Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+24
Tanshu
TH-chen
TanukiTyfoon
Decidetto
Reym
Urameshiya
Ranfox
Quwanti
Baron Sengir
Gemu
Ness Sova
Higan
Yonowaaru
Zigzagwolf
Princess Sylvysprit
Chrono
Slaz
LightSpeedReisen
Graan
Maribel Hearn
Snakke
Sophie
Hakurei Ninja
Bakuhatsu
28 plaatsers

    Touhou 15!!

    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    Touhou 15!! - Pagina 6 Empty Re: Touhou 15!!

    Bericht van Meira ma aug 17, 2015 6:55 pm

    dis vidya gaem is 2 hard pls nerf
    Tritium
    Tritium
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : The power to offend everyone while trying to be funny

    Touhou 15!! - Pagina 6 Empty Re: Touhou 15!!

    Bericht van Tritium di aug 18, 2015 12:47 pm

    DE STAGE 6 BAAS HEEFT EEN KIND GEHAD!?

    Suwako heeft nog een vriend in de bevestigde niet-maagd categorie~ sei:p
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Touhou 15!! - Pagina 6 Empty Re: Touhou 15!!

    Bericht van Pyonta-kun di aug 18, 2015 1:55 pm

    Graan schreef:Toen ik de demo speelde dacht ik dat ZUN een flink verkeerde inschatting had gemaakt over de difficulty, maar blijkbaar had ik het fout. Dit spel is verreweg het moeilijkst van allemaal. Te moeilijk voor mijn plezier eigenlijk.

    Ik ben het met Graan eens. Met Legacy kwam ik op normal tot stage 4. Uiteindelijk toch maar point mode gedaan om alles maar een keer te zien. Net als Graan, was ik zo'n 3-4 uur bezig en ben op de eerste non-spellcard van stage 6 boss gestopt. Ik kon het niet meer aan. Ik kan prima alle andere touhou's op normal 1ccen en sommige extra stages, maar dit spel lijkt meer op "I wanna be the guy". Super moeilijke scenarios die je toch wel 100 keer opnieuw kan doen tot je het kan dromen. Het is, voor mij, zo absurb moeilijk dat ik er niet meer tegen kan. Uiteindelijk was ik alleen maar bezig om deadzones te zoeken en patronen te ontdekken dan echt genieten van het spel. Persoonlijk vind ik er echt niks aan om eerst 50-100 keer dood te gaan om dan precies te weten dat ik naar punt A moet vliegen, 5 seconden kan wachten, punt B vliegen, 10 seconden wachten, een leuke manoeuvre uitvoeren en dan naar punt C te vliegen etc.

    Het is ook veel te vaak voorgekomen dat ik eindelijk een nieuwe spellcard haal en vervolgens instantly word gekilled bij de volgende omdat er lasers van 10 kanten komen of bullets die van onder komen. Dat is volgens mij bij andere touhou's nooit het geval geweest. Je bent altijd wel onder in het midden, iets erboven misschien, altijd veilig op het begin zodat je in ieder geval even kunt kijken wat de situatie is. Misschien vinden sommigen het leuk om eerst oneindig keer hetzelfde te doen om dan precies het patroon te kunnen en precies weten waar ze moeten staan, maar ik niet. Op zich wel leuk om te zien wat er gebeurt als ZUN helemaal los gaat ofzo. Ieder zo z'n ding I guess.
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Touhou 15!! - Pagina 6 Empty Re: Touhou 15!!

    Bericht van TH-chen wo aug 19, 2015 12:55 am

    Holy smokes ZUN heeft alles uit de kast gehaald in Touhou 15.

    Normaal gesproken met iedere nieuwe touhou game sta ik altijd te shaken omdat ik met al mijn zintuigen aan het luisteren ben naar de muziek. Maar zelfs met 100% geluid (rip oren) ben ik zo gefocused op de patronen dat ik het niet eens hoor. Ja das mogelijk :P

    In het begin tot stage 3 kreeg ik het gevoel dat de moeilijkheid omlaag werd gezet in vergelijking met Touhou 15 Demo. Het was lastig maar nu leek het wat makkelijker dan in de Demo.

