Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+34
Zyclinia
Koen
Zigzagwolf
Shiro
MR.Kriesebo
JLoable91
TheEternalMokou
211nafsimreK
cubedUranium
RemiliaxScarlet
Owmager
Frozen Frog
Nickolas⑨
Zumochi
Hakurei Ninja
Meira
Gemu
UNOwen
Ranfox
Suuschuu
Rage
Cryogenic Cereal
Nekotaku
Sophie
Hina Kagiyama
Info
Princess Sylvysprit
kyr2005
wolfie559
Pshycho Maniac
Tanshu
Quwanti
RakeStriver
Urameshiya
38 plaatsers

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    cubedUranium
    cubedUranium
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 24

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 5 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van cubedUranium wo jul 18, 2012 10:11 pm

    toen ik is een keer op school touhou zat te spelen zei een klasgenoot van me: "Waarom zitten er alleen maar meiden in dit spel?"

    ik weet niet meer hoe ik daarop antwoordde. :/

    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 5 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van 211nafsimreK do jul 19, 2012 1:37 pm

    Tja... ik ben zelf het "slachtoffer" van dat iemand mij touhou liet zien.
    Nekomithos liet me op een dag een filmpje zien van een eindbaas van een stage ( weet niet meer welke ) en dat zag er heel erg moeilijk uit.
    Het spelletje leek me toen opzich wel leuk, dus ik had het gedownload, een paar keer gespeeld en daarna ben ik het vergeten ^^;

    Na Animecon ben ik de draad weer op gaan pakken.
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 5 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van TheEternalMokou do jul 19, 2012 7:17 pm

    "Kaat, hoe kom je dáár nou weer aan??" - vriendin van mij.
    "Ah, Japanse rotzooi!" - broer van die vriendin.
    "Wat is dat voor k spel?" - mijn broertje.
    ... Tja T.T
    Gelukkig heb ik enkele mensen wél nog kunnen besmetten met het Touhou-virus 8D
    JLoable91
    JLoable91
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Rondspoken~

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 5 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van JLoable91 wo jul 25, 2012 4:36 pm

    Mijn broer heeft Touhou eindelijk ontdekt.
    "Hoe the f*** kan ge da ontwijken!?" (Mountain of Faith Normal (MAAR Normal zeg ik dan))
    Hij vondt Bad Apple!! (het filmpje) ook wel cool gemaakt.

    Het was onverwacht een goede reactie! XD
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 5 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Urameshiya wo jul 25, 2012 6:27 pm

    Haha, mooi, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? :D
    JLoable91
    JLoable91
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Rondspoken~

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 5 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van JLoable91 wo jul 25, 2012 6:35 pm

    Urameshiya schreef:Haha, mooi, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? :D
    Hij had het opgezocht nadat hij het (Touhou) op een piano sheet zag staan die bij de piano lag.
    Hij kwam daar dan ineens mee af.
    Dat was even verschieten hoor! XD
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 5 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van MR.Kriesebo di dec 04, 2012 12:50 pm

    Ik ben zelf ongeveer een week geleden begonnen met het spelen van EoSD.
    Reacties:

    Thuis 02:13

    ik: WOW!
    ik: Hoe kan iemand dit spelen zonder direct af te gaan?
    ik: 02:16 Oh cool, met Z kan je zelf ook kogels vuren!

    Volgende dag op school:

    Pauze:

    Vriend 1: Holy shit, wat ben jij nou weer aan het spelen?
    Ik: Een spel dat ik zelf onmogelijk acht.
    Vriend 1: Mag ik eens proberen?
    Ik: Natuurlijk!

    Vriend 1: Oke, vertel me nu eens: Hoe lang is het geleden dat je dood bent gegaan?
    Ik: ?

    ongeveer drie minuten later zet ik mijn laptop uit, hij begint te roken.

    De volgende dag blijkt dat mijn Grafische Kaart is verbrand.
    :c

    Nadat mijn laptop is gerepareerd kom ik er achter dat je bommen kan gooien en dat er een focus-knop bestaat.
    Inderdaad, ik ben zeer noob.
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 5 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Shiro di dec 04, 2012 4:52 pm

    Omdat deze thread toch gerevived is, bij mij reageren ze niet, behalve mijn zus: Weer touhou?
    Is het eigenlijk mogelijk om Touhou op usb te zetten? Allemaal mensen die dit in het openbaar spelen.

    Wel een paar keer toen ik op deze site zat:
    Klasgenoot na ckv: Wat was je aan het doen op de computer? Het zag er best eng uit.
    Random personen in mediatheek tegen elkaar: Wat is zij aan het doen? *Kijkt naar mijn scherm* "Go-board.com. Geen idee wat dat is."

    Hij heeft hakugyokuro waarschijnlijk genegeerd vanwege de uitspraak. ^^
    Cryogenic Cereal
    Cryogenic Cereal
    Zilveren Soku Kleinmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hoge consumptie aan teken- en notitiepapier.

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 5 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Cryogenic Cereal di dec 04, 2012 4:57 pm

    Shiro schreef:
    Is het eigenlijk mogelijk om Touhou op usb te zetten? Allemaal mensen die dit in het openbaar spelen.
    Het is zeker mogelijk om Touhou op USB te zetten, ik had dat vorig schooljaar nog gedaan.
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 5 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Shiro di dec 04, 2012 5:03 pm

    ^Dank je! (Nu heb ik iets te doen tijdens mijn tussenuren)
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 5 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Zigzagwolf wo dec 05, 2012 6:11 pm

    Raar te zien dat de meeste reacties het gebruikelijke is!

