Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+17
Meira
Princess Sylvysprit
Deviljho
komodostache
Nephilith
wolfie559
Remilia~
RemiliaxScarlet
Gemu
Pyonta-kun
Tovam
RakeStriver
Pshycho Maniac
Koishi~
Hakurei Ninja
kyr2005
Urameshiya
21 plaatsers

    MMO Games

    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    MMO Games - Pagina 4 Empty Re: MMO Games

    Bericht van Princess Sylvysprit wo feb 12, 2014 8:31 pm

    Ik speel vooral Trickster Online en Guild Wars 2
    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    MMO Games - Pagina 4 Empty Re: MMO Games

    Bericht van Meira wo feb 12, 2014 10:08 pm

    eeveespirit schreef:Ik speel vooral Trickster Online en Guild Wars 2

    Ik heb trickster geprobeerd maar... ik begreep er niks van, ik kreeg geen nieuwe skills of iets en ik liep alleen maar met duck gear rond omdat ik niks beters kon vinden
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    MMO Games - Pagina 4 Empty Re: MMO Games

    Bericht van Deviljho wo sep 17, 2014 3:02 pm

    So, gisteren is een nieuwe MMO gereleased, Archeage.
    It looks really good, je hebt veel vrijheid enzo.
    Player made houses, stealing, naval combat, that kinda stuff.
    Iemand interesse om dat te spelen?
    Ness Sova
    Ness Sova
    Forumyōkai


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : hoogsensitief & Tarot lezer in training

    MMO Games - Pagina 4 Empty Re: MMO Games

    Bericht van Ness Sova wo sep 17, 2014 3:14 pm

    Hey hey hey!

    Sinds Final fantasy XIV Realm Reborn 1 jaar is geworden. waren er aardig wat events!!
    Zijn er nog meer mensen die in server Cerberus??

    ((het is wel een monthly subscription maar je kan 2 weken free trial doen))
    Let me know dan kan ik je referen!!
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    MMO Games - Pagina 4 Empty Re: MMO Games

    Bericht van Graan za sep 20, 2014 3:43 am

    De laatste tijd zit ik in het weekend een beetje herinneringen op te halen in Ragnarok Online. Wel met 200x exp rates, zodat ik nog iets van progress kan boeken :(
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    MMO Games - Pagina 4 Empty Re: MMO Games

    Bericht van Princess Sylvysprit zo sep 21, 2014 8:15 pm

    Graan schreef:De laatste tijd zit ik in het weekend een beetje herinneringen op te halen in Ragnarok Online. Wel met 200x exp rates, zodat ik nog iets van progress kan boeken :(
    Ik raad je heel erg aan om Tree of Savior te volgen dan, ik was ook best weg van Ragnarok en dat is een soort spirituele succesor
    (Niet zoals Ragnarok 2 gelukkig)
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    MMO Games - Pagina 4 Empty Re: MMO Games

    Bericht van Graan za sep 27, 2014 1:28 am

    Princess Sylvysprit schreef:
    Graan schreef:De laatste tijd zit ik in het weekend een beetje herinneringen op te halen in Ragnarok Online. Wel met 200x exp rates, zodat ik nog iets van progress kan boeken :(
    Ik raad je heel erg aan om Tree of Savior te volgen dan, ik was ook best weg van Ragnarok en dat is een soort spirituele succesor
    (Niet zoals Ragnarok 2 gelukkig)
    Yup, dat is ook één van de games waar ik naar uitkijk :D

    Tot dusver ziet het er goed uit, maar ik wil mijzelf niet teveel hypen. In ieder geval heeft RO zelf genoeg ruimte voor verbetering, dus een vergelijkbare gameplay in een nieuwe engine is voor mij reden genoeg om het te proberen.
    Tritium
    Tritium
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : The power to offend everyone while trying to be funny

    MMO Games - Pagina 4 Empty Re: MMO Games

    Bericht van Tritium za sep 27, 2014 5:30 pm

    Wat verschillende MMO's gespeeld, de enige die me aandacht hield is World of Tanks en daarbij is het eerder dat het geadverteerd word als een MMO dan dat het daadwerkelijk een MMO is. Momenteel is het grootste wat mogelijk is 15vs15 maar dat is een stuk indrukwekkender dan het klinkt.

    Is trouwens ook de enige MMO waar ik uberhaupt wat van kan XD
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    MMO Games - Pagina 4 Empty Re: MMO Games

    Bericht van Princess Sylvysprit zo sep 28, 2014 8:21 pm

    Graan schreef:
    Princess Sylvysprit schreef:
    Graan schreef:De laatste tijd zit ik in het weekend een beetje herinneringen op te halen in Ragnarok Online. Wel met 200x exp rates, zodat ik nog iets van progress kan boeken :(
    Ik raad je heel erg aan om Tree of Savior te volgen dan, ik was ook best weg van Ragnarok en dat is een soort spirituele succesor
    (Niet zoals Ragnarok 2 gelukkig)
    Yup, dat is ook één van de games waar ik naar uitkijk :D

    Tot dusver ziet het er goed uit, maar ik wil mijzelf niet teveel hypen. In ieder geval heeft RO zelf genoeg ruimte voor verbetering, dus een vergelijkbare gameplay in een nieuwe engine is voor mij reden genoeg om het te proberen.
    Ooh leuk! Zullen we misschien party-en als het uit is? H-het is niet alsof ik nooit parties in MMO's maak omdat ik verlegen ben ofzo hoor, b-baka!
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    MMO Games - Pagina 4 Empty Re: MMO Games

    Bericht van Graan vr okt 03, 2014 11:04 pm

    Princess Sylvysprit schreef:Ooh leuk! Zullen we misschien party-en als het uit is? H-het is niet alsof ik nooit parties in MMO's maak omdat ik verlegen ben ofzo hoor, b-baka!

