Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+40
Chenyakumo32
Willemstyle
Alcus
UltimateAction
Deviljho
A-Duck
Michiresu
Ranfox
draakedan
-Yuki-
ThyVonR
TH-chen
Chrono
Sophie
UNOwen
rockpad
Gemu
Nephilith
Princess Sylvysprit
Graan
Pyonta-kun
RemiliaxScarlet
Rage
Bakuhatsu
Reym
Maribel Hearn
T
komodostache
Cryogenic Cereal
Pshycho Maniac
Hakurei Ninja
cubedUranium
wolfie559
kyr2005
Urameshiya
Mitch
Fuyres
Olly
Tanshu
Toumyon
44 plaatsers

    Pokémon

    Enquête

    Wat is je favorieten type?

    [ 0 ]
    Pokémon  - Pagina 7 Voteba100%Pokémon  - Pagina 7 Voteba12 [0%] 
    [ 6 ]
    Pokémon  - Pagina 7 Voteba1012%Pokémon  - Pagina 7 Voteba12 [12%] 
    [ 4 ]
    Pokémon  - Pagina 7 Voteba108%Pokémon  - Pagina 7 Voteba12 [8%] 
    [ 2 ]
    Pokémon  - Pagina 7 Voteba104%Pokémon  - Pagina 7 Voteba12 [4%] 
    [ 2 ]
    Pokémon  - Pagina 7 Voteba104%Pokémon  - Pagina 7 Voteba12 [4%] 
    [ 3 ]
    Pokémon  - Pagina 7 Voteba106%Pokémon  - Pagina 7 Voteba12 [6%] 
    [ 0 ]
    Pokémon  - Pagina 7 Voteba100%Pokémon  - Pagina 7 Voteba12 [0%] 
    [ 1 ]
    Pokémon  - Pagina 7 Voteba102%Pokémon  - Pagina 7 Voteba12 [2%] 
    [ 1 ]
    Pokémon  - Pagina 7 Voteba102%Pokémon  - Pagina 7 Voteba12 [2%] 
    [ 1 ]
    Pokémon  - Pagina 7 Voteba102%Pokémon  - Pagina 7 Voteba12 [2%] 
    [ 5 ]
    Pokémon  - Pagina 7 Voteba1010%Pokémon  - Pagina 7 Voteba12 [10%] 
    [ 3 ]
    Pokémon  - Pagina 7 Voteba106%Pokémon  - Pagina 7 Voteba12 [6%] 
    [ 0 ]
    Pokémon  - Pagina 7 Voteba100%Pokémon  - Pagina 7 Voteba12 [0%] 
    [ 7 ]
    Pokémon  - Pagina 7 Voteba1013%Pokémon  - Pagina 7 Voteba12 [13%] 
    [ 7 ]
    Pokémon  - Pagina 7 Voteba1013%Pokémon  - Pagina 7 Voteba12 [13%] 
    [ 6 ]
    Pokémon  - Pagina 7 Voteba1012%Pokémon  - Pagina 7 Voteba12 [12%] 
    [ 4 ]
    Pokémon  - Pagina 7 Voteba108%Pokémon  - Pagina 7 Voteba12 [8%] 

    Totaal aantal stemmen: 52
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Pokémon  - Pagina 7 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Urameshiya ma okt 14, 2013 7:14 pm

    wolfie559 schreef:also question for URA: ben jij een moss stone tegengekomen in uw travels???
    Een moss rock om Eevee in Leafeon te laten evolueren, bedoel je?
    Spoiler:
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Pokémon  - Pagina 7 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Graan wo okt 16, 2013 12:13 pm

    POKEMON AMIE.

    Ik heb gisteren een bonding momentje genomen voor mij en mijn pokes. Dit had ik veel eerder moeten doen. Pokémon met affection level 2 krijgen al meteen boosted experience, wat samen met de Exp Share voor nog absurdere exp waardes zorgt. Mijn Ampharos is nu BFF en negeert alle Pokémon wetten omdat friendship.

