Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+17
Meira
Princess Sylvysprit
Deviljho
komodostache
Nephilith
wolfie559
Remilia~
RemiliaxScarlet
Gemu
Pyonta-kun
Tovam
RakeStriver
Pshycho Maniac
Koishi~
Hakurei Ninja
kyr2005
Urameshiya
21 plaatsers

MMO Games

Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator

Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

MMO Games - Pagina 2 Empty Re: MMO Games

Bericht van Hakurei Ninja vr okt 14, 2011 5:15 am

Urameshiya schreef:
    Pshycho schreef:Pokemon is anders, en dat weet je. :D
    Ja, maar als er een spel is dat repetitief is, dan is het Pokemon wel... Uiteraard wil dat niet zeggen dat ik niet ook vele honderden uren Pokemon gespeeld heb... XD
    Niet zo repetitief als Tetris... ・3・
    Koishi~
    Koishi~
    Forumyōkai

Leeftijd : 26

Bericht van Koishi~ za okt 15, 2011 12:09 pm

Urameshiya schreef:
    Ja, maar als er een spel is dat repetitief is, dan is het Pokemon wel... Uiteraard wil dat niet zeggen dat ik niet ook vele honderden uren Pokemon gespeeld heb... XD

Oh god, pokemon.
    Ik snap nog wel dat je in het eerste spel 150 pokemon's kunt vangen,maar van mij verwachten dat ik er 534 vang ._.
    Nee dank u.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)

Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

Bericht van Pshycho Maniac za okt 15, 2011 12:12 pm

Koishi~ schreef:
    Urameshiya schreef:

Oh god, pokemon.
    Ik snap nog wel dat je in het eerste spel 150 pokemon's kunt vangen,maar van mij verwachten dat ik er 534 vang ._.
    Nee dank u.
    Enige pokemon spel waar ik ze allemaal gevangen had was Pokemon Blue.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

Bericht van Urameshiya za okt 22, 2011 5:44 am

Pshycho Maniac schreef:Pokemon is anders, en dat weet je. :D
    Maar niet lang meer. Het laatste nieuws: in de volgende uitbreiding van WoW zul je een team van allerlei verschillende beestjes kunnen vangen, verzamelen, en trainen om ze nieuwe aanvallen te leren, waarna ze je tegen de beestjes-teams van andere spelers kunt laten vechten in turn-based battles. Je kunt nieuwe beestjes vangen in het wild nadat je je eigen beestjes tegen ze hebt laten vechten. De wilde beestjes die je tegenkomt verschillen naar gelang de plaats en de tijd van de dag. Verspreid door de wereld zijn beestjes-master NPCs tegen wie je het op kunt nemen om de allerbeste te zijn en nieuwe moves aan je beestjes te leren.

GEEN GRAPJE. ^^;
    Spoiler:

Dus Pshycho, misschien zou jij het nu ook wel leuk vinden. XD
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator

Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

Bericht van Hakurei Ninja za okt 22, 2011 3:09 pm

wut. You can't be serious. :o
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder

Bericht van Urameshiya za okt 22, 2011 3:20 pm

Hakurei Ninja schreef:wut. You can't be serious. :o
    Dat schijnt ook de reactie van een groot deel van het publiek op Blizzcon (= jaarlijkse conventie van Blizzard, de maker van Warcraft en meer succesvolle series) te zijn geweest, toen ze dit daar gisteren bekendmaakten. XD

En jawel, het is serieus dus. Al is het maar een klein onderdeel van de uitbreiding. =P

Maar ik vind het best een leuk idee, dit soort extra side-games in een MMO integreren. Kun je lekker tijd mee verdoen terwijl je op de rest van je raid-groep wacht bijvoorbeeld. Het is alleen merkwaardig dat de Pokemon-ripoff zo obvious is. Maar dat is aan de andere kant ook wel weer leuk. Want zeg zelf - een Pokemon MMO van deze omvang bestaat verder nog niet. XD
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)

Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

Bericht van Pshycho Maniac zo okt 23, 2011 11:09 am

...those bastards.
    Tovam
    Tovam
    Vaste forumganger (Easy Mode)

Bericht van Tovam do nov 10, 2011 10:55 pm

Ik heb een paar jaar WoW gespeeld, en heb me er goed mee geamuseerd.
    Ik hield niet van raiden en pvp, en kon dus met een groot deel van de end game niet meedoen, maar in de plaats daarvan verdeed ik mijn tijd met meedere characters spelen, een beetje roleplayen met m'n characters, en veel rondreizen en de wereld verkennen.
    Ik geef toe dat WoW heel repititief kan worden als je je houdt aan de dingen die iedereen doet, maar de charme van WoW is dat je je er helemaal niet aan moet houden. Het is een grote wereld waarin je best wel veel verschillende dingen kunt doen. Daar Pokemon spelen is maar het laatste van velen, maar het klinkt wel leuk.
    Maar Pokemon is niet waar ik het meeste naar uitkijk bij de volgende uitbreiding...
    Spoiler:
    Nu ja, ik ben nu gestopt met WoW, en ben niet van plan terug te beginnen. Het nam gewoon teveel tijd in beslag.

