Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

5 plaatsers

    Uitdaging 5! (Eindelijk)

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Uitdaging 5! (Eindelijk) Empty Uitdaging 5! (Eindelijk)

    Bericht van Urameshiya di okt 25, 2011 11:10 am

    Goed, na de vorige uitdaging heb ik eens goed nagedacht, en hier is er een waaraan werkelijk iedereen mee kan doen.

    De uitdaging is: beeindig in TH13 een trance met zo min mogelijk punten!

    - Alleen een zelf-geactiveerde trance telt. Daarmee bedoel ik een trance die je krijgt door genoeg geestjes te verzamelen en dan op C te drukken. Een trance die je krijgt door dood te gaan telt dus niet.
    - De score aan het eind van de trance-tijd telt. Als je verstandig bent hou je dus op met schieten tijdens je trance, want daar wordt je score alleen maar hoger van.
    - Het maakt niet uit welke stage je speelt
    - Het maakt niet uit op welke moeilijkheidsgraad je speelt
    - Het maakt niet uit met welk karakter je speelt
    - Het maakt niet uit of je gewoon Start of Practice Start gebruikt
    - Het maakt niet uit hoe vaak je dood gaat, of hoeveel bommen je gebruikt
    - Het enige wat er toe doet is dat je score zo laag mogelijk is aan het einde van je trance!

    Regels

    • Scores tellen alleen als je er een replay van hebt. Als je geen zin hebt om de replay te uploaden mag een screenshot ook, maar zorg dan toch dat je de replay bewaart zodat je score later alsnog te controleren is.
    • Ik zal in deze post een highscore-lijst bijhouden
    • Bij gelijke scores wint de eerst behaalde score.
    • Je mag zo vaak een nieuwe score indienen als je wilt. Indien de nieuwe score beter is dan je oude score, zal je oude score op de lijst vervangen worden door de nieuwe.
    • Wanneer de beste drie scores op de lijst voor 72 uur achtereen onveranderd blijven, zal de uitdaging gesloten worden en zal het niet meer mogelijk zijn om nieuwe scores in te dienen.
    • Replays met een slow-down van meer dan 3.5% zijn ongeldig.
    • Gebruik de nieuwste officiële versie van het spel: Replays die in een oudere versie gemaakt zijn kunnen alleen worden goedgekeurd als ze in de nieuwste versie zonder problemen afgespeeld kunnen worden en daarbij dezelfde score opleveren.
    • Upload replays onder je forumnaam of een andere naam waardoor we zeker kunnen weten dat je de score zelf gezet hebt.
    • Alleen replays die gemaakt zijn na het schrijven van deze post kunnen worden goedgekeurd.
    • De jury is uitgesloten van deelname. (Dat ben ik dus.)


    Veel succes! :D




    Topscores

    De beste drie scores zijn onveranderd gebleven sinds: woensdag 26 oktober, 23:39

    _______________________


    1. Quwanti - 422 210
    2. Kyr - 792 030
    3. Michiresu - 941 110


    Laatst aangepast door Urameshiya op do okt 27, 2011 1:04 pm; in totaal 5 keer bewerkt
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Uitdaging 5! (Eindelijk) Empty Re: Uitdaging 5! (Eindelijk)

    Bericht van kyr2005 di okt 25, 2011 9:35 pm

    Ik snap niet helemaal de punten berekening maar goed ^^;
    http://replays.gensokyo.org/download.php?id=16600
    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    Uitdaging 5! (Eindelijk) Empty Re: Uitdaging 5! (Eindelijk)

    Bericht van Michiresu di okt 25, 2011 10:11 pm

    heb m'n best gedaan :)
    http://replays.gensokyo.org/download.php?id=16602
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Uitdaging 5! (Eindelijk) Empty Re: Uitdaging 5! (Eindelijk)

    Bericht van Urameshiya wo okt 26, 2011 1:44 pm

    @Kyr: je score is gewoon die score die je had toen je trance eindigde: 4,139,530 punten. Je hebt nu een heleboel punten opgepakt en vijanden verslagen die geen geestjes opleverden, en als je dat niet doet is je score dus veel lager (= veel beter).

    @Michi: sorry, maar je hebt met versie 1.00a gespeeld, in plaats van 1.00c. Je replay werkt niet goed in 1.00c, dus zou je alsjeblieft kunnen updaten en nog eens proberen? ^^;
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Uitdaging 5! (Eindelijk) Empty Re: Uitdaging 5! (Eindelijk)

    Bericht van kyr2005 wo okt 26, 2011 2:39 pm

    Urameshiya schreef:@Kyr: je score is gewoon die score die je had toen je trance eindigde: 4,139,530 punten. Je hebt nu een heleboel punten opgepakt en vijanden verslagen die geen geestjes opleverden, en als je dat niet doet is je score dus veel lager (= veel beter).

