Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+70
Rage
RedRayne13
HecatiaLapislazuliaSama
xNewWaveBossanova
Gemu
E.
Baron Sengir
Manfred
Xhomas
AseliaNL
FlatArtiq
Darkenrha
Yonowaaru
fzeromaster
annika11112
Atrevir
Meira
Princess Sylvysprit
TH-chen
-Yuki-
RoyalPanties
Bakuhatsu
draakedan
Lyari
Info
Kogasa54
TanukiTyfoon
Decidetto
Theedoekje
Deviljho
komodostache
jjkramok
Graan
Reym
Toumyon
kyr2005
XavC
MR.Kriesebo
Zigzagwolf
Khelekgil
TheEternalMokou
Shiro
Nephilith
Scarlet
Faolinn
RemiliaxScarlet
NueMaiWaifu
211nafsimreK
Nickolas⑨
Olly
UNOwen
wolfie559
JLoable91
Frozen Frog
T
Suuschuu
Ranivus
Fuyres
Nekotaku
Tanshu
Pshycho Maniac
Sophie
RakeStriver
Urameshiya
Koishi~
Patchouli
TheScarletDevil
Hakurei Ninja
Michiresu
LightSpeedReisen
74 plaatsers

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 4 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Hakurei Ninja zo mei 27, 2012 12:54 pm

    Dokuro-chan is wel onderhand 7 jaar oud, dus de nieuwere "generatie" anime kijkers zullen er minder bekend mee zijn dan met recente klappers als K-On.

    Series als Elfen Lied uit 2004 (#2 op de AniDB lijst met meeste gebruikers), Full Metal Panic uit 2002 (#7), Cowboy Bebop uit 1998 (#8) en Neon Genesis Evangelion uit 1996 (#10) waren zo'n 5 tot 10 jaar terug ook razend populair in de westerse anime community, maar wie kijkt ze nu nog?

    Heheh. Ik voel me net een ouwe kerel als ik praat over de goede ouwe tijd toen ik begon met anime kijken. xD
    Dat was trouwens zo'n zes jaar terug in 2006, mocht men het zich afvragen :)
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 4 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van UNOwen za jun 02, 2012 3:29 pm

    Puella Magi Madoka Magica, een anime die ik recent heb gezien, en zeker een van de beste tot nu toe, if not the best (mensen hier zullen die misschien/waarschijnlijk al gezien hebben). De personages zijn geweldig, de muziek is awesome en de plot is geniaal. De anime bestaat uit 12 episodes. Maar die 12 is de perfecte lengte voor deze anime.

    De plot ziet er als je het leest misschien wat vaag uit, maar een keer je begint te kijken zit je helemaal vast. De personages hebben veel persoonlijkheid. In de anime zelf zit er veel emotie.

    Ik zal niks spoilen, enkel zal ik zeggen dat het een zeer mooi einde heeft. Het maakt je triest en blij tegelijkertijd.

    Verder zijn er van de muziek vele arrangements gemaakt, zoals door TAMUSIC. Die zijn zeker ook de moeite waard om te luisteren. Alles aan die anime is de moeite waard om te kijken/luisteren/op te zoeken!

    /endofobsessedtalking
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 4 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Sophie za jun 02, 2012 3:48 pm

    Hakurei Ninja schreef:
    Series als Elfen Lied waren zo'n 5 tot 10 jaar terug ook razend populair in de westerse anime community, maar wie kijkt ze nu nog?

    De meeste animefans waar ik mee om ga hebben sowieso Elfen Lied en Neon Genesis wel gezien hoor!
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 4 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Hakurei Ninja za jun 02, 2012 4:13 pm

    Skip schreef:
    Hakurei Ninja schreef:
    Series als Elfen Lied, Full Metal Panic, Cowboy Bebop en Neon Genesis Evangelion waren zo'n 5 tot 10 jaar terug ook razend populair in de westerse anime community, maar wie kijkt ze nu nog?
    De meeste animefans waar ik mee om ga hebben sowieso Elfen Lied en Neon Genesis wel gezien hoor!
    Jah, "hebben gezien", verleden tijd. Weinig mensen die die series nog niet hebben gezien pakken ze nu nog op, volgens mij. Zeker mensen die pas 1 of 2 jaar anime kijken. Dat bedoelde ik.

