Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+14
Faolinn
XavC
Sophie
Yukari
Toumyon
Reym
Decidetto
Deviljho
Urameshiya
Princess Sylvysprit
Shiro
Nekotaku
T
Olly
18 plaatsers

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 10 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van XavC do mei 22, 2014 9:55 pm

    Ik moet denken aan een aantal potjes geleden met Ura als wolf. Zijn gedrag toen en nu komen flink gelijk op mij over. Geen zin in een grotere analyse op dit moment.

    Ura.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 10 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac do mei 22, 2014 10:00 pm

    Net zoals Reym wacht ik nog even of iemand anders de NSFW rol claimt.

    Maar ik verwacht niet echt dat Fao liegt.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 10 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Urameshiya vr mei 23, 2014 1:29 am

    Hoewel ik het liefst op Fao zou blijven stemmen zoals ik hem beloofd had, is het zolang er geen andere NSFW-filters misschien niet zo'n verstandige keuze meer. De vraag is echter wie er dan wel geschikt is om op te stemmen.

    En nee, ik ben niet zo'n geschikte kandidaat voor de galg. Aan iedereen die overweegt mee te doen met de mensen die op mij stemmen zou ik aan willen raden de argumenten nog eens te bekijken waarmee mensen op mij stemmen. XavC en Myon doen dat, of zo lijkt het in elk geval, omdat ik me anders gedraag dan ze van me verwachten. Een argument waar ik uiteraard niets tegenin te brengen heb, maar dat me op zichzelf nogal wankel lijkt als basis voor een stem. Als ik hierom opgehangen word zal dit voorlopig m'n laatste potje wolven zijn, vrees ik. (Niet omdat ik niet tegen m'n verlies kan, maar simpelweg omdat ik jullie je bijbels-schrijvende Ura niet terug kan geven.)

    Fao voegt er nog wat andere onzin aan toe die waarschijnlijk voor argumenten door moet gaan, maar praktisch alles wat hij zegt vloeit voort uit zijn aanname dat andere spelers net zo ingegraven in hun eigen gedachtenwereld moeten zijn als hij zelf is. Ik heb geen behoefte om nog verder op zijn uitspraken in te gaan, want iedereen die zijn posts leest zonder oogkleppen zou zelf moeten kunnen zien waar de problemen zitten.

    Bij gebrek aan duidelijkere verdachten gaat mijn stem nu naar Toumyon, vanwege zijn opportunistische gedrag in zowel de eerste als de tweede week.

    Een andere persoon die ik overigens met enige argwaan begin te bekijken is Sophie, maar ik heb niet echt rationele argumenten om op haar te stemmen, dus dat doe ik op het moment ook niet.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 10 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Sophie vr mei 23, 2014 11:12 am

    Oké. Voorlopig vertrouw ik Faolinn.

    [WAARSCHUWING]: De volgende theorie is héél ver gezocht en hoogstwaarschijnlijk niet waar.
    Toch wil ik hem posten voor het geval dat.

    Spoiler:

    Goed, aangezien Faolinn voorlopig afgestreept is van mijn lijst, twijfel ik nu heel erg op wie ik dan wél moet stemmen.

    Ura heb ik nooit heel erg verdacht gevonden, en het lijkt haast alsof ik wíl geloven dat hij onschuldig is.
    Maar nu hij zo spontaan allemaal andere mensen verdacht vindt begin ik toch wel aan hem te twijfelen.

    Voor deze keer vertrouw ik op Faolinn die waarschijnlijk zijn leven hier voor opgeofferd heeft, en verander ik mijn stem naar Urameshiya.

    Ik hoop dat het het waard is..
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 10 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Faolinn vr mei 23, 2014 1:05 pm

    Als ik vannacht sterf, sterf ik tenminste om een logische reden. Puur hypothetisch kan je theorie waar zijn. Ik zou een wolf kunnen zijn die toevallig precies goed gegokt heeft. Maar zoals je zelf al stelt is die kans heel erg klein (en 0% voor mij omdat ik mijn rol als gegeven kan beschouwen). Ben opgelucht dat het geholpen heeft al voelt het altijd dubbel: Ik vind dat als je je rol toe moeten geven bij weerwolven je gewoon slecht hebt gespeeld en dat klopt ook wel orz. Maar goed, grote kans dat ik vannacht daarvoor wordt afgestraft.

