Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+14
Faolinn
XavC
Sophie
Yukari
Toumyon
Reym
Decidetto
Deviljho
Urameshiya
Princess Sylvysprit
Shiro
Nekotaku
T
Olly
18 plaatsers

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 9 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Toumyon wo mei 21, 2014 9:08 pm

    Ik heb echt ontzettend weinig tijd de komende dagen, en ik heb een aantal posts gelezen ivm Fao VS Ura.

    En Fao ziet hetzelfde als wat ik heb gezien in dag 1, en het is zeker vroeg dit al in de ring te moeten gooien maar mijn stem gaat naar Ura.

    Normaal denk ik hier veel langer over na, maar dat kan ik me echt niet permitteren op het moment, het spijt me.
    In dag 3 kan ik me weer volledig inzetten.(Als ik dan nog leef)
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 9 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac wo mei 21, 2014 9:19 pm

    Sophie schreef:
    Pshycho Maniac schreef:Soapie

    Niet cool.

    :c

    Sophie schreef:
    Pshycho Maniac schreef:

    Ura had minder posts dan normaal, dus dat vond ik wat verdacht maar dat heeft ie al uitgelegd. Gewoon effe niet in de mood.
    Of hij is een wolf.

    Reym zijn inactiviteitsstem vond ik raar. Ik dacht van: Als ie een wolf is dan doet hij zo een stem zodat hij minder verdacht is als Devil onschuldig blijkt te zijn.
    Of hij is een burger en hij stemde zo omdat hij gewoon dacht dat Devil onschuldig was.

    Ik heb dus nog niet echt een beslissing genomen.

    Overigens hoeven we niet per se tussen Faolinn of Ura te kiezen toch? Het is waar dat we over hen meer weten dan over de rest dankzij deze discussie, maar dat wil niet zeggen dat we een goede keuze kunnen maken, (zie vorige week), of dat het verstandig is om uberhaupt een van beide op te hangen.

    Ik wil nogmaals eerst de inactievere spelers horen. Anders stem ik waarschijnlijk op hun, ookal heb ik dan minder informatie om mijn stem op te baseren.

    Ja, we hoeven niet tussen hun te kiezen. Maar zoals je zegt is er niet echt veel keuze.

    Ik stem vrijdag.
    Misschien is er dan meer informatie.

    Toumyon schreef:
    En Fao ziet hetzelfde als wat ik heb gezien in dag 1, en het is zeker vroeg dit al in de ring te moeten gooien maar mijn stem gaat naar Ura.

    Dat maakt 2 stemmen voor Foa en 1 stem voor Koa.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 9 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Urameshiya do mei 22, 2014 1:29 am

    Faolinn schreef:Wederom heb je het over de overhaaste conclusie dat Ura een wolf moet zijn. Maar bij mijn weten heb ik nooit gesteld dat Ura ook daadwerkelijk een wolf is. Ik geef wel toe dat ik uitermate fel was in mijn beschuldigingen en dat een conclusie niet ver lag, maar ik heb altijd afgezien van het trekken van die conclusie.
    Je leek anders wel erg zeker van je zaak!
    Faolinn schreef:Want ik zie namelijk een zeer duidelijke Wolf-Ura.
    Faolinn schreef:De schoen past jongens. Dat is wat ik probeer te zeggen hier. Ik lees het in z'n gedrag, in z'n woorden, in z'n houding, en ik ben echt mateloos gefrustreerd dat ik dat niet goed weet over te brengen blijkbaar.

    Krabbel je terug omdat je bent gaan twijfelen, of omdat je strategie niet het gehoopte resultaat oplevert?
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 9 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Faolinn do mei 22, 2014 10:14 am

    Ura, hou alsjeblieft op met m'n woorden te verdraaien. Je quote dingen maar zie jij er in staan "Ura is wolf"? Ik ZEG toch dat een conclusie niet ver was en ik uitermate fel ben in m'n beschuldigingen?

