Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+2
Quwanti
Urameshiya
6 plaatsers

    Derde uitdaging

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Derde uitdaging Empty Derde uitdaging

    Bericht van Urameshiya wo sep 28, 2011 5:26 am

    Dit topic is het keizerrijk van Zijne Majesteit Quwanti! Lang leve de keizer!





    Ik heb de laatste dagen rustig na kunnen denken over een nieuwe uitdaging, en dit gaat 'm worden!

    Speel stage 2 van TH8 (Touhou Eiyashou ~ Imperishable Night) op Stage Practice mode, en behaal zo veel mogelijk time. Er gelden de volgende speciale voorwaarden:

    - Je moet op normal mode spelen.
    - Je moet Yuyuko&Youmu als eigen karakter kiezen.
    - Je mag niet doodgaan. Geraakt worden op de Last Spell van Mystia telt niet als doodgaan, dus dat mag wel.
    - Je mag wel bommen gebruiken. Ook jezelf redden met een (dubbele) bom als je toch geraakt wordt, is toegestaan. Er zijn extra bommen te verdienen in deze stage, dus het overleven op zich zou niet moeilijk moeten zijn.
    - Alleen bewegingen naar links of rechts zijn toegestaan - verticale bewegingen zijn verboden.

    Let op, het gaat dus niet om punten maar om time!

    Tip: als je er in slaagt voor het einde van de stage 7200 time te verdienen, gebruikt Mystia haar Last Spell, waarmee je nog meer time kunt verdienen.

    Regels

    • Scores tellen alleen als je er een replay van hebt. Als je geen zin hebt om de replay te uploaden mag een screenshot ook, maar zorg dan toch dat je de replay bewaart zodat je score later alsnog te controleren is.
    • Alleen scores behaald in Practice Start modus kunnen meetellen
    • Om iedereen een gelijke kans te geven, mag alleen normal mode gebruikt worden. Het gaat om stage 2, dus dat moet voor iedereen haalbaar zijn.
    • Ik zal in deze post een highscore-lijst bijhouden
    • Bij gelijke scores wint de eerst behaalde score.
    • Je mag zo vaak een nieuwe score indienen als je wilt. Indien de nieuwe score beter is dan je oude score, zal je oude score op de lijst vervangen worden door de nieuwe.
    • Wanneer de hoogste drie scores op de lijst voor 50 uur achtereen onveranderd blijven, zal de uitdaging gesloten worden en zal het niet meer mogelijk zijn om nieuwe scores in te dienen.
    • Replays met een slow-down van meer dan 3.5% zijn ongeldig.
    • Gebruik de nieuwste officiële versie van het spel: Replays die in een oudere versie gemaakt zijn kunnen alleen worden goedgekeurd als ze in de nieuwste versie zonder problemen afgespeeld kunnen worden en daarbij dezelfde score opleveren.
    • Upload replays onder je forumnaam of een andere naam waardoor we zeker kunnen weten dat je de score zelf gezet hebt.
    • Alleen replays die gemaakt zijn na het schrijven van deze post kunnen worden goedgekeurd.
    • De jury is uitgesloten van deelname. (Dat ben ik dus.)


    Succes!




    Topscores

    Ninja, zou jij de scores voor me bij kunnen houden als ik niet online ben? ^^;

    :) Natuurlijk

    De hoogste drie scores zijn onveranderd gebleven sinds: woensdag 28 september, 19:30u
    Quwanti wordt de keizer van dit topic als er geen nieuwe top-3 score komt voor: vrijdag 30 september, 21:30u

    1. Quwanti - 10265
    2. Michiresu - 7608
    3. kyr2005 - 4097
    4. ...


    Laatst aangepast door Urameshiya op do okt 06, 2011 8:40 am; in totaal 1 keer bewerkt
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Derde uitdaging Empty Re: Derde uitdaging

    Bericht van Quwanti wo sep 28, 2011 7:45 am

    Pfoew, zoveel dingen waar je je aan moet houden. ^^;
    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    Derde uitdaging Empty Re: Derde uitdaging

    Bericht van Michiresu wo sep 28, 2011 1:58 pm

    ah ik heb geprobeerd, en heb 4007/7200
    en ik ben geraakt geweest op het einde, weet niet of het die laatste spell is dat je bedoelt.
    anyway, de replay vind je hier
    Als het ongeldig is zeg het dan maar want weet het zelf eigenlijk niet zo goed >_<


    Laatst aangepast door Michiresu op wo sep 28, 2011 5:29 pm; in totaal 2 keer bewerkt
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Derde uitdaging Empty Re: Derde uitdaging

