Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
T
211nafsimreK
TheEternalMokou
Pshycho Maniac
Mitch
Toumyon
Urameshiya
Remilia~
Faolinn
Olly
14 plaatsers

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Remilia~ zo sep 09, 2012 1:55 pm

    Als ik morgen dood ben (wat ik verwacht) dan weten jullie allemaal wel dat het een bevestiging is op wat ik zei. Ik ben heel blij dat UNO en Ura ook zo denken. Dacht echt dat ik het in jullie hoofden moest stampen.


    De vorige keer in het topic, vertelde ik een grap, die jullie allemaal heel grappig vonden. Dus ook nu, nog meer randomness!
    Veel mensen die ik ken, vinden Mokou er heel eng en gevaarlijk uitzien.(Ik heb geen idee waarom) Ben ik de enige die haar niet zo gevaarlijk vind, als hoe ze eruit ziet? 8D
    Akaka?
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Urameshiya zo sep 09, 2012 2:21 pm

    Ik ben bang dat de kans veel groter is dat Uno of ik dood zal zijn, want wij hebben allebei onze betrouwbaarheid al min of meer aangetoond.

    Maar wie van ons drieen het ook wordt, ik hoop dat niemand in het argument trapt van 'de wolven vermoorden heus niet degene die ze net beschuldigd heeft, veel te verdacht', want ze hopen natuurlijk juist dat iedereen dat denkt!

    En ik heb geen idee waar dit over gaat, maar ik vind Mokou er niet gevaarlijk uit zien.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Toumyon zo sep 09, 2012 2:45 pm

    Ik denk dat ze eerst UNO eruit willen spelen aangezien hij nog zijn dodelijke kruidens des doods heeft?
    Of ze gaan voor iemand completly random die zich/haarzelf nog niet echt heeft kunnen bewijzen als werkelijke burger zoals ik, om verwarring te schopen voor de argumenten tegen Pyon.

    Aldus nu weet ik wel dat ik loyaal blijf towards milady.
    Wilt u een lepel milady~?

    Zelf even een sorry toe naar het gerecht van ons burgers, dat ik niet zo scherp ben deze ronde.
    Het enige bewijs dat ik heb om te bewijzen dat ik een Burger ben is dat ik de 4de was die stemde op Fao van de 11 mensen die mee doen.
    Het is inderdaad nog niks om mij op te vertrouwen...

    En ik zal ook wel verdacht lijken toen ik dit gepost had, als Pyon echt een wolf is.
    Toumyon schreef:Hmmm, ik wil Pyonta wel even bedanken voor zijn volle activiteit tijdens dit potje.
    Bij hem begin ik langzaam echt het gevoel te krijgen dat hij toch een burger is die probeert uit te zoeken wie wolven zijn en wie niet.
    Zoals ik al had gezegd ben ik niet zo scherp bezig als Ura of Remi.
    Maar ik probeer toch dingen uit te vogelen.
    En ik denk dat als Pyon hangt en wolf is(of niet)...mijn paranoia gevoel niets voor niets is, aldus dit:
    Toumyon schreef:Ik heb de hele tijd zoon paranoia gevoel dat de wolven gewoon beiden Ura en Faolinn lekker zijn aan het uitlachen vanuit een stille hoek.
    Nu niet zo zeer uitlachen maar Fao aanmoedigen natuurlijk dat hij zou overleven.

    Dus T, Kermis en Mokou.
    Mag ik vriendelijk vragen om wat meer met ons uit te zoeken wie bij het genootschap hoort en wie niet?
    (Ja T en Kermis, ik weet dat dit jullie eerste potje weerwolven is, maar als jullie echt burgers zijn, is stilte nooit goed voor jullie.)
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van TheEternalMokou zo sep 09, 2012 6:43 pm

    Toumyon schreef:Dus T, Kermis en Mokou.
    Mag ik vriendelijk vragen om wat meer met ons uit te zoeken wie bij het genootschap hoort en wie niet?

    Ik denk mee, ik ben ook iemand die liever wat meer toekijkt en enkel wat zegt als die echt wat te zeggen heeft. Maargoed, daar hebben jullie verder niks aan, dus ik zal proberen actiever te reageren.

    Ik vind dat jullie een aantal goede punten hebben over wat Pyonta betreft. Ik ken zijn normale speelstijl niet, dus daar kan ik niet over oordelen. Maar het viel mij inderdaad ook op dat hij erg, hoe moet ik het zeggen, afwachtend speelt? Ik weet niet, ik ben slecht in dingen omschrijven. Maar ik neem aan dat er begrepen wordt wat ik bedoel?