    Zie je, dit is nog zo'n ding. Je doet dat overigens ook met Reym. Je BLIJFT pushen terwijl ze d'r punt allang gemaakt heeft. En dat doe je nu ook bij mij. Ik heb m'n punt netjes onderstreept en verduidelijkt maar je walst er gewoon overheen terwijl wat je zegt niet klopt. Ja ik lijk zeker van m'n zaak, dat ZEG ik verdomme ook. Het is knap obvious dat je dat nog eens extra vet onderstreept. Maar je gaat compleet voorbij aan het werkelijke punt van dat stuk tekst: Dat ik nooit geconcludeerd heb.
    Het feit dat je willens en wetens andermans woorden verdraait en op ze in ramt op punten die allang helder zijn vind ik niet in je voordeel spreken.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 9 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Urameshiya do mei 22, 2014 10:34 am

    Faolinn schreef:Ura, hou alsjeblieft op met m'n woorden te verdraaien.
    Dat doe ik niet. Ik zei dat je in eerste instantie erg zeker van je zaak leek voor iemand die nu zegt helemaal niks te hebben willen concluderen. Blijkbaar zijn we het daar nog over eens ook.

    En dat is mooi, want ik wilde met mijn vorige post graag het feit belichten dat je zo van houding veranderd was zonder dat daar een zichtbare verandering in je redeneringen aan ten grondslag lag. Dat je daar zo vreselijk geërgerd op reageert geeft me alleen maar meer reden om te vermoeden dat je motivatie voor die draai iets is waar je liever niet te veel aandacht op wilt vestigen.

    Faolinn schreef:Maar je gaat compleet voorbij aan het werkelijke punt van dat stuk tekst: Dat ik nooit geconcludeerd heb.
    Als we je posts als juridische stukken gaan lezen heb je inderdaad geen overhaaste conclusies getrokken. Maar interesseert dat me? Niet echt. En op punten die me niet interesseren reageer ik liever niet, want dat zou uiteindelijk leiden tot het soort posts waarvan ik al eerder aangaf dat ik er deze ronde geen energie voor heb. Sorry.

    Faolinn schreef:Je doet dat overigens ook met Reym.Je BLIJFT pushen terwijl ze d'r punt allang gemaakt heeft.
    Als Reym zich daaraan stoort mag ze het me zelf vertellen, en dan bied ik m'n excuses aan. Daarbuiten heb ik niet echt het idee dat ik me ervoor zou moeten hoeven verantwoorden. Ik was gewoon niet overtuigd door haar punt.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 9 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Reym do mei 22, 2014 10:57 am

    Het is wel in-character, dat Ura alles wil "uitpluizen" Maar ik stoor me er niet veel aan.
    (Uitpluizen met discussies en posts, en posts heel nauwkeurig op de kleinste woordjes en constructies doorlezen, etc. Dat verklaart ook zijn toegenomen aantal posts/activiteit tav vorige week.).

    Ik dacht dat Faolinn bedoelde dat hij dacht dat er een grote kans is dat Ura een bad guy is, maar het nog niet 100% zeker weet.


    (Uhh, ik heb nu niet zo'n tijd om een lange post te schrijven en alles uit te pluizen, want ik heb zo een tentamen, en ik was nog eventjes online. *dom*)
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 9 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Faolinn do mei 22, 2014 11:27 am

    Ura schreef:Als Reym zich daaraan stoort mag ze het me zelf vertellen
    Achossie, heeft Ura z'n leesbril niet op? Dit wordt wel erg triest hoor, moet ik nou echt het werk voor je doen?
    Reym schreef:Uhhh, had ik niet in die post gezegd wat de redenen waren waarom Deviljho onschuldig zou kunnen zijn?
    Ik ben niet de enige bij wie je gewoon voorbij gaat aan de redenen alleen maar om ze verdacht te maken. Dat ik daar geërgerd op reageer is toch best te begrijpen lijkt me.

