Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+34
Zyclinia
Koen
Zigzagwolf
Shiro
MR.Kriesebo
JLoable91
TheEternalMokou
211nafsimreK
cubedUranium
RemiliaxScarlet
Owmager
Frozen Frog
Nickolas⑨
Zumochi
Hakurei Ninja
Meira
Gemu
UNOwen
Ranfox
Suuschuu
Rage
Cryogenic Cereal
Nekotaku
Sophie
Hina Kagiyama
Info
Princess Sylvysprit
kyr2005
wolfie559
Pshycho Maniac
Tanshu
Quwanti
RakeStriver
Urameshiya
38 plaatsers

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 4 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Urameshiya zo feb 26, 2012 9:09 pm

    ^Ik weet niet of het goed is voor de reputatie van Touhou als je mensen slaat, maar ik weet wel zeker dat het niet goed is voor jouw reputatie, Kirei. XD

    Meira schreef:Ergens gaf dat me hoop van binnen met zo iets van:''ik heb dus geen vage muziek smaak!
    '' ja ik was behoorlijk onzeker daarover...
    Dat herken ik wel, maar ik ben meestal voorzichtig aan wie ik wel en niet laat merken wat mijn smaak qua games, muziek, enzovoorts is. Van sommige mensen weet je gewoon al dat ze het niet serieus gaan nemen. --;
    Cryogenic Cereal
    Cryogenic Cereal
    Zilveren Soku Kleinmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hoge consumptie aan teken- en notitiepapier.

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 4 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Cryogenic Cereal zo feb 26, 2012 9:14 pm

    @Urameshiya

    Mijn reputatie is redelijk, maar het komt wel vaak voor dat ik flip als mensen me proberen uit te lokken of me uitlachen om mijn interesses. En mijn interesses liggen niet in Call of Duty en Skyrim. Ik heb meer interesse in dingen waar je wel fan-art van kan gaan maken.

    En ik teken te veel Cirno's tijdens wiskunde.
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 4 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Hakurei Ninja zo feb 26, 2012 9:44 pm

    Kirei Kirisame schreef:En mijn interesses liggen niet in Call of Duty en Skyrim. Ik heb meer interesse in dingen waar je wel fan-art van kan gaan maken.
    Dus je wilt zeggen dat dit, dit, dit en dit geen fanart is? Ik heb bijde spellen nooit gespeeld (sinds kort wel Elder Scrolls IV: Oblivion, de voorganger van Skyrim) maar er is genoeg fanart van te vinden hoor. De meeste personages zijn niet zo herkenbaar of iconisch als die in Touhou en veel anime en manga, maar Dovahkiin van Skyrim zie je veel, en zo te zien is ene 'Ghost' van Modern Warware 2 ook best populair op deviantART.

    [/offtopic]
    Cryogenic Cereal
    Cryogenic Cereal
    Zilveren Soku Kleinmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hoge consumptie aan teken- en notitiepapier.

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 4 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Cryogenic Cereal ma feb 27, 2012 4:41 pm

    Hakurei Ninja schreef:
    Kirei Kirisame schreef:En mijn interesses liggen niet in Call of Duty en Skyrim. Ik heb meer interesse in dingen waar je wel fan-art van kan gaan maken.
    Dus je wilt zeggen dat dit, dit, dit en dit geen fanart is? Ik heb bijde spellen nooit gespeeld (sinds kort wel Elder Scrolls IV: Oblivion, de voorganger van Skyrim) maar er is genoeg fanart van te vinden hoor. De meeste personages zijn niet zo herkenbaar of iconisch als die in Touhou en veel anime en manga, maar Dovahkiin van Skyrim zie je veel, en zo te zien is ene 'Ghost' van Modern Warware 2 ook best populair op deviantART.

    [/offtopic]
    Hmm, je hebt wel een punt. Toch vind ik dat CoD en Skyrim overrated zijn.
    Zumochi
    Zumochi
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 30

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 4 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Zumochi di maa 20, 2012 2:13 pm

    Ach ja, die reacties :D
    Meestal valt het niet zo op als ik het speel...als dan iemand het ziet (thuis, op school, bij vrienden) dan is de eerste reactie "wat is dat nou weer" en snel daarna "zijn dat nou kleine meisjes o.O?". Als ze blijven kijken hoor ik vaak commentaar als "wow maar dat kan toch helemaal niet..."

