Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
Olly
XavC
Sophie
Princess Sylvysprit
Nekotaku
Shiro
UltimateAction
Urameshiya
Reym
Deviljho
Remilia~
15 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Reym do feb 13, 2014 5:21 pm

    UltimateAction schreef:Zoals ik het nu ervaar zit er niet echt een gezellige sfeer in het spel

    Hmm, ik denk dat de sfeer wel een beetje gezelliger kan. Daarom maakte ik grapjes, maar daardoor verdenken mensen mij nu.
    Het is natuurlijk wel een spel zoals wie is de mol, je weet niet wie je kan vertrouwen. Maar dat betekent niet dat het ongezellig moet zijn.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya do feb 13, 2014 5:40 pm

    UltimateAction schreef:Zoals ik het nu ervaar zit er niet echt een gezellige sfeer in het spel
    Het is een spel waarin je niemand kunt vertrouwen. Als het gezellig was zou er iets verkeerd gegaan zijn!

    EDIT: Oeps, Reym was me al voor. Had haar post op deze nieuwe pagina nog niet gezien. k^^;

    EDIT2: Dat gezegd hebbende, bied ik m'n excuses aan als iemand misschien door (onder andere) mijn manier van discussiëren het gevoel krijgt dat het spel niet gezellig is. Dit spel is echter een psychologisch spel waarin woorden en formuleringen heel belangrijk zijn, en felle discussies zijn over het algemeen beter voor de burgers dan oeverloos gezwets over dingen die iedereen wel kan raden. De manier waarop ik discussieer is dus onderdeel van mijn tactiek.

    Ik denk dat het bij veel andere mensen ook zo werkt, dus krijg alsjeblieft niet de indruk dat mensen echt met een enorm boos of gefrustreerd gezicht de berichten op dit topic zitten te typen. Het is niet écht ongezellig. Het hoort allemaal bij het spel. k:)
    UltimateAction
    UltimateAction
    Assistent van Patchouli


    Leeftijd : 27

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van UltimateAction do feb 13, 2014 5:56 pm

    Nee hoor Ura ik denk dat sommige mensen wel een voorbeeld aan jouw manier van spelen kunnen nemen want ik vind het gewoon kwetsend hoe sommige mensen nieuwelingen behandelen en dat maakt ze meteen ook wel verdacht
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya do feb 13, 2014 6:00 pm

    UltimateAction schreef:ik vind het gewoon kwetsend hoe sommige mensen nieuwelingen behandelen en dat maakt ze meteen ook wel verdacht
    Maar ook dat is een onderdeel van het spel. Het is niet zo dat ze je niet mogen. Iedereen post denk ik datgene waarvan ze menen dat het in hun rol het verstandigst is. Laat je er dus alsjeblieft niet door kwetsen!
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku do feb 13, 2014 6:10 pm

    Het lastigste en tegelijk belangrijkste om te leren wanneer je begint in weerwolven is om niets persoonlijks te nemen, en een strikte mentale scheiding aan te houden tussen het spel en alles daarbuiten. Niet dat we in het verleden soms geen psychologische aanvallen probeerden IRL of in een chat, maar dat was doorgaans tussen ervaren spelers.
    Dit gaat overigens ook in de andere richting. Het is "not done" om zaken van buiten het spel hier te gebruiken tegen iemand. Het wordt doorgaans ook niet geapprecieerd als iemand nodeloos gaat trollen of een reeds gewonnen situatie gaat uitrekken, zelfs al lijkt dat binnen het rollenspel aspect te passen. Dat is namelijk niet erg sportief.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Urameshiya do feb 13, 2014 10:07 pm

    DISCLAIMER: Wat volgt is mijn inschatting van hoe waarschijnlijk het is dat een aantal van mijn medespelers bad guys zijn. Bad guys in dit spel kunnen in werkelijkheid hele aardige, slimme en leuke mensen zijn, dus ik heb verder niks tegen de mensen die ik hier als verdacht bestempel. Als ik negatieve dingen over mensen zeg in mijn post hieronder, vat dat dan niet op als een aanval op je persoon. Het hoort allemaal bij het spel.

    Wie twijfelt aan zijn of haar eigen vermogen om met die houding naar mijn post te kijken, raad ik aan hier op te houden met lezen.