    Maar net als Sophie wil ik heel erg graag alle anderen horen over de huidige stand van zaken. Emotioneel en gefrustreerd heethoofd Fao of sluwe woordenverdraaier en doordrammer Ura? Wat gaat het worden?
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 9 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Urameshiya do mei 22, 2014 11:43 am

    Ik geef het op, Fao. Je maakt je schuldig aan ongeveer alles wat je mij kwalijk beweert te nemen, maar ik heb niet het idee dat het nog zin zou hebben om je dat uit te proberen te leggen. Jij wint. Wat je precies gewonnen hebt weet ik ook niet, maar mijn (nu niet langer voorlopige) stem hoort in elk geval bij het prijzenpakket.

    Geen nieuws, dat begrijp ik, maar doordrammer Ura wilde gewoon graag even het laatste woord hebben.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 9 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Faolinn do mei 22, 2014 11:58 am

    Er is maar één manier van opgeven in dit spel, Ura. Ik stem: Urameshiya
    Ik snap dat het voor de omgeving niet zo makkelijk is als voor mij omdat mijn rol jullie niet bekend is. Maar als je mij wegdenkt en dan gaat kijken naar Ura's gedrag zullen jullie tot precies dezelfde conclusie moeten komen. Hij is apart van mij verreweg het meest verdacht, laat steken liggen, is dan weer inconsistent en dan weer veel te consistent.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 9 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Sophie do mei 22, 2014 12:24 pm

    Faolinn schreef:Er is maar één manier van opgeven in dit spel, Ura. Ik stem: Urameshiya
    Ik snap dat het voor de omgeving niet zo makkelijk is als voor mij omdat mijn rol jullie niet bekend is. Maar als je mij wegdenkt en dan gaat kijken naar Ura's gedrag zullen jullie tot precies dezelfde conclusie moeten komen. Hij is apart van mij verreweg het meest verdacht, laat steken liggen, is dan weer inconsistent en dan weer veel te consistent.

    Ik denk dat áls je een speciale rol hebt, dat je die deze week misschien al moet gaan onthullen.

    Momenteel heb ik geen tijd om overal op te reageren, maar ik ben niet overtuigd van Faolinn's punt.
    Een boel klopt gewoon niet, en een aantal dingen vind ik echt raar. (Zoals dat je Ura beschuldigd dat hij Shiro vertrouwde, terwijl je dagen daarvoor, toen Shiro nog leefde, tegen mij zei dat je haar vertrouwde.)

    Dat Ura kalm blijft en jij minder goede posts maakt door emoties en frustratie komt op mij meer over als een excuus dan als een reden. Zoals ik me herinner uit vorige potjes was je altijd fel, maar ook altijd rationeel en erg strategisch. Het lijkt dan ook meer op een poging om ons emotioneel te overwinnen.

    Vergeef me als ik blind ben en compleet de plank mis sla, maar ik denk dat ik mijn stem op Faolinn laat staan. (Mocht ik je vals beschuldigen zie dat dan als een compliment, ik heb hoge verwachtingen).


    edit: Urameshiya uit Faolinn's quote van rood naar wit gemaakt voor het stemoverzicht.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 9 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac do mei 22, 2014 2:02 pm

    Dat zijn er dus 2 stemmen voor Faolinn en 2 voor Urameshiya.

    Ikzelf heb nog niet een definitieve stem, maar ik begin een beetje naar Foa te leunen.
    Koa had wat goede punten.
    Maar er is nog tijd.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 9 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Sophie do mei 22, 2014 4:55 pm

    Pshycho Maniac schreef:Dat zijn er dus 2 stemmen voor Faolinn en 2 voor Urameshiya.

    Ikzelf heb nog niet een definitieve stem, maar ik begin een beetje naar Foa te leunen.
    Koa had wat goede punten.
    Maar er is nog tijd.

    En nog een losse stem op heel wat mensen die niet gestemd hebben / te laat waren.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 9 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Pshycho Maniac do mei 22, 2014 5:01 pm

    Sophie schreef:
    Pshycho Maniac schreef:Dat zijn er dus 2 stemmen voor Faolinn en 2 voor Urameshiya.