    Overigens vond ik deze kaart van Lumiose City op Reddit.
    Fuyres
    Fuyres
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 33

    Pokémon  - Pagina 7 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Fuyres wo okt 16, 2013 12:53 pm

    Een kleine update:
    ~ Mijn tweede badge is binnen ^^
    ~ Braixen is geevolueerd naar een Delphox
    ~ Combusken is geevolueerd naar een Blaziken
    ~ Espurr is geevolueerd naar een Meowstic
    ~ 1 [female] eevee

    BTW: weet iemand als Beldum ook in Pokemon X Y zit? [zo ja: is iemand deze a tegen gekomen]
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Pokémon  - Pagina 7 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Graan wo okt 16, 2013 1:02 pm

    Fuyres schreef:Een kleine update:
    ~ Mijn tweede badge is binnen ^^
    ~ Braixen is geevolueerd naar een Delphox
    ~ Combusken is geevolueerd naar een Blaziken
    ~ Espurr is geevolueerd naar een Meowstic
    ~ 1 [female] eevee

    BTW: weet iemand als Beldum ook in Pokemon X Y zit? [zo ja: is iemand deze a tegen gekomen]
    Female Eevee! Nu kan je Eevee baby's maken zonder Ditto.

    Beldum zit trouwens niet in X/Y. Hier is een overzicht van alle Kalos Pokémon. Ik heb het ook zonder Lilligant moeten doen :(
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Pokémon  - Pagina 7 Empty Re: Pokémon

    Bericht van wolfie559 wo okt 16, 2013 4:10 pm

    Graan schreef:
    Fuyres schreef:Een kleine update:
    ~ Mijn tweede badge is binnen ^^
    ~ Braixen is geevolueerd naar een Delphox
    ~ Combusken is geevolueerd naar een Blaziken
    ~ Espurr is geevolueerd naar een Meowstic
    ~ 1 [female] eevee

    BTW: weet iemand als Beldum ook in Pokemon X Y zit? [zo ja: is iemand deze a tegen gekomen]
    Female Eevee! Nu kan je Eevee baby's maken zonder Ditto.

    Beldum zit trouwens niet in X/Y. Hier is een overzicht van alle Kalos Pokémon. Ik heb het ook zonder Lilligant moeten doen :(
    gelukzak met uw female eevee.... ik zou een eeveekwekerij moeten doen.

    jammer van beldum btw maar ik denk wel dat je die trug te pakken kunt krijgen via de bank wanneer die online gaat... en dan zal er heus wel iemand zijn die die wilt ruilen met u.
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Pokémon  - Pagina 7 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Graan do okt 17, 2013 4:43 pm

    Fuyres schreef:BTW: weet iemand als Beldum ook in Pokemon X Y zit? [zo ja: is iemand deze a tegen gekomen]
    Schijnbaar is het toch mogelijk. De Friend Safari bevat een aantal Pokémon buiten de Kalos Pokédex, waaronder Metang. Sommigen zijn het al tegengekomen, dus Beldum moet te vinden zijn in GTS (je moet de naam handmatig invoeren, dit is een optie helemaal onderaan de lijst met letters).

    Ik kom trouwens steeds meer leuke dingen tegen in dit spel. In de Victory Road
    Spoiler:
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Pokémon  - Pagina 7 Empty Re: Pokémon

    Bericht van wolfie559 do okt 17, 2013 9:17 pm

    Graan schreef:
    Fuyres schreef:BTW: weet iemand als Beldum ook in Pokemon X Y zit? [zo ja: is iemand deze a tegen gekomen]
    Schijnbaar is het toch mogelijk. De Friend Safari bevat een aantal Pokémon buiten de Kalos Pokédex, waaronder Metang. Sommigen zijn het al tegengekomen, dus Beldum moet te vinden zijn in GTS (je moet de naam handmatig invoeren, dit is een optie helemaal onderaan de lijst met letters).

    Ik kom trouwens steeds meer leuke dingen tegen in dit spel. In de Victory Road
    Spoiler:
    wait ik kan niet echt volgen je kunt zelf bepalen welke beesten er in de friend safari zitten??


    ik hoop dat mijn sliggoo in iets cools veranderd nog...

