Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+17
Meira
Princess Sylvysprit
Deviljho
komodostache
Nephilith
wolfie559
Remilia~
RemiliaxScarlet
Gemu
Pyonta-kun
Tovam
RakeStriver
Pshycho Maniac
Koishi~
Hakurei Ninja
kyr2005
Urameshiya
21 plaatsers

    MMO Games

    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    MMO Games - Pagina 5 Empty Re: MMO Games

    Bericht van wolfie559 di okt 21, 2014 12:09 am

    ik had a realm reborn gespeeld tijdens een 10 day free trial.. ikzelf kan het me niet veroorloven de monthly fee... also ik heb geen vrienden om het mee samen te spelen so yeh....
    het spel is in mijn ogen relatief standaard... afgezien van dat je uw character in eender welke class kunt veranderen (of speelt mijn gehuegen mij parten??)
    nog iets dat andere MMO's niet vaak hebben de catgirl ras (whatever de naam is) heb ik mee het meest adorable catgirlcharacter mee kunnen maken EVER!...enige MMO die het overtreft is PSO2 met mijne trouwe robotlady die er awesome uitzag....
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    MMO Games - Pagina 5 Empty Re: MMO Games

    Bericht van Urameshiya di okt 21, 2014 7:14 am

    FFXIV spreekt me best wel aan, en ik wil het absoluut een keer proberen, maar op het moment is er simpelweg te veel anders dat binnenkort uitkomt dat ik wil spelen...
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    MMO Games - Pagina 5 Empty Re: MMO Games

    Bericht van Princess Sylvysprit di okt 21, 2014 3:05 pm

    Het klinkt misschien stom, maar ik vind 20/13 euro echt heel duur, ik hoop dat ze overschakelen naar een ander payment model, zoals gewoon 50 euro voor de hele game (of f2p, maar dan gaat de comunnity naar de maan)
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    MMO Games - Pagina 5 Empty Re: MMO Games

    Bericht van Gemu di okt 21, 2014 7:47 pm

    Zo is het nou eenmaal met zulke MMOs. Ik heb geen idee hoe GW het doet, maar ik weet wel dat het met de maintenance van enorme werelden zoals die van WoW op z'n plaats is, en met de snelle developments die FFXIV uitbrengt het voor mij in ieder geval ook waard is. Ik betaal immers alleen als ik weer even ga spelen.
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    MMO Games - Pagina 5 Empty Re: MMO Games

    Bericht van Graan vr okt 24, 2014 11:47 pm

    Toen ik nog een klein, lief jongetje was redeneerde ik als volgt: "óf ik koop een nieuwe game voor 45 euro wat ik binnen een maand zat ben, óf ik koop voor dat geld een WoW subscription waarbij ik die drie maanden zeker vol maak".

    Tegenwoordig zou ik voor dat geld eerder meerdere games proberen, maar als je het spel leuk vindt haal je je geld er zeker wel uit.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    MMO Games - Pagina 5 Empty Re: MMO Games

    Bericht van wolfie559 za okt 25, 2014 1:17 am

    Graan schreef:Toen ik nog een klein, lief jongetje was redeneerde ik als volgt: "óf ik koop een nieuwe game voor 45 euro wat ik binnen een maand zat ben, óf ik koop voor dat geld een WoW subscription waarbij ik die drie maanden zeker vol maak".

    Tegenwoordig zou ik voor dat geld eerder meerdere games proberen, maar als je het spel leuk vindt haal je je geld er zeker wel uit.

    Mijn klein lief jongetje dacht eerder: oftwel koop ik nu een spel yay, oftwel koop ik nu een spel en blijf ik ervoor betalen voor de rest van mijn leven en verander ik in een basement-troll (kleine ik had nogal wat vooroordelen)
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    MMO Games - Pagina 5 Empty Re: MMO Games

    Bericht van kyr2005 ma okt 27, 2014 7:28 pm

    wolfie559 schreef:
    Graan schreef:Toen ik nog een klein, lief jongetje was redeneerde ik als volgt: "óf ik koop een nieuwe game voor 45 euro wat ik binnen een maand zat ben, óf ik koop voor dat geld een WoW subscription waarbij ik die drie maanden zeker vol maak".

    Tegenwoordig zou ik voor dat geld eerder meerdere games proberen, maar als je het spel leuk vindt haal je je geld er zeker wel uit.

