Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
Faolinn
Nekotaku
Pshycho Maniac
Reym
Deviljho
Toumyon
TH-chen
Shiro
Remilia~
13 plaatsers

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 12 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku za jun 28, 2014 4:26 pm

    Lijstje van vertrouwde personen is hiermee:
    Olly
    Faolinn
    Pshycho Maniac
    Nekotaku

    Het hoeft uiteraard niet verduidelijkt te worden dat als ik een zandelf was, Faolinn ondertussen uit het spel zou liggen.

    Gezien het aantal wolven dat er al uit liggen en het aantal personen dat nog niet bewezen onschuldig is, denk ik dat we Homemadecupcake ook wel van de lijst verdachten kunnen schrappen.

    Dus gaan alle ogen richting Shiro en Lyari. Zouden er 4 wolven in het spel hebben gezeten, of 3? Want dit maakt het verschil tussen een zo goed als zekere keuze en een 50/50 kans.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 12 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Olly za jun 28, 2014 5:23 pm

    Met het aantal speciale rollen lijken 4 wolven me niet onmogelijk, al is het wel wat veel en kan Cupcake alsnog bluffen, maar ik denk dat de mogelijkheid er zeker is.
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 12 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Shiro za jun 28, 2014 6:40 pm

    Olly schreef:Shiro, je hebt vorige week op TWEE zandelfjes gestemd, eerst op Toumyon en daarna op Reym. Maar nadat beide een rol hadden gebluft ging je naar iemand anders, eerst naar Reym, toen naar Faolinn. Het lijkt haast alsof je zo alle associatie met de elfjes wil voorkomen, of zie ik dat verkeerd?
    Wie vond Myon niet verdacht in die eerste ronde? Hij had toen ik stemde volgens mij al drie of vier stemmen tegen zich, dus dat ik Myon ook verdacht vond is iets waar je me moeilijk op kan aankijken. Ik heb mijn stem daarna naar Reym veranderd omdat het op dat moment een keuze was tussen Reym, TH-Chen of een random stem. Een random stem is nutteloos, dus dat ga ik niet doen, en het zal jullie toch geen raadsel meer zijn waarom ik niet op Galv stemde? Want daar heb ik al een verklaring voor gegeven, en wel dat hij zich gewoon gedroeg zoals hij altijd doet. Eerlijk gezegd vind ik het eerder vreemd dat jullie allemaal ingingen op argumenten op basis van iets dat de helft van de spelers niet gezien heeft.

    Nekotaku schreef:Lijstje van vertrouwde personen is hiermee:
    Olly
    Faolinn
    Pshycho Maniac
    Nekotaku
    Sinds wanneer zijn jij en Faolinn safe?
    Faolinn kan ik nog wel ergens begrijpen nadat er op hem gestemd is door een wolf, maar hij heeft in eerste instantie wel gezegd dat Reym geen wolf zou zijn door haar speelstijl. Hij heeft pas op haar gestemd na een vaag telefoontje waar we bijna niets over weten, dat vind ik eigenlijk ook niet helpen.

    En waar jouw 'safe' zijn vandaan komt begrijp ik al helemaal niet. Ja, je komt met goede theoriëen, en je hebt op een wolf gestemd, maar we weten allemaal dat je hartstikke goed door hebt dat het je goodwill omhoog zou halen om op de medewolf te stemmen. Dat laatste geldt trouwens net zo goed voor Faolinn.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 12 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku za jun 28, 2014 8:27 pm

    Shiro schreef:En waar jouw 'safe' zijn vandaan komt begrijp ik al helemaal niet. Ja, je komt met goede theoriëen, en je hebt op een wolf gestemd, maar we weten allemaal dat je hartstikke goed door hebt dat het je goodwill omhoog zou halen om op de medewolf te stemmen. Dat laatste geldt trouwens net zo goed voor Faolinn.
    Met reeds één wolf dood, denk je dat ik dat zou doen? Wanneer ik een geldig excuus had om niet langer op Reym te stemmen (ze had een rol geclaimd, niemand sprak haar tegen)? Wanneer ik Faolinn had kunnen doden door op het laatste moment m'n stem te veranderen? Wanneer ik speciaal een SMS had gestuurd om de stand van zaken te laten weten, aan de telefoon heb gepraat met Faolinn EN Olly en daarna besloten heb om hun advies op te volgen?
    Je wilt beweren dat dit niet genoeg is om aan te tonen dat ik safe zit, en je denkt dat ik ondanks AL die kansen om m'n stem op Reym te veranderen, wat niemand me gezien de situatie zou kwalijk nemen (zelfs Pshycho deed het) toch nog zou kiezen een wolf te doden om m'n eigen geloofwaardigheid te verhogen?

