Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+40
Chenyakumo32
Willemstyle
Alcus
UltimateAction
Deviljho
A-Duck
Michiresu
Ranfox
draakedan
-Yuki-
ThyVonR
TH-chen
Chrono
Sophie
UNOwen
rockpad
Gemu
Nephilith
Princess Sylvysprit
Graan
Pyonta-kun
RemiliaxScarlet
Rage
Bakuhatsu
Reym
Maribel Hearn
T
komodostache
Cryogenic Cereal
Pshycho Maniac
Hakurei Ninja
cubedUranium
wolfie559
kyr2005
Urameshiya
Mitch
Fuyres
Olly
Tanshu
Toumyon
44 plaatsers

    Pokémon

    Enquête

    Wat is je favorieten type?

    [ 0 ]
    Pokémon  - Pagina 6 Voteba100%Pokémon  - Pagina 6 Voteba12 [0%] 
    [ 6 ]
    Pokémon  - Pagina 6 Voteba1012%Pokémon  - Pagina 6 Voteba12 [12%] 
    [ 4 ]
    Pokémon  - Pagina 6 Voteba108%Pokémon  - Pagina 6 Voteba12 [8%] 
    [ 2 ]
    Pokémon  - Pagina 6 Voteba104%Pokémon  - Pagina 6 Voteba12 [4%] 
    [ 2 ]
    Pokémon  - Pagina 6 Voteba104%Pokémon  - Pagina 6 Voteba12 [4%] 
    [ 3 ]
    Pokémon  - Pagina 6 Voteba106%Pokémon  - Pagina 6 Voteba12 [6%] 
    [ 0 ]
    Pokémon  - Pagina 6 Voteba100%Pokémon  - Pagina 6 Voteba12 [0%] 
    [ 1 ]
    Pokémon  - Pagina 6 Voteba102%Pokémon  - Pagina 6 Voteba12 [2%] 
    [ 1 ]
    Pokémon  - Pagina 6 Voteba102%Pokémon  - Pagina 6 Voteba12 [2%] 
    [ 1 ]
    Pokémon  - Pagina 6 Voteba102%Pokémon  - Pagina 6 Voteba12 [2%] 
    [ 5 ]
    Pokémon  - Pagina 6 Voteba1010%Pokémon  - Pagina 6 Voteba12 [10%] 
    [ 3 ]
    Pokémon  - Pagina 6 Voteba106%Pokémon  - Pagina 6 Voteba12 [6%] 
    [ 0 ]
    Pokémon  - Pagina 6 Voteba100%Pokémon  - Pagina 6 Voteba12 [0%] 
    [ 7 ]
    Pokémon  - Pagina 6 Voteba1013%Pokémon  - Pagina 6 Voteba12 [13%] 
    [ 7 ]
    Pokémon  - Pagina 6 Voteba1013%Pokémon  - Pagina 6 Voteba12 [13%] 
    [ 6 ]
    Pokémon  - Pagina 6 Voteba1012%Pokémon  - Pagina 6 Voteba12 [12%] 
    [ 4 ]
    Pokémon  - Pagina 6 Voteba108%Pokémon  - Pagina 6 Voteba12 [8%] 

    Totaal aantal stemmen: 52
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Pokémon  - Pagina 6 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Sophie zo okt 13, 2013 4:17 pm

    Wow, nice!

    Ik heb mijn Fletchling helemaal geevolueerd, nu vind ik hem meh, maar hij is sterk dus ik gebruik hem.

    Ik ga denk ik de eevee familie nu sparen. owo

    Zit op mijn zesde badge.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Pokémon  - Pagina 6 Empty Re: Pokémon

    Bericht van wolfie559 zo okt 13, 2013 4:46 pm

    woot woot.

    in de tussentijd niet veel veranderd... ik heb een tyrunt en die is zo awesome (+adorable) dat ik die in mijn team ga verwerken (dragon-rock type klinkt best wel handig)

    female ralts is kirlia geworden..

    heb ivysaur in de pc gestoken want hij zat in de weg van mijn quilladin (die dat ook een grass type is).