    Spoiler:
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Pokémon  - Pagina 7 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Graan do okt 17, 2013 11:01 pm

    wolfie559 schreef:wait ik kan niet echt volgen je kunt zelf bepalen welke beesten er in de friend safari zitten??

    also ik heb een female eevee nodig voor een eeveekwekerij... tot nu toe nog ni kunnen vinden dus als er iemand bereidt is om een handje te helpen... (kzal die eevee wel vinden hoor al moest ik heel kalos uitroeien...

    ik hoop dat mijn sliggoo in iets cools veranderd nog...

    Spoiler:
    Bij de Friend Safari kies je iemand uit je 3DS friend list, waarna de safari opgebouwd wordt. De Pokémon in deze safari zijn van een bepaald type dat afhankelijk is van je friend (iedereen krijgt een type toegewezen op basis van zijn/haar friend code). Urameshiya's friend safari is bijvoorbeeld Normal, dus wanneer je hem kiest zullen er Normal type Pokémon verschijnen in de safari.

    Female Eevees zijn lastig. Heb je al geprobeerd te breeden met een Ditto? Duurt iets langer, maar zodra er een female uitkomt kan je daar mee verder. Je kan Dittos op de GTS vinden, maar ik heb er ook nog wel eentje liggen die je kan hebben.

    Spoiler:
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Pokémon  - Pagina 7 Empty Re: Pokémon

    Bericht van wolfie559 do okt 17, 2013 11:22 pm

    Graan schreef:
    wolfie559 schreef:wait ik kan niet echt volgen je kunt zelf bepalen welke beesten er in de friend safari zitten??

    also ik heb een female eevee nodig voor een eeveekwekerij... tot nu toe nog ni kunnen vinden dus als er iemand bereidt is om een handje te helpen... (kzal die eevee wel vinden hoor al moest ik heel kalos uitroeien...

    ik hoop dat mijn sliggoo in iets cools veranderd nog...

    Spoiler:
    Bij de Friend Safari kies je iemand uit je 3DS friend list, waarna de safari opgebouwd wordt. De Pokémon in deze safari zijn van een bepaald type dat afhankelijk is van je friend (iedereen krijgt een type toegewezen op basis van zijn/haar friend code). Urameshiya's friend safari is bijvoorbeeld Normal, dus wanneer je hem kiest zullen er Normal type Pokémon verschijnen in de safari.

    Female Eevees zijn lastig. Heb je al geprobeerd te breeden met een Ditto? Duurt iets langer, maar zodra er een female uitkomt kan je daar mee verder. Je kan Dittos op de GTS vinden, maar ik heb er ook nog wel eentje liggen die je kan hebben.

    Spoiler:
    thx maar kheb net een female eevee te pakken gekregen...
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Pokémon  - Pagina 7 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Graan vr okt 18, 2013 12:07 am

    Ik ben zojuist de Friend Safaris afgegaan. Hieronder een lijstje van de mensen waarvan ik de forumnaam weet. Mensen zonder Pokémon komen ook voor in de Friend Safari, maar de derde Pokémon wordt pas unlocked na het verslaan van de Elite Four. Het schijnt dat deze Pokémon hidden abilities kunnen hebben als je beide tegelijkertijd online bent geweest, maar ik ben ze nog niet tegengekomen.

    Spoiler:


    Laatst aangepast door Graan op zo okt 20, 2013 10:45 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Pokémon  - Pagina 7 Empty Re: Pokémon

    Bericht van wolfie559 zo okt 20, 2013 4:58 pm

    woot woot aanschouw de niuewe pokemon champion.... kheb ze een pak rammel verkocht and i am so proud of myself.

    also een vraagje is 8 uur pm??? is dat 8 uur s'ochtends of 20 uur s'avonds??

    nu kan ik mezelfs seriues gaan bezighouden met project eeveelution... alleen heb ik geen enkel benul hoe die supertraining werkt... welke distribute EV points de boksball of de voetbaloefening??

