Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

5 plaatsers

    Help Bunny Must Die op Steam te krijgen

    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Help Bunny Must Die op Steam te krijgen Empty Help Bunny Must Die op Steam te krijgen

    Bericht van Nekotaku di sep 11, 2012 6:00 pm

    Rockin' Android, het bedrijf dat ons in het verleden reeds vertalingen van onder andere enkele Platine Dispositif spellen heeft bezorgd (Gundemonium Recollection, Gundeadligne en Hitogata Happa), gaat opnieuw een localisatie van een spel van die developer uitbrengen. Dit keer gaat het om Bunny Must Die, een action platformer.

    Hun vorige projecten waren erg geslaagd, dus ik heb er wel vertrouwen in dat ze het ook dit keer goed gaan aanpakken. Maar om één of andere reden is de Steam release van het spel in de zogenoemde "Greenlight" gezet. Daar komen spellen terecht die in aanmerking komen voor releases maar eerst voldoende stemmen moeten krijgen. De pagina kan je via deze link bereiken: http://www.rockinandroid.com/campaign.php?id=bmdgreen

    Sommigen waren misschien al aan het wachten op dit spel. Anderen hadden er mogelijk nog niet van gehoord. In elk geval is het zo dat, zelfs als deze titel zelf je niet zo interesseert, het voor velen van ons belangrijk is dat dergelijke doujin vertalingen voldoende interesse blijven genereren. Dus, als je een Steam account hebt, denk er eens over om het spel een positieve vote te geven. Op de lange termijn gaat dit de hele doujin community hier in het westen enkel vooruit helpen.

    Rockin' Android heeft op deze pagina bovendien een actie gelanceerd waarbij ze beroep doen op hun fans voor de Greenlight campagne. Als je een zichtbare plaats hebt om een banner te zetten gedurende een paar weken, kan het je een gratis spel opleveren.

    Een demo van Bunny Must Die is beschikbaar op de site van het spel.


    Laatst aangepast door Nekotaku op di sep 11, 2012 6:03 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    NekoMithos
    NekoMithos
    Veelzijdige Phantasmagorist


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Kogels berekenen.

    Help Bunny Must Die op Steam te krijgen Empty Re: Help Bunny Must Die op Steam te krijgen

    Bericht van NekoMithos di sep 11, 2012 6:02 pm

    Al 2-3 dagen geleden gevote, Neko ;3

    Eigenlijk... waarschijnlijk al wat langer.

    Een andere die ik ook greenlight vind verdienen is DROD. Deze zijn erg goed omgegaan met hun kleine community die wel wat groter mag worden.

    Ik vroeg me eigenlijk af waarom BMD op greenlight geactiveerd moet worden. De andere spellen hoefden dit ook niet, toch? Gelukkig zetten ze het erop voordat de betalingen erbij kwamen...


    Laatst aangepast door NekoMithos op di sep 11, 2012 6:44 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Help Bunny Must Die op Steam te krijgen Empty Re: Help Bunny Must Die op Steam te krijgen

    Bericht van Nekotaku di sep 11, 2012 6:04 pm

    NekoMithos schreef:Al 2-3 dagen geleden gevote, Neko ;3
    Haha, als ik typte "sommigen waren misschien al aan het wachten op dit spel", dacht ik eigenlijk vooral aan jou, Mithos! Ik wist dat je deze al een tijdje zit te volgen.
    Zelf heb ik het spel (import), maar ik wacht op de vertaling om dit te gaan spelen. En op Steam komen er meestal ook nog wat achievements aan te pas. Maakt het des te leuker.
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    Help Bunny Must Die op Steam te krijgen Empty Re: Help Bunny Must Die op Steam te krijgen

    Bericht van Tanshu di sep 11, 2012 6:07 pm

    Wat is dat met die katten in de screenshots XD
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Help Bunny Must Die op Steam te krijgen Empty Re: Help Bunny Must Die op Steam te krijgen