    Stage 4 en 5 zitten echt op een niveau waar ik echt ff alle continues uit de kast moet halen.
    Ik ben een persoon die van uitdaging houdt dus ik vond het super om te zien hoe ver ZUN gegaan is met het spel. Maar kan het begrijpen dat nieuwelingen en Casual spelers hier best veel moeite mee hebben.

    Ik ga nog een keer spelen om zo ie zo alle muziek te horen want dat is waarvoor ik het ook speel. Tijdens Touhou 14 kreeg ik kippenvel over mijn lichaam van de muziek maar nu moet ik dieper en sneller reageren dan in welke touhou dan ooit. Stage 4 vond ik al snel maar Stage 5 is echt belachelijk. Ben benieuwd naar 6 xD

    Ik vind het mooi om te zien dat ZUN ook weer een keer voor de hardcore danmaku spelers een nieuw niveau geeft om toe te voegen aan hun records. Hiermee hoop ik ook dat Touhou 16 (tot over 2 jaar)
    weer een lagere Normal moeilijkheidsgraad heeft voor de nieuwelingen.

    Edit:

    Ik benoem haar nu Apollo-chan want Clownpiece is gwn te raar!
    Ik haat Apollo-chan

    LightSpeedReisen schreef:
    Stage 5:

    Yonowaaru
    Yonowaaru
    Bronzen Bloemenkijker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Kan bijzonder goed epibreren.

    Touhou 15!! - Pagina 6 Empty Re: Touhou 15!!

    Bericht van Yonowaaru wo aug 19, 2015 5:53 pm

    Ik heb m'n zegje al gedaan, maar even als reactie op 'Het voelt een beetje I wanna be the guy' een stukje uit de omake van onze ZUN. Ik lachte iig om de reactie.

    ZUN spreekt:
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Touhou 15!! - Pagina 6 Empty Re: Touhou 15!!

    Bericht van Pyonta-kun wo aug 19, 2015 7:38 pm

    Lol, had niet verwacht dat ik er zo dicht op zat. Haha.
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Touhou 15!! - Pagina 6 Empty Re: Touhou 15!!

    Bericht van Gemu ma aug 24, 2015 1:42 am

    Ik vind het belachelijk moeilijk, maar wel aangenaam dat Pointdevice Mode je progress opslaat. Gelukkig blijft het IWBTG gehalte bij deze touhou, want ZUN zegt ook dat hij genoeg van deze modus heeft.

    "Ah~ I don't want to make something like this any more (laugh)"
    Every day I challenge these mid-production, doability unsure danmaku. It'd be cool if I can know if it is possible, but under development I can only try myself. The real hell is the studio!
    (Next time I make something tamer.)

    Since it's done, the nightmare leaves my hand. This time you have the nightmare."


    Ik denk dat Clownpiece' power daadwerkelijk effect op mensen heeft gehad.
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Touhou 15!! - Pagina 6 Empty Re: Touhou 15!!

    Bericht van Maribel Hearn ma aug 24, 2015 2:16 am

    Oh ja, ik moet nog altijd hier posten. Hoogste tijd om dat te doen XD

    Ik heb de game heel leuk gevonden tot zover. :) Ik ben misschien biased gezien m'n andere skillniveau, en het feit dat ik Reisen heb gebruikt waardoor ik minder tijd nodig had om de game te leren (je hoeft je bombs niet te plannen omdat je gewoon aan het begin haar schilden kan activeren), maar ik ben er zelf van overtuigd dat mensen de moeilijkheid overschatten door de al eerder aangetoonde hoeveelheid trial & error in de game (al is dat met name Clownpiece). Trial & error doet afschrikken en doet dingen moeilijker lijken dan ze zijn. :P Ik spreek uit ervaring gezien ik de game heb ge1cc'd op elke difficulty, Extra heb gewonnen en Pointdevice mode heb uitgespeeld op elke difficulty. Het is misschien raar, maar eerlijk gezegd vind ik UFO nog altijd de moeilijkste Touhou!