    kan ik mezelf ook eventjes gaan focussen op het uitbroeden van mijn aron...

    en voor de rest kweek ik elke pokemon die ik wil...

    also ik kom hier eventjes melden dat ik van plan ben om project forumteam al voor te bereiden.
    wat houdt dat in?
    wel ik ben van plan om eens in de toekomst (nu nog ni dat zou te vroeg zijn kwil nog effe genieten van mijn victory en nog wat aftergame dinges doen, zoals uitdokteren waar ik nu verdoemme die mega stones kan vinden)
    een team op te stellen (6 pokemon dus) van pokemon die dat mij worden aangeraden door 6 verschillende forumleden
    (bv: ura = mawhile, kyr = honedge en tanshu = fletchling, etc etc...)

    wat heb ik hiervoor nodig??

    wel 6 pokemon suggesties van 6 verschillende forumleden (6 pokemons die dat een verschillend type hebben for variaties sake (subtypes mogen hetzelfde zijn met mate..).
    also je mag 1 favoriet aanduiden die dat je er het liefst inwilt (dit is geen 100 procent garantie dat die erin zal zitten maar ik zal hemel (maar geen aarde) bewegen om die erin te krijgen))
    en natuurlijk heb ik hiervoor 6 verschillende forumleden nodig (minimum 5 als het echt moet kan ikzelf 1 pokemon naar keuze erinsteken.)

    je mag natuurlijk ook kiezen ofdat de pokemon in kwestie een bepaalde naam moet hebben.
    en als je wilt mag je het geslacht zelfs ook kiezen.
    je mag zelfs zeggen welke nature de pokemon moet hebben en zelfs een beperking op evolutie (bijvoorbeeld zeggen dat ik magicarp moet nemen maar die niet mag evolven in gyarydos..... maar doe me dat niet aan alstublieft XD.)
    en ik zal deze beesten natuurlijk van een laag level beginnen zodat de challenge er nog inzit (aangezien ik dan een nieuw game zou doen)

    de regels??
    simpel: geen starters, en geen legendarys, en geen eeveelutions (ja kben zelf DOL op eeveelutions maar kheb het gevoel dat ik anders teveel eeveelution suggesties ga krijgen)
    afgezien van dat mag het eender dewelke zijn.
    zelf pokemon met mega evolutions en als je die mega evoluties erbij wilt moet je wel effe zeggen waar ik die hun steen kan vinden (wel in spoiler tags natuurlijk voor niks te... spoilen.)


    also ik zal deze 6 pokemon zelf wel kweken dus je hoeft er mij niks voor te geven ofzo. (als het een ongeslachtelijk beest is gelijk golett bedenk ik wel iets.)

    voila. pfieuw dat was veel uitleg. anyway als je geinterreseerd bent in project forumteam (die naam ga ik toch eens veranderen) meld het dan hier eventjes.

    spoiler in verband met mega stones.
    Spoiler:


    Laatst aangepast door wolfie559 op zo okt 20, 2013 6:59 pm; in totaal 2 keer bewerkt
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Pokémon  - Pagina 7 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Urameshiya zo okt 20, 2013 6:44 pm

    Ik ben gisteren een nieuw spel begonnen, om m'n reis naar de Pokémon league nog eens heel rustig aan over te doen. Onderweg wil ik alles vangen dat er maar te vangen valt, en m'n team constant wisselen om ook zo veel mogelijk van die Pokémon tot evolutie te trainen om m'n Pokédex nog verder op te vullen. Met de hulp van de exp share denk ik een heel eind te kunnen komen.