    Bericht van kyr2005 di sep 11, 2012 6:45 pm

    Heb gestemd. Ziet er interessant uit!
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Help Bunny Must Die op Steam te krijgen Empty Re: Help Bunny Must Die op Steam te krijgen

    Bericht van Pshycho Maniac wo sep 12, 2012 12:47 pm

    Ik haat katten dus ik stem JA.

    also:
    This game has attained 1% of necessary positive ratings so far
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Help Bunny Must Die op Steam te krijgen Empty Re: Help Bunny Must Die op Steam te krijgen

    Bericht van Nekotaku wo sep 12, 2012 1:02 pm

    Pshycho Maniac schreef:also:
    This game has attained 1% of necessary positive ratings so far
    Yup :/
    Ik vraag me af of ze de juiste hoeveelheid interesse gaan kunnen opwekken. Eigenlijk vraag ik me wel af waarom ze in vredesnaam op Greenlight zijn gekomen. Rockin' Android heeft reeds eerder spellen op Steam uitgebracht. En dat hebben ze erg goed afgehandeld, met prima support en consistente updates.

    Dit hele Greenlight gedoe vind ik om te beginnen al geen goed idee. Ze willen dat de community kan bepalen wat hen interesseert, aangezien zij uiteindelijk degenen zijn die de spellen zouden kopen. Dus met andere woorden, enkel de financiëel aantrekkelijke spellen krijgen een kans en artistieke integriteit lijkt weeral een stapje achterop te komen. En iedereen hier weet vast wat er daarmee gebeurt als je de grote meerderheid laat beslissen... Geen erg positieve evolutie voor Steam, vind ik.

    Het hele gedoe is ook vrij ontransparent. Hoeveel stemmen is die 1%? Hoeveel hebben ze er al? Moeten indie of low-profile games minder stemmen halen dan andere?

    In elk geval, als RA het niet op Steam kan uitbrengen, dan gebruiken ze vast wel een andere service die ze verwelkomt.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Help Bunny Must Die op Steam te krijgen Empty Re: Help Bunny Must Die op Steam te krijgen

    Bericht van kyr2005 wo sep 12, 2012 2:20 pm

    Steam greenlight is niet persee een slecht idee, valve heeft er gewoon niet goed over nagedacht. Nu hebben ze al een regel bij gemaakt dat sutdios 100 dollar moeten betalen om hun spel mee te kunnen laten doen, omdat allemaal mensen die niks met games te maken hadden toch greenlight paginas gingen maken. En ook word elk spel dat maar iets met blokken te maken heeft bestempeld als minecraft clone.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Help Bunny Must Die op Steam te krijgen Empty Re: Help Bunny Must Die op Steam te krijgen

    Bericht van Pshycho Maniac zo sep 16, 2012 11:58 am

    Bunny Must Die is nu op de indie royale: http://www.indieroyale.com/
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Help Bunny Must Die op Steam te krijgen Empty Re: Help Bunny Must Die op Steam te krijgen

    Bericht van Nekotaku zo sep 16, 2012 4:30 pm

    Pshycho Maniac schreef:Bunny Must Die is nu op de indie royale: http://www.indieroyale.com/
    En Flying Red Barrel ook! Awesome!
    Goed gespot, Pshycho! Die bundle wil ik.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Help Bunny Must Die op Steam te krijgen Empty Re: Help Bunny Must Die op Steam te krijgen

    Bericht van Pshycho Maniac ma sep 17, 2012 12:42 pm

    Nekotaku schreef:
    Pshycho Maniac schreef:Bunny Must Die is nu op de indie royale: http://www.indieroyale.com/
    En Flying Red Barrel ook! Awesome!
    Goed gespot, Pshycho! Die bundle wil ik.
    Ik heb hem ook.

    Gesponsorde inhoud


    Help Bunny Must Die op Steam te krijgen Empty Re: Help Bunny Must Die op Steam te krijgen

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 12:20 am