    Evangelion is trouwens de enige in dat rijtje die ik niet heb gezien, maar ik heb op 2 volumes na wel de hele manga in het Japans liggen. Die moet ik nog een keer lezen binnenkort. :)

    UNOwen schreef:Puella Magi Madoka Magica, een anime die ik recent heb gezien, en zeker een van de beste tot nu toe, if not the best (mensen hier zullen die misschien/waarschijnlijk al gezien hebben). De personages zijn geweldig, de muziek is awesome en de plot is geniaal. De anime bestaat uit 12 episodes. Maar die 12 is de perfecte lengte voor deze anime.
    Jah, iedereen die die nog niet gezien heeft kan ik em zeker aanraden. Nouja, bijna iedereen. Hij is wel een beetje erg "anders". Maar ook erg geniaal.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 4 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Olly za jun 02, 2012 5:41 pm

    Oh Madoka. Daar heb ik echt een haat liefde verhouding mee. De muziek is prachtig en het plot is werkelijk geniaal. De hele twist die er in zit, de hele afbraak, geweldig. Maar het einde? Daar ben ik dus echt niet over te spreken. Misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar ik vond de oplossing op het hele probleem wel wat overpowered en ver gezocht. Ik had liever nog 3 afleveringen gezien, die een iets beter uitgewerkte oplossing lieten zien. Ik las ergens iets over 3 OVA's van Madoka die zouden komen. Hier ben ik niet zeker over, maar als het zo is zie ik er stiekem toch wel naar uit.
    JLoable91
    JLoable91
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Rondspoken~

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 4 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van JLoable91 za jun 02, 2012 8:16 pm

    Oh, Madoka~

    "Do you want to make a contract with me?" - /人◕ ‿‿ ◕人\
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 4 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van UNOwen za jun 02, 2012 11:04 pm

    Het einde van Madoka vind ik eigenlijk geniaal. Lees dit [SPOILERS!] als je het einde uitgelegd wilt. Mijn mening over het einde is dat het een prachtig einde is, waar je over na moet denken, in plaats van dat alles je als pap in de mond wordt gevoerd, zodat je je minder in kan leven /mening

    Veel anime's hebben een rechtdoorzee einde, maar ik kom er nu achter dat ik veel meer plezier aan Madoka beleef dan aan eender welke andere anime die ik heb gezien.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 4 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Olly za jun 02, 2012 11:16 pm

    Als ik het lees begrijp ik het beter, maar mooi vind ik het nogsteeds niet. Ik kan het niet helpen denk ik, maar ik vind het gewoon niet passen. Toch bedankt dat je dit even deelde ^^
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 4 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Sophie zo jun 03, 2012 1:00 am

    Ik vond de ending ook.... meh..
    Het voelt niet compleet. :<

    Madoka is speciaal vanwege de muziek en de backgrounds voor mij, maar de art van de meisjes vind ik altijd zo.. schetserig? Ik weet niet wat het goede woord is, maar het is niet helemaal mijn stijl.


    En ik kijk inmiddels Hidamari ***, hierna staat Clanned op de planning.

    Als iemand nog tips heeft dan zet ik ze op mijn lijst!
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 4 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Nekotaku zo jun 03, 2012 1:45 am

    Hakurei Ninja schreef:Heheh. Ik voel me net een ouwe kerel als ik praat over de goede ouwe tijd toen ik begon met anime kijken. xD
    Dat was trouwens zo'n zes jaar terug in 2006, mocht men het zich afvragen :)
    Ha, jij voelt je oud? Ik ben 13 jaar terug begonnen met Rurouni Kenshin. Tenzij je de Dragonball afleveringen meetelt die ik als kind heb gezien op franstalige zenders. Dan hebben we het over 20 jaar terug.

    Overigens kan ik Rurouni Kenshin enorm aanraden aan iedereen. Het is de anime die me het hele wereldje heeft binnen geleid, en nog altijd één van de beste die ik heb gezien. Negeer de afleveringen na nummer 62, die de manga niet meer volgen. Het begint overigens ook pas echt goed te worden vanaf aflevering 28, wanneer de Kyoto arc begint, maar dan is het echt wel één van de meest meeslepende anime die ik ken.
    Nickolas⑨
    Nickolas⑨
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : De simpelste dingen te vergeten

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 4 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Nickolas⑨ zo jun 03, 2012 9:08 am

    Ik zit een beetje vast in een sleur
    Ik kijk altijd een paar afleveringen, ik vind het goed en wil blijven kijken maar dan vergeet ik het te doen en doe ik andere dingen XD
    Ik zal eerst Yumekui Merry af moeten kijken
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 4 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Hakurei Ninja zo jun 03, 2012 1:41 pm

    Nekotaku schreef:
    Hakurei Ninja schreef:Heheh. Ik voel me net een ouwe kerel als ik praat over de goede ouwe tijd toen ik begon met anime kijken. xD
    Dat was trouwens zo'n zes jaar terug in 2006, mocht men het zich afvragen :)
    Ha, jij voelt je oud? Ik ben 13 jaar terug begonnen met Rurouni Kenshin. Tenzij je de Dragonball afleveringen meetelt die ik als kind heb gezien op franstalige zenders. Dan hebben we het over 20 jaar terug.
    Ja, je hebt altijd baas boven baas, zoals men zegt. (Of in ieder geval zeggen we dat in Nederland. Ik weet niet of jullie de uitdrukking ook kennen in België?) Maar als je shounenanime-series die op de Nederlandse kinder-TV verschenen meetelt (zoals Pokémon, Flint the Time Detective, Digimon, Mon Colle Knights, Shinzo, Beyblade, Shaman King, Medabots, Megaman NT Warrior, om een paar van mijn favorieten te noemen :3) kijk ik ook al zo'n 12-13 jaar trouw anime.