    Bericht van kyr2005 wo sep 28, 2011 4:37 pm

    4097/7200

    hier is de replay

    Ik ga denk ik nog wel is opnieuw proberen xD
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Derde uitdaging Empty Re: Derde uitdaging

    Bericht van Hakurei Ninja wo sep 28, 2011 4:40 pm

    Michiresu schreef:ah ik heb geprobeerd, en heb 4007/7200
    en ik ben geraakt geweest op het einde, weet niet of het die laatste spell is dat je bedoelt.
    Als ik het goed begrijp staat er in de eerste post dat die Last Spell pas wordt gebruikt als je 7200 time hebt gehaald, dus waarschijnlijk was je daarvoor dood gegaan.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Derde uitdaging Empty Re: Derde uitdaging

    Bericht van Quwanti wo sep 28, 2011 5:23 pm

    http://replays.gensokyo.org/download.php?id=16094
    bam
    9180/7200

    Was nog verdomd lastig. Ik moest de stage eerst nog vrijspelen en toen ik het probeerde maaktei k al meteen horizontale bewegingen. XD Uiteindelijk nog wel een stuk of 20/30 keer geprobeerd om het goed te krijgen.
    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    Derde uitdaging Empty Re: Derde uitdaging

    Bericht van Michiresu wo sep 28, 2011 5:30 pm

    heb net nog een keer geprobeerd en behaalde 7608
    replay vind je hier
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Derde uitdaging Empty Re: Derde uitdaging

    Bericht van Hakurei Ninja wo sep 28, 2011 6:40 pm

    Er van uit gaand dat de drie laatste replays zich aan de regels houden (geen zin om te checken, dat kan ook als de uitdaging voorbij is. Waarom vandaag doen als je het ook tot overmorgen kan uitstellen. ・3・), heb ik de topscores toegevoegd aan de lijst.

    Ik zal binnenkort ook een poging wagen en hopelijk iemand van de top 3 stoten :3
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Derde uitdaging Empty Re: Derde uitdaging

    Bericht van Quwanti wo sep 28, 2011 7:30 pm

    Mwhuhaha

    http://replays.gensokyo.org/download.php?id=16099
    10265

    Ok dat was mijn doel, boven de 9999 halen!
    badkiara
    badkiara
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 28

    Derde uitdaging Empty Re: Derde uitdaging

    Bericht van badkiara vr sep 30, 2011 5:57 pm

    IN? Normal Mode? Youmu & Yuyuko?
    CHALLENGE ACCEPTED.

    Hoe moet je die replays posten/afspelen? Ik snap dat niet echt xD

    Edit: Challenge failed.
    Gewoon normaal spelen zou ik het wel kunnen, maar alleen links en rechts red ik niet. Helaas xD
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Derde uitdaging Empty Re: Derde uitdaging

    Bericht van Hakurei Ninja vr sep 30, 2011 7:01 pm

    Argh, ik zou even een top 3 score verbreken, maar mijn computer is even niet bruikbaar. D: Straks is de tijd voorbij en heb ik niks kunnen doen in deze uitdaging... :(
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Derde uitdaging Empty Re: Derde uitdaging

    Bericht van Urameshiya za okt 01, 2011 3:58 pm

    Quwanti schreef:Pfoew, zoveel dingen waar je je aan moet houden. ^^;
    Dat is ook waarom het een uitdaging heet!
    Maar ik zie dat je het al vrij snel door hebt. Was benieuwd hoe lang het zou duren tot er iemand over de 10000 zou gaan, maar dat was sneller dan ik had gedacht. XD

    @badkiara: het is even wennen, maar als je het eenmaal gewend bent, maakt het weinig verschil meer hoor. =P En als je toch in de knel komt heb je altijd nog bommen om je er uit te redden.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Derde uitdaging Empty Re: Derde uitdaging

    Bericht van Urameshiya do okt 06, 2011 8:36 am

    Het was me bij m'n vorige post niet opgevallen, maar het lijkt er sterk op dat we een nieuwe keizer hebben. All hail Quwanti! En Youmu natuurlijk. Gefeliciteerd!

    Heb je zin om een nieuwe uitdaging te maken, Quwanti?
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Derde uitdaging Empty Re: Derde uitdaging

    Bericht van Quwanti do okt 06, 2011 5:17 pm

    Dat gaat leuk worden! :D

    Gesponsorde inhoud


    Derde uitdaging Empty Re: Derde uitdaging

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 6:43 pm