Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+13
Shiro
Pyonta-kun
Theedoekje
UNOwen
Nekotaku
Remilia~
Toumyon
TheEternalMokou
Urameshiya
Olly
Suuschuu
Mitch
Faolinn
17 plaatsers

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Enquête

    Piratenthema ja of nee?

    [ 11 ]
    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 15 Voteba1069%Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 15 Voteba12 [69%] 
    [ 4 ]
    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 15 Voteba1025%Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 15 Voteba12 [25%] 
    [ 1 ]
    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 15 Voteba106%Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 15 Voteba12 [6%] 

    Totaal aantal stemmen: 16
    Enquête gesloten
    Yellow-Minion
    Yellow-Minion
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 25

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Yellow-Minion za okt 13, 2012 12:00 am

    voor kapitein stem ik op Nekotaku
    en voor de galg pyonta
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Pyonta-kun za okt 13, 2012 12:02 am

    Als jullie denken dat ik op het laatste moment mijn rol ga prijsgeven dan hebben jullie het mooi mis. Dit is het mooiste wat er had kunnen gebeuren tbh. Succes, ik denk dat jullie het zo wel redden als jullie mijn rol zien.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Nekotaku za okt 13, 2012 12:09 am

    Flyin' Dutchman?
    Gunpowder storage keeper?!

    OMG de spanning! Als het dat tweede is... De slachting!
    Trouwens, ik vrees dat Remilia~ en Shiro het kunnen schudden. Ze hebben 2 keer niet gestemd. Dus dat zijn al minstens 2 mensen eruit.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Urameshiya za okt 13, 2012 1:03 am

    Ik weet van Remilia dat ze problemen heeft met het laden van het forum. Ik denk dat dat een goede reden zou zijn om haar ofwel uitstel te geven of in elk geval niet te diskwalificeren, maar die beslissing blijft natuurlijk aan Faolinn...
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Nekotaku za okt 13, 2012 1:04 am

    Mogelijk wel. Er lijken problemen te zijn.
    Bij mij laadt er geen enkele afbeelding en de chat werkt niet.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Pyonta-kun za okt 13, 2012 1:48 am

    Wil even zeggen dat het inderdaad klopt. Het laatste halfuur kon ik ook het forum niet bekijken.
    Theedoekje
    Theedoekje
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Ik kan mijn vuist in mijn mond stoppen

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Theedoekje za okt 13, 2012 11:00 am

    Argh.
    Echt gisteren, ik dacht er de hele tijd aan dat ik moest stemmen, maa rik ben maar een kwartier thuis geweest. En toen was ik thuis, en toen kwam de vader van me vriend hem ophalen en toen bleef die tot echt 1 uur 's nachts een biertje drinken en kletsen. Was wel gezellig, maar ik heb dus niet kunnen stemmen >.< Sorry jongens =/
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Rage za okt 13, 2012 12:59 pm

    Ik post dit namens Remilia~ op dat die helaas niet op de forum kan komen;

    "okay zeg maar dat ik op Mokou had gestemd voor geen enkele reden, omdat ik niet op het forum kan komen. Dus ik heb een random persoon uitgekozen om diskwalificatie te voorkomen, al was dat volgens mij toch niet gebeurd maar ik denk dat Faolinn er wel begrip voor zou tonen. Het is sws ook lastig om op iemand te stemmen zoinder dat ik posts kan teruglezen en ik wilde niet op Ura stemmen, want dat leek me geen goede keuze. Sws had Mokou niet veel gezegd te afgelopen dagen, dus is deze stem gelijk een wake up call. Oh en dat ze niet hun twijfels moeten trekken dat ik "inactief" ben ofzo, want ik kan dus niet op het forum komen vanwege een onbekend probleem. Oh en also, heb ik gehoord dat ze op Pyonta gingen stemmen, daar ga ik niet mee in, omdat ik Pyonta niet verdenk."
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Pyonta-kun za okt 13, 2012 2:09 pm

    Omdat ik zo iets eerder weg moet maak ik nu alvast mijn rol bekend, met toestemming van Faolin.

