Ik speel vooral Trickster Online en Guild Wars 2
+17
Meira
Princess Sylvysprit
Deviljho
komodostache
Nephilith
wolfie559
Remilia~
RemiliaxScarlet
Gemu
Pyonta-kun
Tovam
RakeStriver
Pshycho Maniac
Koishi~
Hakurei Ninja
kyr2005
Urameshiya
21 plaatsers
MMO Games
Princess Sylvysprit- Eeuwige Forumbewaker
- Leeftijd : 27
Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology
- Bericht nummer 46
Re: MMO Games
Meira- Landelijk Touhou fighter-kampioen
- Leeftijd : 29
Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku
- Bericht nummer 47
eeveespirit schreef:Ik speel vooral Trickster Online en Guild Wars 2
Ik heb trickster geprobeerd maar... ik begreep er niks van, ik kreeg geen nieuwe skills of iets en ik liep alleen maar met duck gear rond omdat ik niks beters kon vinden
Deviljho- Hemelbewoner
- Leeftijd : 25
Speciale vermogens : h
- Bericht nummer 48
So, gisteren is een nieuwe MMO gereleased, Archeage.
It looks really good, je hebt veel vrijheid enzo.
Player made houses, stealing, naval combat, that kinda stuff.
Iemand interesse om dat te spelen?
It looks really good, je hebt veel vrijheid enzo.
Player made houses, stealing, naval combat, that kinda stuff.
Iemand interesse om dat te spelen?
Ness Sova- Forumyōkai
- Leeftijd : 28
Speciale vermogens : hoogsensitief & Tarot lezer in training
- Bericht nummer 49
Hey hey hey!
Sinds Final fantasy XIV Realm Reborn 1 jaar is geworden. waren er aardig wat events!!
Zijn er nog meer mensen die in server Cerberus??
((het is wel een monthly subscription maar je kan 2 weken free trial doen))
Let me know dan kan ik je referen!!
Sinds Final fantasy XIV Realm Reborn 1 jaar is geworden. waren er aardig wat events!!
Zijn er nog meer mensen die in server Cerberus??
((het is wel een monthly subscription maar je kan 2 weken free trial doen))
Let me know dan kan ik je referen!!
Graan- Graan
- Leeftijd : 33
Speciale vermogens : Groeien
- Bericht nummer 50
De laatste tijd zit ik in het weekend een beetje herinneringen op te halen in Ragnarok Online. Wel met 200x exp rates, zodat ik nog iets van progress kan boeken :(
- Bericht nummer 51
Ik raad je heel erg aan om Tree of Savior te volgen dan, ik was ook best weg van Ragnarok en dat is een soort spirituele succesorGraan schreef:De laatste tijd zit ik in het weekend een beetje herinneringen op te halen in Ragnarok Online. Wel met 200x exp rates, zodat ik nog iets van progress kan boeken :(
(Niet zoals Ragnarok 2 gelukkig)
Graan- Graan
- Bericht nummer 52
Yup, dat is ook één van de games waar ik naar uitkijk :DPrincess Sylvysprit schreef:Ik raad je heel erg aan om Tree of Savior te volgen dan, ik was ook best weg van Ragnarok en dat is een soort spirituele succesorGraan schreef:De laatste tijd zit ik in het weekend een beetje herinneringen op te halen in Ragnarok Online. Wel met 200x exp rates, zodat ik nog iets van progress kan boeken :(
Tot dusver ziet het er goed uit, maar ik wil mijzelf niet teveel hypen. In ieder geval heeft RO zelf genoeg ruimte voor verbetering, dus een vergelijkbare gameplay in een nieuwe engine is voor mij reden genoeg om het te proberen.
Tritium- Vaste forumganger (Hard Mode)
- Leeftijd : 31
Speciale vermogens : The power to offend everyone while trying to be funny
- Bericht nummer 53
Wat verschillende MMO's gespeeld, de enige die me aandacht hield is World of Tanks en daarbij is het eerder dat het geadverteerd word als een MMO dan dat het daadwerkelijk een MMO is. Momenteel is het grootste wat mogelijk is 15vs15 maar dat is een stuk indrukwekkender dan het klinkt.
Is trouwens ook de enige MMO waar ik uberhaupt wat van kan XD
Is trouwens ook de enige MMO waar ik uberhaupt wat van kan XD
- Bericht nummer 54
Ooh leuk! Zullen we misschien party-en als het uit is?Graan schreef:Yup, dat is ook één van de games waar ik naar uitkijk :DPrincess Sylvysprit schreef:Ik raad je heel erg aan om Tree of Savior te volgen dan, ik was ook best weg van Ragnarok en dat is een soort spirituele succesorGraan schreef:De laatste tijd zit ik in het weekend een beetje herinneringen op te halen in Ragnarok Online. Wel met 200x exp rates, zodat ik nog iets van progress kan boeken :(
Tot dusver ziet het er goed uit, maar ik wil mijzelf niet teveel hypen. In ieder geval heeft RO zelf genoeg ruimte voor verbetering, dus een vergelijkbare gameplay in een nieuwe engine is voor mij reden genoeg om het te proberen.