    Mijn klein lief jongetje dacht eerder: oftwel koop ik nu een spel yay, oftwel koop ik nu een spel en blijf ik ervoor betalen voor de rest van mijn leven en verander ik in een basement-troll (kleine ik had nogal wat vooroordelen)
    En zoals je ziet ben je als nog het 2de geworden k=w=
    Zumochi
    Zumochi
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 30

    MMO Games - Pagina 5 Empty Re: MMO Games

    Bericht van Zumochi di nov 18, 2014 10:36 pm

    Sinds juni 2013 ben ik begonnen aan de MMORPG sandbox Eve Online*
    En sinds ik ben begonnen, ben ik helemaal verslaafd. Heb enkele andere games actief geprobeerd maar ik blijf terugkomen bij Eve.
    Wat maakt het zo verslavend dan?

    Er zijn zoveel redenen. Voor mij is het als geen ander. Een belangrijk aspect en verschil met andere MMO's is dat wanneer je dood gaat, je ook echt alles wat je bij je hebt kwijt bent (tenminste, ga er maar vanuit).
    Dit maakt elk gevecht, zowel in goedkope frigates als dure battleships spannend omdat jij, maar ook je tegenstander echt iets op het spel zet en niet zomaar "oh als ik dood ga, ga ik gewoon terug en klaar".

    Een collega-speler heeft het in deze posts op reddit erg goed uitgelijnd:
    http://www.reddit.com/r/Eve/comments/17dhhb/could_anyone_explain_like_im_five_what_eve_is_i/c84ws5i

    *schaamteloze promotie van mijn buddy referral link**
    **als je een account activeerd via deze link krijg ik een klein kadootje. Mocht je dit doen, laat het me weten, dan krijg je daar een mooi aandeel van ;)
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    MMO Games - Pagina 5 Empty Re: MMO Games

    Bericht van wolfie559 wo dec 17, 2014 2:19 am

    BUMP.

    Ok ikzelf verveel me te pletter tegenwoordig en begin daarom allemaal MMORPGs te downloaden en stuff (want ik wil dolgraag een MMORPG spelen).
    Enig probleem... ik heb zo goed als geen vrienden (NEE NIET OP DIE MANIER) waarmee ik een MMORPG kan samenspelen (zie je je had me moeten laten uitspreken).
    Nou er is wel 1 MMO die ik speel (Star wars the old republic) en terwijl het spel wel leuk is speel ik er heel weinig op simpelweg omdat de 2 vrienden met wie ik het speel... 1 ervan wilt ook verderspelen maar de andere is het altijd al beu na een half uur... om de 2 maanden, dus dat gaat niet vooruit.

    Dus ja hier zijn 2 "vragen"
    1: welke MMO(rpg) of Arpg of WHATEVER raden jullie me aan (ik weet dat er hier al een aantal MMOs zijn vermeld maar wie weet was er nog het een en ander veranderd in de tussentijd)
    Also ik speel MMO games vooral vanuit een PvE point of view... PvP spreekt me helemaal niet aan.
    2: Als jullie zelf een bepaalde MMO spelen zou ik dan mee mogen spelen? (natuurlijk ik zou wel die ene loser zijn die vanaf lvl 1 begint...maar als je daar niks op tegen hebt... ik kan ook zeer flexibel zijn, ik kan een character class nemen die je nodig hebt in uw team ofzo...).

    Ik ben in zulk een frenzy momenteel (en ik heb teveel tijd.. soort van) dat ik al meerdere MMOs heb gedownload en eventueel ga proberen te spelen waaronder:

    Path of exile (AGAIN) een spel dat ik een paar keer heb gespeeld met Kyr hier... maar niet meer dan dat.

    Dragon Nest Europe: Een spel dat ik samen met Kyr had gespeeld toen het een aantal jaar geleden in closed Beta was... alleen jammer dat de quests toen ENORM repetitive waren.. en dat onze characters gewiped werden zodra de closed beta gedaan was (wat nogal een manier was om de fun dood te maken...).
    Khad gehoord dat er een hoop nieuwe content en characters waren bijgekomen sindsdien en het zelfs nu NOG zeer populair is.

    Continent of the 9th seal (ofzoiets): Blijkt een mooi cool actief spel te zijn... or so i heard ik heb GEEN idee wat het is.

    En terwijl ik zo... wanhopig ben heb ik zelfs seriues zitten overwegen om gewoon via een aantal omwegen Blade and Soul te spelen via de Chinese (of de Russische) server... het enige dat me tegenhoudt is het feit dat ik te paranoia ben om die andere methoden te vertrouwen. (dus mischien als ik confirmatie krijg van iemand die ik kan vertrouwen dat die methodes werken.......)
    Dit spel lijkt het allemaal te hebben Prachtige Character models en outfits + cool uitziende combatsysteem.

    Ik kwam ook Black desert Online tegen en terwijl het spel (en dan bedoel ik vooral de character models want daar let ik altijd op) er gorgeos uitzien op een relatief realistische manier ziet de omgeving er tegelijkertijd zeer nice aaaaand zeer bland uit (ik neem aan dat dat heus wel verandert hoor zodra je wat verder in het spel geraakt but whatever). maar ja die is nog meer unaccesible dan Blade and Soul momenteel.