    Ikzelf heb nog niet een definitieve stem, maar ik begin een beetje naar Foa te leunen.
    Koa had wat goede punten.
    Maar er is nog tijd.

    En nog een losse stem op heel wat mensen die niet gestemd hebben / te laat waren.

    Helemaal vergeten.

    Yukari, Sophie, XavC, Pshycho Maniac en Decidetto

    Faolinn:             2 stemmen
    Urameshiya:       2 stemmen
    Yukari:              1 stem
    Sophie:             1 stem
    XavC:               1 stem
    Pshycho Maniac: 1 stem
    Decidetto:         1 stem.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 9 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Faolinn do mei 22, 2014 6:35 pm

    Prima dan Sophie, het lijkt erop dat ik geen andere keus meer heb. Ik hou hier totaal niet van maar ik hoop dat het net genoeg is om de balans weer wat te herstellen: Ik ben de NSFW filter.

    Ik heb in nacht 1 vreselijk getwijfeld of ik Urameshiya of Neko zou beschermen. Uiteindelijk heb ik blijkbaar dus de verkeerde gekozen. Frustrerend, maar nog niet zo frustrerend als toen ik de nacht erna Sophie besloot te beschermen en vervolgens Shiro eruit geramd werd. Mijn theorie B was dus voor mij snel opgesteld: Het was inderdaad een onverwachte keus waar ik no way rekening mee had kunnen houden, een sure kill waar de wolven blijkbaar maar al te graag genoegen mee namen.

    Maar snappen jullie nu dus ook mijn frustratie toen ik merkte hoe Ura zijn speelstijl mij in de schoenen wilde schuiven?  Ik zag Ura plotseling mijn theorie beamen en er zelfs nog een schepje bovenop doen. Bovendien waren alle denkstappen die hij heeft ‘uitgevogeld’ net zo goed op hemzelf van toepassing. Voor mij, en enkel voor mij, groef hij daarmee voor een groot deel zijn eigen graf. Omdat ik van één feit (mijn identiteit) zeker was vertelde Ura in feite aan mij dat er een grote kans was dat hijzelf een wolf is door zo diepgaand te speculeren over ‘mijn’ denkpatroon van de afgelopen week. En dat was het frustrerende, ik wist het, maar voor iedereen die niet mijn rol wist paste het net zo goed bij mij als bij hem en aangezien het Ura was die het zei wijzen alle hoofden nu in mijn richting.

    Deze hele week heb ik getracht jullie aan mijn kant te krijgen en op Ura te stemmen. Maar dat heb ik op een stomme manier gedaan waardoor ik nu m’n rol moet spillen. Ik hoop dat het niet voor niets is geweest en we deze vrijdag eindelijk een wolf weten te pakken.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 9 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Reym do mei 22, 2014 9:15 pm

    Fao is dus misschien de engel. Als dat zo is, moeten we inderdaad voorkomen dat we je ophangen, want we zijn de ziener ook al kwijt :o Vanuit dat oogpunt snap ik wel dat je zo veel argumenteerde  tegen Ura.

    Maar in het spel is niets wat het lijkt, deelnemers kunnen ook rollen bluffen. Dus ik wil nog niet 100% aannemen dat je ook echt de engel bent. De ziener is dood, dus die kan 's nachts geen kijkje nemen.

    Ik denk dat ik nog even wacht om te zien of iemand anders ook de rol van de engel/NSFW filter claimt - met een overtuigend verhaal natuurlijk, het zou kunnen zijn dat die persoon bluft. [Mogelijke scenario's: (Fao-Engel VS Bluffer, Fao-Bluffer-VS Engel, Fao-Bluffer VS Bluffer)]

    Gesponsorde inhoud


    Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly) - Pagina 9 Empty Re: Hakugyokuro's Visual Novel ~ Rise of the 2D Waifu's (Weerwolven ronde 21 - spelleider Olly)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 12:39 pm