    heb nu beedril en vespiquen (inderdaad combee verandert in iets badass) ook in de pc gestoken want ik vind ze alletwee even awesome en ik kan er niet maar 1 meenemen zonder dat de andere ook mee moet... nu hoop ik dat ik een nieuwe bug-type kan vinden die dat in awesomeheid kan evenaren... (nu heb ik mijn hoop gezet op venipede maar ik kan die maar niet vinden in de designated zone... hopelijk verandert die NIET in een vlinder...)

    heb net een honedge gevangen... steel en ghost type klinkt handig... en ik zal hem bijhouden totdat ik iets kan vinden wat cooler zou zijn..

    heb nog steeds geen eevee gevonden tough...
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Pokémon  - Pagina 6 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Sophie zo okt 13, 2013 5:05 pm

    Eevee zit op route 10
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Pokémon  - Pagina 6 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Graan zo okt 13, 2013 6:10 pm

    Heeft iemand Mareep al gezien? Ik kan niet zonder :(
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Pokémon  - Pagina 6 Empty Re: Pokémon

    Bericht van wolfie559 zo okt 13, 2013 10:24 pm

    Graan schreef:Heeft iemand Mareep al gezien? Ik kan niet zonder :(
    mareep bestaat niet...

    srsly tough als er iemand ooit een moss stone vind (of whatever that ding is dat een eevee in een leafeon verandert) let me know ok?? het is zeeer belangrijk
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Pokémon  - Pagina 6 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Graan zo okt 13, 2013 10:58 pm

    Schapebeest zou ergens in de coastal region moeten zitten. Hopelijk kom ik het binnenkort tegen.

    Overigens heb ik even multiplayer geprobeerd en damn, dat is awesome. Er is zo gigantisch veel te doen in dit spel dat ik het spoor een beetje begin kwijt te raken. Ik heb net een "wonder trade" gedaan met een of andere amerikaanse dude, o-powers gegeven en gekregen, trainer PR video gekeken, surveys ingevuld, @__@.

    In mijn "Passer-by" lijst komen om de minuut hele legers mensen voorbij. Zijn dit gewoon willekeurige mensen van over de hele wereld? Ik had in eerste instantie verwacht dat dit mensen uit de omgeving zouden zijn à la streetpass.
    Fuyres
    Fuyres
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 33

    Pokémon  - Pagina 6 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Fuyres ma okt 14, 2013 11:04 am

    Even mijn Pokemon [X] status delen:
    ~ Ben opweg naar mijn 2de badge
    ~ Tot nu toe ben ik bezig met het maken van 2 teams [Fire & Psychic]
    ~ Mijn [Female] Kirlia evolueert over 2 lvl's naar Gardevoir
    ~ Mijn [Female] Espurr evolueert over 3 lvl's naar Meowstic
    ~ In mijn Fire Team komen tot nu toe: Charizard, Blaziken [Speed] & Delphox
    ~ Verder snap ik nog steeds niet hoe het Super Training ''Ding'' precies werkt.

    To do list:
    ~ Eevee laten evolueren naar Espeon
    ~ Fletchling laten evolueren naar Talonflame [voor Fire-Team]
    ~ Zoeken naar andere double types van Fire & Psychic
    ~ Misschien nog een type-team erbij nemen/trainen..
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Pokémon  - Pagina 6 Empty Re: Pokémon

    Bericht van wolfie559 ma okt 14, 2013 11:31 am

    Fuyres schreef:Even mijn Pokemon [X] status delen:
    ~ Ben opweg naar mijn 2de badge
    ~ Tot nu toe ben ik bezig met het maken van 2 teams [Fire & Psychic]
    ~ Mijn [Female] Kirlia evolueert over 2 lvl's naar Gardevoir
    ~ Mijn [Female] Espurr evolueert over 3 lvl's naar Meowstic
    ~ In mijn Fire Team komen tot nu toe: Charizard, Blaziken [Speed] & Delphox
    ~ Verder snap ik nog steeds niet hoe het Super Training ''Ding'' precies werkt.