    Ik mis nog stééds Decidetto en Yukari, zijn ze het topic vergeten ofzo? EDIT: Oh en T en Eevee mogen ook wel eens posten, die was zelfs ik al vergeten.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 10 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Reym vr mei 23, 2014 1:30 pm

    Er is een avond/nacht/ochtend voorbij gegaan, en er heeft zich nog geen 'andere engel' gemeld. Sophie heeft wel een punt in haar theorie, als er helemáál geen engel in het potje zit, zou een eventuele Wolf!Faolinn dit kunnen gebruiken. Hij zou dan wel goed moeten gokken op dat Olly helemaal geen engel bij de personages heeft gegooid.

    Ik ging alle posts nog eens nakijken, en ik vond dit. In deze post heeft Fao een reden waarom de engel niet Shiro zou beschermen, en dit strookt met de rest van zijn verhaal, toen hij gisteren verklaarde dat hij de engel was, en wie hij beschermd had.
    Faolinn schreef:
    Het zou bug kunnen zijn... maar waarom zou het NSFW filter haar willen beschermen? Bovendien zou dat wederom betekenen dat er geen wolvenslachtoffer is gevallen. Uiteraard kan het in combinatie met de slet of heks allemaal weer wel. We weten er gewoon niet genoeg vanaf, ik begin zo onderhand te hopen dat de heks naar buiten stapt om wat te vertellen. Dan hebben we in ieder geval één die te vertrouwen is.
    Dit kan een soort van 'foreshadowing' zijn. Ik neem aan dat Faolinn de echte engel is.

    Ik vond het ook een beetje 'vreemd' dat Ura bleef praten over mijn post over Deviljho, terwijl ik het had uitgelegd. Misschien begreep hij de uitleg niet, of misschien wilde hij informatie uit mij persen ofzo. Ik vond het niet irritant, maar ik vond het wel een beetje 'vreemd' vanuit mijn oogpunt.

    En nadat Faolinn zijn rol onthult, onthult Urameshiya zijn rol niet. Als Ura een speciale goederikenrol was, zou hij zijn rol kunnen onthullen om te voorkomen dat hij wordt opgehangen. Maar dan zou Ura wel het risico hebben dat de wolven weten wat zijn rol is. Hij zou dan wel evt beschermd kunnen worden door de engel/heks.
    Maar misschien is Ura zelf een wolf, of misschien wel de bug.

    Ik stem op Urameshiya.



    -----
    Ura, stop alsjeblieft niet met weerwolven!
    Natuurlijk kan je speelstijl veranderen, en nu je in Japan zit met je studie, heb je het waarschijnlijk erg druk, en heb je niet zoveel tijd om hele boeken te gaan schrijven in je posts op het wolventopic.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 10 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Urameshiya vr mei 23, 2014 2:30 pm

    Er lijkt een soort logica te ontstaan van "Faolinn staat waarschijnlijk aan de goede kant, dus zal Ura wel een wolf zijn". Moet ik echt uitleggen waarom dat niet logisch is? Als Fao geen wolf is, is hij simpelweg een burger die het (niet voor de eerste keer) bij het verkeerde eind heeft.

    Sophie schreef:Ura heb ik nooit heel erg verdacht gevonden, en het lijkt haast alsof ik wíl geloven dat hij onschuldig is. Maar nu hij zo spontaan allemaal andere mensen verdacht vindt begin ik toch wel aan hem te twijfelen.
    Je had het minder verdacht gevonden als mijn stem op Fao was blijven staan...? Daarnaast heb ik m'n twijfels over Myon al eerder geuit. De enige verdachte die er spontaan bij was gekomen was jij, dus ik neem aan dat dat je niet bevalt. Nou ja, daar kan ik ook niks aan doen.

    Reym schreef:En nadat Faolinn zijn rol onthult, onthult Urameshiya zijn rol niet. Als Ura een speciale goederikenrol was, zou hij zijn rol kunnen onthullen om te voorkomen dat hij wordt opgehangen.
    Conclusie: ik heb geen speciale rol. Lijkt dat je een goede reden om me op te hangen?

    Edit: Overigens, ik ga over zo slapen, want tijdzones en zo. Ik zal zorgen dat ik vroeg genoeg op ben om jullie avond nog even te verzuren met de onthulling van mijn rol. k;P
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 10 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Princess Sylvysprit vr mei 23, 2014 4:49 pm

    Ah nee he! Ben dit haast hellemaal vergeten!
    Excuses voor mijn inactiviteit deze week, ik had het heel erg druk met mijn muziekschool audities en andere dingen en het was nogal stressvol voor me (ook moest ik een hoop mensen opvrolijken)
    Ik zal alles nog even extra goed doorlezen voordat ik mijn stem zal uitbrengen, maar ik kan je nu al vertellen dat het waarschijnlijk Fao of Ura wordt, ik heb mijn argumenten al klaarliggen, maar ik wil de thread nog even extra doorlezen om te zien of alles wel klopt
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 10 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac vr mei 23, 2014 4:58 pm

    Dat Foa dan ook echt het NSFW filter is betekent ook niet gelijk dat Ura WEL een wolf is.

