Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
TheEternalMokou
RemiliaxScarlet
Gemu
LightSpeedReisen
Urameshiya
Tanshu
Quwanti
Tovam
Pshycho Maniac
Info
14 plaatsers

    Welke characters zou je graag speelbaar willen zien?

    Info
    Info
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 19
    Speciale vermogens : datwiljewelwetenhe

    Welke characters zou je graag speelbaar willen zien? Empty Welke characters zou je graag speelbaar willen zien?

    Bericht van Info wo nov 09, 2011 7:03 pm

    Vertel erover~ we hadden het hierover in de chatbox dus waarom zou ik het niet met het hele forum delen?
    welke karakters uit touhou zou je graag speelbaar willen hebben? wat zou er speciaal aan ze zijn? en wat dacht je van hun motieven en dialoog?
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Welke characters zou je graag speelbaar willen zien? Empty Re: Welke characters zou je graag speelbaar willen zien?

    Bericht van Pshycho Maniac wo nov 09, 2011 8:48 pm

    Het lijkt me wel leuk om een OFFICIEEL tutorial level te hebben.
    Dan kan je spelen als Ooku of Flan. Voor nieuwelingen.
    Tovam
    Tovam
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Welke characters zou je graag speelbaar willen zien? Empty Re: Welke characters zou je graag speelbaar willen zien?

    Bericht van Tovam wo nov 09, 2011 9:00 pm

    Ja, ik wil ook als Flan kunnen spelen.
    Als plot, dat ze door Gensokyo reist en iemand zoekt om mee te spelen.
    En dan per ongeluk alles kyuu't wat ze tegen komt. Whoops.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Welke characters zou je graag speelbaar willen zien? Empty Re: Welke characters zou je graag speelbaar willen zien?

    Bericht van Quwanti wo nov 09, 2011 9:50 pm

    Mijn directe antwoord zou Hina zijn!!

    Maar dat zou niet logisch zijn; Hina is een doodgewone god en heeft naast haar taken als "leader of the nagashi-bina army" niet veel anders te doen. En dus ook geen problem solving. De enige manier om haar speelbaar te krijgen is dan of een verhaal rond misfurtone, of gewoon random in een Phantasmagoria-like of een fighter.

    Meest logisch kan misschien nog een van de members van Byakuren's groep, die dan op zoek gaat voor Byakuren naar een incident dat door Miko is veroorzaakt ofzo.
    Info
    Info
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 19
    Speciale vermogens : datwiljewelwetenhe

    Welke characters zou je graag speelbaar willen zien? Empty Re: Welke characters zou je graag speelbaar willen zien?

    Bericht van Info wo nov 09, 2011 10:43 pm

    Ik zou wel willen spelen als Flan. niet allen omdat het m'n favoriet is, maar d'r bomb zal vast interessant worden. vast iets dat spells direct beeindigt, haha
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Welke characters zou je graag speelbaar willen zien? Empty Re: Welke characters zou je graag speelbaar willen zien?

    Bericht van Pshycho Maniac do nov 10, 2011 7:22 am

    Quwanti schreef:Mijn directe antwoord zou Hina zijn!!

    Maar dat zou niet logisch zijn; Hina is een doodgewone god en heeft naast haar taken als "leader of the nagashi-bina army" niet veel anders te doen. En dus ook geen problem solving. De enige manier om haar speelbaar te krijgen is dan of een verhaal rond misfurtone, of gewoon random in een Phantasmagoria-like of een fighter.

    Meest logisch kan misschien nog een van de members van Byakuren's groep, die dan op zoek gaat voor Byakuren naar een incident dat door Miko is veroorzaakt ofzo.
    Met Hina...
    Als er een incident is waar opeens alle goden weg zijn behalve Hina, dan kan zij de incident solven!
    ...nee, wacht. Dan is ze waarschijnelijk nummer 1 verdachte.
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    Welke characters zou je graag speelbaar willen zien? Empty Re: Welke characters zou je graag speelbaar willen zien?

    Bericht van Tanshu do nov 10, 2011 10:31 am

    Als Rinnosuke! Gewoon omdat hij eens z'n entree in een game moet maken.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Welke characters zou je graag speelbaar willen zien? Empty Re: Welke characters zou je graag speelbaar willen zien?

    Bericht van Pshycho Maniac do nov 10, 2011 10:32 am

    Tanshu schreef:Als Rinnosuke MANNOSUKE! Gewoon omdat hij eens z'n entree in een game moet maken.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Welke characters zou je graag speelbaar willen zien? Empty Re: Welke characters zou je graag speelbaar willen zien?

