Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

5 plaatsers

    Ikaruga op Steam

    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Ikaruga op Steam Empty Ikaruga op Steam

    Bericht van Graan do feb 13, 2014 6:50 pm

    Vandaag kreeg ik een announcement op mijn Steam "feed". Ikaruga, een bekende shmup, zal over 5 dagen beschikbaar zijn op Steam na meer dan een decennium lang te doen alsof de console het enige gaming platform is.

    http://store.steampowered.com/app/253750

    Zelf wil ik dit spel al jaren spelen, dus kijk ik erg uit naar deze release. Ik hoor er al langer goede dingen over, en als TeenSchoffel fan moet ik het een keer geprobeerd hebben. Zijn er meer die dit willen spelen / hebben gespeeld?
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Ikaruga op Steam Empty Re: Ikaruga op Steam

    Bericht van Nekotaku do feb 13, 2014 6:53 pm

    Ik ga effe een ongepaste gif van het nummer Jizz in my pants posten om te uiten hoe ik me hier over voel.

    Ikaruga op Steam Zch2AWw
    Snakke
    Snakke
    Shmupping and Skiing


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

    Ikaruga op Steam Empty Re: Ikaruga op Steam

    Bericht van Snakke do feb 13, 2014 8:43 pm

    Dit is leuke nieuws! Ik heb al veel van ikaruga gehoord en ben dus wel geïnteresseerd zeker nu hij op steam komt.
    Alleen wel heel spijtige timing. Ik ben namelijk ook van plan om twee andere games op steam te kopen dus afhankelijk van de prijs zal ik misschien hem later moeten kopen. Weet eigenlijk iemand al wat ongeveer de prijs (klasse) gaat zijn?
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Ikaruga op Steam Empty Re: Ikaruga op Steam

    Bericht van Graan do feb 13, 2014 9:08 pm

    Snakke schreef:Dit is leuke nieuws! Ik heb al veel van ikaruga gehoord en ben dus wel geïnteresseerd zeker nu hij op steam komt.
    Alleen wel heel spijtige timing. Ik ben namelijk ook van plan om twee andere games op steam te kopen dus afhankelijk van de prijs zal ik misschien hem later moeten kopen. Weet eigenlijk iemand al wat ongeveer de prijs (klasse) gaat zijn?

    Er is voor zover ik weet nog geen officiële uitspraak over de prijs. Gezien de leeftijd van het spel zou ik niet meer dan 10 euro verwachten. 15 euro zou ik al veel vinden, en bij 20 euro ga ik toch al overwegen te wachten op een sale.
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Ikaruga op Steam Empty Re: Ikaruga op Steam

    Bericht van Graan di feb 18, 2014 9:15 pm

    Vandaag was de release! 9 euro, een erg redelijk bedrag.

    http://store.steampowered.com/app/253750
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Ikaruga op Steam Empty Re: Ikaruga op Steam

    Bericht van Maribel Hearn zo feb 23, 2014 11:33 pm

    Ikaruga.... een van de vele danmaku games die ik nog eens moet uitproberen. XD Ik zou er eens videos van moeten kijken. Zelfs dat heb ik nog niet eens gedaan *schaamt zich*
    Slaz
    Slaz
    Volleerd Touhouloog


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Danmaku grazen, om m'n vingers bij af te likken!

    Ikaruga op Steam Empty Re: Ikaruga op Steam

    Bericht van Slaz vr feb 28, 2014 1:31 pm

    Ik heb hier nog altijd de GameCube versie van liggen. Heb h'm nooit uitgespeeld (maar ook niet erg veel gespeeld). Ik was voor Touhou niet erg goed in Danmaku spellen. Zal h'm toch weer eens moeten oppikken nu ik wat beter ben.  ^^;

    Gesponsorde inhoud


    Ikaruga op Steam Empty Re: Ikaruga op Steam

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 4:17 am