    To do list:
    ~ Eevee laten evolueren naar Espeon
    ~ Fletchling laten evolueren naar Talonflame [voor Fire-Team]
    ~ Zoeken naar andere double types van Fire & Psychic
    ~ Misschien nog een type-team erbij nemen/trainen..
    best wel indrukwekken dat je al een charizard en een blaziken hebt...

    is het trouwens niet handiger als je een gevarieerd team maakt met verschillende types dan een team dat alleen exclusief uit fire en psychic bestaat?? (kan ook zijn dat er hier een geweldig plan achter steekt maar ik ben noob MCnoob)

    hoe kom je aan delphox btw (dat is toch die alien he??)

    hmm.. nu ik hier toch aan het posten ben ga ik ook eventjes een status update geven van hoe mijn team ineensteekt.

    tyrunt (rock/dragon)
    golett (ground/ghost) ter vervanging van die honedge.
    female kirlia (psychic/fairy) kan zijn dat ik maybe ooit ga overwegen om die te vervangen door een male die dat dan verandert in gallade (haar naam is inderdaad Alice)
    Quilladin (grass) zodra die geevolueerd is in whatever die verandert en ik tegen dan een leafeon heb zal ik die vervangen door leageon (moet wel eerst een moss stone vinden )X )
    Whirlipede (bug/poison) dit beest gaat in iets badass veranderen ik voel het... van kyr gekregen omdat ik hem niet kon vinden.... he has gained a name befitting of his sins: BushLurker.... (en nu moet ik opeens denken aan ex-president Bush...)
    Houndour (dark/fire) ik hoop dat die ook nog in iets badass verandert maar naar het schijnt wel... (thx god kheb een fire type gevonden die me mischien zal bevallen)

    en hoe zit dat met die nieuwe exp. share??
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Pokémon  - Pagina 6 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Graan ma okt 14, 2013 1:33 pm

    wolfie559 schreef:en hoe zit dat met die nieuwe exp. share??
    De nieuwe Exp Share is zwaar OP. Er is haast geen reden meer om het uit te zetten.

    Wat ik heb begrepen van de Exp Share:
    -Onder de pokemon die deelnamen aan het gevecht wordt experience verdeeld zoals normaal
    -Onder de pokemon die niet deel namen aan het gevecht wordt elk 50% van de experience gegeven.

    Dus stel je hebt 6 pokemon bij je en verslaat een Psyduck die totaal 100 experience geeft. De pokemon waarmee je Psyduck versloeg krijgt 100 experience, en de 5 anderen krijgen elk 50 experience. In totaal heeft de Exp Share dus 350 experience opgeleverd.

    Het roept wel een aantal vragen op die ik nog steeds niet beantwoord heb gezien:
    -Als 5 pokemon samen Psyduck verslaan, krijgen zij dan elk 20 experience en krijgt de laatste 50?
    -Geldt de experience bonus voor hogere levels nog zoals in Black/White? Zou een lvl 1 Duskull een gigantische hoeveelheid experience krijgen van een lvl 100 Audino en krijgt de rest van het team de helft van deze hoeveelheid, ongeacht hun level?
    -Geldt de EV regel "elke pokemon die experience krijgt, krijgt 100% van de EV yield" ook voor de Exp Share?

    Ik hoop dat hier binnenkort wat meer over te vinden is, want ik heb geen zin om het allemaal uit te zoeken. Tot die tijd houd ik de Exp Share in ieder geval altijd aan. Mijn team steekt na 3 badges al bijna 10 levels boven de rest uit en zelfs mijn HM slaven zijn op een hoog genoeg level dat ze mee kunnen vechten. En dan schijnt er binnenkort nog zelfs een Lucky Egg bovenop te komen...
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Pokémon  - Pagina 6 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Urameshiya ma okt 14, 2013 2:06 pm

    Ik heb het gisterenavond laat uitgespeeld, en ik durf nu wel te zeggen dat ik dit het leukste Pokémon-avontuur tot nu toe vindt! Nou ja, uitgespeeld? Ik ben bij de aftiteling gekomen, maar er is nog gigantisch veel dat ik wil gaan doen in het spel! Om mee te beginnen natuurlijk een nieuw en verbeterd team trainen. :D Oh, en aan het feit dat iets van 40% van m'n Kalos-dex nog leeg is moet ik ook nog wat gaan doen...