    En daar kan je nog een paar jaar bij optellen als je kodomo-series meetelt waarvan veel niet eens doorhebben dat het Japans is. Zoals Calimero, Heidi, Viki de Viking, Barbapapa, Alfred J. Kwak, Boes, Sinbad, etc. Maar het is geen 20 jaar terug, want toen was ik te jong om TV te kunnen kijken. ・3・
    (en ja de anime van bijvoorbeeld Calimero, Barbapapa en Alfred J. Kwak zijn wel gebaseerd op Westerse werken, maar de TV series waren in Japan geanimeerd en kwamen ook in Japan als eerste op TV)

    Nekotaku schreef:Overigens kan ik Rurouni Kenshin enorm aanraden aan iedereen. Het is de anime die me het hele wereldje heeft binnen geleid, en nog altijd één van de beste die ik heb gezien. Negeer de afleveringen na nummer 62, die de manga niet meer volgen. Het begint overigens ook pas echt goed te worden vanaf aflevering 28, wanneer de Kyoto arc begint, maar dan is het echt wel één van de meest meeslepende anime die ik ken.
    Jah, ik heb ook een paar jaar terug de hele Rurouni Kenshin anime gezien. :) (en jaren daarvoor enkelen van de eerste afleveringen op Youtube) Het is inderdaad een echte klassieker, en een aanrader voor mensen die niet afschrikken van een anime die een klein beetje stoffig is.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 4 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Urameshiya zo jun 03, 2012 1:53 pm

    *komt zich er ook weer even mee bemoeien*

    Skip schreef:Madoka is speciaal vanwege de muziek en de backgrounds voor mij, maar de art van de meisjes vind ik altijd zo.. schetserig? Ik weet niet wat het goede woord is, maar het is niet helemaal mijn stijl.
    Ik vond de art juist wel goed passen in de sfeer. Ik kan het ook niet helemaal goed uitleggen, maar naar mijn idee had dit een veel beter effect dan als ze standaard-moe-gezichten hadden gehad.

    Nekotaku schreef:Overigens kan ik Rurouni Kenshin enorm aanraden aan iedereen. Het is de anime die me het hele wereldje heeft binnen geleid, en nog altijd één van de beste die ik heb gezien. Negeer de afleveringen na nummer 62, die de manga niet meer volgen. Het begint overigens ook pas echt goed te worden vanaf aflevering 28, wanneer de Kyoto arc begint, maar dan is het echt wel één van de meest meeslepende anime die ik ken.
    Dit is een van die series die al zo lang ik me kan herinneren staat op mijn lijstje van anime-die-ik-ooit-nog-eens-moet-kijken. Ben er alleen nog nooit aan toe gekomen. (Dat heeft er waarschijnlijk mee te maken dat ik me sowieso bijna nooit waag aan series die uberhaupt een aflevering 62 hebben. Bijna alles wat ik kijk heeft maar 1 of 2 cours.)
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 4 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van 211nafsimreK do jun 07, 2012 4:55 pm

    Ik ben op het moment Fullmetal Alchemist Brotherhood aan het kijken.
    Ik vind het een leuke anime serie, en ik kan het iedereen aanbevelen :D
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 4 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Hakurei Ninja vr jun 08, 2012 3:11 pm

    kermisfan112 schreef:Ik ben op het moment Fullmetal Alchemist Brotherhood aan het kijken.
    Ik vind het een leuke anime serie, en ik kan het iedereen aanbevelen :D
    Oh, ik ook! :D De nieuwe FMA is geweldig. Goed uitgedacht verhaal en ook heel mooi geanimeerd enzo. Ik zou bijna zeggen dat het een must-watch is, maar ik hou er niet zo van dat woord te gebruiken. ・3・

    Mensen die de manga trouw willen aanhouden kunnen de eerste aflevering van Brotherhood overslaan, en moeten na aflevering 3 even aflevering 9 van de eerste Fullmetal Alchemist anime kijken of hoofdstuk 3 van de manga lezen. (de manga versie is leuker gedaan, vind ik) Dat is namelijk een leuk stuk uit de manga die bij Brotherhood raar genoeg eruit is gelaten, en er wordt een personage geïntroduceerd die later terug komt. Het maakt niet heel veel uit voor het algehele verhaal, maar het geeft dat personage wel iets meer karakter als je dat stukje verhaal kent. :)

    Dit personage gaat het over:
      ↑ spoiler tag niet omdat het een spoiler is maar zodat het plaatje geen onnodige ruimte in beslag neemt.

    Gesponsorde inhoud


    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 4 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 11:12 am