    Urameshiya schreef:Maar nadat Pyonta geslapen en nagedacht en het allemaal nog eens gelezen heeft, komt er dit:
    Pyonta schreef:Dit is allemaal wel heel leuk en aardig enzo, maar ik heb nog steeds niet gezien dat Ura ontkent dat hij het wist (dat UNO was getarget). Hij zegt alleen maar dat het raar is dat Faolinn dat denkt over dat onderwerp
    Aangezien ik MEERDERE keren heb gezegd dat ik het niet wist, bewijst deze post dat Pyon eigenlijk helemaal niet goed gelezen en nagedacht heeft.
    Of gewoon een niet zo slimme poging van Pyonta om Faolinn te redden?
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van T zo sep 09, 2012 7:27 pm

    Toumyon schreef:Dus T, Kermis en Mokou.
    Mag ik vriendelijk vragen om wat meer met ons uit te zoeken wie bij het genootschap hoort en wie niet?
    (Ja T en Kermis, ik weet dat dit jullie eerste potje weerwolven is, maar als jullie echt burgers zijn, is stilte nooit goed voor jullie.)

    Ik doe m'n best, maar ik kijk een beetje vanaf de zijlijn toe omdat dit de allereerste keer is dat ik hieraan meedoe. Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 8 3878977686
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Pyonta-kun zo sep 09, 2012 8:53 pm

    Ik ga echt niet meer counterbijbelen, dus ik hoop dat jullie hiermee kan overtuigen.

    Ik heb Ura's post naar mijn mening aandachtig gelezen en nog steeds heb ik niet duidelijk kunnen vinden waarin hij expliciet zegt dat hij dat niet wist. Daarmee verdenk ik hem niet meteen van wolf zijnde, maar misschien nog van een andere rol. Dat jullie denken dat ik hem verdenk van een wolf zijnde maken jullie ervan.

    Ja ik zei dat ik geen keuze meer had toen ik op Faolin moest stemmen. Ik was de hele dag nit achter mijn computer, ik kom terug en zie dat het halve forum op hem heeft gestemd. Lijkt me duidelijk dus.

    Laat mij maar eens zien waar ik Faolin steunde. Zo ver ik weet heb ik dat nergens gedaan.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Olly zo sep 09, 2012 11:59 pm

    Die avond was het feest, ze hadden de eerste verrader te pakken. Glazen gingen de lucht in omwille van Faolinn, die nu dood was. Er werd gewalst en plezier gemaakt. En laten we eerlijk zijn, niet iedereen was even nuchter. Maar dat mocht wel voor een avondje, of niet? Zo viel het ook niet op dat sommige mensen zo nu en dan even verdwenen. Helemaal omdat iedereen weer nieuwe maskers had.
    Er was een eendenmasker, eentje in de vorm van een emmer, een Venetiaans masker en iemand had zelfs zo’n eng oud doktersmasker. De sfeer zat er goed in.

    Ondertussen was de sfeer ergens anders in het gebouw een stuk slechter. De geheime ruimte was weer gevuld met verraders van Hakuro. Ze schreeuwden tegen elkaar en ze scholden er op los. Ze hadden echt dat hart moeten hebben de vorige nacht! De tijd begon te dringen! Wat nou als het elixer niet op tijd klaar was? Dachten ze echt dat ze nog 28 jaar konden wachten? Wat hadden ze er dan nog aan om eindelijk een met zichzelf, weerwolven te worden? Niets!
    Deze avond moest en zou het goed gaan…
    Het feest hield aan tot diep in de nacht. Er werd gedanst op tafel en alle regels werden vergeten. Er werd gejongleerd met lepels en geparadeerd met labjassen. Voor het eerst sinds lange tijd voelde iedereen zich…veilig.
    De volgende ochtend was het Kermis die de sfeer zou verpesten. Niet expres, natuurlijk. Het was vast toeval dat hij de eerste was die hem vond, al was Mokou gauw aan zijn zijde. Allebei huilden ze zachtjes.
    Pyonta lag op de eettafel. Ogen toe, handen gevouwen. Dood. Heel kalm en rustig. Onder zijn gevouwen handen lag een dagboek, tussen een van de pagina’s zat een rood lintje. Na wat twijfel won hun nieuwsgierigheid het en besloten Kermis en Mokou het te lezen. Langzaamaan werden hun ogen groter. “Myon! Ura! Iedereen! Moet je eens zien wat hier staat!” riepen ze in koor. Al gauw wist iedereen de bittere waarheid over Pyonta.


    Pyonta is dood.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Pyonta-kun ma sep 10, 2012 12:02 am

    Datum: 9-9-2012

    Lief dagboek...

    Ik ben er nog steeds niet in geslaagd om mijn mede leden van het genootschap te vinden. Ik heb al 2 kamers doorzocht, zonder geluk. Ik begin het benauwd te krijgen. Er is al een mede lid gesneuveld en nu wordt ik ook nog eens hevig verdacht door de rest. Mijn grootste angst is dat ik te laat ben en ik jullie te laat vind.

    Ik mis Skippy. Orukah heeft mijn leven veranderd. Dit is een ziek spel. Het maakt ook alleamaal niet meer uit. Uiteindelijk gaan we toch wel allemaal dood. Misschien is het wel hoe eerder hoe beter. Dan zijn we er maar vanaf.

    Hoewel...Ik moet nog steeds mijn boodschap brengen. De tijd begint de dringen en het is uiterst belangrijk dat mijn medeleden te horen krijgen wie de zusjes zijn.

