Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
Faolinn
Nekotaku
Pshycho Maniac
Reym
Deviljho
Toumyon
TH-chen
Shiro
Remilia~
13 plaatsers

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 13 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Pshycho Maniac di jul 01, 2014 5:57 pm

    Ugh, dus ik ben niks waard?

    das ook lekker

    *gaat in een hoekje zitten huilen*

    Het kan natuurlijk ook zijn dat 1 van de vorige burgers die ik gezien had de zandman zijn.
    Hopelijk niet.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 13 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Olly di jul 01, 2014 11:40 pm

    Als ziener niet, Pschycho, maar als waardevolle burger zou je wel degelijk zomaar een zandman op kunnen sporen, dus geef niet op!
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 13 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Pshycho Maniac di jul 01, 2014 11:43 pm

    Je hebt gelijk!
    Ik zal mijn best doen!

    "Never give up, never surrender!"
    - that one guy

    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 13 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Olly do jul 03, 2014 12:03 am

    Pschycho, wie vind jij nou het meest verdacht?
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 13 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Faolinn do jul 03, 2014 1:57 pm

    De groep houdt zich angstvallig stil. Ikzelf ben eerder voor het Nekotakuplan omdat het een zeer hoog succesgehalte oplevert:
    Als Cupcake de zandman is die slim heeft gebluft en 'veilig' is verklaard door Psycho, is ze dood en hebben we gewonnen.
    Als Cupcake de jager is, dan kan ze Shiro afknallen, die de zandman is en dan hebben we ook gewonnen.

    Enige risico wat we daarmee nemen is een mogelijke zandman-lyari maar heeft iemand aanwijzingen gekregen dat zij de zandman zou kunnen zijn? Het enige wat ik had was loose cannon toumyon, maar die zou net zo loose cannon kunnen zijn onder Cupcake, en heel misschien overredend genoeg om Shiro te kunnen overtuigen.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 13 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Pshycho Maniac do jul 03, 2014 5:33 pm

    Ik vind Lyari het meest verdacht, maar dat is gewoon een vaag gevoel dat waarschijnlijk fout is.

    En ik poste niet omdat ik niet wou dubbelposten. Deze ochtend geen internet, dus ook niet de post van Olly gezien. (Stomme Ziggo soms.)

    Ik vertrouw Cupcake wel meer dan Shiro. Maar dat is waarschijnlijk de arrogantie van de Ziener die dat zeg. Oh, en haar claim op jager.
    Dat geloof ik.
    Niet dat dat veel zegt, ik heb soms het gevoel dat ik steeds de verkeerde mensen geloof die zeggen dat ze een rol hebben. En de degenen die dan WEL echt een rol hebben, help ik ophangen...

    Maar ja.
    Ik neig nu om op Shiro te stemmen. Maar dat maak ik nog niet definitief.
    Wacht wel eerst tot de anderen wat zeggen.


    Laatst aangepast door Pshycho Maniac op do jul 03, 2014 5:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Sleppen is mioeljik)
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 13 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Remilia~ vr jul 04, 2014 8:31 pm

    Het is 20:30 en nog geen stem.
    Ring ring, wake up call.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 13 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Pshycho Maniac vr jul 04, 2014 9:25 pm

    Voor de zekerheid dan maar alvast:

    Ik stem op Shiro.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 13 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Olly vr jul 04, 2014 9:59 pm

    Remilia~ schreef:Het is 20:30 en nog geen stem.
    Ring ring, wake up call.
    Pardon? Ik had toch al gestemd?

    Nou in ieder geval verander ik mijn stem maar in Homemadecupcake. Geen enkele input van beide van mijn verdachten, ik weet het niet meer en ik vind deze inactiviteit de hele week ook erg flauw. Stemmen op Lieke is fool-proof, of tenminste meer dan nu. Is ze de zandman, dan winnen we. Is ze de jager, dan hoop ik dat ze Shiro voor ons neerschiet.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 13 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Faolinn vr jul 04, 2014 10:20 pm

    Ik zal Neko's nagedachtenis eren door zijn plan omtrent jager/zandman Cupcake in werking te zetten, derhalve stem ik op HomeMadeCupcake.
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 13 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Lyari vr jul 04, 2014 11:31 pm

    Als Neko gelijk heeft hebben we gewonnen vanavond. ^.^ ik stem ook op homemadecupcake

    Ik heb ook mijn twijfels richting Psycho. Hij kan, vind ik, ook een hele goede infiltrant weerwolf zijn. Maar dat is misschien meet berust op gevoel en omdat ik zijn speelstijl niet begrijp.

    Ben nu miet thuis dus dit bericht is op mijn iphone geschreven. Sorry voor spel foutjes x
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 13 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Shiro vr jul 04, 2014 11:33 pm

    Ik stem op Homemadecupcake.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 13 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Pshycho Maniac vr jul 04, 2014 11:52 pm

    Lyari schreef:Als Neko gelijk heeft hebben we gewonnen vanavond. ^.^ ik stem ook op homemadecupcake

    Ik heb ook mijn twijfels richting Psycho. Hij kan, vind ik, ook een hele goede infiltrant weerwolf zijn. Maar dat is misschien meet berust op gevoel en omdat ik zijn speelstijl niet begrijp.

    Ben nu miet thuis dus dit bericht is op mijn iphone geschreven. Sorry voor spel foutjes x

    niemand begrijpt mij


    Shiro heeft niks te zeggen? Behalve de stem.
    En Cupcake heeft helemaal niks gezegd...
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 13 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Faolinn za jul 05, 2014 12:13 am

    Nou, hopelijk is het dan voorbij of bijna voorbij, mocht Cupcake daadwerkelijk de jager zijn. Zo niet dan fluister ik jullie alvast in dat we alsnog gewonnen hebben want dan moet Lyari wel de (overigens voortreffelijke) zandman zijn, en we zijn nog gewoon over met z'n drietjes komende dag.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 13 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Pshycho Maniac za jul 05, 2014 12:22 am

    Ben best nieuwsgierig wat Cupcake is, eigenlijk.
    Was wel jammer dat ze niet poste vandaag.
    Of gister.

    Of eergisteren.

    Niet dat Shiro erg actief was.

    Gesponsorde inhoud


    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 13 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 10:16 pm