    DAT is echt rijkelijk.

    EDIT:
    Shiro schreef:Hij heeft pas op haar gestemd na een vaag telefoontje waar we bijna niets over weten, dat vind ik eigenlijk ook niet helpen.
    Oh ja, Fao zou echt met alle geweld Reym eruit stemmen door last-minute samen met Olly z'n stem naar haar te wijzigen, en ik zit mee in dit "complot" waarbij ik die SMSen uiteraard volkomen verzonnen hebben. Behoorlijk suïcidale wolven zijn wij, zeg.
    Ik heb alle SMSen tot op de letter na overgetypt en verslag gegeven van het telefoontje. Er is niets achtergehouden. Als ik Fao's vraag om 'm te waarschuwen bij nieuwe ontwikkelingen niet had opgevolgd, was hij er waarschijnlijk niet meer en zouden er nu een stel wolven zitten lachen over hun naderende overwinning.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 12 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Pshycho Maniac za jun 28, 2014 11:55 pm

    FFFFFffffffff...

    DIT is waarom ik mensen niet vertrouw.

    homemadecupcake
    homemadecupcake
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : PUDDING~<3

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 12 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van homemadecupcake zo jun 29, 2014 3:31 pm

    Whao sorry dat ik nu pas weer van me laat horen, maar ik had een druk weekend.
    Anyway, ik zie dat er veel gebeurd is en er een discussie is ontstaan.

    Ik wil even jullie erop wijzen dat wij niet zeker weten of de informatie die jij ons geeft over dat SMSje correct is, neko. Olga postte eerder al dat er nog steeds een kans bestaat dat ik bluf, hetzelfde geldt voor jullie verhaal. Zoals je al zei, het is een complot geweest tussen jullie 3, en we weten niet of er toevallig een wolf tussen zit die dit als een mooie kans ziet zichzelf "safe" te maken. Ik sluit me in dit opzicht aan bij Shiro en ben er niet helemaal zeker van om Fao of Neko echt safe te noemen.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 12 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku zo jun 29, 2014 4:44 pm

    Mijn hemel zeg, lees eens na wat er gebeurd is vrijdagavond...
    1) Ik had nog alle tijd om m'n stem te veranderen EN een goed excuus om dat te doen. Ik heb dat NIET gedaan.
    2) Faolinn heeft in het laatste kwartier z'n stem gewijzigd, nadat ik de informatie over Reym's claim had gegeven. Want z'n eerdere stem stond op Shiro.

    Die twee punten hebben Reym haar lot besloten. Anders was Faolinn eruit gegaan. En je durft nog te gewagen van een "complot" tussen ons 3? Dus dan zou Olly er ook over moeten liegen? Vraag het haar maar, ik heb haar aan de lijn gehad. Ze stond naast Faolinn.
    Als ik en Fao wolven zijn zouden we niet alleen een metgezel hebben geëlimineerd, maar dat bovendien ook nog eens hebben gedaan om Faolinn te redden op een moment dat hij niet online was (opnieuw, vraag maar aan Olly die 100% betrouwbaar is) en dus hier niet over kon overleggen. Zou wel erg egoïstisch zijn, niet?

    Dat Shiro twijfelt kan ik nog begrijpen, want de kans dat zij een wolf is is erg groot en proberen onzekerheid te bewaren is vermoedelijk nuttig voor haar. Maar jij ook, Cupcake? Ofwel is je inzicht in de situatie van vrijdagavond nogal beperkt, ofwel ben je alsnog een bluffende zandman. M'n vertrouwen in je neemt hiermee toch wel opnieuw een duik.