    Also ik ben aan het overwegen om eens de WoW trial versie te spelen.. (gewoon de trial versie, ik heb er niet de financiele middelen voor om het te betalen)

    Nou nu ben ik wel een ander spel tegengekomen dat me EXTREEM gehyped heeft gekregen en dat spel HEEEEET
    Lost Ark online: een MMOARPG (of whatever de juiste term zou zijn) die dat mensen nu al beginnen te vergelijken als "The best diablo clone that you will ever see" wat ikzelf zeer.... fout vind. dit spel (en oh boy bring in the hate) ALS dit word zoals de trailers en stuff je willen wijsmaken word vele malen BETER dan Diablo2,Diablo3 EN PoE COMBINED.
    En terwijl de Koreaanse closed Beta (altijd die verrekte Koreanen) nu net gaat beginnen heeft de maker van het spel al wel gezegd (kdenk dat het iets was met "smilesgate" ofzoiets) dat ze zichzelf zeker en vast ook willen richten op de Internationale markt (wat op zich al zeeeeeer nice klinkt).
    En wat niet echt vermeld word in de trailers (daarom zeg ik het hier) is dat er 18 character classes zijn gepland (waarschijnlijk genderlocked but whatever) en er zijn er al 7 van uit (kan je zien in trailer 2).
    en wat het nog beter maakt dit spel is F2P (natuurlijk kan het businessmodel euhm... ja we weten allemaal wat voor risico's F2P inhoudt)
    Hier is de (Koreaanse) gameplay trailer
    Spoiler:

    En als je ook maar een klein beetje geinterreseerd bent nu.. dan raad ik je zeker en vast deze trailer aan met een TON of info over features die erin zitten (echt dit spel is gewoon massive) en de 8 minuten durende gameplaytrailer (zie vorige spoiler tags) doet niet eens compleet justice aan wat dit spel allemaal te bieden zal hebben.
    Spoiler:
    (ik zou het je ook allemaal gewoon kunnen uitleggen en hier gelijk zot reclame beginnen verkopen maar het is nu 2:24 uur en ik ben ook niet van plan om deze post al langer te maken dan em al is)
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    MMO Games - Pagina 5 Empty Re: MMO Games

    Bericht van Graan za jun 06, 2015 4:26 pm

    Steam is op het moment FF14 voor me aan het downloaden. Dit is de eerste keer dat ik het speel.

    Er zitten hier niet toevallig mensen op de Odin server?
    Tritium
    Tritium
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : The power to offend everyone while trying to be funny

    MMO Games - Pagina 5 Empty Re: MMO Games

    Bericht van Tritium za jun 06, 2015 11:21 pm

    Ook niet helemaal een echte MMO, maar Verdun is een leuke en interesante Multiplayer FPS.

    Speelt zich af tijdens de slag om Verdun in de eerste wereldoorlog, is redelijk historisch accuraat en heeft op het moment 2 spelmodi. Rifle Deathmatch, wat een free-for-all is met alleen grendelgeweren. En Frontlines, wat daadwerkelijk een squad-based loopgravenoorlog is waarbij je de vijand moet verdrijven door hun uit te dunnen en hun loopgraven over te nemen(wat veel leuker is dan het klinkt).
    Nadruk ligt op teamwork en coördinatie. Zowel de duitsers als de westerse geallieerde zijn speelbaar met de verschillen in doctorine en bewapening als features. Maps zijn fucking prachtig en chaotisch, vechten is daadwerkelijk dodelijk(1 geweerkogel overal behalve je benen is meestal fataal). En gasaanvallen zijn overleefbaar met gasmaskers, maar je verliest ook al je perifere zicht wat je nodig hebt omdat je situationele alertheid een belangrijke vaardigheid is.

    Dus overal gesproken: Historisch interesant, niet een standaard FPS, gevechten kunnen fucking huge zijn liggend aan serverpopulatie, teamwork word daadwerkelijk beloont, met je vrienden spelen word nog meer beloont en het is zo nu-en-dan in de aanbieding op Steam dus dat is een leuke bonus MMO Games - Pagina 5 346245843
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    MMO Games - Pagina 5 Empty Re: MMO Games

    Bericht van Deviljho zo jun 07, 2015 9:02 pm

    Graan schreef:Steam is op het moment FF14 voor me aan het downloaden. Dit is de eerste keer dat ik het speel.

    Er zitten hier niet toevallig mensen op de Odin server?

    me.

    Gesponsorde inhoud


    MMO Games - Pagina 5 Empty Re: MMO Games

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu za apr 27, 2024 7:09 am