    ---------------

    Goed, we hebben wel genoeg gedraaid. Ik zie deze eerste week al aflopen volgens het traditionele patroon waarbij iedereen maar wat stemt omdat ze geen idee hebben, waardoor de wolven elke mogelijke dreiging makkelijk af zouden kunnen wenden door te stemmen op een ander persoon die ook al toevallig wat stemmen van burgers had.

    Om dat te voorkomen is het van belang dat we niet tot het laatste moment wachten met stemmen, zodat de verdachten nog tijd hebben om zich te verdedigen, en we wellicht een bredere consensus kunnen bereiken.

    Met die gedachte in het achterhoofd heb ik het topic nog eens doorgekeken en op een rijtje gezet wat ik tot nu toe over mijn medespelers denk. Alleen dan iets bondiger dan Olly, want ik heb koude handen en niet zo veel inspiratie.

    Deviljho gedraagt zich zoals ik van hem zou verwachten. Ik zie geen redenen om hem te verdenken op dit moment, anders dan het feit dat ik simpelweg iedereen moet verdenken.

    Zoals Neko al aangaf, komt Reyms stijl van posten een beetje verdacht over. Ik denk dat hij gelijk heeft en ze inderdaad iets te verbergen heeft. Of dat betekent dat ze een wolf is weet ik niet, maar ik vermoed dat ze geen gewone burger is. Haar samenvatting van de stand van zaken gisterenavond kwam ook niet over alsof ze het echt volledig meende (er was niet eens echt ruzie over het scharlaken huis, en de kansberekeningen hadden ons amper informatie opgeleverd over de kans dat iets gebeurd was, anders dan Reym beweerde). Het is kenmerkend voor wolven dat ze langere posts niet volledig lezen maar enkel scannen, omdat ze zelf al weten hoe de vork in de steel zit, en het dus al vrij snel saai wordt om de speculatie van anderen aan te horen.

    UltimateAction. Ik weet niet of hij van nature een verdachte aura heeft of dat hij een bad guy is, maar ik vind hem verdacht. Hij reageert tot twee keer toe op dezelfde post van XavC om te vertellen dat het (vrij nutteloze) statistiek-verhaal eigenlijk nuttig was. Ook zijn post van vanmiddag ging enkel over het posten zelf, en niet over het vangen van weerwolven. Zoals Olly al opmerkte zien we van hem vooral woorden, en geen daden. Alsof hij het allemaal wel best vindt, zolang hij zelf maar uit de schijnwerpers kan blijven. Oh, en hij neemt het iets te vaak voor me op.

    Shiro gedraagt zich niet anders dan ik van haar gewend ben. Haar opmerking dat de beschermengel zich niet in zou hoeven houden bij het stemmen op de beschermde persoon, omdat die een even grote kans heeft om wolf te zijn, vond ik wel een beetje opmerkelijk. Het is een opmerking die duidelijk in het voordeel van de wolven zou werken. Shiro is echter niet iemand die, als ze een wolf was, op zo'n obviouse manier het spel zou proberen te beinvloeden, denk ik.

    Nekotaku komt qua speelstijl niet héél anders over dan anders. Er waren echter toch een tweetal dingen die me opvielen.

    Ten eerste het aantal wolven. Hij schatte in de eerste instantie zonder veel uitleg in dat er twee wolven waren, en toen Devil en ik aangaven dat we drie wolven waarschijnlijker vonden, stelde hij het aantal zonder verdere discussie naar boven bij. Dat hij in eerste instantie over twee wolven sprak, zonder verder echt de aandacht op dat getal te vestigen, zou best een poging kunnen zijn geweest om ons dat getal van twee wolven over te laten nemen en de wolven daardoor (waarschijnlijk) te laten onderschatten. Als de burgers het aantal wolven te laag inschatten, kan dat in het voordeel van de wolven werken, dus ik vond dit enigszins verdacht.

    Het zou ook kunnen zijn dat hij het oprecht aannemelijk achtte dat er twee wolven zijn, omdat hij bijvoorbeeld zelf een grafdelver of een lijk is en daarom inschatte dat er wel een wolf minder zou zijn omdat de grafdelver erin zat. Of misschien zijn er écht maar twee wolven, en weet hij dat omdat hij een wolf is.