    Wens me succes...

    Pyonta-kun
    Kamermeisje
    Lid van het genootschap

    Heil het genootschap!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Urameshiya ma sep 10, 2012 12:21 am

    Wauw... dit is echt het droom-scenario!

    Heel mooi werk, chef Uno!

    Goed, nu we dus al twee genootschapsleden uit de weg geruimd hebben, wordt het steeds lastiger om er nog een uit te pikken. Laten we het als een uitdaging zien om daar voor vrijdag in te slagen!

    Overigens vertrouw ik Uno nu volledig. Van Remi kan ik dat nog niet zeggen. Ze heeft net wel een genootschapslid verdacht gemaakt, maar de wolven en het kamermeisje kenden elkaar blijkbaar nog helemaal niet. Remi is dus wat mij betreft nog niet vrijgesproken van alle verdenkingen, hoewel ik haar wel dankbaar ben voor haar post over Pyonta eerder vandaag.

    Ik ben benieuwd of er nog 1 wolf over is of nog 2. In het best denkbare geval kunnen we hier zelfs een perfecte overwinning van maken. Laten we daar voor gaan!

    Als we deze week voor het burgemeestersschap mogen stemmen, stem ik bij deze alvast op Uno.




    Voor het overzicht even een spelerslijstje:
    Remilia~
    Toumyon
    Mitch
    Pshycho maniac
    THeEternalMokou
    Kermisfan112
    T
    Urameshiya
    UNOwen (zelfverklaard kok/heks)

    Faolinn (genootschapslid/wolf)
    Pyonta-kun (kamermeisje/sjamaan)


    Laatst aangepast door Urameshiya op ma sep 10, 2012 12:58 am; in totaal 2 keer bewerkt
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van UNOwen ma sep 10, 2012 12:39 am

    Wheeee~

    Het was door Remilia dat ik de keuze heb gemaakt mijn drank toch te gebruiken, dank daarvoor!

    Ook, wie het ook was die deze keer een wolvenslachtoffer heeft voorkomen, good job!

    Maar als ik me niet vergis kan dit toch ook het werk van de grafdelver zijn? In de beschrijving staat niet wanneer hij een lijk kan maken (enkel de eerste nacht bijvoorbeeld(of ik moet erg scheef gelezen hebben)), dus we moeten op onze hoede blijven. De fluitspeler mogen we ook niet vergeten, dat we niet opeens in het heetst van de strijd allemaal verliezen daardoor.

    Stel dat de mensen die zich erg gedeisd houden nu gewoon grafdelver/fluitspeler zijn. Die rollen hoeven niet echt actief te zijn om toch een overwinning te behalen. En hoog van de toren blazen verhoogd de kans om wolvenslachtoffer te worden, dus blijven ze eich gedeisd houden. Fouten zoals Pyonta zullen ze niet maken, ze hebben geen medewolven waaraan ze zich kunnen verraden.

    Ik zeg niet dat de wolven ontmaskeren niet onze hoogste prioriteit is, maar het kan knap lastig worden met een lijk, als er vanaf nu 2 slachtoffers per nacht komen.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Urameshiya ma sep 10, 2012 12:54 am

    Uno, je hebt gelijk dat er ook nog andere figuren kunnen zijn waarvoor we op moeten passen. Maar geen zorgen, een eventueel lijk zou pas kunnen moorden nadat de wolven verslagen zijn. De overgebleven genootschapsleden vinden blijft dus onze hoogste prioriteit. En ik zou zeggen dat onze kansen er wat dat betreft heel goed uitzien op dit moment.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van UNOwen ma sep 10, 2012 12:58 am

    Ah, ik had inderdaad scheef gelezen dat het lijk enkel na de wolven kan moorden (als in, als alle wolven dood zijn). Ok, dat is dan een zorg die we kunnen verplaatsen naar een later tijdstip.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac ma sep 10, 2012 12:48 pm

    Ik wist dat dat kamermeisje zich verdacht gedroeg...

    En zijn er burgemeester dingessen deze week?
    Niet dat de burgemeester, burgemeester genoemd zal worden.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Toumyon ma sep 10, 2012 6:38 pm

    was het niet de koning/koningin van het bal of zoiets? (voor Burgemeester?)
    Oh well, mijn Burgemeester(?) stem gaat naar UNO, no doubt dat hij bij mij veilig staat.(Of Ura is ook goed.)

    Dus Mokou, wat vind jij van dit alles?
    T en Kermis, leven jullie ook nog?
    En Pshycho...nog iets anders te zeggen dan jou normale kort zinnige posts...toe, geef je ware mening eens, want we weten nu niks van je?
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Remilia~ ma sep 10, 2012 6:48 pm

    Woohoo!
    Geen lid, maar kamermeisjes zijn ook goed, gheheh.
    Mijn stem gaat ook naar UNO.

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly) - Pagina 8 Empty Re: Weerwolven van Hakuro (Ronde 12 -- Spelleider: Olly)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 10, 2024 7:43 am