    Dan ga ik nog is proberen he =D

    Edit:
    Dat heb ik dus gedaan =D
    http://replays.gensokyo.org/download.php?id=16616
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Uitdaging 5! (Eindelijk) Empty Re: Uitdaging 5! (Eindelijk)

    Bericht van Urameshiya wo okt 26, 2011 3:29 pm

    Kun je me niet gewoon de score er bij vertellen? Dat scheelt weer moeite voor mij. ^^;
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Uitdaging 5! (Eindelijk) Empty Re: Uitdaging 5! (Eindelijk)

    Bericht van kyr2005 wo okt 26, 2011 3:46 pm

    Woops ^^' Vergeten sorry. Dusss... 3,061,870
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Uitdaging 5! (Eindelijk) Empty Re: Uitdaging 5! (Eindelijk)

    Bericht van Quwanti wo okt 26, 2011 5:05 pm

    http://replays.gensokyo.org/download.php?id=16617
    Ik neem maar aan dat het zo goed is. Lol.

    422.210
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Uitdaging 5! (Eindelijk) Empty Re: Uitdaging 5! (Eindelijk)

    Bericht van Urameshiya wo okt 26, 2011 5:16 pm

    Bedankt Kyr, dat maakt het me weer een stuk makkelijker. Ik controleer de uiteindelijke scores aan het eind nog wel. XD Ohja, en dat kan nog veeeeel en veel beter! Zoals Quwanti net gedemonstreerd heeft.
    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    Uitdaging 5! (Eindelijk) Empty Re: Uitdaging 5! (Eindelijk)

    Bericht van Michiresu wo okt 26, 2011 9:28 pm

    Urameshiya schreef:
    @Michi: sorry, maar je hebt met versie 1.00a gespeeld, in plaats van 1.00c. Je replay werkt niet goed in 1.00c, dus zou je alsjeblieft kunnen updaten en nog eens proberen? ^^;

    oh ok, na ik eindelijk gevonden had om 'm up te daten heb ik nog eens geprobeerd: http://replays.gensokyo.org/download.php?id=16626
    en m'n score is 941110
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Uitdaging 5! (Eindelijk) Empty Re: Uitdaging 5! (Eindelijk)

    Bericht van kyr2005 wo okt 26, 2011 11:39 pm

    http://replays.gensokyo.org/download.php?id=16629
    792,030 :3
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Uitdaging 5! (Eindelijk) Empty Re: Uitdaging 5! (Eindelijk)

    Bericht van Urameshiya do okt 27, 2011 1:35 pm

    Mooi, de scores kelderen snel. Ik ben benieuwd hoe laag we kunnen komen. Ik heb het zelf eigenlijk maar twee keer geprobeerd voor ik deze uitdaging postte. ^^;
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Uitdaging 5! (Eindelijk) Empty Re: Uitdaging 5! (Eindelijk)

    Bericht van Urameshiya di nov 01, 2011 11:23 pm

    Nou, niet verder dan dit dus. Jammer. ><

    Maargoed, Quwanti heeft gewonnen! (Sorry voor de late post)
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Uitdaging 5! (Eindelijk) Empty Re: Uitdaging 5! (Eindelijk)

    Bericht van Quwanti di nov 01, 2011 11:51 pm

    Joehoeoeee~ :D :D
    Hmm, wel jammer dat er dan minder mensen meedoen. Misschien kan er een soort notitie bovenaan de site (onder de header) ofzo dat dit er is, want het kan best leuk worden maar dan moetenr er wel wat meer mensen meedoen, lol.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Uitdaging 5! (Eindelijk) Empty Re: Uitdaging 5! (Eindelijk)

    Bericht van Urameshiya wo nov 02, 2011 12:07 am

    Quwanti schreef:Joehoeoeee~ :D :D
    Hmm, wel jammer dat er dan minder mensen meedoen. Misschien kan er een soort notitie bovenaan de site (onder de header) ofzo dat dit er is, want het kan best leuk worden maar dan moetenr er wel wat meer mensen meedoen, lol.
    Jah, dat is inderdaad wel een aardig idee, maar voor de mensen die er geen zin in hebben lijkt dat me juist irritant. ^^; We hebben nu in elk geval Toumyon erbij, die doet vast ook mee voortaan. *kijkt verwachtingsvol richting Toumyon*

    Gesponsorde inhoud


    Uitdaging 5! (Eindelijk) Empty Re: Uitdaging 5! (Eindelijk)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 8:05 pm