Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+13
Shiro
Pyonta-kun
Theedoekje
UNOwen
Nekotaku
Remilia~
Toumyon
TheEternalMokou
Urameshiya
Olly
Suuschuu
Mitch
Faolinn
17 plaatsers

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Enquête

    Piratenthema ja of nee?

    [ 11 ]
    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 24 Voteba1069%Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 24 Voteba12 [69%] 
    [ 4 ]
    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 24 Voteba1025%Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 24 Voteba12 [25%] 
    [ 1 ]
    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 24 Voteba106%Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 24 Voteba12 [6%] 

    Totaal aantal stemmen: 16
    Enquête gesloten
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 24 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Faolinn ma okt 29, 2012 12:00 pm

    Jullie hebben alle reden om te klagen over mij. Ik heb mijn plicht verzuimd om een vrijdagverhaal te schrijven en dat spijt me. Wederom zal er vanavond een combinatie komen van de vrijdag en de maandag. Ik heb niet eens een echt excuus voor deze uitspatting dus ik kan alleen maar mijn excuses aanbieden en vanavond een mooi verhaal schrijven.

    Tot vanavond!
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 24 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Nekotaku ma okt 29, 2012 12:04 pm

    No worries, Fao. Het is eigenlijk best wel leuk als de gebeurtenissen samen verteld worden.
    Ga je ook tot dan wachten met de aankondiging van de lunch? Of mogen die persoon (en Ura) hun rol al officiëel bekend maken? Ik ben zelf namelijk best benieuwd.
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 24 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Mitch ma okt 29, 2012 12:45 pm

    Myoooooon damnit, ik wou nog wat verder gaan D;<

    Neko, als je denkt dat ik echt zo naïef, paranoïde of dom speel, dan heb je het heel erg mis. Voor mij was het wel overduidelijk dat ik met jou te lachen zat, en iedereen heeft dat door, denk ik, want via Skype kreeg ik van twee personen een 'Je bent geweldig'/'Je maakte me aan het lachen' berichtje ^w^
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 24 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Nekotaku ma okt 29, 2012 3:03 pm

    Mitch schreef:Myoooooon damnit, ik wou nog wat verder gaan D;<

    Neko, als je denkt dat ik echt zo naïef, paranoïde of dom speel, dan heb je het heel erg mis. Voor mij was het wel overduidelijk dat ik met jou te lachen zat, en iedereen heeft dat door, denk ik, want via Skype kreeg ik van twee personen een 'Je bent geweldig'/'Je maakte me aan het lachen' berichtje ^w^

    Fijn voor jou. Ik hoop dat het erg amusant was.

    Ik had de post waarin je je "Mokou was de heks" verhaal uiteenzette eigenlijk niet goed gelezen. Ofwel heb je deze nog ge-edit, maar dat betwijfel ik. Vrijdagavond kon ik deze thread enkel opvolgen via m'n smartphone en ondertussen zat ik ook nog met iemand anders te praten, dus ik heb wat dingen die je zei over het hoofd gezien. Dat je er dus wat mee aan het dollen was, was me niet duidelijk. Bovendien was ik heel het weekend bezig en heb ik dus geen herlezingen gedaan. Vandaar m'n latere posts.

    Bedankt aan iedereen die stevig heeft meegespeeld. Het was zeker een leuke ervaring! En vooral bedankt aan Myon dat hij de overwinning aan zijn kant gracieus opvat. Ook excuses voor de slechte beslissingen aan mijn zijde. Ik heb in elk geval heel wat geleerd voor een volgende keer!

    Ik weet dat het belangrijk is om wat zich binnen wolven afspeelt, ook binnen wolven te houden. Ik hoop dat ik deze grens scherp heb gehouden. Maar om me als clown op te draven nadat je al gewonnen hebt lijkt me gewoon niet binnen het spel te passen, aangezien je er in-game niets mee bereikt. Dus ik denk dat ik het volgende potje alsnog maar ga uitzitten tot ik zeker weet dat overwinning en verlies beide op sportieve manier worden opgenomen.

    Faolinn, ik heb genoten van je prima setup en verhaal! Ik kijk uit naar je conclusie. Hopelijk leid je nog meer rondes. En dat piratenthema mag voor mijn part ook best wel eens terug komen :)
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 24 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Remilia~ ma okt 29, 2012 4:56 pm

    Urameshiya schreef:

    Remi schreef:Niks bijdraagt? Ik lever Ura een goed gevoel!
    Het spijt me, maar ik speel dit spel niet voor goede gevoelens. Normaal gesproken zou ik alles wat hier gezegd wordt ook binnen de context van wolven opvatten, maar dit dient geen enkel doel binnen het spel. Het is gewoon flauw getreiter.