    Graan schreef:Het roept wel een aantal vragen op die ik nog steeds niet beantwoord heb gezien:
    -Als 5 pokemon samen Psyduck verslaan, krijgen zij dan elk 20 experience en krijgt de laatste 50?
    -Geldt de experience bonus voor hogere levels nog zoals in Black/White? Zou een lvl 1 Duskull een gigantische hoeveelheid experience krijgen van een lvl 100 Audino en krijgt de rest van het team de helft van deze hoeveelheid, ongeacht hun level?
    -Geldt de EV regel "elke pokemon die experience krijgt, krijgt 100% van de EV yield" ook voor de Exp Share?
    Ik kan geen zekerheid geven, maar als ik kijk naar wat ik tijdens m'n eigen spel gezien heb, heb ik het vermoeden dat...
    - ...als meerdere Pokemon samen een tegenstander verslaan, ze elk 100% experience krijgen. Weet het beslist niet zeker, maar sommige getallen die ik voorbij heb zien komen leken me simpelweg te hoog om nog te geloven dat de experience verdeeld werd onder de vechtende Pokémon.
    (- Geen idee. Ik vocht eigenlijk altijd tegen lagere Pokémon.)
    - ...inderdaad iedereen 100% EV krijgt met de exp share. Ik heb zo af en toe in de effort-o-meter gekeken, en mijn Pokémon leken haast identieke EV-distributie-patronen te ontwikkelen. Torchic-en-evoluties liep daarbij naar mijn indruk niet achter op de rest, ondanks dat ik 'm bijna nooit gebruikte.
    Fuyres
    Fuyres
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 33

    Pokémon  - Pagina 6 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Fuyres ma okt 14, 2013 2:15 pm

    wolfie559 schreef:best wel indrukwekken dat je al een charizard en een blaziken hebt...

    is het trouwens niet handiger als je een gevarieerd team maakt met verschillende types dan een team dat alleen exclusief uit fire en psychic bestaat?? (kan ook zijn dat er hier een geweldig plan achter steekt maar ik ben noob MCnoob)

    hoe kom je aan delphox btw (dat is toch die alien he??)

    hmm.. nu ik hier toch aan het posten ben ga ik ook eventjes een status update geven van hoe mijn team ineensteekt.

    tyrunt (rock/dragon)
    golett (ground/ghost) ter vervanging van die honedge.
    female kirlia (psychic/fairy) kan zijn dat ik maybe ooit ga overwegen om die te vervangen door een male die dat dan verandert in gallade (haar naam is inderdaad Alice)
    Quilladin (grass) zodra die geevolueerd is in whatever die verandert en ik tegen dan een leafeon heb zal ik die vervangen door leageon (moet wel eerst een moss stone vinden )X )
    Whirlipede (bug/poison) dit beest gaat in iets badass veranderen ik voel het... van kyr gekregen omdat ik hem niet kon vinden.... he has gained a name befitting of his sins: BushLurker.... (en nu moet ik opeens denken aan ex-president Bush...)
    Houndour (dark/fire) ik hoop dat die ook nog in iets badass verandert maar naar het schijnt wel... (thx god kheb een fire type gevonden die me mischien zal bevallen)

    en hoe zit dat met die nieuwe exp. share??
    @ Wolfie559: Ik heb nog geen Charizard, Blaziken [Speed] & Delphox, want deze KOMEN [dus niet zitten] in mijn Fire-team. Bij elke pokemon probeer ik doubles te krijgen [bijvoorbeeld Fire/Psychic: Delphox] ^^.

    ~ In mijn Fire team ZITTEN NU: Charmeleon, Braixen, Combusken & Talonflame
    ~ In mijn Psychic team ZITTEN NU: Kirlia, Espurr & Braixen
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Pokémon  - Pagina 6 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Graan ma okt 14, 2013 4:10 pm

    MAREEP GET. Horde encounter in route 12.

