Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    Tweede Uitdaging: Spellcard 75/76

    happy30
    happy30
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 29

    Tweede Uitdaging: Spellcard 75/76 Empty Tweede Uitdaging: Spellcard 75/76

    Bericht van happy30 vr sep 16, 2011 11:52 pm

    Sorry voor de vertraging. Omdat ik de hoogste score had bij de vorige uitdaging daag ik jullie nu uit voor de nieuwe uitdaging! Het doel van deze uitdaging is om de hoogste score te halen op Spellcard 75 (easy) of spellcard 76 (normal) van TH13 Ten Desires. (Ik stel het op prijs als iemand de vertaling weet van deze spellcard)
    Het is de laatste spellcard van Stage 5 van Mononobe no Futo. Omdat deze spellcard voor jullie natuurlijk makkelijk te doen is stel ik er nog een extra regel bij!

    Ten eerste de algemene regels (Gekopieerd van Urameshiya)

    Regels

    • Scores tellen alleen als je er een replay van hebt. Als je geen zin hebt om de replay te uploaden mag een screenshot ook, maar zorg dan toch dat je de replay bewaart zodat je score later alsnog te controleren is.
    • Alleen scores behaald in Spell Practice Mode kunnen meetellen
    • Om iedereen een gelijke kans te geven, mogen alleen de easy mode en normal mode versies van deze spell-card gebruikt worden: dat zijn dus Spell Card 75 en 76.
    • Ik zal in deze post een highscore-lijst bijhouden
    • Je mag zo vaak een nieuwe score indienen als je wilt. Indien de nieuwe score beter is dan je oude score, zal je oude score op de lijst vervangen worden door de nieuwe.
    • Wanneer de hoogste drie scores op de lijst voor 50 uur achtereen onveranderd blijven, zal de uitdaging gesloten worden en zal het niet meer mogelijk zijn om nieuwe scores in te dienen.
    • Replays met een slow-down van meer dan 3.5% zijn ongeldig.
    • Gebruik de nieuwste officiële versie van het spel: dat is voor TH13 op dit moment versie 1.00c. Replays die in een oudere versie gemaakt zijn kunnen alleen worden goedgekeurd als ze in de nieuwste versie zonder problemen afgespeeld kunnen worden en daarbij dezelfde score opleveren.
    • Upload replays onder je forumnaam of een andere naam waardoor we zeker kunnen weten dat je de score zelf gezet hebt.
    • Alleen replays die gemaakt zijn na het schrijven van deze post kunnen worden goedgekeurd.
    • De jury is uitgesloten van deelname. (Dat is happy30 dit keer dus.)


    Extra Regel
    Het is niet toegestaan om in deze cirkels te komen terwijl je de spellcard capturet! (het groene gebied!)
    Spoiler:
    Als je er wel in komt wordt je score niet meegerekend!
    Ik wens jullie veel succes. Degene die deze uitdaging wint zal tot nieuwe keizer gekroond worden!




    Topscores

    De hoogste drie scores zijn onveranderd gebleven sinds: maandag 19 september, 0:17
    Urameshiya wordt de keizer van dit topic als er geen nieuwe top-3 score komt voor: woensdag 21 september, 2:17

    1. Urameshiya - 4,135,320
    2. Hakurei Ninja - 3,531,640
    3. Quwanti - 2,778,240
    4. ...


    Laatst aangepast door happy30 op ma sep 19, 2011 5:31 pm; in totaal 7 keer bewerkt
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Tweede Uitdaging: Spellcard 75/76 Empty Re: Tweede Uitdaging: Spellcard 75/76

    Bericht van Urameshiya za sep 17, 2011 1:06 am

    Oeeh, deze kan spannend worden! Ik heb het meteen een paar keer geprobeerd, en m'n beste score tot nu toe was 3,555,990.

    Replay
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Tweede Uitdaging: Spellcard 75/76 Empty Re: Tweede Uitdaging: Spellcard 75/76

    Bericht van Hakurei Ninja za sep 17, 2011 2:22 am

    Mijn beste was 2.182.200 op Easy met Sanae. Ik heb ook andere personages geprobeerd, maar met Reimu kom ik maar tot 1,6 miljoen punten, met Youmu weet ik em nog maar nèt binnen de tijd te verslaan met ook ongeveer 1,6 milj. punten, en met Marisa haal ik de tijdslimiet niet eens.

    Ik ga eerst maar eens deze spellcard op normal vrijspelen, dan kan ik er ècht tegenaan. Dus ik doe ook maar geen moeite een replay voor deze te uploaden.