    Er zijn tal van mogelijke verklaring voor het feit dat hij van twee wolven uit wilde gaan, maar per saldo maakt het Neko absoluut verdachter voor mij.

    Ten tweede besteedde hij maar liefst drie posts aan het feit dat Olly aankondigde dat ze een verdachte aan zou wijzen maar dat uiteindelijk niet deed. Toegegeven, ik was zelf ook nieuwsgierig hoe dat zat, maar het leek me na haar reactie wel duidelijk dat het weinig zin had er meer achter te zoeken. Alsof hij probeert om een mogelijke (bescheiden) verdachtheid van Olly zodanig uit te vergroten dat het straks een reden kan worden om op haar te stemmen. Daar wil ik niet mee zeggen dat Olly vrij is van enige verdenking, maar dat Neko er zo op bleef hameren zit me niet helemaal lekker.

    Neko is dus een reële kandidaat voor de galg, wat mij betreft. Het probleem is echter, dat hij als hij een onschuldige burger is van grote waarde is voor het burgerkamp. Als we hem eruit schoppen en we zitten ernaast, zou dat dus erg zonde zijn.

    Met Skip ben ik het op een aantal punten sterk oneens geweest in de loop van de afgelopen posts, maar ik heb de indruk dat de meningen die ze uit in haar posts oprecht zijn. Dat wil niet zeggen dat ze een burger is, maar ik zie geen reden om op haar te stemmen.

    Dan XavC. Zegt vrijwel niks. Ik weet echt niet wat ik hiervan moet denken. Ik had meer activiteit verwacht.

    De rol van Olly is nooit makkelijk in te schatten, en dat is dit keer niet anders. Ze draagt echter veel bij aan de discussie, dus een stem op haar lijkt me op dit moment niet verstandig.

    Eeveesprit maakte gisteren een zo verdachte post dat ik me afvroeg of hij het niet expres deed. Hoe kun je zeggen dat we in de tweede nacht meer geluk zullen hebben dan in de eerste als er in de eerste nacht niemand dood gegaan is? Hoe kun je zeggen dat we beter onze denkkrachten voor morgen kunnen sparen als we nog het kleinste beetje duidelijkheid hebben over wie we er vandaag uit willen hebben? Allebei uitspraken die alleen logisch zijn vanuit het perspectief van een wolf. Hij merkt bovendien op dat we op een doodlopend pad zitten, maar geeft niet aan welk pad we dan wél in moeten slaan. De enige oplossing die hij voorstelt is om voorlopig maar niets te doen. Hij is ofwel een super-obviouse bad guy, of gewoon een erg onhandig formulerende burger. Ik weet alleen niet welke van de twee het is.

    Oh, en waarom is het trouwens zo dat Reym degene is die Eevee beschermt van de consequenties van zijn vreemde uitspraken? Weet ze soms dat hij een burger is omdat ze zelf een wolf is? Of zijn ze misschien samen wolven? Of grafdelver en lijk misschien? Ik weet het niet, maar verdacht is het zeker.

    Van Lyari weet ik niet meer zo precies hoe ze in vorige rondes speelde, eerlijk gezegd. Ik vind haar niet enorm opvallen in deze ronde. Ik zie geen redenen om op haar te stemmen.

    De mensen die ik dus als kandidaten zou zien voor de galg op dit moment zijn:

    - Reym
    - UltimateAction
    - Nekotaku
    - Eeveesprit

    Voorlopig gaat mijn stem naar Reym. Zoals ik al zei weet ik niet zeker wát het is dat ze verbergt, maar bij gebrek aan betere opties ga ik het erop wagen en aannemen dat ze een wolf is.

    En kom alsjeblieft niet aanzetten met argumenten over het onaardig aanpakken van nieuwelingen. Nieuwelingen kunnen net zo goed wolven zijn als veteranen!

    ...

    ...okee. Het is me niet gelukt mijn overzicht bondiger te maken dan dat van Olly. Het spijt me.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Olly do feb 13, 2014 10:17 pm

    Dankjewel Ura, er moeten nu echt stemmen vallen, dus laat ik ook maar direct gaan stemmen.