    Verder heb ik ook niet echt iemand anders die ik verdacht genoeg vond om op te stemmen, dus ik stem op T.

    Niet dat het veel uitmaakt met de 5 stemmen op Ura.
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 10 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van T vr mei 23, 2014 6:11 pm

    Het enige excuus wat ik voor deze late post heb is examendrukte (en vergeetachtigheid).

    Die Ura/Fao-discussie, whoa.
    Fao's claim is interessant, en aangezien hij toch wel dood zal gaan heb ik weinig reden hem niet te geloven/op hem te stemmen. Natuurlijk is het feit dat ik niet op hem stem geen reden om wel op Ura te stemmen - maar ik moet toegeven dat ik zijn gedrag een beetje "out of character" vind. Ik ken hem niet als iemand die zo snel emoties in z'n posts gebruikt, wil hij hier misschien iets mee bereiken?

    Voor nu stem ik op Urameshiya om bovengenoemde reden.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 10 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Sophie vr mei 23, 2014 6:34 pm

    Urameshiya schreef:Er lijkt een soort logica te ontstaan van "Faolinn staat waarschijnlijk aan de goede kant, dus zal Ura wel een wolf zijn". Moet ik echt uitleggen waarom dat niet logisch is? Als Fao geen wolf is, is hij simpelweg een burger die het (niet voor de eerste keer) bij het verkeerde eind heeft.

    Misschien heeft hij het bij het verkeerde eind, dat risico is er altijd, maar hij geeft er wel zijn rol voor op. Ik heb nog een keer, de laatste keer vertrouwen in Faolinn voordat hij vannacht wordt opgegeten. Faolinn heeft daarnaast behoorlijk wat argumenten tegen je, meer dan ik bij welke andere speler dan ook kan verzinnen.


    Urameshiya schreef:Je had het minder verdacht gevonden als mijn stem op Fao was blijven staan...? Daarnaast heb ik m'n twijfels over Myon al eerder geuit. De enige verdachte die er spontaan bij was gekomen was jij, dus ik neem aan dat dat je niet bevalt. Nou ja, daar kan ik ook niks aan doen.

    Nee, maar ik vind dat je wel heel snel en laconiek van 'slachtoffer' wisselt. Ik kan het niet goed uitleggen.
    Dat het me niet bevalt is waar ja, dat is logisch. Iedereen die mij openbaar beschuldigt of verdenkt vind ik zelf automatisch weer een beetje meer verdacht, aangezien ik zelf weet dat ik onschuldig ben. Het is niet erg rationeel, dat geef ik toe.

    Reym schreef:En nadat Faolinn zijn rol onthult, onthult Urameshiya zijn rol niet. Als Ura een speciale goederikenrol was, zou hij zijn rol kunnen onthullen om te voorkomen dat hij wordt opgehangen.
    Urameshiya schreef:Conclusie: ik heb geen speciale rol. Lijkt dat je een goede reden om me op te hangen?

    Óf je hebt de speciale rol van een wolf. Die nu ook wel een beetje wanhopig klinkt.

    Het is nu zo kort dag dat ik betwijfel of het uberhaupt zin zou hebben om mijn stem te veranderen. Daarnaast weet ik geen betere argumenten om iemand anders op te hangen, dus ik laat mijn stem staan. Op hoop van zegen.[/quote]
    Yukari
    Yukari
    Maker van Voedsel Dat Eruit Ziet Alsof Je Er Dood Van Gaat, Aldus UNOwen


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : (Matcha)baksels.

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 10 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Yukari vr mei 23, 2014 8:10 pm

    Nogmaals sorry voor mijn gebrek aan activiteit hier, ik heb het erg druk gehad met school.
    Ik zal mijn best doen meer te posten!

