechts enkelen het bestaan van wisten. De afspraak was om er samen te komen, maar niet allemaal tegelijk, dat zou opvallen. Ook deze ruimte bleef, vanzelfsprekend, niet onbezocht. De juiste voorbereidingen werden getroffen. Dit hield onder andere in dat er oude geschriften geraadpleegd werden en vreemde vloeistoffen gemengd. Iemand verliet de ruimte met een doordrenkte zakdoek. Joost –of in dit geval niet Joost, want die speelt gewoon mee- mocht weten wat daar de bedoeling van was.

    Het bal was ook gewoon gaande. De sfeer was best goed, voor zo’n benauwde situatie dan. Iedereen besefte dat dit wel eens hun laatste dans kon zijn, dan konden ze er maar beter van genieten. Gastheer Ura besloot een toast uit te brengen. “Opdat wij allen veilig zijn en elkaar kunnen vertrouwen!” Natuurlijk hief Faolinn als eerste zijn glas. De rest volgde snel daarna. Alles was ontspannen, alles was okay.
    Remilia stond op het punt iets heel grappigs te zeggen, toen ze plots bruut werd onderbroken. De deuren van de balzaal werden opengezwaaid en een figuur met een zwart masker kwam de zaal binnenstormen. Op de linkerhelft van het masker zaten bloedrode vlekken. Al met al een best eng gezicht. “Vrees niet als u onschuldig bent, ik kom slechts wreken in naam van een hogere macht!” riep de onbekende figuur. De gasten kropen steeds dichter naar de muren. De zwart gemaskerde figuur trok een degen en draaide wat rondjes, om vervolgens de lucht in de springen en de kroonluchter af te hakken. Het licht ging uit en glas spatte alle kanten op. Een paar meisjes lieten wat gillen horen, er was ook een zware mannenstem bij. Chaos heerste weer eens.

    Gelukkig duurde alles niet lang. Na 5 minuten had Pyonta een kaars gevonden en aan weten te krijgen. Verrassend snel, als je het mij vraagt. “Is iedereen okay?” vroeg Myon, oprecht bezorgd. “Ja..” “Nog maar net.” “NEE HET GAAT VERSCHRIKKELIJK!” klonk het van verschillende kanten. Het meest opvallende ‘antwoord’ op die vraag kwam echter van Pshycho. “Haha! Kermis heeft geen broek meer!” bulderde hij. Het was nog waar ook. In de rechterhoek van de zaal stond Kermis, enigszins beschaamd, in zijn hartjesonderbroek. “Ik dacht dat ze die alleen in cartoons droegen.” Giechelde T. Mokou en Mitch sloegen echter meteen hun armen om Kermis heen. “Het geeft niet, dit kon iedereen gebeuren.” Probeerde Mokou. Mitch gaf hem een stevige schouderklop en adviseerde Kermis sterk een minder duidelijk masker te dragen.
    In dit hele fiasco viel het niet op de er iemand was verdwenen. Er bevond zich iemand in de verborgen ruimte, bewusteloos.
    Na middernacht klonk er een harde kreet. Teleurstelling. Het was mislukt. Het offer, het lam, was ontsnapt. Maar ze zouden niets laten merken tijdens het ontbijt, mooi niet!

    Er is niemand dood, wat goed van de good guys, wat naar voor de slechtjes!



    -

    Bedankt voor al jullie lieve berichtjes over mijn verhaal, jullie zijn tof en ik ben blij dat jullie het wat vinden. En mijn excuses dat het wat langer duurde dan nodig was, geniet van de dag!
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Toumyon ma sep 03, 2012 11:07 pm

    HUZZAH!
    Zo nu kan ik in rust en stilte gaan slapen irl.
    En in rol moet ik maar eens de lepels gaan poetsen en laten blinken.
    Anders word Milady sacherijnig, als ze geen mooie lepels heeft.


    Laatst aangepast door Toumyon op ma sep 03, 2012 11:08 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van 211nafsimreK ma sep 03, 2012 11:07 pm

    Mooi verhaal, maar 1 vraag vanuit mijn kant:
    WHAT HAPPEND TO MY PANTS!?
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Remilia~ ma sep 03, 2012 11:12 pm

    Ik heb mijn grap niet eens kunnen afmaken!
    Pfft! Bij deze dan!

    What did the sushi say to the bee? Wazza - bee!
    Hahahahahahahahahahahaha!

    Leuk dat er niemand dood is, maar het maakt het wel gelijk een stuk lastiger voor ons om een verdachte te kunnen vinden.
    Okay, het kan om een heks, beschermengel of een grafdelver gaan (zie ik nog een rol over het hoofd?)
    Voor mijn gevoel valt de heks af, want uit ervaring is het me opgevallen (en zeker niet onlogisch) dat de heksen voorzichtig zijn met hun drankjes, vooral in de 1e ronde.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Olly ma sep 03, 2012 11:13 pm

    kermisfan112 schreef:Mooi verhaal, maar 1 vraag vanuit mijn kant:
    WHAT HAPPEND TO MY PANTS!?

    Die zijn voor goed verdwenen. De gemaskerde wreker schijnt er zijn schoenen mee te poetsen, ten minste, dat heb ik mij laten vertellen.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van UNOwen ma sep 03, 2012 11:15 pm

    いぇす!!

    Lekker puh voor de wolven. Dat ze maar eens goed balen.

    Maar straight to the point, we zullen toch moeten praten over degene die gehangen moet worden.
    EDIT: dang, Remi was eerder met to the point zijn.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 10, 2024 5:45 am