    Na mijn overzicht heeft UltimateAction nog steeds geen daad bij woord gevoegd. Bovendien maakt het "kwetsen" van medespelers mensen in mijn ogen ook niet verdacht en vind ik dit een rare redenering. Als wolf is er toch een zekere mate in je posts waar je zaken moet verzinnen die niet waar zijn, en onwaarheden komen niet altijd even logisch aan. Nu kwam jouw argument ook niet logisch, maar raar bij mij binnen.
    Laat ik mijn stem dan nu maar aan jou geven, UltimateAction, dan is nu je kans om iets aan de discussie toe te voegen, wat dan meteen zou moeten bewijzen dat je geen wolf bent, want tot nu toe geloof ik het niet.
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van XavC do feb 13, 2014 10:28 pm

    Je hoort me simpelweg niet, omdat ik nog niet echt punten heb gevonden om aan bij te dragen. Het lijkt me zelf dan beter om nu eens een iets passieve rol in het postgedrag aan te nemen, totdat ik met een steekhoudende bijdrage kan komen opdraven. Ik probeer nog steeds een voor mij ideale spelmanier in dit spelletje te vinden. Ik lees zeker mee, en zal eenieder van repliek dienen waar nodig :).

    Hoewel een enigszins passieve houding natuurlijk niet altijd bevorderend is voor een optimaal spelverloop, ben ik de mening toegedaan dat dat net zo min geldt voor posts die geen uitleg vragen over de dan lopende discussie, met als doel de kern daarvan te begrijpen, of posts die verder echt niet aan een lopende discussie bijdragen, en die slechts een bijzaak introduceren om zo de focus te willen verleggen en verwarring te zaaien alsmede tijd te winnen door een onverwachte wending, misschien uit angst ontdekt te worden als wolf door diepe gedachtenkronkels van de goede rollen (zoals de statistiekscène).

    Puur om die reden, zal ik nu ook op UltimateAction stemmen. Het kan en zal waarschijnlijk 'onkunde' zijn, maar ik zie verder geen reden om op iemand anders te stemmen. Geeft hij me echter een goede reden om op iemand anders te gaan stemmen, wordt het nog flink lastig om een nieuw persoon uit te kiezen. Ik ben helaas bang, dat dit niet gaat gebeuren, maar goed. De tijd zal het ons leren.
    UltimateAction
    UltimateAction
    Assistent van Patchouli


    Leeftijd : 27

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van UltimateAction do feb 13, 2014 10:32 pm

    Het enige wat ik kan zeggen om mezelf nog een beetje te verdedigen is dat ik dacht dat wat stiller zijn makkelijker zou zijn om te zien hoe het spel in elkaar ongeveer in elkaar zit bij de kansberekeningen wist ik niet zo goed wat ik zeggen moest maar ik las gewoon mee.
    Ik weet dat ik hiermee in herhaling val en dat het dus een vreemde redenering is.
    Maar aangezien ik dus een van de hoofdverdachten ben stem ik dus op een van de mensen die mij zo verdacht heeft gemaakt want dat vind ik verdacht ook al weet dat het bij het spel hoort.
    Mijn stem gaat naar Olly , Olly blijft vooral pushen en het is dus erg duidelijk dat ze mij als een wolf ziet, dat vind ik verdacht dus denk ik dat ze zelf een wolf is
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku do feb 13, 2014 10:56 pm

    De reden waarom ik twee wolven schatte is eenvoudig. Dit is het laagste aantal deelnemers in een wolvenspel waaraan ik heb meegedaan. Dus ik dacht dat 2 niet onrealistisch was, en 3 misschien al wat lastig als er ook nog een grafdelver kan zijn. Maar aangezien ronde 16 met 12 deelnemers werd gespeeld en 4 wolven had zal 3 dus inderdaad een betere schatting zijn. Meer is daar niet achter te zoeken. Of dacht je soms dat ik dwaas genoeg zou zijn om met wolvenaantallen te goochelen als ik zelf in die rol zat? Zelfs in een poging om iemand op het verkeerde been te zetten?

    Anyway, ik heb in de posts sinds m'n vorige precies kunnen observeren waar ik op wachtte. Morgen kom ik er nog op terug. Eerst wil ik eens kijken of er nog anderen interessante stemmen uitbrengen.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Reym do feb 13, 2014 11:01 pm

    Ik verdenk een paar mensen, maar ik vind Olly het meest verdacht.

