Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+17
Meira
Princess Sylvysprit
Deviljho
komodostache
Nephilith
wolfie559
Remilia~
RemiliaxScarlet
Gemu
Pyonta-kun
Tovam
RakeStriver
Pshycho Maniac
Koishi~
Hakurei Ninja
kyr2005
Urameshiya
21 plaatsers

    MMO Games

    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    MMO Games - Pagina 3 Empty Re: MMO Games

    Bericht van Remilia~ ma jan 28, 2013 11:44 pm

    Mabinogi en Grand Fantasia
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    MMO Games - Pagina 3 Empty Re: MMO Games

    Bericht van RemiliaxScarlet di jan 29, 2013 8:38 am

    Remilia~ schreef:Mabinogi en Grand Fantasia

    Oeh, die zien er goed uit! Misschien dat ik die ook nog ga spelen.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    MMO Games - Pagina 3 Empty Re: MMO Games

    Bericht van wolfie559 di jan 29, 2013 9:17 am

    kyr2005 schreef:
    RakeStriver schreef:
    Vanaf februari wordt Tera Online f2p! Wanneer het precies gebeurt is niet bekend, maar het gaat gebeuren.
    Ik nam aan dat het gewoon VANAF februari is? ik ga het iig zeker proberen.

    ook aan het wachten op tera online, en op phantasdy star online 2 ben enorm benieuwd
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    MMO Games - Pagina 3 Empty Re: MMO Games

    Bericht van kyr2005 di jan 29, 2013 5:17 pm

    Remilia~ schreef:Mabinogi en Grand Fantasia
    Grand fantasia heb ik een redelijk tijdje gespeeld en vond ik wel leuk. Maar alsnog is het praktisch exact hetzelfde als alle andere mmorpgs buiten het pet systeem geloof ik, dus ik was het ook weer redelijk snel beu.

    Dat doet me er aan denken, ik ben blij dat er tegenwoordig wat meer verschillende mmo's uitkomen (zie planetside 2 - mmofps, End of Nations - mmorts (als is de toekomst daarvan onduidelijk)) en dat mmorpgs ietwat beginnen af te haken van de standaard hotkey based combat die nog afstamt van de tijd dat het niet anders kon.

    We hebben denk ik meer dan genoeg van die mmorpgs die exact hetzelfde zijn en in principe gewoon WoW proberen te zijn =P Ik zal heel blij zijn als WoW eindelijk zijn grip verliest, al zal dat nog wel even duren.
    RakeStriver
    RakeStriver
    Slapeloze pannentrommelaar


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Lezen, schrijven, luisteren... oh, moet het speciale vermogens zijn dan?

    MMO Games - Pagina 3 Empty Re: MMO Games

    Bericht van RakeStriver di jan 29, 2013 5:26 pm

    Andere MMOs waar ik een oogje op heb is Blade & Soul. Het is lang uitleggen, dus hier een clip van de PvP faction gameplay en een Boss Fight.




    Alleen nog niet in Amerika en Europa, en het is monthly subscription. Maar het ziet er wel kick-ass uit!
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    MMO Games - Pagina 3 Empty Re: MMO Games

    Bericht van kyr2005 di jan 29, 2013 5:32 pm

    RakeStriver schreef:Andere MMOs waar ik een oogje op heb is Blade & Soul. Het is lang uitleggen, dus hier een clip van de PvP faction gameplay en een Boss Fight.


    Alleen nog niet in Amerika en Europa, en het is monthly subscription. Maar het ziet er wel kick-ass uit!

    Ach, het enige wat ik echt wil is monster hunter frontier(niet dat je dat echt een mmo kan noemen maar goed.)
    RakeStriver
    RakeStriver
    Slapeloze pannentrommelaar


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Lezen, schrijven, luisteren... oh, moet het speciale vermogens zijn dan?

    MMO Games - Pagina 3 Empty Re: MMO Games

    Bericht van RakeStriver di jan 29, 2013 5:39 pm

    kyr2005 schreef:
    RakeStriver schreef:Andere MMOs waar ik een oogje op heb is Blade & Soul. Het is lang uitleggen, dus hier een clip van de PvP faction gameplay en een Boss Fight.


    Alleen nog niet in Amerika en Europa, en het is monthly subscription. Maar het ziet er wel kick-ass uit!

    Ach, het enige wat ik echt wil is monster hunter frontier(niet dat je dat echt een mmo kan noemen maar goed.)