    EDIT
    Meh. Probeer ik em op normal, kom ik niet hoger dan 2.208.700 punten. Dat is nauwelijks hoger! :c Ik moet morgen maar eens Ura's replay downloaden en analyseren. XD
    [replay]

    Ik heb wel, in het vrijspelen van de spellcard, voor het eerst een Touhou spel op Normal uitgespeeld. In de laatste paar stages vlogen de continues er door heen, maar toch. :)
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Tweede Uitdaging: Spellcard 75/76 Empty Re: Tweede Uitdaging: Spellcard 75/76

    Bericht van Urameshiya zo sep 18, 2011 10:14 pm

    Blargh. Is er dan behalve Ninja en mij niemand die de uitdaging aan wil gaan? Het is maar normal mode hoor, je hoeft er geen bovennatuurlijk krachten voor te hebben. ^^;

    Nouja, ik heb het ondertussen zelf nog een paar keer om een wakkerdere tijd geprobeerd, en m'n score staat ondertussen op 4,135,320.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Tweede Uitdaging: Spellcard 75/76 Empty Re: Tweede Uitdaging: Spellcard 75/76

    Bericht van Quwanti zo sep 18, 2011 11:10 pm

    Oh, ik wist niet eens dat je daar kon komen, lol. Maar heb toch meteen geprobeerd.

    Ik had eigenlijk geen idee hoe je daar moest komen, maar uiteindelijk door het kijken van een andere replay is het mij gelukt. :P

    http://replays.gensokyo.org/download.php?id=15979

    2 413 340
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Tweede Uitdaging: Spellcard 75/76 Empty Re: Tweede Uitdaging: Spellcard 75/76

    Bericht van Urameshiya zo sep 18, 2011 11:22 pm

    Okee, ik neem m'n blargh weer terug! Ik had zelf eigenlijk eerst een paar keer de spell card op de normale manier gespeeld om te zien waar de beste plek was om buiten de groene zone terecht te komen. ^_^

    Quwanti schreef:
    2 413 340
    Op je replay staat 2 778 240 hoor?
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Tweede Uitdaging: Spellcard 75/76 Empty Re: Tweede Uitdaging: Spellcard 75/76

    Bericht van Quwanti zo sep 18, 2011 11:55 pm

    Urameshiya schreef:Okee, ik neem m'n blargh weer terug! Ik had zelf eigenlijk eerst een paar keer de spell card op de normale manier gespeeld om te zien waar de beste plek was om buiten de groene zone terecht te komen. ^_^

    Quwanti schreef:
    2 413 340
    Op je replay staat 2 778 240 hoor?
    Oh, ja dat zag ik ook maar ik nam de cijfers die je ziet als je hem net hebt gecaptured.
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Tweede Uitdaging: Spellcard 75/76 Empty Re: Tweede Uitdaging: Spellcard 75/76

    Bericht van Hakurei Ninja ma sep 19, 2011 12:17 am

    Quwanti schreef:Ik had eigenlijk geen idee hoe je daar moest komen, maar uiteindelijk door het kijken van een andere replay is het mij gelukt. :P
    Mij had het een stuk of 15 keer gekost voor ik precies door had tussen welke openingen ik moest vliegen om
    1. niet in het verboden gebied te komen
    2. niet dood te gaan
    maar uiteindelijk is het me gelukt! :D lol


    EDIT

    Ik had Ura's replay bestudeerd, en een hoop op Easy geoefend, aangezien de scoreverschillen tussen Easy en Normal niet enorm groot zijn. Dan hoef ik ook minder te ontwijken en heb ik dus meer concentratie over voor efficiënte verdelging van de baas. Ook een alternatieve route bedacht gebaseerd op die van Ura, maar die leverde niet zo'n hoge score op als ik dacht.
    Mijn uiteindelijke resultaat voor Easy met Reimu: 3.136.330
    Sanae: 2.732.700

    En toen probeerde ik Normal eens uit, om te kijken wat het verschil was, en in een keer 3.531.640 gehaald met Reimu! Yukkuri R
    Sindsdien niet kunnen verbeteren.


    Laatst aangepast door Hakurei Ninja op ma sep 19, 2011 3:59 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : (・∀・))
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Tweede Uitdaging: Spellcard 75/76 Empty Re: Tweede Uitdaging: Spellcard 75/76

    Bericht van Urameshiya wo sep 28, 2011 5:20 am

    Dus uhm, ik heb gewonnen? Nais. Ik zal meteen even een nieuw topic posten. :)

    Gesponsorde inhoud


    Tweede Uitdaging: Spellcard 75/76 Empty Re: Tweede Uitdaging: Spellcard 75/76

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 2:53 am