Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
Pshycho Maniac
Mitch
UNOwen
Toumyon
Sophie
Gemu
Urameshiya
Faolinn
Suuschuu
13 plaatsers

    Weerwolven van Orukah

    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Orukah - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Faolinn za mei 19, 2012 5:37 pm

    YES, ik wist dat ik het goed had! We zijn twee wolven kwijt mensen!

    Laat ik voor ik naar werk ga dan nogmaals mijn stem op Urameshiya uitbrengen. Ik denk dat hij veilig is om als burgermeester te bestempelen.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Orukah - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Toumyon za mei 19, 2012 5:38 pm

    O__O

    ...Dude...ik ben awesome...Nogmaals BAM 2 wolven met mijn liefdes pijlen, OHW YEAAAAAAAAAH!

    Erhem, zoals ik al had gezegd ging mijn burgemeester stem naar Remilia, nu gaat die toch maar naar Ura...ik vertrouw erop dat hij ons dorpje naar het goede pad zal lijden...niks persoonlijks Remilia, was Ura dood, dan had jij mijn stem.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Orukah - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Urameshiya za mei 19, 2012 5:39 pm

    Wauw! Er is wel een hoop gebeurd vandaag! Het is jammer dat ik dit allemaal pas ruim na de deadline gelezen heb, want daardoor kon ik m'n stem niet meer aanpassen. Niet dat het uitgemaakt heeft, want Myon heeft overleefd.
    Dat er ondanks dat een burger opgehangen is vervelend, maar in 1 klap 2 wolven eruit is toch een betere uitkomst dan we hadden kunnen hopen!

    Gezien het aantal spelers aan het begin van het spel, denk ik dat er nu nog 1 wolf over is. En met een beetje pech een lijk. We hebben dus nog beslist niet gewonnen.

    Met al deze nieuwe kennis wil ik nog maar een keertje het topic gaan herlezen, om dan mijn ideeen op een rijtje te kunnen zetten.

    Van Myon lijkt het me nu in elk geval wel vaststaan dat hij geen wolf is, want dan had zich de ware cupido al wel gemeld. Daarnaast heb ik ook sterk de indruk dat Faolinn te vertrouwen is, niet in de laatste plaats omdat hij met zijn verdenkingen rondom Olly helemaal goed zat.

    Over Pyonta en Remilia moet ik dus nog eens rustig na gaan denken...

    Omdat ik nog helemaal niet weet in welke hoek een mogelijk lijk te vinden zou kunnen zijn, en zo te zien genoeg steun heb, laat ik mijn burgemeestersstem vooralsnog op mezelf staan.
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Weerwolven van Orukah - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Gemu za mei 19, 2012 5:46 pm

    Bwahahaha Myon ik draai je nek nog om 8'D
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Weerwolven van Orukah - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Mitch za mei 19, 2012 6:26 pm

    Hahaaa~ Olga, je deed opeens heel vaag, daarom schoot ik je neer~ En twee wolven in een keer? *Highfives Myon*
    Dat ik daarom dood ben neem ik er maar bij. Dat is toch een deel van de rol van de jager~
    En nu ga ik in mijn graf liggen. ^~^
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Orukah - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Faolinn za mei 19, 2012 11:41 pm

    HO STOP HO! Ik was nogal snel bezig met conclusies voor ik naar m'n werk toe ging. In feite is het natuurlijk een heel stuk slimmer om Myon tot burgermeester te kiezen. Van hem is het 100% zeker dat hij veilig is.

    Myon, bij deze stem ik op jou voor burgermeester.

    Als ik de boel zo bekijk is de strijd zo onderhand wel gestreden? Als mijn vermoedens kloppen tenminste.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Orukah - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Faolinn zo mei 20, 2012 1:34 pm

    Nou, op de één of andere manier laat Remilia het afweten dus doe ik het maar.

    Myon, deze post is speciaal aan jou gericht. Remilia heeft wat denkwerk gedaan, en we zijn tot de conclusie gekomen dat jij, met steun van Remilia en mij dit spel maximaal tot een gelijkspel met de wolven kan brengen. Geloof je ons niet, dan zullen Ura en Pyon dit potje winnen en dan is het een verlies voor de burgers.