    Misschien moeten we je lynchen. Als blijkt dat je toch een jager was die gewoon niet goed mee was met de situatie kan je nog Lyari of Shiro afknallen. Op z'n minst 50% kans dat je daarmee het spel afwerkt.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 12 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Faolinn zo jun 29, 2014 11:02 pm

    Cupcake schreef:Ik wil even jullie erop wijzen dat wij niet zeker weten of de informatie die jij ons geeft over dat SMSje correct is, neko.
    Oh jaaaaaa natuurlijk want onze samenzwering en de daaruitvolgende aanwezigheid van maar liefst VIJF wolven op elf spelers is een logische conclusie om te trekken. Kom op, denk je wel goed na of probeer je met Shiro wanhopig een front te vormen (Neko's idee van jou lynchen klinkt inderdaad steeds aanlokkelijker, kan je meteen je nut bewijzen).
    Jullie willen dus zeggen dat Neko, Olga EN ik dus samenzweren tegen jullie tweeën, en dat er daarom geen Fao of Olly naar voren stapt om te zeggen van 'Ho es even Neko, dat is helemaal niet waar wat je daar zegt'.
    Het feit dat Olly en ik Neko's uitleg niet contradicteren is toch meer dan afdoende bewijs dat de gang van zaken klopt? Of willen jullie per se de letters 'dit klopt' van ons lezen? Nou, bij deze:

    Dit klopt


    Drukke avond gehad, kom je thuis, lees je dit soort gekkigheid. Man man man man....
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 12 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Olly ma jun 30, 2014 11:38 am

    Burgemeester Olly is het geheel eens met de inhoud van de smsjes, deze zijn naar waarheid beschreven hier op het topic.
    Ik ben om pak 'em beet half negen aangekomen bij het huis van Jaspers ouders, waar Jasper toen al was. Sindsdien heb ik hem voor het einde van de stemming geen computer zien gebruiken. Wel heb ik ook Nekotaku aan de lijn gehad, waar ik verklaarde nog steeds zeker te zijn van mijn stem op Reym, met onder andere het argument van twee beschermende rollen die niet vaak samen voorkomen, en heb ik verklaard te geloven dat Reym de boel bij elkaar aan het liegen was. Op basis van Reyms claim, mijn eerdere woorden vrijdagmiddag en de woorden van mij aan de telefoon hebben Nekotaku en Faolinn toen besloten om met de burgemeester mee te stemmen, wat heeft geleid tot een dode zandman.

    Overigens, als Neko, Fao en ik een complot zouden hebben, waarom zit Lieke daar dan niet in? Ik heb als eerste, flink voor tijd, op Reym gestemd, dan had ik toch net zo goed met Lieke af kunnen spreken dat zij dat ook zou doen? Als jullie overal iets achter willen zoeken, doe het dan goed!
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 12 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Remilia~ ma jun 30, 2014 1:41 pm

    Slachtoffer van deze nacht:
    Spoiler:
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 12 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku ma jun 30, 2014 1:59 pm

    Ik was burger.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 12 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Pshycho Maniac ma jun 30, 2014 8:48 pm

    Ah, shit.

    ...Ik zal waarschijnlijk niet op Faolinn stemmen deze dag.
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 12 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Lyari ma jun 30, 2014 9:33 pm

    Ik snap helemaal geen ene bal meer van dit potje.

    Ten eerste: ik stemde op Fao en gaf daarbij aan dat ik die avond niet meer optijd online zou kunnen zijn om mijn stem te veranderen. Ik heb het gevoel dat Reym en haar medewolf(en) dat met beide klauwen hebben aangegrepen om zo mij verdacht te maken. Flauw maar slim. Al deed Reym het waarschijnlijk alleen maar om haar eigen hachie te redden.

    Daarnaast zijn die wolven deze ronde onpijlbaar. Ze hebben nu al 2 avonden de kans gehad om de *bewezen* ziener te lynchen en hebben dat alsnog niet gedaan. Wat is jullie theorie daarachter?
    En dan over de discussie tussen Olga, Neko, Fao en Homemadecupcake en Shiro.... Natuurlijk zijn er niet 5 wolven als we met 11 mensen spelen. Het kan zo zijn dat Olga of Fao (of Neko maar dat kan nu niet meer) de andere op een goede manier misleidt. Maar alle drie wolven kan niet, wat ook bewezen is door de dood van Neko. Jammer om je kwijt te zijn Neko... RIP

    en nu weer door aan m'n autotheorie. Wat is dat SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 12 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Pshycho Maniac ma jun 30, 2014 10:26 pm

    Ik ben tot nu toe best een beroerde ziener.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 12 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Olly di jul 01, 2014 5:32 pm

    Lyari schreef:Ik snap helemaal geen ene bal meer van dit potje.

