Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+13
UltimateAction
Faolinn
Aap
Princess Sylvysprit
Olly
Remilia~
Toumyon
Deviljho
Reym
UNOwen
Shiro
T
Nekotaku
17 plaatsers

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    UltimateAction
    UltimateAction
    Assistent van Patchouli


    Leeftijd : 27

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 2 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van UltimateAction wo maa 26, 2014 2:48 pm

    Kan ik nog meedoen
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 2 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Nekotaku do maa 27, 2014 9:00 pm

    Oeps, ik had je post op één of andere manier gemist, Ultimate! Uiteraard ben je nog ruim op tijd om mee te doen.
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 2 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van XavC vr maa 28, 2014 11:00 am

    I'm in.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 2 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Nekotaku vr maa 28, 2014 12:08 pm

    Woohoo! 14 aanmeldingen. Da's behoorlijk wat. Er kunnen nog altijd mensen bij.
    Ik heb trouwens de omschrijving van de eigenaar van de coffeeshop aangepast, want ik realizeerde me dat met de omschrijving van het "doodselixir" er verhaalmatig onderscheid moest worden gemaakt met een aanval door de Nationalisten.
    Yukari
    Yukari
    Maker van Voedsel Dat Eruit Ziet Alsof Je Er Dood Van Gaat, Aldus UNOwen


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : (Matcha)baksels.

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 2 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Yukari za maa 29, 2014 12:47 am

    I-ik weet dat ik eigenlijk te laat ben, maar kan ik misschien nog meedoen?
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 2 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Nekotaku za maa 29, 2014 1:46 am

    Dat kan zeker nog, Yukari. Ik ben namelijk deze avond uit geweest en heb nog niet de kans gehad om de rollen in te delen. Dus welkom in het spel!

    BELANGRIJKE INFO: Gezien het aantal deelnemers, heb ik besloten nog 2 rollen toe te voegen. Anders zou het een saai potje worden en de opportuniteiten voor de burgers nogal mager uitvallen. Gelieve de omschrijving van deze rollen in de eerste post grondig te lezen om te zien hoe ze precies werken. De toegevoegde rollen zijn de volgende.
    De dorpsslet. Deze werkt als de slet in het gewone weerwolvenspel, maar ze mag elke speler hoogstens één keer kiezen in het spel om bij te overnachten.
    De eigenaar van de wapenwinkel. Dit is de jager van het weerwolvenspel. Deze mag wel enkel iemand afknallen als z'n uitschakeling het gevolg is van de Belgische Nationalisten. Dus niet als hij het schadelijke kruidenmengsel krijgt toegediend (heks) of bij uitwijzing (stemming overdag).



    Het was avond in Hakuro. Er heerste een gezellige sfeer in het dorp. Sommigen deden een avondlijke wandeling, anderen stonden voor hun woonst te praten met de buren. In de cafés werden biertjes gedronken; niet de eerste maar zeker ook niet de laatste van de avond. Vrede leek iets vanzelfsprekends in deze gemeente.

    Het laatste zonlicht van de dag begon te verdwijnen over Hakuro.
    Boven de horizon hing een rode gloed, schijnbaar in vertwijfeling, alsof de afwisseling van dag en nacht in tweestrijd was.
    Wilde het zonlicht Hakuro niet verlaten? Of was het rood een voorbode van het bloed dat zou vloeien als de vloek van Hakuro heropleefde?



    Het is nu nacht. Het spel is begonnen. De spelers met een nachtelijke rol kunnen tot zondag 21:00 een actie, indien ze deze willen ondernemen, aan me doorgeven.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 2 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Olly za maa 29, 2014 7:48 am

    Ohh Neko je verhaaltje zet echt een mooie toon, succes iedereen!
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 2 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van T za maa 29, 2014 11:33 am

    Succes, medebewoners van Hakuro!
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 2 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van XavC za maa 29, 2014 3:54 pm

    Succes, the game is on. Again.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 2 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Reym za maa 29, 2014 5:11 pm

    Succes iedereen!
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 2 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Remilia~ za maa 29, 2014 6:35 pm

    Whoo! Tijdje geleden dat ik meedeed, dus ik heb er zin in. Succes!
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 2 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Shiro za maa 29, 2014 6:51 pm

    Succes iedereen!
    Yukari
    Yukari
    Maker van Voedsel Dat Eruit Ziet Alsof Je Er Dood Van Gaat, Aldus UNOwen


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : (Matcha)baksels.

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 2 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Yukari za maa 29, 2014 9:20 pm

    Ah, heel veel succes!
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 2 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Deviljho za maa 29, 2014 11:14 pm

    Nog succes iedereen!
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 2 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Faolinn zo maa 30, 2014 12:10 am

    It's good to be back. Succes allen!

    Gesponsorde inhoud


    Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku) - Pagina 2 Empty Re: Belgen van Hakuro (Weerwolven ronde 20 - spelleider Nekotaku)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 7:03 pm