    Olly heeft een lijst gemaakt waarop staat welke mensen wat doen in het spel. Ik denk dat ze dit doet om de aandacht van zichzelf af te houden.
    Ze geeft veel punten voor de discussie, dus dat is weer een goed punt.

    In haar eerste post geeft ze de opties 'heks' en 'beschermengel' aan, en ze zegt dat de heks weet wie het lijk is. In een post verder vertelt ze dat de grafdelver zijn plan nooit goed zal kunnen uitvoeren, omdat de heks een trucje doet. link
    Als Olly geen wolf is, lijkt het me dat ze een grafdelver is die een zombie op de wereld kan zetten, want ze geeft in haar post nadruk op dat het plan van de grafdelver niet kan slagen als de heks een trucje doet.
    Ze stelt ook een vraag aan Remilia, of de ziener het lijk als 'burger' ziet. Is dat misschien omdat ze een grafdelver is die een levend lijk wil maken/heeft gemaakt?

    Olly's rol is niet makkelijk in te schatten, zoals Ura zei. Ze draagt veel bij aan de discussie, maar dat kan ook zijn om de aandacht van zichzelf af te leiden.

    Ura vindt Olly niet erg verdacht, maar misschien zit hij wel in een wolvengroepje, of doodgraver-lijk, of ander duo met haar, en zal hij haar niet verdacht maken.


    Laatst aangepast door Reym op vr feb 14, 2014 7:43 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Olly vr feb 14, 2014 12:01 am

    Reym schreef:Ik verdenk een paar mensen, maar ik vind Olly het meest verdacht.

    Olly heeft een lijst gemaakt waarop staat welke mensen wat doen in het spel. Ik denk dat ze dit doet om de aandacht van zichzelf af te houden.
    Ze geeft veel punten voor de discussie, dus dat is weer een goed punt.

    In haar eerste post geeft ze de opties 'heks' en 'beschermengel' aan, en ze zegt dat de heks weet wie het lijk is. In een post verder vertelt ze dat de grafdelver zijn plan nooit goed zal kunnen uitvoeren, omdat de heks een trucje doet. link
    Als Olly geen wolf is, lijkt het me dat ze een grafdelver is die een zombie op de wereld kan zetten, want ze geeft in haar post nadruk op dat het plan van de grafdelver niet kan slagen als de heks een trucje doet.
    Ze stelt ook een vraag aan Remilia, of de ziener het lijk als 'burger' ziet. Is dat misschien omdat ze een grafdelver is die een levend lijk wil maken/heeft gemaakt?

    Olly's rol is niet makkelijk in te schatten, zoals Ura zei. Ze draagt veel bij aan de discussie, maar dat kan ook zijn om de aandacht van zichzelf af te leiden.

    Ura vindt Olly niet erg verdacht, maar misschien zit hij wel in een wolvengroepje, of doodgraver-lijk, of ander duo met haar, en zal hij haar niet verdacht maken.

    Als ik het goed begrijp krijg ik nu een stem omdat ik het veel over andere mensen heb. Ik wil het ook best even over mijzelf hebben, Reym, maar het is vrij moeilijk daar punten over aan te dragen. Zoals ik al heb gezegd, wie ben ik om over mezelf te oordelen. Verder heb ik mijn analyse van nachtmogelijkheden aan iedereen duidelijk geprobeerd te maken. Dat had nou eenmaal meerdere posts nodig, omdat ik toch niet zo goed uitleg als ik denk.
    Als ik een grafdelver zou zijn, zou het dan niet veel slimmer zijn om de vragen over mijn spelmechaniek aan Remilia te stellen in een privéchat? Door nu zoveel duidelijkheid te creëren over de grafdelver, hebben we het de grafdelver, als die er überhaupt al inzit, flink moeilijk gemaakt een moment te kiezen. Ik heb een potentiële heks het idee gegeven om de grafdelver te saboteren. Zou ik als grafdelver dan niet erg diep mijn eigen graf graven om maar niet verdacht te worden van het zijn van de grafdelver? Ik denk van niet.
    Maar verder praat ik over andere mensen en dat maakt mij een wolf? Nou, dan zal ik nog eens vaker mijn mond opentrekken.

    Je hebt zelf al gezien hoeveel ik aan deze discussie bijdraag. Ik beschouw mijn post wel een beetje als het motorisch moment van deze stemronde. Ik hoop dat deze post je laat inzien dat mijn gedrag niet zo verdacht is als je denkt. Weeg dit vervolgens af tegenover mijn tactische waarde in dit spel en overweeg je oordeel nogmaals.