    Dat kan jij natuurlijk niet weten hoor Ura, maar voor mij was er al geen doel in dit spel meer.
    Dus hey, waarom niet de burgertjes een beetje porren? En jammer dat je het niet voor de gevoelens speelt, maar dat betekent niet dat ik het zou kunnen doen.

    Nekotaku schreef:Mijn hoeveelheid facepalming hier is onbeschrijfelijk.
    Bij mij eigenlijk ook wel hoor, Neko. Dat je Mitch ook echt geloofde.
    Maakt niet uit hoor, je bent net als mij heeeeeel sloooom vann begrippp

    EDIT: Oh, je zei dus dat je Mitch' post niet las of iets dergelijks. Nevermind dan.
    Alhoewel ik nog steeds sloom van begrip blijf ):


    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 24 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Urameshiya ma okt 29, 2012 5:21 pm

    Remilia~ schreef:
    Urameshiya schreef:
    Remi schreef:Niks bijdraagt? Ik lever Ura een goed gevoel!
    Het spijt me, maar ik speel dit spel niet voor goede gevoelens. Normaal gesproken zou ik alles wat hier gezegd wordt ook binnen de context van wolven opvatten, maar dit dient geen enkel doel binnen het spel. Het is gewoon flauw getreiter.
    Dat kan jij natuurlijk niet weten hoor Ura, maar voor mij was er al geen doel in dit spel meer.
    Dus hey, waarom niet de burgertjes een beetje porren?
    Je gaat grotendeels voorbij aan wat ik in mijn post zei. Wat ik bedoelde, en wat Neko zo te zien ook bedoelt, mocht het je echt nog niet duidelijk zijn, is dat ik het doelloos porren onsportief spel vind.
    Theedoekje
    Theedoekje
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Ik kan mijn vuist in mijn mond stoppen

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 24 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Theedoekje ma okt 29, 2012 5:23 pm

    Toumyon schreef:God...ik wou echt gewoon wachten tot het spel is aangekondigd als over.
    Maar ik zal het nu maar al zeggen.

    Neko, ik wil je bedanken.
    Jij hebt dit spel voor mij echt grappig gemaakt, maar ook spannend.
    Voor een eerste keer wolven speler, vond ik je echt super, dus bij deze, well played~

    Laat ik je nu wat vertellen...Mitch en Theedoekje proberen je gewoon gek te maken.
    Maar ik kan ze het niet kwalijk nemen, deze ronden ging ook zo flawless voor ons.

    Hoe kom je hier nou weer bij.
    Of ben jij dan ook een wolf????111/1/!!!!?1/1/!!!!??
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 24 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Remilia~ ma okt 29, 2012 5:28 pm

    Urameshiya schreef:
    Remilia~ schreef:
    Urameshiya schreef:
    Remi schreef:Niks bijdraagt? Ik lever Ura een goed gevoel!
    Het spijt me, maar ik speel dit spel niet voor goede gevoelens. Normaal gesproken zou ik alles wat hier gezegd wordt ook binnen de context van wolven opvatten, maar dit dient geen enkel doel binnen het spel. Het is gewoon flauw getreiter.
    Dat kan jij natuurlijk niet weten hoor Ura, maar voor mij was er al geen doel in dit spel meer.
    Dus hey, waarom niet de burgertjes een beetje porren?
    Je gaat grotendeels voorbij aan wat ik in mijn post zei. Wat ik bedoelde, en wat Neko zo te zien ook bedoelt, mocht het je echt nog niet duidelijk zijn, is dat ik het doelloos porren onsportief spel vind.

    Okaaaay, als jullie dat vinden. Niet dat ik iets heel ontzettend, vreselijk, flauws heb gezegd ofzo.
    En niet dat ik ermee doorging ook. Gewoon 1 opmerking (want vaker heb ik het ook niet gedaan) en that's it. Kom nou, gun me een lolletje.
    Zoiets groots, was het ook weer niet.





    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 24 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Urameshiya ma okt 29, 2012 5:43 pm

    Nekotaku schreef:Ook excuses voor de slechte beslissingen aan mijn zijde.
    Haha, ik was het net vergeten, maar daar moet ik denk ik nog iets over zeggen...

    Aangezien we toch al tot de aftertalk zijn overgegaan, mag ik nu vast wel mijn rol bekendmaken. Ook zonder verhaal van Faolinn ben ik eigenlijk alweer bijna 67 uur (voor de tweede maal) dood, dus zelfs als Faolinn het spel tot het einde uit wil spelen, horen jullie op dit moment mijn rol al te horen hebben gekregen.

