Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+7
UNOwen
Pshycho Maniac
Toumyon
Tanshu
kyr2005
Ness Sova
Hakurei Ninja
11 plaatsers

Recettear Steam sale (tot maandag 5 maart 19:00u)

Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator

Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

Recettear Steam sale (tot maandag 5 maart 19:00u) Empty Recettear Steam sale (tot maandag 5 maart 19:00u)

Bericht van Hakurei Ninja zo maa 04, 2012 8:39 pm

Recettear, een doujin action RPG game waarbij je een item shop runt, is voor 1 dag in de aanbieding op Steam (dus tot maandag de 5e, om 19:00u) voor €5 in plaats van €15!

Als je Recettear nog niet kent, neem een kijkje op de officiële Engelstalige site. Ik raad aan te kijken bij de pagina's About Recettear en Gameplay.
    Ness Sova
    Ness Sova
    Forumyōkai

Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : hoogsensitief & Tarot lezer in training

Recettear Steam sale (tot maandag 5 maart 19:00u) Empty Re: Recettear Steam sale (tot maandag 5 maart 19:00u)

Bericht van Ness Sova zo maa 04, 2012 10:06 pm

CAPATALISM HO !

Dat spel is zo leuk ~
    Ik heb hem gehaald toen hij in de summer sale was. hij was toen 3,95 if I remember correctly
    15 euro vind ik zelf teveel maar 5 euro is wel een mooie prijs.

je bent er wel uren mee bezig dus ja.. :3
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King

Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

Recettear Steam sale (tot maandag 5 maart 19:00u) Empty Re: Recettear Steam sale (tot maandag 5 maart 19:00u)

Bericht van kyr2005 zo maa 04, 2012 10:39 pm

Ik raad dit spel ENORM aan. De humor is goed, en de gameplay is zeer uniek. Ik vond het verhaal ook heel goed en het zijn aardig wat uurtjes plezier! 5€ is een ENORM goede deal!
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator

Bericht van Hakurei Ninja zo maa 04, 2012 11:25 pm

Ik heb em gekocht en wat uitgeprobeerd (in het Japans, omdat het kan! Yukkuri R en omdat ik nodig leesvaardigheid oefening nodig heb ^^;), en het ziet er inderdaad erg vermakelijk uit. Wel een beetje vermoeiend omdat ik me voornam elk woord dat ik niet ken of niet kan lezen op te zoeken, maar het is het waard. ^^

Er is ook een demo, als je die wilt proberen voor je hem koopt. En als iemand hem echt heel erg graag wilt hebben maar geen manier heeft om voor het einde van de aanbieding online te betalen, kan ik in principe wel wat geld voorschieten. Als je me terug kan betalen.
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)

Speciale vermogens : kwarktaart

Bericht van Tanshu ma maa 05, 2012 11:10 am

Heb 'm zojuist gekocht!
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator

Bericht van Hakurei Ninja ma maa 05, 2012 1:02 pm

Tanshu schreef:Heb 'm zojuist gekocht!
    Recettear Steam sale (tot maandag 5 maart 19:00u) Facebooklikeicony Hakurei Ninja vindt dit leuk
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King

Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

Bericht van kyr2005 ma maa 05, 2012 1:12 pm

Hakurei Ninja schreef:Er is ook een demo, als je die wilt proberen voor je hem koopt.
    En de demo is enorm goed! je speelt geloof ik de hele eerste week, wat toch wel aardig wat content is.

Tanshu schreef:Heb 'm zojuist gekocht!
    GOEDZO! Ik ben trots op je!
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

Bericht van Toumyon ma maa 05, 2012 5:34 pm

lol grote edit...ik heb de game gekocht, wat was dat een gehaast en gedoe. ^^;

Laatst aangepast door Toumyon op ma maa 05, 2012 6:45 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden van aanpassing : game gekocht)
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)

Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

Bericht van Pshycho Maniac di maa 06, 2012 9:32 am

Een van de best vertaalde games.

Recettear Steam sale (tot maandag 5 maart 19:00u) RECCETEAR
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro

Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

Bericht van UNOwen ma sep 09, 2013 12:38 am

Ik kwam onlangs via een random youtube video spree op een Lets Play van deze game, en het concept van een eigen winkel uitbaten heeft mij altijd al aangesproken. Ik koop deze game zodra ik kan en ga het spelen! Muahahahaha!
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama

Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

Bericht van Ranfox ma sep 09, 2013 1:42 am

Wow, wat een gravedigging Uno. Dit topic is 1,5 jaar oud. XD

(Neemt niet weg dat dit een toffe game blijft <3 )
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

Bericht van Urameshiya ma sep 09, 2013 10:44 am

Ranfox schreef:Wow, wat een gravedigging Uno. Dit topic is 1,5 jaar oud. XD

(Neemt niet weg dat dit een toffe game blijft <3 )
    Neemt ook niet weg dat het een relevant bericht blijft! We hebben immers geen regels tegen necro-posting hier. Liever een oud topic wakker schudden dan een nieuw topic over hetzelfde beginnen. k;P
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro

Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

Bericht van UNOwen ma sep 09, 2013 4:06 pm

Oh man ik zit na een uurtje spelen al echt helemaal vast aan dit spel.
    Ik weet wat ik de volgende dagen ga doen!

CAPITALISM, HO!!

-Yuki-
    -Yuki-
    Vaste forumganger (Easy Mode)

Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Science!

Bericht van -Yuki- zo nov 17, 2013 3:41 pm

Recettear is een geweldig spel. Ben ik enkele middagen aan verloren. Echter was ik er vrij snel ook weer klaar mee. Het spel heeft zeker wel charme en ik raad het nog steeds aan als je houd van RPGs met een unieke twist.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

Bericht van Princess Sylvysprit zo nov 17, 2013 3:43 pm

-Yuki- schreef:Recettear is een geweldig spel. Ben ik enkele middagen aan verloren. Echter was ik er vrij snel ook weer klaar mee. Het spel heeft zeker wel charme en ik raad het nog steeds aan als je houd van RPGs met een unieke twist.
    Ik vind het eigenlijk meer een dungeon crawler dan een RPG, maar het shop element is zeker een groot deel ja

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu za sep 23, 2023 5:31 pm