    Schijnbaar heeft de move Sweet Scent hetzelfde effect als Honey. Voor mij erg handig, want ik kan nergens Honey vinden.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Pokémon  - Pagina 6 Empty Re: Pokémon

    Bericht van wolfie559 ma okt 14, 2013 4:42 pm

    Fuyres schreef:
    wolfie559 schreef:best wel indrukwekken dat je al een charizard en een blaziken hebt...

    is het trouwens niet handiger als je een gevarieerd team maakt met verschillende types dan een team dat alleen exclusief uit fire en psychic bestaat?? (kan ook zijn dat er hier een geweldig plan achter steekt maar ik ben noob MCnoob)

    hoe kom je aan delphox btw (dat is toch die alien he??)

    hmm.. nu ik hier toch aan het posten ben ga ik ook eventjes een status update geven van hoe mijn team ineensteekt.

    tyrunt (rock/dragon)
    golett (ground/ghost) ter vervanging van die honedge.
    female kirlia (psychic/fairy) kan zijn dat ik maybe ooit ga overwegen om die te vervangen door een male die dat dan verandert in gallade (haar naam is inderdaad Alice)
    Quilladin (grass) zodra die geevolueerd is in whatever die verandert en ik tegen dan een leafeon heb zal ik die vervangen door leageon (moet wel eerst een moss stone vinden )X )
    Whirlipede (bug/poison) dit beest gaat in iets badass veranderen ik voel het... van kyr gekregen omdat ik hem niet kon vinden.... he has gained a name befitting of his sins: BushLurker.... (en nu moet ik opeens denken aan ex-president Bush...)
    Houndour (dark/fire) ik hoop dat die ook nog in iets badass verandert maar naar het schijnt wel... (thx god kheb een fire type gevonden die me mischien zal bevallen)

    en hoe zit dat met die nieuwe exp. share??
    @ Wolfie559: Ik heb nog geen Charizard, Blaziken [Speed] & Delphox, want deze KOMEN [dus niet zitten] in mijn Fire-team. Bij elke pokemon probeer ik doubles te krijgen [bijvoorbeeld Fire/Psychic: Delphox] ^^.

    ~ In mijn Fire team ZITTEN NU: Charmeleon, Braixen, Combusken & Talonflame
    ~ In mijn Psychic team ZITTEN NU: Kirlia, Espurr & Braixen
    EXP SHARE OP

    ahja weet er iemand trouwens waarom mijn BushLurker trouwens zo vaak een boosted experience krijgt (die krijgt dan opeens een pak meer exp..) heeft dat er iets mee te maken dat ik die origineel van kyr heb gekregen??

    oh god... jij hebt het spel al uit... ik moet nog de 3de gym doen...
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Pokémon  - Pagina 6 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Graan ma okt 14, 2013 5:23 pm

    wolfie559 schreef:ahja weet er iemand trouwens waarom mijn BushLurker trouwens zo vaak een boosted experience krijgt (die krijgt dan opeens een pak meer exp..) heeft dat er iets mee te maken dat ik die origineel van kyr heb gekregen??
    Dat klopt! Geruilde pokemon krijgen een exp boost.

    Overigens kom ik er net achter dat eieren de pokeball van hun moeder overnemen. Mijn zonet uitgekomen Solosis zit al meteen in een Ultra Ball, en mijn toekomstige Modest Mareep in een Premier Ball. Voorheen waren het altijd normale Pokeballs.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Pokémon  - Pagina 6 Empty Re: Pokémon

    Bericht van wolfie559 ma okt 14, 2013 6:37 pm

    Graan schreef:
    wolfie559 schreef:ahja weet er iemand trouwens waarom mijn BushLurker trouwens zo vaak een boosted experience krijgt (die krijgt dan opeens een pak meer exp..) heeft dat er iets mee te maken dat ik die origineel van kyr heb gekregen??
    Dat klopt! Geruilde pokemon krijgen een exp boost.

    Overigens kom ik er net achter dat eieren de pokeball van hun moeder overnemen. Mijn zonet uitgekomen Solosis zit al meteen in een Ultra Ball, en mijn toekomstige Modest Mareep in een Premier Ball. Voorheen waren het altijd normale Pokeballs.
    hehe... ik heb een solosis gevangen en die Metroid genoemd.. (nu hopen dat die in een ubermetroid verandert ofzo)

    ik ben trouwens een plan aan het ontwikkelen dat 6 forumleden mij elk 1 pokemon zeggen die ik in mijn team moet steken ofzo en daarmee dan de league uitspelen (dat plan is nog in ontwikkeling en zal nog wel even wachten worden want ik ben nog niet eens voorbij de 3de gymleader)

    also question for URA: ben jij een moss stone tegengekomen in uw travels???

    Gesponsorde inhoud


    Pokémon  - Pagina 6 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu di mei 07, 2024 2:08 am