    Bij m'n eerste indruk was ik best teleurgesteld, maar toen bleek dat ik een glitch had gehad. De achtergronden waren gewoon effen rood op stages 5 en 6. Ik dacht echt... is dit PoDD 2 of zo? Maar het was blijkbaar bugged en in verdere runs kreeg ik gelukkig de goeie achtergronden. En ik ontdekte de leuke dingen in de game. :) Pointdevice is heel handig om mee te oefenen; door de eeuwige retries kun je de patronen leren alsof je een soort giga-practice mode speelt. Ik gebruikte ook altijd al zo'n manier van oefenen in arcade shmups: een run met savestates; in feite hetzelfde als de checkpoints van Pointdevice. Op Lunatic had ik wel ook nog de gewone practice mode nodig voor individuele stages gezien de moeilijkheid, maar dat heb ik altijd met Lunatic. :P Daarnaast is Reisen een fantastisch shottype. Haar shieldbomb is een van de beste bombs die ik ken; je hoeft je geen zorgen te maken om plotselinge deaths die niet hadden moeten gebeuren waardoor je je hele bomb stock kwijtraakt, samen met een leven. Zodra Reisens schilden op zijn kun je meteen nieuwe maken om je tegen derp deaths te beschermen. Reisen is gelukkig wel van OP verwijderd door haar nadelen, namelijk een redelijk slechte range, grotere hitbox dan Reimu en het feit dat haar bomb geen schade aanricht (dan zou ze wel heel cheap zijn... XD). Haar bomb maakt haar hitbox ook nog groter, en je hebt maar hele korte onsterfelijkheid met de schilden; oftewel, als je niet oplet, kun je in een fractie van tijd al je drie schilden kwijt zijn. Oh en de game geeft heel veel 1ups, wat de moeilijkheid compenseert. Dat zal ZUN ook wel expres gedaan hebben. Ik spreek die moeilijkheid trouwens niet tegen hoor, ik heb het zelf ook gemerkt, alleen dan op andere manieren; zo vond ik deze Stage 1 op Lunatic aanzienlijk moeilijker dan andere Lunatic Stages 1; ik moest er zelfs bomben! En ook Stage 2 en 3 zijn aanzienlijk lastiger dan normale Lunatic Stages 2 en 3. Ik kon het duidelijk merken aan het aantal resources dat ik nodig had voor mijn Lunatic 1cc.

    LoLK heeft misschien z'n nadelen, maar over het algemeen vind ik, als bullet hell-fan, ook deze game een goede toevoeging aan de Touhou-serie! Al zijn ze misschien moeilijk, leuke patronen, en zeker ook leuke mechanics! Het grazesysteem voelt goed en er 1ups van krijgen is goed verzonnen, al had ik score-1ups ook fijn gevonden (jammer dat die toch niet terugkwamen!). Ik geniet in elk geval van de game, en het was erg leuk om Extra te clearen en de vier difficulties te 1cc'en. :D Als laatste wil ik nog zeggen dat de OST ook niet verkeerd is! Ik hield al snel van Sagume's theme en Clownpiece's theme, en vond het stage 2 theme al geweldig toen ik de demo speelde. ^_^ En de rest is ook leuk! Ik zou nu nog veel meer kunnen vertellen over LoLK maar ik zal hier toch maar even moeten stoppen met vertellen, of de post wordt wel érg lang... Over de karakters praten sla ik dan maar even over, behalve dat Sagume cute is en Clownpiece erg populair lijkt te worden. 'Murica!

    tl;dr: goeie game. :3

    Langste post van mij op TvH ooit? Denk het wel. #BulletHellForLife
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Touhou 15!! - Pagina 6 Empty Re: Touhou 15!!

    Bericht van Graan ma aug 24, 2015 1:13 pm

    ^ dat nieuwe life gaining system is wel een cruciaal punt om te noemen, want het ik denk dat dit de grootste invloed heeft op de difficulty die mensen ervaren. Mijn eerste pogingen op de demo waren zo dramatisch dat ik Legacy mode niet meer aan wilde raken, maar ook tijdens Point Device had ik het zwaar. Maribel liet mij later in de chat weten hoe life gain werkt in dit spel, en het verschil is gigantisch.