    Spoiler:

    Succes iedereen!
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van TheEternalMokou za okt 13, 2012 2:12 pm

    ... waarom ben ik alweer zo idioot geweest door mijn gevoel te volgen? De Night Watch, damn man, dit is zuur...
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Faolinn za okt 13, 2012 3:20 pm

    Leviathan
    De piraten waren al vrij snel over hun verdriet om het verlies van Cap'n Cameo heen.
    'Heb hem nooit zo gemogen.'
    'Hij was ECHT lelijk...'
    'Hij zoop mijn rum op ;A;'
    'Dat verdomde taaltje van hem ook altijd!'
    Iedereen barstte in lachen uit. Ondanks de dikke mist die het zicht beperkte tot hoogstens twee meter wist iedereen dat het Remilia was die de laatste zin had gesproken.
    Even verderop kwam Toumyon's stem door de mist gedonderd: 'Allemaal benedendeks verzamelen! We gaan een nieuwe kap'tein kiezen!'
    Wat er volgde was een slagveld. Met haast een openstaand luik met een trap vinden droeg van zichzelf al een redelijk risico met zich mee, maar als je dan nog eens dikke mist aan het verhaaltje toevoegt...
    'Auwauwauwauw m'n teeeeeeen!'
    'Welke malloot heeft die balk hier opgehangen!'
    'Dat is de ra su- WAAAAAaaaaa'
    'Wauw Shiro, ik wist niet dat je been die kant op kon buigen!'
    'Wacht... Shiro, Shiro zeg eens wat meid... Shit, volgens mij is ze dood...'
    'Boeiend, heb haar nog nooit bovendeks gezien dus wat is het verschil?'

    Wegens het grote aantal verwondingen werd de vergadering verplaatst naar de ziekenboeg. Maar toen de gewonden op de veldbedden lagen en de anderen plaats hadden genomen rees er een brandende vraag...
    'Eh jongens... hebben we überhaubt wel een dokter aan boord?'
    Iedereen keek wat schaapachtig om zich heen, totdat Nekotaku met een zucht opstond.
    'Nou als niemand anders het wilt doen... Ik ben chirurg?'
    'Ho es effe,' klonk het vanaf een ziekenbed, 'Hoe weten we of je dat wel echt bent? Heb je een bewijsschrift mee?'
    Nekotaku dacht even na, aarzelde wat en sloeg zich toen voor het hoofd. 'En ik had nog zo tegen mams en paps gezegd dat ze dat voor me moesten regelen bij de universiteit!'
    'Goed, hij heeft geen bewijsschrift, maar z'n daden zouden genoeg bewijs moeten zijn toch?' Suuschuu keek de piraten één voor een aan. Met gezonde tegenzin stemden ze in. Nauwelijks was dit gebeurd of Nekotaku had de rol van gevestigd medicus op zich genomen. Met vooruitgestoken borst dirigeerde hij iedereen die gezond was de ziekenboeg uit. 'Vort, weg jullie, durf te wedden dat er nog een hoop navigatie te doen is in deze vervloekte mist!'
    Eenmaal op het dek hield Urameshiya de rest staande. 'Daar, bij de kapiteinscabine... Zien jullie het?'
    Door de mist konden ze nog net een gehurkte gestalte waarnemen. De gestalte stamelde onbegrijpelijke taal en wiegde zachtjes heen en weer. Het was duidelijk dat de persoon in een soort shock was.
    'Wacht eens even... Dat is Pyonta!' Olly rende naar Pyonta toe en schudde hem uit zijn verstarring. 'Pyonta, Pyonta luister naar me! Wat is er aan de hand? Waarom doe je zo?'
    Pyonta zat even stil, en draaide toen tergend langzaam zijn hoofd naar Olly. Met uitpuilende ogen staarde hij haar aan.
    'Het beest komt... Het beest komt... Mijn doem... Mijn doem komt mij halen!'
    Olga voelde Pyonta onder haar hand verstarren, toen sprong hij op en rende naar de wapenkamer. 'LEVIATHAAAAAAAAAAAAAAN!!!!'
    Geschokt keek Olga om naar de anderen, die al even geschokt terugstaarden.
    'H-hoorde ik hem nou Leviathan roepen?'
    'Zijn we zo dichtbij de rand van de wereld dan!?'
    'Hier heb ik niet voor getekend!'
    'Ik dacht dat Thor Jormundgandr allang had verslagen?'
    Urameshiya streek door zijn baardje en had stil overleg met Olly. Die haalde haar schouders op. 'Het zou wel deze mist verklaren? Wellicht is het een goed idee om het schip gevechtsklaar te maken, je weet maar nooit met zeeserpenten.'
    Zo geschiedde het. De kanonnen werden naar de luiken gereden, kogels rolden alle kanten op en Remilia dirigeerde vrolijk zingend de kruitvaten naar de juiste plekken.
    'Steeds verassend altijd voordelig!'

