Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+13
MR.Kriesebo
Lyari
Olly
Yuki Kuro
Sophie
RemiliaxScarlet
Mitch
Nekotaku
XavC
Urameshiya
Shiro
Toumyon
Remilia~
17 plaatsers

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 22 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van XavC za jun 22, 2013 1:15 am

    Ik ben niet dood door inactiviteit Skippy~.

    Overigens was ik een Vo.. Nee, ik was de Priester
    Ik bluf niet graag. Te riskant.



    Overigens zuigt dit donderdagsysteem net zo hard. Maar dat had bijna iedereen al door denk ik :').
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 22 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van kyr2005 za jun 22, 2013 1:47 am

    Zucht.. het spijt me iedereen. Ik ben het echt compleet vergeten. Ik begrijp dat je boos bent Remi, daar heb je zeker recht toe. 

    Maar goed, deze afbeelding verteld mijn rol denk ik wel:
    Spoiler:
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 22 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Sophie za jun 22, 2013 2:16 am

    XavC schreef:Ik ben niet dood door inactiviteit Skippy~.

    Overigens was ik een Vo.. Nee, ik was de Priester
    Ik bluf niet graag. Te riskant.



    Overigens zuigt dit donderdagsysteem net zo hard. Maar dat had bijna iedereen al door denk ik :').

    Je bent dood door inactiviteit van de andere, bedoelde ik.

    En het zuigt net zo hard als mensen er geen gebruik van maken, ja. (logisch dat het dan niets toevoegd).

    En wow, ik had niet gedacht dat kyr een wolf was om eerlijk te zijn.
    Ik geloof dat dit de eerste keer is dat ik meemaak dat een wolf uit een potje gaat wegens inactiviteit, en ik weet niet of ik er nou blij om moet zijn of niet. (Oké, zelfs als burger zijnde ben ik er niet blij om).
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 22 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku za jun 22, 2013 2:22 am

    Ik moet zeggen dat hij het als vork echt prima heeft gedaan, wetende dat dit de eerste keer is dat hij mee doet. Er was echt niets dat naar hem leidde, behalve dan dat Ura één keer hem heeft verdedigd door te zeggen dat z'n speelstijl was zoals hij zou verwachten van een nieuwe speler.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 22 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Sophie za jun 22, 2013 7:55 pm

    @Remi, gaat het spel nog door?
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 22 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Remilia~ za jun 22, 2013 8:09 pm

    Hangt van jullie af. Ik heb alleen jou horen zeggen dat je met het potje wilde doorgaan.
    Ik ga niet boos worden als jullie willen kappen en teleurgesteld ben ik sowieso al. 
    Maar ALS jullie besluiten door te spelen, verwacht ik dan wel 100% volle inzet.  Ik laat de keuze aan jullie over. 
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 22 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Shiro za jun 22, 2013 11:13 pm

    Persoonlijk zou ik ook graag verder gaan.
    Ik heb er ondanks de inactiviteit nog steeds plezier in, en het zou jammer zijn om de ronde niet af te maken.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 22 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Nekotaku zo jun 23, 2013 12:21 am

    Verder gaan, aub.
    Yuki Kuro
    Yuki Kuro
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Niet bestaande pijngrens :3

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 22 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Yuki Kuro zo jun 23, 2013 12:40 pm

    Meh, ik heb tot nu toe niet echt tijd gehad om te posten. Het is jammer dat mensen zo inactief zijn, maar zelf zou ik wel gewoon verder willen gaan met het spel.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 22 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Remilia~ ma jun 24, 2013 12:53 pm

    Shiro is dood. Je mag je rol bekend maken.
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 22 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Shiro ma jun 24, 2013 1:29 pm

    Ik was de cupido.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 22 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Sophie ma jun 24, 2013 5:48 pm

    Huidige spelers (5):

    - Nekotaku
    - Yuki Kuro
    - MR. Kriesebo
    - Pyonta- kun
    - Skip

    Dode wolven:

    Ura, Komodostache, Kyr

    Verloren rollen:

    Remix was pollepel/heks
    Faolinn was lepelslaaf/beschermengel
    Mitch was lepelaar/grafdelver
    Lyari was geest van yuyuko(3x slaan)
    Xavc was de priester
    Shiro was cupido

    (Rollen die nog over zijn:
    - De ziener
    - Spork/ketter
    - Lijk

    en eventueel de dief, maar die heeft geen krachten meer.)

    We begonnen met 16 man.
    Ik denk dus dat er 4-5 wolven in het spel zitten, nu nog 1-2 dus.

    --------------------------------------------------------------------------------

    Tot zover mijn nieuwe overzicht.

    Ik neem aan dat we ook weer een nieuwe burgemeester moeten kiezen voor donderdag, Remi?

    Ik post mijn lijstje met minst-verdacht tot meest-verdacht later deze week.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 22 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Pyonta-kun di jun 25, 2013 10:21 pm

    Dus, wil iemand zijn of haar speciale rol al verklappen? Duurt wel lang dit potje voordat men dat doet.
    Yuki Kuro
    Yuki Kuro
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Niet bestaande pijngrens :3

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 22 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Yuki Kuro di jun 25, 2013 11:20 pm

    De enige die zijn/haar speciale rol zou verklappen is de ziener, en alleen als die persoon weet wie de laatste wolf is. We moeten ook nog altijd rekening houden met het Lijk, aangezien hij niet veel meer hoeft te doen als de laatste wolf weg is.

    (Misschien is er wel helemaal geen lijk :D)
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 22 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Sophie wo jun 26, 2013 12:51 am

    Ik wil eigenlijk wel heel graag Kriesebo horen.

    Hij heeft het hele potje amper wat gezged dus het is moeilijk een beeld van hem te krijgen..

    Gesponsorde inhoud


    Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~) - Pagina 22 Empty Re: Vorken van Hakuro (Weerwolven ronde 18 - Spelleider Remilia~)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo apr 28, 2024 8:20 am