    Basically: grazen. Graze genoeg in een chapter en je krijgt een life piece (bomb fragment in PD). Dit kan rond de midboss van stage 1 al je eerste extra life opleveren, en dat is huge. Mijn kritiek tijdens de demo was dat de life payout ontzettend laag was, maar zoals Maribel hierboven al zei is het in de werkelijkheid het tegenovergestelde. Sterker nog, als ik het goed begrijp is de difficulty zelfs generft sinds de demo, waar je 5 pieces voor een life nodig had in plaats van de huidige 3. Het is mogelijk om na 3 stages al grofweg 6 lives te krijgen (aannemende dat je steeds goed grazet), waar ik op mijn eerste runs net één life had weten te vinden.

    Ik ben geen fan van dit systeem. De payoff van grazen is zo hoog dat het haast idioot lijkt om stages niet uit je hoofd te leren, maar daar heb ik helemaal geen zin in. Reaction-based dodges vind ik veel leuker dan een pattern onthouden. Ook heb ik het idee dat er verrassend weinig te vinden is over de life gain in LoLK op internet, terwijl dit zo'n belangrijk onderdeel van het spel is. Misschien dat ik gewoon slecht oplet, maar ik vind het pas als ik er gericht naar zoek. De focus wordt door veel mensen gelegd op PD als de gimmick van het spel, maar over de life gain wordt nauwelijks gesproken.
    Gemu
    Gemu
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Boter

    Touhou 15!! - Pagina 6 Empty Re: Touhou 15!!

    Bericht van Gemu ma aug 24, 2015 2:35 pm

    Als ik zo kijk naar het life gain systeem kijk en de algemene moeilijkheid snap ik de benadering van ZUN's balance idee op zich wel. De moeilijkheidsgraad forceert je basically te git gudden, terwijl het levenssysteem daar op zich ondersteuning aan biedt waardoor je alsnog kans hebt om verderop ook nog te git gudden I suppose. Als dan uiteindelijk gud gegit bent heb je de levens ook minder nodig en voila, je kunt nu nog beter touhou spelen ofzo

    Ik ben ook niet echt een fan van, maar aangezien het een eenmalige gimmick is die eventueel bij hardcore kindertjes appealed, vind ik het prima.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Touhou 15!! - Pagina 6 Empty Re: Touhou 15!!

    Bericht van Pyonta-kun ma aug 24, 2015 3:15 pm

    Today I learned how de life gain system werkte. Ik dacht dat je altijd na elke stage een level kreeg. Op zich vind ik streamen in dit spel nog wel makkelijk aangezien veel bullets geaimed zijn. Nu kan ik alleen spreken van legacy t/m stage 4, vanaf daar heb ik er niet meer op gelet. Dan moet je idd wel dingen gaan onthouden.

    N.a.v. wat Gemu zei vind ik het wel weer leuk om te zien dat Zun aan het experimenteren is. Interessant om te zien wat hij er dan uit poept. Eigenlijk precies wat Gemu hierboven zegt, ik had ale en verhaal getypt maar hij was me voor.

    Maribel Hearn schreef:Trial & error doet afschrikken en doet dingen moeilijker lijken dan ze zijn. :P Ik spreek uit ervaring gezien ik de game heb ge1cc'd op elke difficulty, Extra heb gewonnen en Pointdevice mode heb uitgespeeld op elke difficulty. Het is misschien raar, maar eerlijk gezegd vind ik UFO nog altijd de moeilijkste Touhou!

    Goed bezig!
    Ik weet dat sommige mensen UFO het moeilijks vinden omdat ufo's manipuleren lastig is. Zelf heb ik hem alleen op normal ge1cc'd en extra stage kwam ik ooit tot de laatste spellcard, dus tot zo ver mijn recht van spreken.
    Echter wat betreft het trial en error heb ik het tegenovergestelde ondervonden. Men vertelde me altijd dat de extra stage van TH8 het makkelijkst was, terwijl ik daar amper tot de helft kom na meedere malen proberen. Ik kwam verder bij Koishi en vond zelf Suwako de makkelijkste Extra stage. Nou bleek dat men Mokou het makkelijkst vond omdat je de spellcards oneindig kan oefenen bij spellcard practice. Tja, dat kan ik best begrijpen dan maar het is niet my cup of tea, net als PDmode dus.
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Touhou 15!! - Pagina 6 Empty Re: Touhou 15!!