    Nog geen kwartier later stond iedereen die niet in de ziekenboeg aanwezig was tot de tanden bewapend op dek, ze deden allemaal alsof ze er waren met een reden. De één controleerde de touwen, de ander het roer. Maar liefst acht man waren bezig het dek te schrobben, een lastige taak als je van top tot teen met wapens bedekt bent. Het was dan ook duidelijk dat niemand benedendeks wilde zijn wanneer het monster de kop opstak.
    'Ugh... Tjemig Mitch, kon je het niet inhouden?' Blindfold kneep haar neus dicht.
    'Wha? Waar heb je het ov- YUCK! Gadver wat is deze lucht?' Riep Mitch.
    Vanuit het water stegen vuil riekende zwaveldampen op. Niet langer was er mist om het schip aanwezig, eerder stoomflarden.
    Olly rende van hot naar her. 'Pshycho, Blindfold en Kermisfan 112! Neem ieder een deel van de bemanning naar de kanonnen benedendeks, we gaan dit serpent een lesje leren! Toumyon! Zorg dat iedereen die bovendeks is zijn projectielen klaar heeft en zijn positie inneemt! Weet iemand waar Pyonta heen is?'
    Niemand antwoordde, vanaf het moment dat Pyonta weg was gestormd had niemand hem meer gezien. Meer tijd om zich om hem te bekommeren hadden ze echter niet want met luid geraas verscheen daar Leviathan aan bakboordzijde.
    'Hij is te ver zuidelijk! Keer het schip!' Brulde Urameshiya naar Mokou. Die gooide snel het roer om zodat het serpent binnen schotbereik was van de bakboordkanonnen. Benedendeks hoorden ze Kermisfan schreeuwen. 'VUUR!'
    Oorverdovend kanongeschut deed het schip beven, maar dit werd nog eens overstemd door het gebrul van Leviathan toen enkele kogels doel troffen. Hij dook onder en...
    'Is het al over?' Vroeg Yellow-Minion.
    'Nee,' Bromde Toumyon, 'Het is maar net begonnen. Alle schutters naar stuurboordzijde! Zoek dekking!'
    Dit bleek bijzonder goede raad te zijn want niet veel later dook daar Leviathan op uit het water, bloed gutste uit drie wonden, maar voor het grote lijf van de serpent waren het niet meer dan schrammetjes. Met ogen gevuld met haat zo oud als de aarde zelf ging hij in de aanval. Kreten van pijn vulden de lucht toen de slang het dek bestookte met een regen van zuur speeksel. Het etste door hout en vlees en zelfs metaal heen.
    Toumyon sprong op en beval de bemanning te vuren, ook benedendeks klonk het aanvalssignaal. De slang werd even teruggedreven door de bijlen, stenen, pijlen en kanonskogels. Maar wederom leek het de slang niet echt te deren. Met wijd opengesperde bek zakte de kop tot vlak bij de verstaging [rand van het dek]. Angst vervulde iedereen toen ze zagen dat diep achterin de keel een vuur brandde, een vuur dat zich spoedig over het hele dek zou verspreiden. Sommigen lieten de wapens vallen en vluchtten benedendeks. Anderen waren gewoon verlamd.
    'Zoek je mij soms, slang?' Daar kwam Pyonta ten tonele. Zo hysterisch als hij eerst was, zo kalm en beheerst liep hij nu op de slang af. Maar dat was niet het enige opmerkelijke aan hem. Over zijn hele lichaam had hij kruitvaten gebonden.
    'Steeds verassend, altijd voor- Auw!' Met een harde tik met de lepel bracht Toumyon Remilia tot zwijgen.
    'Lang wist ik al dat dit moment zou komen. Mijn doem zou liggen bij de Leviathan, werd mij in mijn visioenen voorgehouden. Maar ik maak dat die doem zal liggen bij mij alleen, de bemanning zult gij geen haar krenken!'
    Met deze woorden nam hij een aanloop en sprong met een woeste brul de keel van Leviathan in. In een reflex trok die zijn kop terug maar het was al te laat. Het kruit ontmoette het inferno in diens maag en explodeerde. Levenloos zonk het zeemonster terug naar de bodem.
    De rest van de dag werd besteed aan het schip uit de mist navigeren en repareren, het verzorgen van de gewonden en treuren om de helderziende Pyonta-kun.