    Wolfie schreef:wel ik ben van plan om eens in de toekomst (nu nog ni dat zou te vroeg zijn kwil nog effe genieten van mijn victory en nog wat aftergame dinges doen, zoals uitdokteren waar ik nu verdoemme die mega stones kan vinden)
    een team op te stellen (6 pokemon dus) van pokemon die dat mij worden aangeraden door 6 verschillende forumleden
    (bv: ura = mawhile, kyr = honedge en tanshu = fletchling, etc etc...)
    Ik ga eens even lekker voorspelbaar zijn, Wolfie. Ik stel voor dat je een Mawile in dat team steekt!
    Spoiler:
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Pokémon  - Pagina 7 Empty Re: Pokémon

    Bericht van wolfie559 zo okt 20, 2013 6:49 pm

    Urameshiya schreef:Ik ben gisteren een nieuw spel begonnen, om m'n reis naar de Pokémon league nog eens heel rustig aan over te doen. Onderweg wil ik alles vangen dat er maar te vangen valt, en m'n team constant wisselen om ook zo veel mogelijk van die Pokémon tot evolutie te trainen om m'n Pokédex nog verder op te vullen. Met de hulp van de exp share denk ik een heel eind te kunnen komen.

    Wolfie schreef:wel ik ben van plan om eens in de toekomst (nu nog ni dat zou te vroeg zijn kwil nog effe genieten van mijn victory en nog wat aftergame dinges doen, zoals uitdokteren waar ik nu verdoemme die mega stones kan vinden)
    een team op te stellen (6 pokemon dus) van pokemon die dat mij worden aangeraden door 6 verschillende forumleden
    (bv: ura = mawhile, kyr = honedge en tanshu = fletchling, etc etc...)
    Ik ga eens even lekker voorspelbaar zijn, Wolfie. Ik stel voor dat je een Mawile in dat team steekt!
    Spoiler:
    aha dank u voor de participate ura.
    maar kzal van u moeten vragen dat je 6 suggesties doet voor de varietie. (sorry als ik daar inderdaad niet duidelijk over was)

    maar als extratje (ga ik ook aan de regels toevoegen) mag je 1 favoriet aanduiden die je er het liefst in wilt (zoals mawhile in uw geval)

    Spoiler:
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Pokémon  - Pagina 7 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Graan zo okt 20, 2013 7:28 pm

    Mega Ring:

    Spoiler:

    Overweeg trouwens een Mismagius! Ze moet wel female zijn, Marisa heten en Hyper Beam leren. Misdreavus/Mismagius is op het moment wel lastig te vinden, maar ik probeer er eentje te pakken te krijgen via GTS. Zodra ik er eentje heb kan ik ze uiteraard breeden.

    Overigens heb ik nu ook een Beldum (van GTS). Nog geïnteresseerd, Fuyres? Ik kan er wel eentje opsturen.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Pokémon  - Pagina 7 Empty Re: Pokémon

    Bericht van wolfie559 zo okt 20, 2013 7:33 pm

    Graan schreef:Mega Ring:

    Spoiler:

    Overweeg trouwens een Mismagius! Ze moet wel female zijn, Marisa heten en Hyper Beam leren. Misdreavus/Mismagius is op het moment wel lastig te vinden, maar ik probeer er eentje te pakken te krijgen via GTS. Zodra ik er eentje heb kan ik ze uiteraard breeden.

    Overigens heb ik nu ook een Beldum (van GTS). Nog geïnteresseerd, Fuyres? Ik kan er wel eentje opsturen.
    dank u voor de uitleg over de mega ring upgrade als ik het niet wist zou ik het nooit gedaan hebben...

    oke inderdaad zorda ik inderdaad mijn handen krijg aan een misdreavus/magius zal ik het doen. of als je er gewoon een kunt breeden zou dat veel gemakkelijker zijn inderdaad
    (trouwens ik ben dol op uw idee om die gewoon in marisa om te toveren)

    maar ik moet wel nogmaals zeggen dat ik 6 suggesties wil (maar ik zal uw misdreavus/magius favoriten)
    (alhoewel voor het moment er nog geen comflicterende types zijn vermeld dus ik zie er tot nu toe geen probleem in om uw wens te vervullen.)

    also als ik het mag vragen zou ik het fijn vinden als je ook een beldum (mag voor mijn part zelfs nog in het ei zitten) voor mij breeden...
    ik kan voor u in ruil iets breeden ofzo maar ik weet niet wat je zou willen.

    Gesponsorde inhoud


    Pokémon  - Pagina 7 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu zo mei 19, 2024 8:08 am