    Laten we nu een link zoeken tussen UltimateAction en Reym, die binnen een half uur allebei op mij stemmen. Omdat ik verdacht ben omdat ik mensen verdenk en omdat ik verdacht ben omdat ik over mensen praat. Dit is grofweg dezelfde reden, die ik hierboven al heb verklaard.
    UltimateAction
    UltimateAction
    Assistent van Patchouli


    Leeftijd : 27

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van UltimateAction vr feb 14, 2014 12:16 am

    Nee hoor Olly volgens mij begrijp je mij dan verkeerd, ik weet simpelweg nog te weinig om echt te kunnen oordelen daarom stem ik op jou ik heb ook wel andere verdachten zoals Ura en Nekotaku maar ik vind jou het verdachtst
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Olly vr feb 14, 2014 12:26 am

    UltimateAction schreef:Nee hoor Olly volgens mij begrijp je mij dan verkeerd, ik weet simpelweg nog te weinig om echt te kunnen oordelen daarom stem ik op jou ik heb ook wel andere verdachten zoals Ura en Nekotaku maar ik vind jou het verdachtst

    Ja maar waarom dan? Dat begrijp ik nou net niet, en op die manier kan ik mezelf ook niet verdedigen en dan kan ik dus eigenlijk helemaal niets doen.
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 26

    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Shiro vr feb 14, 2014 1:01 am

    Nekotaku schreef:Of dacht je soms dat ik dwaas genoeg zou zijn om met wolvenaantallen te goochelen als ik zelf in die rol zat? Zelfs in een poging om iemand op het verkeerde been te zetten?
    Je bent wel nog steeds degene die een inactieve burger die randomly op je stemde meteen in de nacht afslachtte, en in die zelfde ronde nog deed alsof hij een ziener was. Als er iemand is waarvan een beetje met het aantal wolven rommelen me niet meer zou verbazen, ben jij het wel.
    Niet heel belangrijk, maar ik wilde het toch even kwijt.

    Reym schreef:Olly heeft een lijst gemaakt waarop staat welke mensen wat doen in het spel. Ik denk dat ze dit doet om de aandacht van zichzelf af te houden.
    [...]
    Olly's rol is niet makkelijk in te schatten, zoals Ura zei. Ze draagt veel bij aan de discussie, maar dat kan ook zijn om de aandacht van zichzelf af te leiden.
    Ik denk dat Olly door het meedoen aan discussies de aandacht eerder op zichzelf vestigt. Zeker nadat ze een post heeft geschreven waarin stond dat ze iemand als verdacht neer zou zetten, en iedereen daardoor geïnteresseerd was in haar volgende post, lijkt het me onwaarschijnlijk dat het haar bedoeling was om zo aandacht kwijt te raken.

    De posts van Reym die over het algemeen verdacht gevonden lijken te worden, komen op mij een beetje spontaan en randomig over. Eigenlijk net zoals ze in de chatbox lijkt, dus voor zover ik weet is ze gewoon zichzelf aan het zijn. Ik weet het allemaal niet zeker, maar zo verdacht vind ik haar niet overkomen.

    Gelukkig voor mij, minder gelukkig voor de volgende, is er ook iemand die ik wél redelijk verdacht vind.
    UltimateAction schreef:Nee hoor Olly volgens mij begrijp je mij dan verkeerd, ik weet simpelweg nog te weinig om echt te kunnen oordelen daarom stem ik op jou ik heb ook wel andere verdachten zoals Ura en Nekotaku maar ik vind jou het verdachtst
    Je zegt dat je te weinig hebt om te kunnen oordelen, maar je hebt wel drie mensen die je verdacht vindt? Als je ze verdacht kan vinden, zou er ook een reden moeten zijn. Ik hoop voor je dat je ons vandaag nog kan vertellen wat die reden is, want het komt een beetje vreemd over zo.

    Dit, in combinatie met dat je nog geen speculaties of argumenten hebt gegeven, maakt jou voor mij de meest verdachte persoon op dit moment. Mijn stem gaat dus naar UltimateAction.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)  - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Weerwolven ronde 19 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 02, 2024 12:00 am