Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+70
Rage
RedRayne13
HecatiaLapislazuliaSama
xNewWaveBossanova
Gemu
E.
Baron Sengir
Manfred
Xhomas
AseliaNL
FlatArtiq
Darkenrha
Yonowaaru
fzeromaster
annika11112
Atrevir
Meira
Princess Sylvysprit
TH-chen
-Yuki-
RoyalPanties
Bakuhatsu
draakedan
Lyari
Info
Kogasa54
TanukiTyfoon
Decidetto
Theedoekje
Deviljho
komodostache
jjkramok
Graan
Reym
Toumyon
kyr2005
XavC
MR.Kriesebo
Zigzagwolf
Khelekgil
TheEternalMokou
Shiro
Nephilith
Scarlet
Faolinn
RemiliaxScarlet
NueMaiWaifu
211nafsimreK
Nickolas⑨
Olly
UNOwen
wolfie559
JLoable91
Frozen Frog
T
Suuschuu
Ranivus
Fuyres
Nekotaku
Tanshu
Pshycho Maniac
Sophie
RakeStriver
Urameshiya
Koishi~
Patchouli
TheScarletDevil
Hakurei Ninja
Michiresu
LightSpeedReisen
74 plaatsers

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 3 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Sophie do jan 26, 2012 8:35 pm

    Urameshiya schreef:
    Skip schreef:Ik wacht wel tot Fate Zero weer begint!
    Daar zit ik ook op te wachten! En het is jouw schuld. T_T

    Hahaha!
    Toffe serie he? C:
    Ranivus
    Ranivus
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : In m'n bed blijven liggen als het eten op tafel staat

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 3 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Ranivus do jan 26, 2012 10:16 pm

    Ik ben net begonnen met Soul Eater, heb een paar AMV's gekeken, en het is zo AWESOME~
    Voor de rest ben ik ooit ook begonnen aan One Piece, ben 'vergeten' met verder kijken bij episode 430 ofzo? x3

    Owhjaa, en ik heb (eigenlijk alweer een tijdje geleden) deze anime's afgerond:
    Junjou Romantica
    Sekaiichi Hatsukoi
    Uraboku

    Geweldige anime's, IK HOU VAN YAOI! ; -;
    Al is Uraboku iets minder, maar was alsnog fantastisch~ ^^
    RakeStriver
    RakeStriver
    Slapeloze pannentrommelaar


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Lezen, schrijven, luisteren... oh, moet het speciale vermogens zijn dan?

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 3 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van RakeStriver vr jan 27, 2012 10:06 pm

    Ik volg op dit moment Papa no Iu Koto o Kikinasai! (met in andere woorden: Listen to Me, Girls. I Am Your Father!).

    'Nuff said.

    Just kidding.

    Het verhaal:
    Spoiler:

    Zeker niet je kwartiele dosis harem-anime met een protagonist zonder ruggengraat. Dit belooft een anime te worden met een goed verhaal, die goed uitgewerkt wordt in animevorm en met een hoofdpersonage die tenminste geen 'donkan' is (FYI: een persoon met totaal GEEN stemming voor liefde kan inschatten) en een karakter heeft.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 3 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Sophie di mei 22, 2012 5:23 pm

    Ik heb zojuist Hotarubi no mori e gekeken, wat een goede OVA!
    Ga sowieso de manga binnekort lezen.

    Hmm, moet Pyon maar eens overhalen om Gin voor me te cosplayen. * u *
    Suuschuu
    Suuschuu
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik hou ontzettend veel van kokos!

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 3 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Suuschuu di mei 22, 2012 6:13 pm

    Ik volg momenteel:

    Sankarea
    Tasogare Otome x Amnesia
    Kore wa zombie desu ka season 2
    Acchi Kocchi

    Afgerond:

    Black rock shooter
    Another
    Guilty Crown
    Ikoku Meiro no Crosiee
    Kamisama no memochou
    Ao no exorcist
    Deadman Wonderland
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 3 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van T di mei 22, 2012 6:22 pm

    Een aantal willekeurige afgeronde:

    Another
    Azumanga Daioh
    Clannad
    Elfen Lied
    Higurashi no Naku Koro ni
    Lucky Star
    The Melancholy of Haruhi Suzumiya
    Welcome to the N.H.K.

    Mocht iemand nog aanraders hebben, let me know. :)
    Frozen Frog
    Frozen Frog
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : De vaardigheid om Nyancat 10 uur te luisteren

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 3 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Frozen Frog di mei 22, 2012 8:51 pm

    Patchouli schreef:One Piece ( nog bezig te kijken)
    Shinryaku! ika musume
    TMo Haruhi Suzumiya
    bokusatsu tenshi dokuro-chan
    Elfen lied,
    Lucky star
    K-on
    Nichijou
    Higurashi
    Kodomon no Jikan
    Soul eater
    Chobits
    Full Metal Alchemist
    Boku no pi...laat maar

    Ik ben nu bezig met het afkijken van One Piece

    Ik heb Nichijou, Lucky Star, K-on en Dokuro Chan ook gezien! Jij meneer, lijkt op iemand die ik ken.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 3 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Sophie di mei 22, 2012 8:52 pm

    Ik heb trouwens voor de lol een lijstje gemaakt nu:

    http://myanimelist.net/profile/PerfectFreeze

    Als iemand hier dat ook heeft mag je me adden! <3
    Frozen Frog
    Frozen Frog
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : De vaardigheid om Nyancat 10 uur te luisteren

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 3 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Frozen Frog di mei 22, 2012 9:08 pm

    Btw ik raadt iedereen aan om dokuro chan te zien! het is niet echt bekend, maar je zult stuk gaan van het lachen.
    JLoable91
    JLoable91
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Rondspoken~