    Niet dat er nog veel te vertellen valt. Zoals Neko in week twee correct vaststelde ben ik het lijk. Wat hij echter nog niet weet, is dat ik het lijk van de lackey ben. Het is wellicht een schrale troost, Neko, maar je hebt met je doodselixir toch wel degelijk een muiter uit weten te schakelen! Je beslissingen waren beter dan je denkt. k=w=
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 24 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Remilia~ ma okt 29, 2012 5:46 pm

    Urameshiya schreef:Wat hij echter nog niet weet, is dat ik het lijk van de lackey ben.
    Lees ik over iets heen? Wat maakt jou anders dan het gewone lijk?
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 24 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Urameshiya ma okt 29, 2012 5:47 pm

    Remilia~ schreef:
    Urameshiya schreef:Wat hij echter nog niet weet, is dat ik het lijk van de lackey ben.
    Lees ik over iets heen? Wat maakt jou anders dan het gewone lijk?
    Lees de rest van mijn post, en de opmerking van Neko waar het een antwoord op was.

    Het gaat erom dat Neko's beslissing om zijn doodselixir op mij te gebruiken, ongeacht de redenen die hij ervoor had, geen slechte beslissing, maar een goede was.


    Laatst aangepast door Urameshiya op ma okt 29, 2012 5:49 pm; in totaal 2 keer bewerkt
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 24 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Mitch ma okt 29, 2012 5:48 pm

    Het klopt dat het misschien een beetje kinderachtig is om zo te spelen, maar zoals jullie zelf al zeggen, het spel is al klaar, we hebben al gewonnen tenzij er een huge plottwist is en Ura geen lijk maar een bom is. Aangezien voor mij de overwinning vrijwel zeker stond, begon ik theorie"en waarvan ik weet dat ze fout zijn in het rond te gooien, ik dacht ook wel dat dat obvious zou zijn, en toen Neko er serieus op in ging speelde ik het spelletje gewoon mee. Het is niet dat het altijd super serieus moet zijn met Weerwolven, althans, zo zie ik het.

    Dat men daardoor denkt dat het spel of de speler niet serieus is, vind ik op mijn beurt dan weer dom om te denken. Ik heb met Neko's openbaringen aardig wat moeten denken om tot de conclusie te komen dat hij loog, en het was heel frustrerend om te zien dat allebei de moorden in de eerste nacht misschien niets waren geweest door de grafdelver/heks/whatever.

    Mainly mijn point is dat je volgende keer gewoon weer mee terug moet doen. Elke wolvenploeg reageert anders op de situatie in het spel zelf, en omdat het zo geweldig ging met onze extra werkkracht en het feit dat Pyon eruit ging in plaats van Ura en dus onze major enemy de deur uit was in de vorm van de Ziener en we uiteindelijk in de meerderheid kwamen was gewoon het toppunt, we zijn gewoon een beetje enthousiast. -w-

    Edits, edits errywhere ;w;
    @Remi; Lackey is het Zandmannetje - we konden dus met 6 staan in de endgame had Ura ons gevonden en Neko iemand anders bekogeld.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 24 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Toumyon ma okt 29, 2012 5:49 pm

    Oh wow, als alles nog beter ging voor ons overleefde we het met 6 muiters, whahaha! XD
    Theedoekje schreef:
    Hoe kom je hier nou weer bij.
    Of ben jij dan ook een wolf????111/1/!!!!?1/1/!!!!??

    Nee ik ben echt geen wolf, maar een Muiter. ;)
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 24 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Remilia~ ma okt 29, 2012 5:55 pm

    Urameshiya schreef:
    Remilia~ schreef:
    Urameshiya schreef:Wat hij echter nog niet weet, is dat ik het lijk van de lackey ben.
    Lees ik over iets heen? Wat maakt jou anders dan het gewone lijk?
    Lees de rest van mijn post, en de opmerking van Neko waar het een antwoord op was.

    Het gaat erom dat Neko's beslissing om zijn doodselixir op mij te gebruiken, ongeacht de redenen die hij ervoor had, geen slechte beslissing, maar een goede was.

    Ja dat begrijp ik. Ik had het dus over dat ik niet wist wat het verschil was tussen "gewone lijk" en "lijk van lackey." Maar het zandmannetje dus, thanks!

    En good job to Neko, ofcourse.


    EDIT: Ik ben het 101% eens met Mitch.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 24 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Urameshiya ma okt 29, 2012 6:20 pm

    Het is waarschijnlijk verstandiger als ik nu gewoon m'n mond houd, zoals dat hoort bij dode lijken, maar ik wil toch nog een laatste opmerking maken.

    Binnen de discussies in dit spel mag je wat mij betreft liegen, bedriegen en spotten zoveel maar nodig is om te winnen. Dat hoort er nu eenmaal bij. Maar als het helemaal niet nodig is om te winnen, hoort het naar mijn mening ook niet meer bij het spel en wordt het dus persoonlijk.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn) - Pagina 24 Empty Re: Weerwolven van Hakuroh (Ronde 13 -- Spelleider Faolinn)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 10:20 am