En Pokemon is gewoon *leuk*. Een geweldig spel!
    Ik vind het spijtig dat de Pokemon altijd maar minder leuk worden, maar het verhaal van Black/White was heel mooi.
    ...en waarom zijn we over Pokemon bezig in een thread over MMOs?
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder

Bericht van Urameshiya vr nov 11, 2011 12:43 pm

Tovam schreef:Ik geef toe dat WoW heel repititief kan worden als je je houdt aan de dingen die iedereen doet, maar de charme van WoW is dat je je er helemaal niet aan moet houden. Het is een grote wereld waarin je best wel veel verschillende dingen kunt doen.
    Dat vind ik mooi uitgedrukt. Het is iets wat voor meer goeie MMO's geldt, maar WoW in het bijzonder, denk ik. Oh, en ik zie ook uit naar die landschappen. Een van de redenen dat ik bij het zien van de eerste beelden meteen enthousiast was over de volgende uitbreiding. Ik ga 'm zelf hoogstwaarschijnlijk wel spelen (al weet ik niet voor hoe lang).

Het niveau van de graphics (textures, resolutie, enzovoorts) maakt me in een MMO niet zo veel uit, maar hoe slim en natuurlijk de gebieden zijn ontworpen maakt of breekt een spel wat mij betreft. En voor WoW is het de eerste van die twee.

Nu ja, ik ben nu gestopt met WoW, en ben niet van plan terug te beginnen. Het nam gewoon teveel tijd in beslag.
    Om precies dezelfde reden ben ik ook gestopt, maar ik kan het niet laten om te willen zien hoe de wereld er in de volgende expansion bij ligt. ^^; Al zal ik denk ik nooit meer gaan raiden. Het eet je leven op. XD
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator

Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

Bericht van Pyonta-kun zo nov 13, 2011 11:21 pm

Ik speel zelf eve online. Er was ook even een Russische touhou alliance, maar die is weg.

Ik vernoem al mijn schepen naar touhous aan de hand van wat de schepen kunnen. Zo heet mijn covert ops schip Nitori, mijn close range Youmu en mijn droneboat Yukari (omdat ze shinigami heet. Geen Alice, want de tweede tech van het schip kan een soort wormholes maken, ala Yukari)
    Gemu
    Gemu
    Moderator

Speciale vermogens : Boter

Bericht van Gemu zo nov 13, 2011 11:45 pm

Ik wacht geduldig op Guild Wars 2.
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)

Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Thwomps.

Bericht van RemiliaxScarlet ma jan 28, 2013 12:10 pm

Sword Girls, Cosmic Break en Pangya! zijn de enige games die ik momenteel speel. Ik wacht nog op Soul Worker.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King

Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

Bericht van kyr2005 ma jan 28, 2013 1:33 pm

..heh, Ik bekeek net mijn oude post en eigenlijk zijn ze alle games die ik noemde geen mmo's, al had ik dat wel vermeld. De enige mmo waar ik me momenteel mee bezighoud is Planetside 2, wat een f2p mmofps is (massive multiplayer online first person shooter).

Dit is wel degelijk een MMO want in het spel zijn er 3 factions, de vanu sovereignty, de teran republic en de new conglomerate. Er zijn meerdere continenten, en op elke server kunnen geloof ik ongeveer 2000 mensen (dit weet ik niet zeker, maar het zijn een hele hoop mensen in ieder geval!).
    RakeStriver
    RakeStriver
    Slapeloze pannentrommelaar

Speciale vermogens : Lezen, schrijven, luisteren... oh, moet het speciale vermogens zijn dan?

Bericht van RakeStriver ma jan 28, 2013 8:24 pm

PlanetSide 2 wil ik nog spelen, maar sinds de WinterSale van Steam nog steeds geen tijd voor genomen. Over procastrinatie gesproken ・3・

Vanaf februari wordt Tera Online f2p! Wanneer het precies gebeurt is niet bekend, maar het gaat gebeuren.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King

Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

Bericht van kyr2005 ma jan 28, 2013 10:36 pm

RakeStriver schreef:
    Vanaf februari wordt Tera Online f2p! Wanneer het precies gebeurt is niet bekend, maar het gaat gebeuren.
    Ik nam aan dat het gewoon VANAF februari is? ik ga het iig zeker proberen.

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu za sep 30, 2023 2:21 am