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 3 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van JLoable91 di mei 22, 2012 9:12 pm

    Hier is mijn lijst(je) ^^

    http://myanimelist.net/profile/JLoable91
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 3 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Hakurei Ninja vr mei 25, 2012 9:16 pm

    Momenteel volg ik Tsuritama, Uchuu Kyoudai, Sakamichi no Appolon en Sankarea. Ik heb ook Gundam AGE weer opgepakt, en ik kijk de laatste tijd zo nu en dan een aflevering Digimon for old time's sake. :P

    Tsuritama is moeilijk uit te leggen... je hebt een joch zonder sociale vaardigheden die rare bekken trekt als hij nerveus is, en een blonde blije alien die houdt van dansen, en een joch die een beetje tsundere tegen zijn vader is en goed kan vissen, en je hebt een oma die me doet denken aan een kinderjuf, en een tulbanddragende geheim agent met een eend, en... Het is gewoon een coole serie en er wordt veel gevist, laten we het daar op houden. XD

    Uchuu Kyoudai (a.k.a. Space Brothers) speelt zich 10 of 20 jaar ofzo in de toekomst af, en het is een realistisch ruimtevaart verhaal. Het gaat over twee broers waarvan eentje is uitgekozen voor de maankoloniseringsmissie ter voorbereiding op de kolonisering van mars, en de andere broer die ook astronaut wilt worden maar het niet zo makkelijk afgaat. Erg vermakelijke serie. :)

    Sakamichi no Appolon is een beetje een drama serie gericht op vrouwen. Niet een standaard soort anime genre, maar wel erg leuk als je er van houdt. Gaat over een rijk kereltje die uit Tokio naar Kyuushuu verhuist (het deel van Japan waar Ura nu zit :D) en bevriend raakt met de vechtersbaas van de school met wie hij uiteindelijk naschoolse jazz sessies doet. En dan met veel liefdesdrama en shenanigans enzo.
    En ja, Ura, bijna iedereen behalve de hoofdpersoon spreekt het locale dialect. :3 気にせんでよかばい enzo.

    En Gundam AGE is gewoon weer een typische Gundam serie, maar dan gericht op een veel jonger publiek dan normaal. Is wel grappig om te zien.


    Laatst aangepast door Hakurei Ninja op za mei 26, 2012 9:58 am; in totaal 1 keer bewerkt
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 3 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van wolfie559 vr mei 25, 2012 11:37 pm

    2012

    black rock shooter anime (uitgekeken en de meest awesome anime ever srsly IT WAS AWESOME STRENGTH IS DA STRONGEST!!!)

    momenteel volg ik upotte (its about guns en het hoofdpersonage is een belg)

    en nyarko san another crawling chaos en al de kleine miniseries die daarop voorafgingen. (ctulhu + anime versie = cute funny girl + romance doomed to failure = enorm hilarische stuff echt een aanrader)
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 3 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Sophie za mei 26, 2012 4:02 pm

    Frozen Frog schreef:Btw ik raadt iedereen aan om dokuro chan te zien! het is niet echt bekend, maar je zult stuk gaan van het lachen.

    Niet echt bekend?
    Ik ken bijna niemand die het niet kent. xDD
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 3 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Hakurei Ninja za mei 26, 2012 6:16 pm

    Skip schreef:
    Frozen Frog schreef:Btw ik raadt iedereen aan om dokuro chan te zien! het is niet echt bekend, maar je zult stuk gaan van het lachen.
    Niet echt bekend?
    Ik ken bijna niemand die het niet kent. xDD
    Yup. Op AniDB staat Dokuro-chan op #110 van de lijst anime die de meeste gebruikers hebben die hem in hun My List hebben staan. Boven Angel Beats, Higashi no Eden, Gundam SEED, Gundam 00, Durarara!, en niet ver onder Monster, Tsubasa Chronicle, Toaru Majutsu no Index, Fruits Basket, K-On!, Nodame Cantabile, D. Grayman, en nog een paar bekende anime. (deze anime hebben allemaal minder dan 10% users meer op AniDB) Maar om eerlijk te zijn hebben nieuwere series als Index, K-On en Durarara lang niet zo lang te tijd gehad om users te verzamelen.

    [/onnodigegegevens]
    Frozen Frog
    Frozen Frog
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : De vaardigheid om Nyancat 10 uur te luisteren

    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 3 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Frozen Frog zo mei 27, 2012 10:00 am

    Hakurei Ninja schreef:
    Skip schreef:
    Frozen Frog schreef:Btw ik raadt iedereen aan om dokuro chan te zien! het is niet echt bekend, maar je zult stuk gaan van het lachen.
    Niet echt bekend?
    Ik ken bijna niemand die het niet kent. xDD
    Yup. Op AniDB staat Dokuro-chan op #110 van de lijst anime die de meeste gebruikers hebben die hem in hun My List hebben staan. Boven Angel Beats, Higashi no Eden, Gundam SEED, Gundam 00, Durarara!, en niet ver onder Monster, Tsubasa Chronicle, Toaru Majutsu no Index, Fruits Basket, K-On!, Nodame Cantabile, D. Grayman, en nog een paar bekende anime. (deze anime hebben allemaal minder dan 10% users meer op AniDB) Maar om eerlijk te zijn hebben nieuwere series als Index, K-On en Durarara lang niet zo lang te tijd gehad om users te verzamelen.

    [/onnodigegegevens]

    Oh? Ik ken in mijn omgeving bijna niemand die het kent. Zelfs niet mensen die K-on enz. actief hebben gevolgd. Nou, ook weer wat geleerd! :D

    Gesponsorde inhoud


    Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd - Pagina 3 Empty Re: Anime die je momenteel volgt/ hebt gevolgd

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 12:25 am