Graan- Graan
- Bericht nummer 55
Princess Sylvysprit schreef:Ooh leuk! Zullen we misschien party-en als het uit is?H-het is niet alsof ik nooit parties in MMO's maak omdat ik verlegen ben ofzo hoor, b-baka!
Sure! Zelf ben ik ook nooit zo snel geneigd mensen te benaderen voor een party, tenzij de rewards heel goed zijn. Ik kan me nog meerdere momenten in WoW herinneren dat ik urenlang in de hoofdstad rondhing om een party voor een dungeon te formeren, waar mensen al begonnen te leaven voordat we begonnen. Ik wou dat ik tegenwoordig zo veel vrije tijd had ;_;
Gemu- Moderator
- Leeftijd : 32
Speciale vermogens : Boter
- Bericht nummer 56
Hey, even een vraagje. Spelen hier misschien mensen de MMO Final Fantasy XIV: A Realm Reborn? Het is een jonge maar erg snel groeiende MMO en ik vroeg me af of er hier al mensen waren om samen een leuke guild (of Free Company zoals dat daar heet) mee te vormen, of iets dergelijks.
- Bericht nummer 57
Het lijkt me echt een geweldige game om te spelen, was er ook heel erg hyped voor, maar...monthly fee ;_;Gemu schreef:Hey, even een vraagje. Spelen hier misschien mensen de MMO Final Fantasy XIV: A Realm Reborn? Het is een jonge maar erg snel groeiende MMO en ik vroeg me af of er hier al mensen waren om samen een leuke guild (of Free Company zoals dat daar heet) mee te vormen, of iets dergelijks.
Hoe speelt het als ik vragen mag? Ik bedoel, is het wel genoeg content enzo.?
Gemu- Moderator
- Leeftijd : 32
Speciale vermogens : Boter
- Bericht nummer 58
Princess Sylvysprit schreef:Het lijkt me echt een geweldige game om te spelen, was er ook heel erg hyped voor, maar...monthly fee ;_;Gemu schreef:Hey, even een vraagje. Spelen hier misschien mensen de MMO Final Fantasy XIV: A Realm Reborn? Het is een jonge maar erg snel groeiende MMO en ik vroeg me af of er hier al mensen waren om samen een leuke guild (of Free Company zoals dat daar heet) mee te vormen, of iets dergelijks.
Hoe speelt het als ik vragen mag? Ik bedoel, is het wel genoeg content enzo.?
Ik vind het zelf een heerlijk spelende MMO. Er is voorlopig nog zat content en ik heb zelf ook nog lang niet top of the end gear bereikt. De level cap is momenteel 50 en word deze lente 60, maar hier is de deal: Je kunt elke mogelijke class levelen op een character, inclusief de craft-classes. Sommige skills zijn namelijk cross-skills die je ook met andere classes kunt gebruiken.
Verder heeft het gewoon een leuke sfeer, humor, mooie muziek, en kun je veel ondernemen (met de aankomende expansie kun je zelfs met je guild een airship in elkaar knutselen om naar nieuwe gebieden te flapperen) en de dungeons zijn leuk, en speelt volgens het oude vertrouwde tank-healer-dps systeem.
Wat de monthly fee betreft, Ik gebruik zelf game cards als ik weer eens een tijdje wil spelen, zodat ik geen vaste kosten heb. Dat komt dan uit op 20 euries voor twee maanden, makkelijk te doen met een regulier inkomen. Daarnaast heb je ook een gratis trial tot level 20 van een maand, en na aanschaf ook nog eens de eerste twee maanden gratis, dus kan men het altijd uitproberen.
Ness Sova- Forumyōkai
- Leeftijd : 28
Speciale vermogens : hoogsensitief & Tarot lezer in training
- Bericht nummer 59
Gemu kon het niet beter zeggen! Ik heb het op steam gekocht en betaal 13 euro p/m. maar ik had de collectors edition met de steam summer sale for 50% off gehosselt. Vroeger was Mabinogi mijn favourite MMO maar nu heeft FF XIV de troon overgenomen.
Deviljho- Hemelbewoner
- Leeftijd : 25
Speciale vermogens : h
- Bericht nummer 60
Can confirm, FFXIV is a great game. De eerste tien levels is alleen saai in vergelijking met de rest van de game, maar toch. It's good.
|
|