Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+12
Ranfox
Faolinn
Pshycho Maniac
UNOwen
Remilia~
Hakurei Ninja
Toumyon
Urameshiya
Sophie
Olly
wolfie559
Gemu
16 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Remilia~ vr maa 23, 2012 8:09 am

    Ik ben benieuwd naar mijn rol!
    ...
    >BD
    Oh, en ik en Ura overleven TENMINSTE de eerste ronde :']
    That's for sure.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Faolinn vr maa 23, 2012 2:26 pm

    Waarom heb ik het vreemde idee dat Gemu dit potje SOWIESO gaat overleven...?
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Hakurei Ninja vr maa 23, 2012 2:31 pm

    Wat gaan we eigenlijk doen met de drie pagina's semi-offtopic sonsens waarmee we de topic al gevuld hebben...? xD
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Faolinn vr maa 23, 2012 4:10 pm

    Wat dacht je van lekker laten staan? :)
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Pshycho Maniac vr maa 23, 2012 4:51 pm

    Het heeft niet echt veel zin om het te wissen.

    En misschien geeft het AANWIJZINGEN
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Faolinn vr maa 23, 2012 5:01 pm

    precies, uit deze 'neutrale' reacties kan je een profiel schetsen van de persoon achter de posts. Dan, wanneer het spel aan de gang is, kan je diens gedrag toetsen aan zijn 'normaal-profiel', opdat je makkelijker kan zien of hij iets verbergt of niet!
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Toumyon vr maa 23, 2012 5:22 pm

    Faolinn schreef:precies, uit deze 'neutrale' reacties kan je een profiel schetsen van de persoon achter de posts. Dan, wanneer het spel aan de gang is, kan je diens gedrag toetsen aan zijn 'normaal-profiel', opdat je makkelijker kan zien of hij iets verbergt of niet!

    *noteert.*
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Pshycho Maniac vr maa 23, 2012 5:29 pm

    God, I am awesome.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Urameshiya vr maa 23, 2012 11:43 pm

    Faolinn schreef:precies, uit deze 'neutrale' reacties kan je een profiel schetsen van de persoon achter de posts. Dan, wanneer het spel aan de gang is, kan je diens gedrag toetsen aan zijn 'normaal-profiel', opdat je makkelijker kan zien of hij iets verbergt of niet!
    Dat is leuk bedacht, maar iedereen roept tot nu toe maar wat omdat ze toch nog geen rol hebben. Zodra het spel begonnen is krijgen de posts inhoud, of het nou burgers of wolven zijn die posten. Dus ik denk dat je er niet zo veel aan hebt...
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Faolinn za maa 24, 2012 1:19 am

    het was ook niet serieus bedoelt :P
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Urameshiya za maa 24, 2012 1:26 am

    Faolinn schreef:het was ook niet serieus bedoelt :P
    Ik denk eigenlijk dat Ninja wel serieus was... ^^;

    Zou het spel trouwens niet gisteren beginnen, of vergis ik me nu?
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Faolinn za maa 24, 2012 1:28 am

    Ja ik ben een beetje teleurgesteld in Gemu.... ALS dit niet zijn plannen op was genomen uiteraard. Hij heeft het druk, maar als je het druk hebt moet je niet voorstellen om een pot te leiden. Als hij morgen/vandaag niet reageert wil ik het best op me nemen of anders (wat wss netter is) de volgende in de rij aanwijzen?
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Gemu za maa 24, 2012 1:49 am

    Biptch, ik ben bezig.

    Please wait warmly.


    Edit: Rollenuitleg gepost. Rollen worden nu verdeeld.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Pyonta-kun za maa 24, 2012 11:36 am

    Vraagje over het medium. Hoe weten de doden dat ze praten met het medium? Is het niet zo dat elke halve gare gewoon kan doen alsof hij/zij het medium is en gaat praten met de doden, of krijgen de doden dat meteen te weten?
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Gemu za maa 24, 2012 11:51 am

    Goed dat je dat vraagt. Ik zal persoonlijk het medium aan de doden voorstellen. Het medium is er om te voorkomen dat anderen tegen doden gaan praten en om de doden iets meer invloed te geven.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu) - Pagina 3 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 8 -- Spelleider: Gemu)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 11:34 am