    Tegen het vallen van de nacht was iedereen het erover eens dat Nekotaku een geweldige klus had geklaard met de gewonden van zowel de ochtend als van het gevecht met het zeeserpent. 'Dan verklaar ik Nekotaku nu tot nieuwe kapitein!' Riep Urameshiya.
    Glazen werden geheven, die nacht zou men drinken voor zowel de doden als de levenden.




    Dit verhaal heeft geen enkele waarde voor de configuratie van de rollen blablabla jullie weten dat zo onderhand wel

    Nou omdat Pyonta weg moest heeft hij zijn rol wat eerder onthuld dus die weten jullie nu. Verder is Shiro om het leven gekomen door inactiviteit (wat me niet verbaast overigens) haar rol was Scallywag.

    Tevens heb ik ook vernomen dat het forum niet door iedereen bereikt kan worden en dat de problemen minstens tot maandag aan zullen houden. Dat is vervelend maar geen onoverkomelijk obstakel, ik heb manieren om eromheen te werken. Ik kan bevestigen dat Remilia gestemd heeft, ze stuurde me gisteravond een sms over haar problemen en haar stem. Bij Winnie registreer ik ook iets van overmacht maar ik ben toch geneigd om haar een aantekening te geven, je was de hele tijd thuis en je had dus gewoon even 5 minuutjes achter je pc kunnen kruipen om je stem uit te brengen in mijn ogen.

    Was er verder nog iets.... Ik geloof van niet, van verklaar ik het bij deze nacht!
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Olly za okt 13, 2012 7:53 pm

    Oh, ik kan weer op het forum, de vreugde...
    Pyonta is dood, kom op zeg, ben ik er even niet, stemmen jullie de ziener er uit.
    Ach ja, ik kan het jullie ook niet kwalijk nemen, zelf had ik niet beter geweten. Echt ik weet niet meer wat ik er nu mee moet. De helft van jullie kan niet op het forum en de andere helft loopt als schaapjes achter elkaar aan, ik tast in het donker...
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Nekotaku zo okt 14, 2012 4:27 am

    Okay...
    Ik denk niet dat ik verder in staat ben om deze stap ten volste te analyseren. Dus mogelijk maak ik een gigantische vergissing. Maar als er iets is dat we ons niet meer kunnen veroorloven, is het meer onschuldigen eruit te stemmen.

    Ik ben de surgeon. Ik ga ook deze nacht niet overleven. Voor iedereen die alles nauwkeurig heeft opgevolgd, laat dat even inzinken...

    Eerste nacht: Olly is dodelijk verwond door de muiters. Ik besluit dat het beter is om zo veel mogelijk mensen aan onze kant te beschermen, dus ik gebruik m'n levenselixir.

