Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+4
Ranfox
Deviljho
Quwanti
Urameshiya
8 plaatsers

    Touhou 14 spell card-uitdaging: Shingeki no Kobito

    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Touhou 14 spell card-uitdaging: Shingeki no Kobito - Pagina 2 Empty Re: Touhou 14 spell card-uitdaging: Shingeki no Kobito

    Bericht van Deviljho di sep 03, 2013 8:27 pm

    Bij deze wil ik mijn oude scores updaten en een nieuwe uploaden f:) 

    Normal:

    Hard:

    LUNATIC:

    Dit is wat er gebeurd als anderen over mijn highscores heen gaan k-A-

    EDIT: ik had de verkeerde foto geupload voor Hard. dat is nu gefixt!
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Touhou 14 spell card-uitdaging: Shingeki no Kobito - Pagina 2 Empty Re: Touhou 14 spell card-uitdaging: Shingeki no Kobito

    Bericht van Quwanti wo sep 04, 2013 10:13 pm

    Dit krijg je als je mijn score verbeterd.
    Ofzo.
    15299010
    Replay
    Touhou 14 spell card-uitdaging: Shingeki no Kobito - Pagina 2 8bey
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Touhou 14 spell card-uitdaging: Shingeki no Kobito - Pagina 2 Empty Re: Touhou 14 spell card-uitdaging: Shingeki no Kobito

    Bericht van Urameshiya wo sep 04, 2013 10:23 pm

    Oooh, goed bezig hier! (Ik vind het erg leuk dat de eerste plaats zo vaak wisselt op normal!)
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Touhou 14 spell card-uitdaging: Shingeki no Kobito - Pagina 2 Empty Re: Touhou 14 spell card-uitdaging: Shingeki no Kobito

    Bericht van Deviljho wo sep 04, 2013 11:06 pm

    Bij deze upload ik mijn score.dat van touhou 14, waarin deze spellcard op alle niveau's unlocked zijn. Ik weet niet of dit het goede bestand is, maar we zien wel.

    http://www.mediafire.com/download/576j854e7y18gsq/scoreth14.dat

    Dit is voor iedereen die het wilt proberen, maar nog niet op dat punt in het spel is. Ik raad je wel aan om jouw eigen score.dat te kopieren.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Touhou 14 spell card-uitdaging: Shingeki no Kobito - Pagina 2 Empty Re: Touhou 14 spell card-uitdaging: Shingeki no Kobito

    Bericht van Pyonta-kun do sep 05, 2013 12:53 am

    Spoiler:
    http://replays.gensokyo.org/download.php?id=30219

    Graag even mijn replay controlleren. Je zult zien dat ik niet echt door de laatste ring heen ga. Ik ga door een opening en nuke de boss neer zonder een andere opening in te gaan. Lastig uit te leggen. Als deze ongeldig is dan snap ik het en ga ik het gewoon nog een keer proberen.
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Touhou 14 spell card-uitdaging: Shingeki no Kobito - Pagina 2 Empty Re: Touhou 14 spell card-uitdaging: Shingeki no Kobito

    Bericht van Deviljho do sep 05, 2013 8:46 pm

    Geen zorgen, hier is een nieuwe highscore om te verbreken!

    Normal:






    http://replays.gensokyo.org/download.php?id=30229
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Touhou 14 spell card-uitdaging: Shingeki no Kobito - Pagina 2 Empty Re: Touhou 14 spell card-uitdaging: Shingeki no Kobito

    Bericht van Pyonta-kun vr sep 06, 2013 12:14 am

    Spoiler:
    http://replays.gensokyo.org/download.php?id=30237
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Touhou 14 spell card-uitdaging: Shingeki no Kobito - Pagina 2 Empty Re: Touhou 14 spell card-uitdaging: Shingeki no Kobito

    Bericht van Urameshiya za sep 07, 2013 5:45 pm

    Sorry voor het late antwoord, Pyonta, maar de methode in je eerdere replay was helemaal geldig. Jullie replays worden steeds leuker om te zien trouwens. :D(En steeds indrukwekkender!)
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Touhou 14 spell card-uitdaging: Shingeki no Kobito - Pagina 2 Empty Re: Touhou 14 spell card-uitdaging: Shingeki no Kobito

    Bericht van Urameshiya zo sep 15, 2013 11:35 am

    Zoals zich wel laat raden, is de uitdaging inmiddels gesloten.

    De winnaars zijn Pyonta (op normal mode) en Decidetto (op easy mode)! Gefeliciteerd!

    Bedankt voor het meedoen allemaal! Ik vond het erg leuk om te zien hoe de scores steeds weer overtroffen werden. Er komt trouwens binnenkort een nieuwe spell card-uitdaging van Neko aan, maar als iemand anders ook een leuk idee voor een uitdaging heeft, post het vooral!
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Touhou 14 spell card-uitdaging: Shingeki no Kobito - Pagina 2 Empty Re: Touhou 14 spell card-uitdaging: Shingeki no Kobito

    Bericht van Nekotaku di sep 17, 2013 9:17 am

    Jammer dat ik deze niet heb meegedaan. De tijd ontbrak een beetje, en in het weekend van 7/8 september besloot m'n DDC plots om niet meer te werken! Hij bleef hangen op het laden. Ik wist nog niet van de patch af; gelukkig heeft die het opgelost.
    Ik ga wel nog de replays kijken om te zien wat iedereen verzonnen heeft als techniek.
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Touhou 14 spell card-uitdaging: Shingeki no Kobito - Pagina 2 Empty Re: Touhou 14 spell card-uitdaging: Shingeki no Kobito

    Bericht van Ranfox di sep 17, 2013 1:48 pm

    Oeh, ben deze uiteindelijk weer helemaal vergeten. Ach, volgende challenge weer beter. XD
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Touhou 14 spell card-uitdaging: Shingeki no Kobito - Pagina 2 Empty Re: Touhou 14 spell card-uitdaging: Shingeki no Kobito

    Bericht van Pyonta-kun wo sep 25, 2013 2:16 pm

    Ik kijk uit naar de volgende uitdaging. Deze was inderdaad leuk met de constante verbeteringen.

    Gesponsorde inhoud


    Touhou 14 spell card-uitdaging: Shingeki no Kobito - Pagina 2 Empty Re: Touhou 14 spell card-uitdaging: Shingeki no Kobito

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 12:22 pm