    Ten eerste: ik stemde op Fao en gaf daarbij aan dat ik die avond niet meer optijd online zou kunnen zijn om mijn stem te veranderen. Ik heb het gevoel dat Reym en haar medewolf(en) dat met beide klauwen hebben aangegrepen om zo mij verdacht te maken. Flauw maar slim. Al deed Reym het waarschijnlijk alleen maar om haar eigen hachie te redden.

    Daarnaast zijn die wolven deze ronde onpijlbaar. Ze hebben nu al 2 avonden de kans gehad om de *bewezen* ziener te lynchen en hebben dat alsnog niet gedaan. Wat is jullie theorie daarachter?
    En dan over de discussie tussen Olga, Neko, Fao en Homemadecupcake en Shiro.... Natuurlijk zijn er niet 5 wolven als we met 11 mensen spelen. Het kan zo zijn dat Olga of Fao (of Neko maar dat kan nu niet meer) de andere op een goede manier misleidt. Maar alle drie wolven kan niet, wat ook bewezen is door de dood van Neko. Jammer om je kwijt te zijn Neko... RIP

    en nu weer door aan m'n autotheorie. Wat is dat SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI

    Ik weet wel waarom Pschycho er vannacht niet uit is gegaan. Er is nu waarschijnlijk nog maar een zandelfje over, automatisch de zandman. Dit betekent dat ziener Pschycho Maniac elke speler automatisch als burger zal zien, waardoor niemand iets heeft aan zijn rol, helaas. Dit moet de Zandman ook hebben bedacht. Helaas zijn we met allemaal scherpe spelers over, dus dit zegt niet zo veel.

    Waarom Pschycho Maniac er de vorige nacht niet uit is gegaan, toen Reym nog in het spel was, vindt ik interessanter. Dit kan zijn omdat Reym, Toumyon en de Zandman verwachtte dat Pschycho Lieke zou bekijken. Hierbij maakt het dus niet uit of Lieke de Zandman of een burger is, omdat de zandlefjes (Toumyon en Reym) buiten zicht van de ziener zullen blijven. Óf Deviljho werd als een grotere bedreiging gezien dan Pschycho. Deviljho had met zijn heksenclaim een betrouwbare burgerrol ingenomen en die ook aan mij gegeven. Dit soort spelers waar overdag niet op gestemd wordt, zijn natuurlijk nadelig voor de wolven. Ik vind het dan wel vreemd dat ik, die er op de eerste dag al uit had gemoeten, nog leefde en Deviljho niet. Ook had Toumyon het hele plan praktisch al aan Lieke toegegeven. Dit laat me bijna denken dat er een persoonlijke reden zit achter zijn dood.
    Ik weet wel dat twee potjes terug Shiro (een van de/het) eerste wolvenslachtoffer was, waar Deviljho achter bleek te zitten. Nu weet ik dat die twee elkaar best goed kennen en dat het andersom dus al eens zo is gegaan. Daar komt nog bij dat Shiro wel op de overige twee elfjes heeft gestemd, maar niet wanneer die in gevaar waren. Verder heeft ze nooit als eerste gestemd. 
    Dit betekent niet dat ik Lieke of Lyari nu met rust laat. Maar om onze aller Neko te wreken moet de druk opgevoerd worden deze week, er moet veel gepost worden, willen we de laatste Zandman kunnen vinden. Met deze reden gaat mijn stem nu naar Shiro. Ze heeft nog voldoende tijd zich te verdedigen en ik heb nog voldoende tijd om om mij heen te kijken of ik niets over het hoofd zie. Lijkt me een prima plan van aanpak toch?




    Mocht hier overigens niets uitkomen, dan stel ik het Nekotakuplan voor, waarbij de lieftallige Lieke de kans krijgt de laatste Zandman neer te schieten, als ze die zelf al niet is.

    Gesponsorde inhoud


    De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)   - Pagina 12 Empty Re: De Zandman van Hakuro (Weerwolven ronde 22 - spelleider Remilia~)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 3:07 pm