    Ik moet zeggen dat ik eigenlijk niet wil bandwagonnen en dat ik niet heel erg overtuigd ben van Ura's wolf-zijn, maar omdat ik ook geen betere verdachte heb, Ura.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 10 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Princess Sylvysprit vr mei 23, 2014 8:17 pm

    Ura
    Ik vond het zo vreemd dat hij Fao opeens opgaf, ik vond Fao eerst juist verdacht, maar door Ura's plotsellinge opgafgedrag vind ik hem nu het meest verdacht, misschien zijn ze beide wel wolven en spelen ze een stom spel met elkaar om ons erin te luizen...
    Het zou ook kunnen dan het 2 burgers zijn though :/
    Maar wat ik denk is dat Ura gewoon harstikke vreemd doet nu, die stem op Toumyon vind ik slecht, tenzij hij misschien express niet precies zegt waarom hij Toumyon verdacht vind...
    In dat geval is hij nog verdachter, maar als hij ECHT een burger is wil ik zeker graag weten waarom Toumyon zo'n gevaar zou zijn, misschien een speciale rol?
    Ditzelfde geld voor Sophie trouwens, maar ik denk dat ik wel weet wat hier daadwerkelijk aan de hand is:

    Ura is de bug, mark my words


    Ik stem trouwens voor Sophie als burgermeester ben ik de eerste of ben ik gek?
    Decidetto
    Decidetto
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Vertalen, misschien binnenkort zelfs vanuit het Japans

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 10 Empty Tekening

    Bericht van Decidetto vr mei 23, 2014 8:27 pm

    Hoi jongens, ik ben best wel een saaie speler op het moment hè?
    Sorry daarvoor!
    De tentamens zijn in aantocht en tussen het studeren door vergeet ik voortdurend mijn plicht in dit spel...! Oeps!

    Ik ga eens kijken hoe ver ik kan graven voordat het negen uur is en kijk of ik dan met een redelijke stem kan komen.'

    -----

    Edit: Oké, de hele Fao/Ura-discussie dus. Het lijkt erop dat Ura deze gaat verliezen, maar ik wil op geen van beiden stemmen. Fao heeft gebluft over zijn rol en ik zou hem graag geloven. Moge hij het waar maken, als hij deze dag overleeft. Ura lijkt minder motivatie voor zijn gedrag te hebben, buiten zijn grondige gegraaf in wat iedereen heeft gezegd. Ik ben zelf ook nogal inquisitief ingesteld, dus ik kan me daar wel in vinden.

    Ik wil dus op geen van beiden stemmen en wil het van het lot laten afhangen wie gedood gaat worden.
    Ik houd me buiten deze discussie en werp mijn stem op een willekeurig iemand. Dit heeft verder geen reden, dus vergeef me!

    Ik stem bij dezen op Sophie. Nogmaals sorry!


    Laatst aangepast door Decidetto op vr mei 23, 2014 9:05 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 10 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Sophie vr mei 23, 2014 9:01 pm

    eeveesprit schreef:Ura
    Ik vond het zo vreemd dat hij Fao opeens opgaf, ik vond Fao eerst juist verdacht, maar door Ura's plotsellinge opgafgedrag vind ik hem nu het meest verdacht, misschien zijn ze beide wel wolven en spelen ze een stom spel met elkaar om ons erin te luizen...
    Het zou ook kunnen dan het 2 burgers zijn though :/
    Maar wat ik denk is dat Ura gewoon harstikke vreemd doet nu, die stem op Toumyon vind ik slecht, tenzij hij misschien express niet precies zegt waarom hij Toumyon verdacht vind...
    In dat geval is hij nog verdachter, maar als hij ECHT een burger is wil ik zeker graag weten waarom Toumyon zo'n gevaar zou zijn, misschien een speciale rol?
    Ditzelfde geld voor Sophie trouwens, maar ik denk dat ik wel weet wat hier daadwerkelijk aan de hand is:

    Ura is de bug, mark my words


    Ik stem trouwens voor Sophie als burgermeester ben ik de eerste of ben ik gek?

    Wah, je bent inderdaad de eerste! Dankjewel! @w@

    Ik wilde mezelf eigenlijk niet kandidaat stellen omdat ik bang was dat ik dan de eerste nacht dood zou gaan, maar ik denk dat ik dat nu redelijk veilig kan doen dankzij Faolinn (sorry). Dus bij deze!

    Mijn burgermeesterstem gaat uit naar Faolinn, voor zo lang hij nog leeft.


    (Ik blijf mijn post editten... Deci, je kunt ook gewoon reageren ^^;. Iig, als je random stemt stem dan liever op iemand die al geen stemmen heeft. Sowieso is een random stem een verspilde stem voor de burgers, elke hint die je hebt is beter dan dat.


    Laatst aangepast door Sophie op vr mei 23, 2014 9:07 pm; in totaal 1 keer bewerkt

    Gesponsorde inhoud


    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 10 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 06, 2024 9:14 pm