    Bericht van Maribel Hearn ma aug 24, 2015 3:39 pm

    Pyonta-kun schreef:Ik weet dat sommige mensen UFO het moeilijks vinden omdat ufo's manipuleren lastig is.

    Ik verwoord het zelf eerder zo: het feit dat het ufo-systeem bestaat in UFO zorgt ervoor dat er in een run meer mis kan gaan dan normaal, je kunt meer verschillende soorten fouten maken. Per ongeluk de verkeerde kleur ufo pakken, per ongeluk de ufo niet met genoeg items vullen en dus een life piece mislopen, of (per ongeluk of niet) niet het meeste uit het aantal ufo's halen dat je krijgt op een stage. En tegelijkertijd moet je ook nog gewoon Touhou spelen: op de danmaku en damage dealing letten, waarbij de ufo's van de verkeerde kleur in feite extra bullets zijn die je moet ontwijken (al kun je ze wel pakken als je toch nog geen ufo's hebt, en daarna de goeie kleur, of ze pakken terwijl er een grote ufo op het scherm is, zodat ze verdwijnen).

    Maar goed, om weer on-topic te gaan en het over Touhou 15 te hebben...

    Pyonta-kun schreef:Nou bleek dat men Mokou het makkelijkst vond omdat je de spellcards oneindig kan oefenen bij spellcard practice. Tja, dat kan ik best begrijpen dan maar het is niet my cup of tea, net als PDmode dus.

    Oefenen is ook niet voor iedereen leuk. Ik zelf heb er als 'hardcore' speler natuurlijk totaal geen bezwaar tegen; sterker nog, het is fijn om te oefenen! Maar als je het niet leuk vindt of het slecht volhoudt om de hele tijd hetzelfde te proberen, zoals bij PD, dan houdt het op ja. Bullet hell is ook niet voor niets een niche-genre; de fanbase is maar klein vergeleken met "de grote games". Ik zie PD zelf als een savestate run-oefening die je gebruikt voor het echte werk (Legacy ofwel 'gewoon' Touhou) zoals ik al zei in m'n grote post.

    Spell Practice is trouwens geen geldig argument voor Mokou makkelijker vinden, dus die mensen zullen even nog eens na moeten denken! Hoe makkelijk of hoe moeilijk een baas is kun je alleen bepalen met de (relatieve) moeilijkheid van diens patronen. Ik zou net zo goed kunnen zeggen dat ik stage 6 bosses makkelijker vind dan Extra bosses omdat je Extra bosses niet kunt bombspammen. XD Dat zegt natuurlijk niets. En zo dus ook het feit dat er zoiets als Spell Practice bestaat voor iemands patronen. Dat er een makkelijke manier is om de patronen te leren, verandert immers niet hoe makkelijk of hoe moeilijk de patronen zelf zijn. :P
    (Sorry dat ik nogmaals off-topic moest gaan hiervoor. XD)
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Touhou 15!! - Pagina 6 Empty Re: Touhou 15!!

    Bericht van Graan ma aug 24, 2015 7:56 pm

    Maribel Hearn schreef:Spell Practice is trouwens geen geldig argument voor Mokou makkelijker vinden, dus die mensen zullen even nog eens na moeten denken! Hoe makkelijk of hoe moeilijk een baas is kun je alleen bepalen met de (relatieve) moeilijkheid van diens patronen. Ik zou net zo goed kunnen zeggen dat ik stage 6 bosses makkelijker vind dan Extra bosses omdat je Extra bosses niet kunt bombspammen. XD Dat zegt natuurlijk niets. En zo dus ook het feit dat er zoiets als Spell Practice bestaat voor iemands patronen. Dat er een makkelijke manier is om de patronen te leren, verandert immers niet hoe makkelijk of hoe moeilijk de patronen zelf zijn. :P
    (Sorry dat ik nogmaals off-topic moest gaan hiervoor. XD)

    Dat is een goed punt. Mokou vond ik zelf ook aan de makkelijkere kant, maar dat kwam eigenlijk volledig door spell practice en omdat ik drie keer de stage door ben gegaan voor de unlockables. Spell practice maakt het op zich niet makkelijker, maar maakt practice veel minder frustrerend. Het hele punt van extra stages is dat de patterns veel meer puzzelig zijn, en spell practice maakt dat een stuk beter te verwerken. Elke keer 10 minuten aan stage crunchen om een nieuwe spellcard uit te vogelen is niet mijn kop van thee, maar met de mogelijkheid om direct opnieuw te proberen kan ik uren doorgaan. Dat maakt dat ik de extra stage veel eerder geneigd ben te spelen (alle extra stages vanaf MoF heb ik pretty much genegeerd).

