Kan ik nog meedoen
+13
UltimateAction
Faolinn
Aap
Princess Sylvysprit
Olly
Remilia~
Toumyon
Deviljho
Reym
UNOwen
Shiro
T
Nekotaku
17 plaatsers
Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)
UltimateAction- Assistent van Patchouli
- Leeftijd : 26
- Bericht nummer 16
Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)
Nekotaku- Moderator
- Leeftijd : 38
Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10
- Bericht nummer 17
Oeps, ik had je post op één of andere manier gemist, Ultimate! Uiteraard ben je nog ruim op tijd om mee te doen.
XavC- Hemelbewoner
- Leeftijd : 28
Speciale vermogens : Robotics
- Bericht nummer 18
I'm in.
Nekotaku- Moderator
- Bericht nummer 19
Woohoo! 14 aanmeldingen. Da's behoorlijk wat. Er kunnen nog altijd mensen bij.
Ik heb trouwens de omschrijving van de eigenaar van de coffeeshop aangepast, want ik realizeerde me dat met de omschrijving van het "doodselixir" er verhaalmatig onderscheid moest worden gemaakt met een aanval door de Nationalisten.
Ik heb trouwens de omschrijving van de eigenaar van de coffeeshop aangepast, want ik realizeerde me dat met de omschrijving van het "doodselixir" er verhaalmatig onderscheid moest worden gemaakt met een aanval door de Nationalisten.
Yukari- Maker van Voedsel Dat Eruit Ziet Alsof Je Er Dood Van Gaat, Aldus UNOwen
- Leeftijd : 25
Speciale vermogens : (Matcha)baksels.
- Bericht nummer 20
I-ik weet dat ik eigenlijk te laat ben, maar kan ik misschien nog meedoen?
Nekotaku- Moderator
- Bericht nummer 21
Dat kan zeker nog, Yukari. Ik ben namelijk deze avond uit geweest en heb nog niet de kans gehad om de rollen in te delen. Dus welkom in het spel!
BELANGRIJKE INFO: Gezien het aantal deelnemers, heb ik besloten nog 2 rollen toe te voegen. Anders zou het een saai potje worden en de opportuniteiten voor de burgers nogal mager uitvallen. Gelieve de omschrijving van deze rollen in de eerste post grondig te lezen om te zien hoe ze precies werken. De toegevoegde rollen zijn de volgende.
De dorpsslet. Deze werkt als de slet in het gewone weerwolvenspel, maar ze mag elke speler hoogstens één keer kiezen in het spel om bij te overnachten.
De eigenaar van de wapenwinkel. Dit is de jager van het weerwolvenspel. Deze mag wel enkel iemand afknallen als z'n uitschakeling het gevolg is van de Belgische Nationalisten. Dus niet als hij het schadelijke kruidenmengsel krijgt toegediend (heks) of bij uitwijzing (stemming overdag).
Het was avond in Hakuro. Er heerste een gezellige sfeer in het dorp. Sommigen deden een avondlijke wandeling, anderen stonden voor hun woonst te praten met de buren. In de cafés werden biertjes gedronken; niet de eerste maar zeker ook niet de laatste van de avond. Vrede leek iets vanzelfsprekends in deze gemeente.
Het laatste zonlicht van de dag begon te verdwijnen over Hakuro.
Boven de horizon hing een rode gloed, schijnbaar in vertwijfeling, alsof de afwisseling van dag en nacht in tweestrijd was.
Wilde het zonlicht Hakuro niet verlaten? Of was het rood een voorbode van het bloed dat zou vloeien als de vloek van Hakuro heropleefde?
Het is nu nacht. Het spel is begonnen. De spelers met een nachtelijke rol kunnen tot zondag 21:00 een actie, indien ze deze willen ondernemen, aan me doorgeven.
BELANGRIJKE INFO: Gezien het aantal deelnemers, heb ik besloten nog 2 rollen toe te voegen. Anders zou het een saai potje worden en de opportuniteiten voor de burgers nogal mager uitvallen. Gelieve de omschrijving van deze rollen in de eerste post grondig te lezen om te zien hoe ze precies werken. De toegevoegde rollen zijn de volgende.
De dorpsslet. Deze werkt als de slet in het gewone weerwolvenspel, maar ze mag elke speler hoogstens één keer kiezen in het spel om bij te overnachten.
De eigenaar van de wapenwinkel. Dit is de jager van het weerwolvenspel. Deze mag wel enkel iemand afknallen als z'n uitschakeling het gevolg is van de Belgische Nationalisten. Dus niet als hij het schadelijke kruidenmengsel krijgt toegediend (heks) of bij uitwijzing (stemming overdag).
Het was avond in Hakuro. Er heerste een gezellige sfeer in het dorp. Sommigen deden een avondlijke wandeling, anderen stonden voor hun woonst te praten met de buren. In de cafés werden biertjes gedronken; niet de eerste maar zeker ook niet de laatste van de avond. Vrede leek iets vanzelfsprekends in deze gemeente.
Het laatste zonlicht van de dag begon te verdwijnen over Hakuro.
Boven de horizon hing een rode gloed, schijnbaar in vertwijfeling, alsof de afwisseling van dag en nacht in tweestrijd was.
Wilde het zonlicht Hakuro niet verlaten? Of was het rood een voorbode van het bloed dat zou vloeien als de vloek van Hakuro heropleefde?
Het is nu nacht. Het spel is begonnen. De spelers met een nachtelijke rol kunnen tot zondag 21:00 een actie, indien ze deze willen ondernemen, aan me doorgeven.
Olly- Moeder aller Yuyukamp
- Leeftijd : 27
Speciale vermogens : Queen of clumsiness
- Bericht nummer 22
Ohh Neko je verhaaltje zet echt een mooie toon, succes iedereen!
T- Onsterfelijk
Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha
- Bericht nummer 23
Succes, medebewoners van Hakuro!
XavC- Hemelbewoner
- Leeftijd : 28
Speciale vermogens : Robotics
- Bericht nummer 24
Succes, the game is on. Again.
Reym- Kind aan huis in huize Tsukumo
Speciale vermogens : Fabuleus poseren
- Bericht nummer 25
Succes iedereen!
Remilia~- Schepper van de Zittende Dame
Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!
- Bericht nummer 26
Whoo! Tijdje geleden dat ik meedeed, dus ik heb er zin in. Succes!
Shiro- Vaste forumganger (Lunatic Mode)
- Bericht nummer 27
Succes iedereen!
Yukari- Maker van Voedsel Dat Eruit Ziet Alsof Je Er Dood Van Gaat, Aldus UNOwen
Speciale vermogens : (Matcha)baksels.
- Bericht nummer 28
Ah, heel veel succes!
Deviljho- Hemelbewoner
Speciale vermogens : h
- Bericht nummer 29
Nog succes iedereen!
Faolinn- Mad scientist
- Leeftijd : 30
Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.
- Bericht nummer 30
It's good to be back. Succes allen!
Gesponsorde inhoud
- Bericht nummer 31