    Sure! Zelf ben ik ook nooit zo snel geneigd mensen te benaderen voor een party, tenzij de rewards heel goed zijn. Ik kan me nog meerdere momenten in WoW herinneren dat ik urenlang in de hoofdstad rondhing om een party voor een dungeon te formeren, waar mensen al begonnen te leaven voordat we begonnen. Ik wou dat ik tegenwoordig zo veel vrije tijd had ;_;
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    MMO Games - Pagina 4 Empty Re: MMO Games

    Bericht van Gemu ma okt 20, 2014 6:55 pm

    Hey, even een vraagje. Spelen hier misschien mensen de MMO Final Fantasy XIV: A Realm Reborn? Het is een jonge maar erg snel groeiende MMO en ik vroeg me af of er hier al mensen waren om samen een leuke guild (of Free Company zoals dat daar heet) mee te vormen, of iets dergelijks.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    MMO Games - Pagina 4 Empty Re: MMO Games

    Bericht van Princess Sylvysprit ma okt 20, 2014 7:04 pm

    Gemu schreef:Hey, even een vraagje. Spelen hier misschien mensen de MMO Final Fantasy XIV: A Realm Reborn? Het is een jonge maar erg snel groeiende MMO en ik vroeg me af of er hier al mensen waren om samen een leuke guild (of Free Company zoals dat daar heet) mee te vormen, of iets dergelijks.
    Het lijkt me echt een geweldige game om te spelen, was er ook heel erg hyped voor, maar...monthly fee ;_;
    Hoe speelt het als ik vragen mag? Ik bedoel, is het wel genoeg content enzo.?
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    MMO Games - Pagina 4 Empty Re: MMO Games

    Bericht van Gemu ma okt 20, 2014 8:02 pm

    Princess Sylvysprit schreef:
    Gemu schreef:Hey, even een vraagje. Spelen hier misschien mensen de MMO Final Fantasy XIV: A Realm Reborn? Het is een jonge maar erg snel groeiende MMO en ik vroeg me af of er hier al mensen waren om samen een leuke guild (of Free Company zoals dat daar heet) mee te vormen, of iets dergelijks.
    Het lijkt me echt een geweldige game om te spelen, was er ook heel erg hyped voor, maar...monthly fee ;_;
    Hoe speelt het als ik vragen mag? Ik bedoel, is het wel genoeg content enzo.?

    Ik vind het zelf een heerlijk spelende MMO. Er is voorlopig nog zat content en ik heb zelf ook nog lang niet top of the end gear bereikt. De level cap is momenteel 50 en word deze lente 60, maar hier is de deal: Je kunt elke mogelijke class levelen op een character, inclusief de craft-classes. Sommige skills zijn namelijk cross-skills die je ook met andere classes kunt gebruiken.
    Verder heeft het gewoon een leuke sfeer, humor, mooie muziek, en kun je veel ondernemen (met de aankomende expansie kun je zelfs met je guild een airship in elkaar knutselen om naar nieuwe gebieden te flapperen) en de dungeons zijn leuk, en speelt volgens het oude vertrouwde tank-healer-dps systeem.
    Wat de monthly fee betreft, Ik gebruik zelf game cards als ik weer eens een tijdje wil spelen, zodat ik geen vaste kosten heb. Dat komt dan uit op 20 euries voor twee maanden, makkelijk te doen met een regulier inkomen. Daarnaast heb je ook een gratis trial tot level 20 van een maand, en na aanschaf ook nog eens de eerste twee maanden gratis, dus kan men het altijd uitproberen.
    Ness Sova
    Ness Sova
    Forumyōkai


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : hoogsensitief & Tarot lezer in training

    MMO Games - Pagina 4 Empty Re: MMO Games

    Bericht van Ness Sova ma okt 20, 2014 10:03 pm

    Gemu kon het niet beter zeggen! Ik heb het op steam gekocht en betaal 13 euro p/m. maar ik had de collectors edition met de steam summer sale for 50% off gehosselt. Vroeger was Mabinogi mijn favourite MMO maar nu heeft FF XIV de troon overgenomen.
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    MMO Games - Pagina 4 Empty Re: MMO Games

    Bericht van Deviljho ma okt 20, 2014 10:08 pm

    Can confirm, FFXIV is a great game. De eerste tien levels is alleen saai in vergelijking met de rest van de game, maar toch. It's good.

    Gesponsorde inhoud


    MMO Games - Pagina 4 Empty Re: MMO Games

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu vr apr 19, 2024 5:53 pm