    Vooral omdat hun reacties bij mij *nouja 2 personen :/*

    meestal zo gaan


    Vriend: dit spel is saai... Maar zo mellig xD *SWR En Toen zaten we 2 players... Alleen wisten we de toetsen voor player 2 niet dus deden we randomly dezelfde toetsen beter gezegd remi die remi de hele tijd op de zelfde manier dezelfde kant en dezelfde moves nadoet!*

    Ik: Ja he, xD


    Vriend2: Wauw die moves zijn zo mooi! *Hong Meiling Spellcards... Yup :d*

    Ik: Ja he xD Dan moet je wachten tot je de eindbaas haar moves ziet

    Vriend2: *Kijkt ernaar en vind het begin mooi maar de rest niet zo erg* Mooi...


    Zelf denk ik dat ze het wel meenden vooral omdat het niks voor hun zou zijn om te liegen :p ze vonden het wel mooi maar het is niet hun type game dus overhalen niet echt... Had ik al wel verwacht hoor ^^ ik wou alleen kijken of ze het leuk zouden vinden :p deels geslaagd geloof ik
    avatar
    Koen
    Kampioen van de Chen-divisie


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Typos en spelfouten maken als ik dronken ben

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 5 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Koen zo dec 09, 2012 3:14 am

    eeveesprit schreef:"wat een meiden game, moet je al die stomme kleren nou eens zien"
    "moet je al die stomme kleren nou eens zien"
    "al die stomme kleren"
    "stomme kleren"

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 5 Images?q=tbn:ANd9GcTTDEY8xRb34J_jhvMM_V_yDfxs43g-_soRyTGjPxQlKYcs9q_IrGt1WTYqHg
    Zyclinia
    Zyclinia
    Verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : ...Bedoel je hier Spell Cards? Dan is het Love Sign "Master Spark" en Earth & Metal Sign "Emerald Megalith" =D

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 5 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Zyclinia vr dec 28, 2012 8:20 pm

    Klasgenoot (terwijl hij Reimu vs Flandre in de Extra Stage van Touhou 6 ziet): "WTF, hoe kan die gast al die dingen ontwijken?!"
    Andere klasgenoot (zelfde video): "Meh."
    ANNNDERE klasgenoot (zelfde video): "Dat kan ik ook, hoor."
    Vriend: "AWESOME, I'LL PLAY TOUHOU TOO."

    Graag gedaan.
    Nephilith
    Nephilith
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Maximum autisme

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 5 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Nephilith za dec 29, 2012 6:43 pm

    M'n zusje: Moet je weer loli's pesten.
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 5 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van MR.Kriesebo vr jan 25, 2013 10:44 pm

    Tijdens een eindpresentatie van een project dat 3 maanden had geduurt moesten ik en een aantal vrienden op school blijven om alles klaar te zetten.

    Vriend 1: jij had toch zo'n idioot moeilijk Japans spel?
    Ik(terwijl ik de extra stage van PCB probeer): het is een stuk makkelijker dan het lijkt hoor.
    Vriend 1: Ja, jij hebt makkelijk praten, je speelt het zeker al een half jaar!
    Ik(terwijl ik geraakt word door een van Ran's kogels en dus mijn laatste leven verlies): Wil jij het zo ook eens proberen?
    Vriend 1: Ok??

    Even later zitten we in de subway en hij probeert het ook een keer. tot mijn verbazing lukt het hem om op easy tot stage 6 te komen voordat al zijn continues op zijn.
    Ik: Jij bent best goed voor een beginner!
    Vriend 1:Werkelijk?
    Ik: ja.
    Vriend 1(speelt net tegen Chen op easy): kijk mij, ik ben een katvrouw met super lange rode nagels! F*ck logic!

    Nadat we terug zijn gegaan naar het klaslokaal is vriend 1 aardig weg van touhou. Kort daarna arriveert nog iemand.

    *Iemand klopt op de deur.
    Ik: yo, kai(die gast heet Kai)!
    Vervolgens schiet ik keihard in de lag(yo, kai... Yokai... dat had iedereen vast allang door, maar toch zeg ik het nog even voor de mensen die het niet snapten..)
    Vriend 2(dus Kai): Koen, wat de hel is dat voor een raar Chinees spel???
    Vriend 1: Het is Japans!
    Vriend 2: Dit kunnen alleen Aziaten!
    *Vriend 2 ziet mij vechten tegen de final boss op normal.
    Vriend 2: OMFG, heb jij Chinese voorouders ofzo?
    Vriend 1: JAPANSE!!!

    Vriend 2 begint ook met spelen. Na ongeveer 2.5 uur komen vriend 3 en 4 binnen.

    Vriend 3(terwijl ik speel tegen Wriggle Nightbug, ik was overgestapt op IN): Holy Moly, wat ben jij aan het spelen?
    Ik: Dat ene onmogelijke spel.
    Vriend 3: Maar waarom is het met anime(..) meisjes?
    Vriend 4: Wow, wie is zij? zij ziet er best wel "lekker" uit..
    Vriend 1: Dat is een vuurvlieg.
    Ik: Lol, Lucas(vriend 4), ik wist niet dat je op vuurvliegen viel!
    Vriend 4: D:

    Uiteindelijk hebben NEGEN mensen het spel gespeelt en TWEE mensen hebben het spel gedownload.

    Mochten die twee uiteindelijk verslaafd raken aan touhou stuur ik ze direct naar dit forum :D

    Gesponsorde inhoud


    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 5 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 7:14 pm