    You read my mind! Helaas weet ik bijna zeker dat het hier nooit zal uitkomen, ook al zeggen zij dat zij bezig zijn met de markt onderzoeken in Europa en Amerika. Ik zal dan echt niets anders spelen als dit spel ooit localized wordt, maar ja, helaas :P
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    MMO Games - Pagina 3 Empty Re: MMO Games

    Bericht van kyr2005 di jan 29, 2013 5:43 pm

    RakeStriver schreef:
    kyr2005 schreef:
    RakeStriver schreef:Andere MMOs waar ik een oogje op heb is Blade & Soul. Het is lang uitleggen, dus hier een clip van de PvP faction gameplay en een Boss Fight.


    Alleen nog niet in Amerika en Europa, en het is monthly subscription. Maar het ziet er wel kick-ass uit!

    Ach, het enige wat ik echt wil is monster hunter frontier(niet dat je dat echt een mmo kan noemen maar goed.)

    You read my mind! Helaas weet ik bijna zeker dat het hier nooit zal uitkomen, ook al zeggen zij dat zij bezig zijn met de markt onderzoeken in Europa en Amerika. Ik zal dan echt niets anders spelen als dit spel ooit localized wordt, maar ja, helaas :P

    "bijna zeker", zeg maar zeker. dat van die "markt" onderzoeken hebben ze jaren terug gezegd, en het spel is van 2007 geloof ik. Capcom gaat zich echt niet bezighouden daarmee. Ik ben al opgelucht dat we tri ultimate krijgen.
    RakeStriver
    RakeStriver
    Slapeloze pannentrommelaar


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Lezen, schrijven, luisteren... oh, moet het speciale vermogens zijn dan?

    MMO Games - Pagina 3 Empty Re: MMO Games

    Bericht van RakeStriver di jan 29, 2013 5:59 pm

    kyr2005 schreef:
    RakeStriver schreef:
    kyr2005 schreef:
    RakeStriver schreef:Andere MMOs waar ik een oogje op heb is Blade & Soul. Het is lang uitleggen, dus hier een clip van de PvP faction gameplay en een Boss Fight.


    Alleen nog niet in Amerika en Europa, en het is monthly subscription. Maar het ziet er wel kick-ass uit!

    Ach, het enige wat ik echt wil is monster hunter frontier(niet dat je dat echt een mmo kan noemen maar goed.)

    You read my mind! Helaas weet ik bijna zeker dat het hier nooit zal uitkomen, ook al zeggen zij dat zij bezig zijn met de markt onderzoeken in Europa en Amerika. Ik zal dan echt niets anders spelen als dit spel ooit localized wordt, maar ja, helaas :P

    "bijna zeker", zeg maar zeker. dat van die "markt" onderzoeken hebben ze jaren terug gezegd, en het spel is van 2007 geloof ik. Capcom gaat zich echt niet bezighouden daarmee. Ik ben al opgelucht dat we tri ultimate krijgen.

    Het was inevitable dat het voor de WiiU uitkomt, maar ik zal zelf de WiiU niet kopen, want er is iets aan de ding dat mij niet aanspreekt..

    Eigenlijk dingen die mij niet aanspreken, ik kan daar een dag over ranten :P

    Oh well, dan maar iets anders (BLADE & SOUL!)
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    MMO Games - Pagina 3 Empty Re: MMO Games

    Bericht van kyr2005 di jan 29, 2013 7:00 pm

    RakeStriver schreef:
    kyr2005 schreef:
    RakeStriver schreef:
    kyr2005 schreef:
    RakeStriver schreef:Andere MMOs waar ik een oogje op heb is Blade & Soul. Het is lang uitleggen, dus hier een clip van de PvP faction gameplay en een Boss Fight.


    Alleen nog niet in Amerika en Europa, en het is monthly subscription. Maar het ziet er wel kick-ass uit!

    Ach, het enige wat ik echt wil is monster hunter frontier(niet dat je dat echt een mmo kan noemen maar goed.)

    You read my mind! Helaas weet ik bijna zeker dat het hier nooit zal uitkomen, ook al zeggen zij dat zij bezig zijn met de markt onderzoeken in Europa en Amerika. Ik zal dan echt niets anders spelen als dit spel ooit localized wordt, maar ja, helaas :P

    "bijna zeker", zeg maar zeker. dat van die "markt" onderzoeken hebben ze jaren terug gezegd, en het spel is van 2007 geloof ik. Capcom gaat zich echt niet bezighouden daarmee. Ik ben al opgelucht dat we tri ultimate krijgen.