    Ach ja, het blijft leuk :D
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 4 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Urameshiya do maa 22, 2012 2:02 pm

    Ik liet het een tijdje geleden toevallig zien aan iemand, en die reageerde beleefd met opmerkingen in de richting van "dat ziet er wel moeilijk uit" en "waar koop je dat soort spellen dan?", maar hij straalde zoiets uit van 'waarom zou iemand dit willen spelen? --; '. Maar ach, dat is alsnog beter dan negatieve opmerkingen. XD
    Zumochi
    Zumochi
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 30

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 4 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Zumochi ma apr 02, 2012 2:10 pm

    Kirei Kirisame schreef:-snip-

    Compleet unrelated, maar waar dat plaatje in je signature vandaan? Hij's bestwel geinig xD
    Nickolas⑨
    Nickolas⑨
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : De simpelste dingen te vergeten

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 4 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Nickolas⑨ vr apr 06, 2012 5:51 pm

    Omdat het toch nog niet te laat is om te posten hier
    "Wat is dat nou weer?"
    "Wat de f*** is hier de bedoeling in"
    "Oh, dat is één van die rare japanse games"
    En dan ook nog iemand die toen mij ging zeggen dat hij japans kon terwijl hij dat alleen kon lezen doordat het spel engels vertaald was

    Het spel dat ik speelde was Shoot the Bullet trouwens

    Hakurei Ninja edit: Even het F-woord gefatsoeneerd. :)
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 4 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Nekotaku za apr 14, 2012 12:07 pm

    Ik heb het deze week nog eens kunnen uitproberen, door IN te spelen op hotel terwijl de IT manager van het project naast me zat. Hij leek het wel geinig te vinden (houdt zelf trouwens ook wel van spellen op z'n iPhone en iPad). Tegen de latere stages was z'n reactie iets van "dat is toch echt niet meer normaal". Wat nuttig was, was dat hij regelmatig zei hoe hoog ik nog van m'n highscore af zat.
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 4 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Tanshu ma apr 30, 2012 11:38 pm

    Ik zat vandaag bij Sari een boek te lezen terwijl zij EoSD speelde. Nadat ze geraakt werd door een van Cirno's kogels merkte ik scherp op: "ze schiet op je."
    Frozen Frog
    Frozen Frog
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : De vaardigheid om Nyancat 10 uur te luisteren

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 4 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Frozen Frog vr mei 25, 2012 7:32 pm

    Mijn broertje: 'Oh, het is dat *** spel weer. Doei!'
    2 Vrienden:'O______________________________o'
    Owmager (een irl vriend): 'NICE'
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 4 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van UNOwen ma mei 28, 2012 1:00 pm

    Mijn nicht heeft het zelf geprobeerd toen ik het haar heb getoond ^^
    Geen idee of ze er nu zelf ook mee gaat bezig zijn, maar ja, het waren geen slechte reacties. M'n neef had ook geen slechte reactie ^^
    Cryogenic Cereal
    Cryogenic Cereal
    Zilveren Soku Kleinmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hoge consumptie aan teken- en notitiepapier.

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 4 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Cryogenic Cereal do mei 31, 2012 10:18 pm

    Een zekere vriend van mij heeft Touhou the Embodiment of Scarlet Devil geprobeerd. Hij kwam bij Sakuya met alle 3 continues in Easy mode. Niet slecht, moet ik zeggen.

    "Cirno is verdomd moeilijk!" - Friend o' mine.
    Owmager
    Owmager
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 26

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 4 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Owmager do jun 07, 2012 10:39 pm

    Mijn broer keek eens mee toen ik Mountain of Faith zat te doen, hij zei:"Wtf is dit nou weer voor een Alice in Wonderland bullet hell spel?". Na een paar min meekijken zei hij dat hij misch in de zomervakantie het zou willen proberen =D.
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 4 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van RemiliaxScarlet zo jun 10, 2012 4:43 pm

    Ik zat laatst op school Touhou te spelen. Toen mochten we iets voor onszelf doen. De helft van de klas was een spelletje aan het spelen, meeste mensen speelden van die bloederige online games. --;
    Maar ik zat Touhou te spelen, en hun reactie: ,,Boring.''.

    Maar mijn zusje vind het geweldig om Touhou samen met me te spelen. xD
    Ze vraagt er regelmatig nog naar. :3

    Gesponsorde inhoud


    Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen? - Pagina 4 Empty Re: Hoe reageren mensen als ze je Touhou zien spelen?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 6:49 pm