    Bericht van Urameshiya do nov 10, 2011 2:40 pm

    Ik zou Nue wel als speelbaar karakter willen zien, ook al weet ik dat het niet gaat gebeuren, omdat ze zo vreselijk youkai is. Maar stel dat ze een speelbaar karakter zou worden, dan stel ik me voor dat haar schoten op de een of andere manier van vorm kunnen veranderen. Vergelijkbaar met Marisa-Patchy in TH11, maar dan met subtielere verschillen, en in grilligere patronen, zoals dat hoort bij een nue. En geen UFO's alsjeblieft.
    Als ik voor haar een speciaal kenmerk als speelbaar karakter moest bedenken, zou ik haar hitbox kleiner maken terwijl ze beweegt dan als ze stil staat. Dat vind ik op een of andere manier goed bij haar passen.

    Ze is flink bemoeizuchtig, dus qua verhaal en dialogen zou er altijd wel een mouw aan te passen zijn. Omdat ze een youkai is en dus eigenlijk heel weinig reden zou hebben om ongeregeldheden op te gaan lossen, zou ze waarschijnlijk voor het soort onnavolgbare gesprekken zorgen als er in TH6 en 7 waren, en daar houd ik wel van.
    LightSpeedReisen
    LightSpeedReisen
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : De meeste onopvallende main-character ooit zijn.

    Welke characters zou je graag speelbaar willen zien? Empty Re: Welke characters zou je graag speelbaar willen zien?

    Bericht van LightSpeedReisen vr nov 11, 2011 4:30 pm

    Urameshiya schreef:Ik zou Nue wel als speelbaar karakter willen zien, ook al weet ik dat het niet gaat gebeuren, omdat ze zo vreselijk youkai is. Maar stel dat ze een speelbaar karakter zou worden, dan stel ik me voor dat haar schoten op de een of andere manier van vorm kunnen veranderen. Vergelijkbaar met Marisa-Patchy in TH11, maar dan met subtielere verschillen, en in grilligere patronen, zoals dat hoort bij een nue. En geen UFO's alsjeblieft.
    Als ik voor haar een speciaal kenmerk als speelbaar karakter moest bedenken, zou ik haar hitbox kleiner maken terwijl ze beweegt dan als ze stil staat. Dat vind ik op een of andere manier goed bij haar passen.

    Ze is flink bemoeizuchtig, dus qua verhaal en dialogen zou er altijd wel een mouw aan te passen zijn. Omdat ze een youkai is en dus eigenlijk heel weinig reden zou hebben om ongeregeldheden op te gaan lossen, zou ze waarschijnlijk voor het soort onnavolgbare gesprekken zorgen als er in TH6 en 7 waren, en daar houd ik wel van.

    Nou eigenlijk een focus met UFO's lijkt me wel interessant.
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Welke characters zou je graag speelbaar willen zien? Empty Re: Welke characters zou je graag speelbaar willen zien?

    Bericht van Gemu zo nov 13, 2011 11:51 pm

    Orin.

    Als stage 5 boss verdient ze het om playable te zijn.
    (Zo ook Shou enzo)

    Maar vooral Orin. <3
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Welke characters zou je graag speelbaar willen zien? Empty Re: Welke characters zou je graag speelbaar willen zien?

    Bericht van Urameshiya ma nov 14, 2011 12:21 am

    LightSpeedReisen schreef:Nou eigenlijk een focus met UFO's lijkt me wel interessant.
    Ja, dat gedeelte was ook volledig mijn persoonlijke voorkeur. Ik denk alleen dat als het niet een Seirensen-achtig spel is, Nue als youkai beter werkt dan Nue als 'alien'.
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Welke characters zou je graag speelbaar willen zien? Empty Re: Welke characters zou je graag speelbaar willen zien?

    Bericht van RemiliaxScarlet za jun 16, 2012 1:36 pm

    Rin Satsuki zou ik graag een keer willen zien. Sinds ze geschrapt is uit EoSD. ):
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Welke characters zou je graag speelbaar willen zien? Empty Re: Welke characters zou je graag speelbaar willen zien?

    Bericht van TheEternalMokou za jun 16, 2012 5:43 pm

    Zelf hoop ik dat ZUN toch nog Mokou & Kaguya in een fighter gaat gebruiken :3 Ik zit echt al heel lang te wachten op een speelbare Mokou.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Welke characters zou je graag speelbaar willen zien? Empty Re: Welke characters zou je graag speelbaar willen zien?

    Bericht van Quwanti za jun 16, 2012 5:49 pm

    Een Phantasmagoria over de drie religies met als hoofdrolspelers dan Kanako, Miko en Byakuren, samen met hun supporters (en daar moet Hina wil tussen zitten!! :D).

    Gesponsorde inhoud


    Welke characters zou je graag speelbaar willen zien? Empty Re: Welke characters zou je graag speelbaar willen zien?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 11:39 am