    Het was inevitable dat het voor de WiiU uitkomt, maar ik zal zelf de WiiU niet kopen, want er is iets aan de ding dat mij niet aanspreekt..

    Eigenlijk dingen die mij niet aanspreken, ik kan daar een dag over ranten :P

    Oh well, dan maar iets anders (BLADE & SOUL!)

    Ik heb geen probleem met de wii u, maar ik heb geen zin om een te kopen alleen voor monster hunter als ik net zo goed de 3ds versie kan kopen en ik dan ook nog phoenix wright 5 kan spelen ・3・
    Nephilith
    Nephilith
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Maximum autisme

    MMO Games - Pagina 3 Empty Re: MMO Games

    Bericht van Nephilith wo jan 30, 2013 4:52 pm

    TERA ONLINE HIJACK



    Misschien dat sommige van jullie het al hadden gehoord, maar per 5 februari 2013 wordt Tera Online free to play.
    Er zijn wel services waar je voor kan betalen, dit houden dingen in als xp en reputation boosts enzo.



    De community zit vol met mensen die ook actief zijn in de internet subcultuur voor anime en manga, dus velen van jullie zullen je hier wel thuis voelen. De mensen zijn (nog) niet als standaard fansheeple als op gaia en dA though. Meer de 24/7 trolls als op /jp/ en /a/.
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    MMO Games - Pagina 3 Empty Re: MMO Games

    Bericht van komodostache do mei 09, 2013 10:46 pm

    De eerste MMOrpg die ik ooit had gespeeld was Rose online.
    het was de beste game die ik ooit had gespeeld als kleine komodo en ik speel het nog steeds (niet vaak maar nog steeds).

    ik vind dat een goed systeem hebben kwa jobs/classes en ik vind het zelf vrij verslavend

    een nadeel vond ik wel dat als je een kaarakter van lvl 100 hebt op leonis (een server) dan heb je die niet op draconis.

    wat ik leuk en uitdagend vond was dat als je lvl 10 bent pas je job kunt kiezen en daarna als je lvl 100 ga je naar deel 2 van je job!
    de jobs hebben 2 wapens die ze gebruiken bv Soldier zwaard+schild en 2-handig-zwaard als je lvl honderd ben moet je een 2 job kiezen en die gebruikt dan 1 van die wapens/wapen-set
    en
    heeft dan nog betere skills en gavere armore
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    MMO Games - Pagina 3 Empty Re: MMO Games

    Bericht van Deviljho wo feb 12, 2014 11:51 am

    Well I'm never playing that piece of shit Aion never again. RIP mijn templar.


    Laatst aangepast door Deviljho op do jul 17, 2014 12:51 am; in totaal 3 keer bewerkt
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    MMO Games - Pagina 3 Empty Re: MMO Games

    Bericht van RemiliaxScarlet wo feb 12, 2014 5:08 pm

    Deviljho schreef:Ik weet dat dit een oude thread is en alles, maar zijn hier op TvH nog Aion spelers, of mensen die het willen proberen? Ik en Shiro zijn misschien geinteresserd om een TvH legion te maken in het spel. (En ook om samen te spelen in general)

    Ik heb altijd al wel zin in een MMO. En ik had Aion al een tijdje op het oog en hij staat ook al in mijn downloads, maar moet nog wel worden geïnstalleerd. Ik zal het waarschijnlijk nog eens gaan installeren in de voorjaarsvakantie of iets eerder. :3
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    MMO Games - Pagina 3 Empty Re: MMO Games

    Bericht van wolfie559 wo feb 12, 2014 6:54 pm

    wel ikzelf heb aion een jaar geleden ofzo uitgeprobeerd (een zeer adorable character kunnen maken yay) maar het is een MMO waar ik niet van zou kunnen genieten in mijn eentje....

    maar ik ben wel bereid het in de toekomst nog eens te installeren als ik samen met anderen kan spelen (zullen wel duidelijk moeten zijn over welk ras dan want als ik het juist herriner zijn de 2 rassen vijanden van elkaar...) (ikzelf verkies dat donker ras)

    Gesponsorde inhoud


    MMO Games - Pagina 3 Empty Re: MMO Games

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 5:47 pm