    Let op:
    Ik ben de grafdelver, Remilia is het lijk. Pyon en Ura weten dit ook, want Remilia ging immers opeens niet dood de eerste nacht. Remilia's oorspronkelijke rol was de priester, dus mocht één van die twee iets gaan doen met weiwater, dan is het ketterwerk.

    Ofwel Pyon, ofwel Ura is wolf, de ander is hoogstwaarschijnlijk het zandmannetje. Wat ook zou kunnen is dat het allebei wolven zijn en dat er één van de twee ketter is. Dit maakt echter niet veel uit want uiteindelijk komt het er gewoon op neer dat het allebei wolven zijn.

    Hoe we dit weten? Simpel, Remilia mocht met mij converseren aangezien ik haar als lijk had teruggeroepen uit de dood. We weten onze rollen, we weten jouw rol. Daaruit blijkt dus dat Pyon en Ura dan wel de wolven moeten zijn.

    Hoogstwaarschijnlijk zal ik vannacht sterven, maar mijn stem op jou als burgermeester zou doorslaggevend moeten zijn. Met Remilia aan jouw zijde zou je genoeg overmacht moeten hebben Ura of Pyon komende week uit het spel te werken, hierna zal één van jullie tweeën sterven in de daaropvolgende nacht, waardoor er een patstelling ontstaat.

    Het is daarom ontzettend belangrijk dat je je stem op Ura terugtrekt en op jezelf stemt! Remilia en ik stemmen op jou, als jij ook op jezelf stemt dan ben JIJ burgermeester en kan je het dus nog naar een patstelling dirigeren.

    Of je ons gelooft of niet dat is helemaal aan jou, ik heb deze post met 100% eerlijkheid geschreven, ik heb volledig open kaart met je gespeeld. De keus is aan jou...

    PS sorry voor de doublepost, maar dit was even ENORM belangrijk ^^;
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Orukah - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Remilia~ zo mei 20, 2012 1:52 pm

    Ik stem op Toumyon voor burgemeester om bovenstaande redenen.

    Myon, maak dit op z´n minst een GELIJKSPEL.
    Ik weet dat je deze ronde een beetje de pest in had over Faolinn, maar denk LOGISCH na.
    Laat niet de wolven, je tegenstanders, winnen!

    Ura en Pyon zijn dus allebei wolven, en zo niet, vermoed ik dat Pyon het zandmannetje of andere dergelijke rol heeft.


    @Mitch

    Mitch, hoezo "gezeur" ?
    Nee, dat zijn argumenten
    Het spel draait namelijk om argumenten. Dan had je wat meer moeten zeggen, vind ik dan. Ik riep jou 2x op tot verdediging. Die is nooit gekomen.
    Bovendien is dit een hele korte ronde, want afgelopen dag was pas dag 2.
    Dus alle kleine argumentjes TELLEN mee, vooral bij jou, want je zei al niet zoveel. Dus dan moet je niet 'zeuren' op het einde!
    Desondanks, nice shot.

    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Orukah - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Toumyon zo mei 20, 2012 2:36 pm

    Ik krijg zo de pest aan situaties zoals deze.
    ...Nou jullie zullen wel de waarheid spreken dan?
    Ik bedoel...als jullie liegen zullen obviously Ura en pyon reageren.
    En nee, ze moeten echt met iets moois aankomen om mij te overtuigen dat ZIJ de grafdelver en lijk zijn.

    Ik hoop dat ze mij gewoon moorden deze nacht, dan is het toch ook gewoon gelijk spel?
    En zo niet, jammer dan, dan is het al lekker niet mijn schuld dat de wolven winnen.

    Ik stem op mezelf voor Burgemeester.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Orukah - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Urameshiya zo mei 20, 2012 2:45 pm

    Haha, heel interessant. Als het allemaal waar is, dan weet ik nu - op hemzelf na - dus als enige vrijwel zeker wie de laatste wolf is. Dat ik een zandmannetje zou zijn klopt alleen niet. Ik begrijp ook niet waarom dat in Faolinn's ogen zo zou moeten zijn. Er waren 11 spelers, waarom zouden er meer dan 3 wolven geweest moeten zijn?

    Zeker als je bedenkt dat er dus inderdaad een lijk (+ grafdelver) in het spel is, lijkt het me duidelijk dat de burgers nauwelijks een kans zouden hebben gehad met nog meer vijanden.