    Tweede nacht: Ik krijg te horen dat niemand gestorven is. Enige mogelijke conclusie (aangezien de doodgraver na me komt) is dat er een overlever is. Ik hoop dat deze naar buiten komt met informatie. Aangezien ik Ura verdacht gebruik ik m'n doodselixir op hem.

    Tweede dag: Ik merk dat Ura nog leeft en weet dus met zekerheid dat hij een lijk is. Mogelijk was Ura ook de overlever, al is de kans beperkt. In een waarschijnlijk afgrijselijk slechte zet besluit ik hem ook daadwerkelijk van deze rol te beschuldigen. Er zijn twee scenario's die mij slecht in de verf zetten (1: deze, 2: ik was surgeon, werd aangevallen in de eerste nacht maar overleefde) maar niemand ziet deze op tijd.

    Ondertussen bedenk ik me dat de muiters m'n situatie kennen. Ze hebben immers kunnen observeren dat in de eerste dag niemand zich bij hun heeft aangesloten, dus ze weten dat Olly ofwel lijk is, ofwel het levenselixir heeft gekregen. Nadat Ura zich als lijk heeft bekend gemaakt, is er geen twijfel meer...

    Dit is het punt waarop jullie het recht hebben de kapitein te kielhalen mocht ik op mirakuleuze manier de nacht overleven... Mijn laatste poging bestond erin om te proberen Ura eruit te laten stemmen zodat ik na mijn dood misschien als volgend lijk zou worden gekozen. En als ondode, onsterfelijke kapitein dit schip de hel in te kunnen varen.

    DUS... De fallout. Een paar mogelijke, vreselijke scenario's.
    * Het zou kunnen dat Olly de grafdelver is. In dat geval is de ironie verpletterend.
    * Mogelijk werd Ura door de muiters aangevallen in de tweede nacht, overleefde hij, doodde ik 'm opnieuw en werd hij toen als lijk gerecruteerd. De kans bestaat. Het enige verschil is dat in dit geval de muiters niet zeker waren dat ik m'n doodselixir had gebruikt of niet. Het gebruik van het levenselixir was al redelijk duidelijk.
    * Mogelijk werd Olly in de tweede nacht opnieuw aangevallen en is zij de corrupt bastard. Dit lijkt me onwaarschijnlijk aangezien op dat moment de muiters nog konden vermoeden dat zij het lijk was en hun aanval dus zinloos zou zijn.

    Eindresultaat... Hier zijn m'n meest verdachte personen.
    kermisfan112
    TheEternalMokou
    Yellow-Minion


    Iets minder verdacht, maar toch nog hoog op de lijst.
    Pshycho Maniac
    Toumyon


    Lijken me te vertrouwen.
    Olly
    Remilia~


    Ik ontmoet jullie weer in de hel, piraatjes en muiters. Want uiteindelijk... iedereen sterft op een keer.
    Behalve misschien de Vliegende Hollander.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Olly zo okt 14, 2012 11:49 am

    Oh Neko, als Remi of ik nu sterven door een verschrikkelijke aanval van de muiters rekenen we het jou aan.
    Wie zegt dat ze hun slachtoffer al hadden.... Man wat ben ik nu bang voor deze nacht
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Nekotaku zo okt 14, 2012 11:59 am

    Sowieso konden ze er wel achter komen wat er was gebeurd. Dus je liep even goed gevaar, net als Remi.
    Ik vermoed dat ik het doelwit ga zijn, dus het leek me beter om de niet-muiters een paar namen te geven van mensen die me het meest betrouwbaar lijken zodat jullie niet worden gekielhaald, dan deze informatie het graf mee in te nemen en iedereen alsnog in het duister te laten tasten.

    Zoals ik al zei, dit zou een vreselijke vergissing kunnen zijn. Dus mijn excuses als het mis loopt. Maar aan ons huidige tempo begint het er totaal hopeloos uit te zien (Pyon was night watch, Shiro was scallywag) dus neem ik liever drastische maatregelen.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 8:53 am