    Ik vraag me nu af of LoLK door de PD focus in z'n geheel meer weg heeft van een lange extra stage. Zeker bij nar-chan zijn er een aantal spellcards die je op de eerste poging heel oneerlijk ambushen en verder redelijk puzzelig van aard zijn. Denk bijv. aan de card waar je achter de maan moet schuilen, of de muur van bullets die je moet slowen. Het voegt zeker toe aan hoe "oneerlijk" het spel in eerste instantie voelt.
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Touhou 15!! - Pagina 6 Empty Re: Touhou 15!!

    Bericht van Maribel Hearn ma aug 24, 2015 10:49 pm

    Graan schreef:Ik vraag me nu af of LoLK door de PD focus in z'n geheel meer weg heeft van een lange extra stage. Zeker bij nar-chan zijn er een aantal spellcards die je op de eerste poging heel oneerlijk ambushen en verder redelijk puzzelig van aard zijn. Denk bijv. aan de card waar je achter de maan moet schuilen, of de muur van bullets die je moet slowen. Het voegt zeker toe aan hoe "oneerlijk" het spel in eerste instantie voelt.

    Behalve Clownpiece zou ik LoLK geen grote Extra Stage vinden. De rest is echt niet zo gimmicky. Moeilijk, maar niet gimmicky. :P

    En over moeilijk gesproken, nu ik UFO daadwerkelijk weer flink geoefend heb (de 1cc zou binnenkort moeten komen :D #WindowsTouhouUitgespeeldHype) heb ik daar toch een stuk minder deaths dan in LoLK; oftewel, LoLK is toch ook voor mij de moeilijkste Touhou game. Ik heb er in totaal de meeste deaths op de stages in m'n beste Practice mode runs, dat is waar ik het op baseer.
    Ter vergelijking hier mijn laagste aantallen deaths die ik heb gehaald met Practice op de Lunatic stages van Touhou 10-15:

    MoF: 0, 0, 0, 1, 0, 3
    SA: 0, 0, 0, 0, 1, 1
    UFO: 0, 0, 1, 1, 2, 2
    TD: 0, 0, 0, 2, 1, 1
    DDC: 0, 0, 0, 1, 1, 1
    LoLK: 0, 1, 2, 1, 3, 4

    LoLK is duidelijk moeilijker dan de rest van Windows Touhou dus. XD Dat ik UFO moeilijker vond ligt puur aan wat ik eerder zei over het ufo-systeem; het leidt tot meer irritatie dan LoLK, wat me deed denken dat het moeilijker was. :P Ik zat er dus naast... XD Het is misschien geen 100% betrouwbare manier om moeilijkheid te bepalen, gezien LoLK net nieuw is (maar ik heb het wel goed geoefend voor Lunatic), en TD en DDC Spell Practice hebben, maar dat verschil in deaths wat je ziet zou niet níks moeten zeggen.
    Tritium
    Tritium
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : The power to offend everyone while trying to be funny

    Touhou 15!! - Pagina 6 Empty Re: Touhou 15!!

    Bericht van Tritium ma sep 14, 2015 10:40 am

    Ken iemand die japans ken lezen bevestigen of ZUN dit daadwerkelijk in de music-room heeft geschreven?

    ZUNNNNNN~ schreef:Hecatia Lapislazuli's theme.

    This is quite a demonic piece of music.
    I actually thought about making a metal song, but I'm not well-versed in that area
    and it felt like it wouldn't fit the setting, so I made it like this in the end.
    My thought process was Hell -> Shinigami -> Death -> Death Metal. Pretty poor idea.

    Gesponsorde inhoud


    Touhou 15!! - Pagina 6 Empty Re: Touhou 15!!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 2:25 am