    Dan nog iets: als er nu twee wolven zouden zijn, Faolinn/Myon dit weekend sterft, en er 1 opgehangen wordt vrijdag, dan zou de andere daarna Myon/Faolinn moeten vermoorden. Er is dan dus helemaal geen sprake van een gelijkspel voor de burgers zoals Faolinn en Remi impliceren, maar een regelrecht verlies. (In de vorm van een gelijkspel tussen het lijk + grafdelver en de wolven.) Ik heb sterk de indruk dat het jullie niet gaat om Myon, maar dat jullie op hem inpraten voor je eigen gewin.

    Zo werkt dit spel natuurlijk, maar jammer genoeg voor jullie staat hij er ook niet alleen voor. Hoe dan ook, als Remi het lijk is, dan durf ik Myon nu volledig te vertrouwen, want ik hoef niet meer bang te zijn dat hij het is. Ik ben dus bereid om mijn stem voor het burgemeesterschap ook naar Myon te veranderen, zodat het geschreeuw van Fao en Remi eigenlijk nergens meer nodig voor is.

    EDIT: (in reactie op Myons post hierboven) Nee, ik ga niet doen alsof ik de grafdelver of het lijk ben. Waarom zou ik? Ik denk dat Fao en Remi gewoon de waarheid spreken.

    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Orukah - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Remilia~ zo mei 20, 2012 2:54 pm

    Je vergeet iets Ura. Het is nacht.
    Ook deze nacht zal er dus iemand sterven.


    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Orukah - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Urameshiya zo mei 20, 2012 3:19 pm

    Daar ben ik me pijnlijk van bewust, Remi. Waar ben ik dat vergeten volgens jou?

    Stel nu eens dat er twee wolven zijn, zoals jij aanneemt. En dat de rest ook waar is. Goed, laten we gewoon stellen dat zoals jij zegt, Pyonta en ik die wolven zijn.

    Deze nacht: Faolinn of Myon sterft.
    Komende dag: Pyonta of ik sterf.
    Volgende nacht: Myon of Faolinn (wie er nog over is) sterft. Remilia zal niet sterven, want zij is het lijk.
    Dag daarop: gelijkspel tussen overgebleven wolf en lijk Remilia. Volledig verlies voor de burgers dus.

    Zie je wel? Jullie hebben niet bepaald het beste voor met Myon, wat jullie ook roepen. Wat Faolinn hier zegt:
    Faolinn schreef:hierna zal één van jullie tweeën sterven in de daaropvolgende nacht, waardoor er een patstelling ontstaat.
    klinkt heel aardig, maar in jullie scenario zal de dode sowieso Myon zijn, zodat er een patstelling tussen lijk en wolf optreedt.

    Gelukkig maar dus, dat jullie aanname van twee wolven of wolf + zandmannetje incorrect is, en in feite een patstelling tussen burgers en lijk ook nog te bewerkstelligen is. Gelukkig voor ons, wel te verstaan.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Orukah - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Olly zo mei 20, 2012 4:21 pm

    Suus, je verhaaltjes zijn mooi.
    En wauw, wat een plottwists ondertussen.
    Ik wil heel veel zeggen maar dat mag ik lekker niet.
    Vooruit dan; Cupido en jager, mooi gespeeld en succes aan mijn team, en aan het andere team of misschien wel de andere teams.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Orukah - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Faolinn zo mei 20, 2012 5:26 pm

    Wauw, Ura. Ik heb volledig over dat fenomeen heengekeken. Maar inderdaad, je hebt gelijk, er zal inderdaad een patstelling ontstaan tussen lijk en wolf. Goed gezien, en werkelijk subliem op ingespeeld door te zeggen dat je geen wolf bent. Myon, nogmaals, aan jou de keus. Ik ga achterover leunen en de boel laten gebeuren. Aan jou om Ura te geloven of niet.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Orukah - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Toumyon zo mei 20, 2012 6:17 pm

    Ik wist het!
    Nou...als ik de enigste burger ben, dan hebben de burgers al verloren. T_T
    Nu vraag ik me af wie gemoord word deze duisteren nacht.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Orukah - Pagina 15 Empty Re: Weerwolven van Orukah

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 7:15 pm