Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+6
Nekotaku
Quwanti
Mitch
Sophie
Meira
Urameshiya
10 plaatsers

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) Empty Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van Urameshiya za sep 01, 2012 3:14 pm

    Deze uitdaging is gesloten. De winnaar is Pyonta!




    Ter ere van de verjaardag van TvH leek het me een goed plan een oud gebruik weer eens nieuw leven in te blazen!

    Ik heb een uitdaging/wedstrijd voor jullie allemaal!

    De opdracht is simpel: scoor in spell practice mode zoveel mogelijk punten op spell card 140 in TH8/IN (Eirin's een-na-laatste op easy mode) met Marisa en Alice.

    Deze spell card dus!:

    Dat valt wel mee, toch? Er is alleen een speciale eis. Je score geldt alleen, als je ook ALLE kogels-afvurende bolletjes die haar helpen (ahem, de 'familiars') van het veld verwijdert.

    De inzender van de hoogste score (graag met replay erbij!) wint. Je mag zo vaak proberen als je wilt. Succes!

    overige regels:

    (Voor het uploaden van replays kun je gebruik maken van deze site)




    Topscores

    De beste drie scores zijn onveranderd gebleven sinds: 14 september, 3:19 AM

    _______________________


    1. Pyonta 26.390.630
    2. Nekotaku - 26.067.250
    3. Quwanti - 25.830.210
    4. Ranfox - 24.708.130
    5. Meira - 24.483.830
    6. Mitch - 24.098.030
    7. TH-Chen - 24.080.880





    Laatst aangepast door Urameshiya op ma sep 17, 2012 3:34 pm; in totaal 27 keer bewerkt
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) Empty Re: Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van Urameshiya za sep 01, 2012 5:12 pm

    Wijzinging in de regels!
    Je eigen character is niet langer vrij te kiezen. Het moet met het team van Marisa + Alice!

    Mithos heeft me er namelijk op gewezen dat het met Youmu mogelijk is de maximale tijdsbonus te halen voor de spell card, zodat het tijdselement helemaal geen rol meer speelt. Dat is natuurlijk jammer, dus heb ik besloten de regels op deze manier aan te passen.

    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) Empty Re: Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van Meira za sep 01, 2012 5:42 pm

    http://replays.gensokyo.org/download.php?id=23586

    Score: 2306530


    Laatst aangepast door Meira op za sep 01, 2012 6:47 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) Empty Re: Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van Sophie za sep 01, 2012 5:48 pm

    Ik wil wel meedoen, maar wanneer is de deadline? :3
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) Empty Re: Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van Urameshiya za sep 01, 2012 5:52 pm

    Er is geen strikte deadline. Het gaat zo lang door als er mensen verbeteringen op de vorige scores blijven posten. Als de top 3 scores 3 dagen achtereen niet meer verbroken zijn, is het afgelopen.
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) Empty Re: Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van Mitch za sep 01, 2012 6:32 pm

    http://replays.gensokyo.org/download.php?id=23585
    Score: 24098030

    En Meira, je moet de replay saven om de volledige score te zien - ik gok dat het te snel gaat om de volledige score te laten doortellen of zoiets.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) Empty Re: Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van Quwanti zo sep 02, 2012 2:02 am

    http://replays.gensokyo.org/download.php?id=23604

    Score: 24861490

    Duurde nog aardig lang. Het probleem was dat ik nogal vaak in aanraking kwam met die witte bolletjes.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) Empty Re: Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van Nekotaku zo sep 02, 2012 1:25 pm

    http://replays.gensokyo.org/download.php?id=23639

    Score: 24019270

    Dit is het hoogste dat ik schijn te geraken.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) Empty Re: Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van Nekotaku zo sep 02, 2012 2:10 pm

    DAMMIT!

    Spoiler:
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) Empty Re: Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van Urameshiya zo sep 02, 2012 2:14 pm

    Haha, ik kan me de frustratie voorstellen, Neko! (Maar viel dat getalletje linksboven je niet op?)

    Misschien is het jullie trouwens opgevallen dat ik de titel van het topic voorzien heb een A. De B-uitdaging kunnen we (hopelijk) binnenkort van Mithos verwachten. :D
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) Empty Re: Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van Nekotaku zo sep 02, 2012 2:16 pm

    Oh, ik had dat getal linksboven nog nooit opgemerkt! Zo zie je maar hoe slecht ik oplet. De meeste dingen gaan gewoon, *whoosh*, recht over m'n hoofd.
    Zo had ik bij Goldeneye pas bij de tweede keer dat ik het zag door dat de bad guy die agent van het begin was.
    Pyonta-kun
    Pyonta-kun
    Moderator


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : 4 uur Flandre proberen te verslaan en niet ragequitten

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) Empty Re: Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van Pyonta-kun zo sep 02, 2012 6:03 pm

    Vanavond probeer ik het ook! Hopelijk blijft dit nog even open
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) Empty Re: Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van Nekotaku zo sep 02, 2012 6:45 pm

    http://replays.gensokyo.org/download.php?id=23649

    Score: 25163950

    YES! HAHAHAAA! Na meer dan 100 keer proberen eindelijk gelukt om m'n vorige score te verbeteren.
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) Empty Re: Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van Ranfox ma sep 03, 2012 1:28 pm

    Hmmm... Straks zelf ook maar eens proberen. Lijkt me een toffe uitdaging. :)
    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) Empty Re: Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van Meira ma sep 03, 2012 3:08 pm

    Ranfox schreef:Hmmm... Straks zelf ook maar eens proberen. Lijkt me een toffe uitdaging. :)

    hij is zeker leuk, en eigenlijk best wel makkelijk

    Gesponsorde inhoud


    Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta) Empty Re: Verjaarsuitdaging A! (Spell card 140, TH8) (Winnaar: Pyonta)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 6:02 am