Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+40
Chenyakumo32
Willemstyle
Alcus
UltimateAction
Deviljho
A-Duck
Michiresu
Ranfox
draakedan
-Yuki-
ThyVonR
TH-chen
Chrono
Sophie
UNOwen
rockpad
Gemu
Nephilith
Princess Sylvysprit
Graan
Pyonta-kun
RemiliaxScarlet
Rage
Bakuhatsu
Reym
Maribel Hearn
T
komodostache
Cryogenic Cereal
Pshycho Maniac
Hakurei Ninja
cubedUranium
wolfie559
kyr2005
Urameshiya
Mitch
Fuyres
Olly
Tanshu
Toumyon
44 plaatsers

    Pokémon

    Enquête

    Wat is je favorieten type?

    [ 0 ]
    Pokémon  - Pagina 19 Voteba100%Pokémon  - Pagina 19 Voteba12 [0%] 
    [ 6 ]
    Pokémon  - Pagina 19 Voteba1012%Pokémon  - Pagina 19 Voteba12 [12%] 
    [ 4 ]
    Pokémon  - Pagina 19 Voteba108%Pokémon  - Pagina 19 Voteba12 [8%] 
    [ 2 ]
    Pokémon  - Pagina 19 Voteba104%Pokémon  - Pagina 19 Voteba12 [4%] 
    [ 2 ]
    Pokémon  - Pagina 19 Voteba104%Pokémon  - Pagina 19 Voteba12 [4%] 
    [ 3 ]
    Pokémon  - Pagina 19 Voteba106%Pokémon  - Pagina 19 Voteba12 [6%] 
    [ 0 ]
    Pokémon  - Pagina 19 Voteba100%Pokémon  - Pagina 19 Voteba12 [0%] 
    [ 1 ]
    Pokémon  - Pagina 19 Voteba102%Pokémon  - Pagina 19 Voteba12 [2%] 
    [ 1 ]
    Pokémon  - Pagina 19 Voteba102%Pokémon  - Pagina 19 Voteba12 [2%] 
    [ 1 ]
    Pokémon  - Pagina 19 Voteba102%Pokémon  - Pagina 19 Voteba12 [2%] 
    [ 5 ]
    Pokémon  - Pagina 19 Voteba1010%Pokémon  - Pagina 19 Voteba12 [10%] 
    [ 3 ]
    Pokémon  - Pagina 19 Voteba106%Pokémon  - Pagina 19 Voteba12 [6%] 
    [ 0 ]
    Pokémon  - Pagina 19 Voteba100%Pokémon  - Pagina 19 Voteba12 [0%] 
    [ 7 ]
    Pokémon  - Pagina 19 Voteba1013%Pokémon  - Pagina 19 Voteba12 [13%] 
    [ 7 ]
    Pokémon  - Pagina 19 Voteba1013%Pokémon  - Pagina 19 Voteba12 [13%] 
    [ 6 ]
    Pokémon  - Pagina 19 Voteba1012%Pokémon  - Pagina 19 Voteba12 [12%] 
    [ 4 ]
    Pokémon  - Pagina 19 Voteba108%Pokémon  - Pagina 19 Voteba12 [8%] 

    Totaal aantal stemmen: 52
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Pokémon  - Pagina 19 Empty Re: Pokémon

    Bericht van wolfie559 vr dec 06, 2013 11:21 pm

    ThyVonR schreef:Na een tijdje breeden en trainen is mijn monotype Fire team af. Best blij met het resultaat, nog niet kunnen testen, maar dat doe ik morgen wel.

    Nu nog hopen dat niet IEDEREEN Stealth Rock heeft... ;_;
    wel... srry maar neem een rapid spinner cuzz EVERYONE has stealth rocks
    Cryogenic Cereal
    Cryogenic Cereal
    Zilveren Soku Kleinmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hoge consumptie aan teken- en notitiepapier.

    Pokémon  - Pagina 19 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Cryogenic Cereal vr dec 06, 2013 11:33 pm

    ThyVonR schreef:Na een tijdje breeden en trainen is mijn monotype Fire team af. Best blij met het resultaat, nog niet kunnen testen, maar dat doe ik morgen wel.

    Nu nog hopen dat niet IEDEREEN Stealth Rock heeft... ;_;
    Neem een Magic Bounce pokerman of op z'n minst Taunt tegen die sneaky pebbles.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Pokémon  - Pagina 19 Empty Re: Pokémon

    Bericht van wolfie559 vr dec 06, 2013 11:44 pm

    Cryogenic Cereal schreef:
    ThyVonR schreef:Na een tijdje breeden en trainen is mijn monotype Fire team af. Best blij met het resultaat, nog niet kunnen testen, maar dat doe ik morgen wel.

    Nu nog hopen dat niet IEDEREEN Stealth Rock heeft... ;_;
    Neem een Magic Bounce pokerman of op z'n minst Taunt tegen die sneaky pebbles.
    ik denk niet echt dat er een fire type magic bouncer bestaat maar taunt moet wel lukken.
    Cryogenic Cereal
    Cryogenic Cereal
    Zilveren Soku Kleinmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hoge consumptie aan teken- en notitiepapier.

    Pokémon  - Pagina 19 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Cryogenic Cereal do dec 12, 2013 3:39 pm

    Hoho, twee Lucky Eggs gekregen via traden. Iemand gaf me ook een Xerneas voor mijn Roserade die maar één perfecte IV had, dat was op Sp.DEF.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Pokémon  - Pagina 19 Empty Re: Pokémon

    Bericht van wolfie559 do dec 12, 2013 8:31 pm

    Cryogenic Cereal schreef:Hoho, twee Lucky Eggs gekregen via traden. Iemand gaf me ook een Xerneas voor mijn Roserade die maar één perfecte IV had, dat was op Sp.DEF.

    wow kzou bijna zeggen dat je die kerel zijn xerneas moet truggeven en uzelf verontschuldigen XD
    wat is een lucky egg??


    ugh... die shiny ralts kwekerij schiet echt niet vooruit.... kbedoel kheb een ralts met 4 perfecte IV's behalve op attack en special defence en ook eentje met perfecte 4 IV behalve op attack en defence... en alsnog hetgene dat ik daaruit haal zijn misbaksels met 4,3 en zelfs soms 2 perfecte IVs wth??

    daarna zou ik een vivilion willen breeden
    en een dragalge
    en mischien ook iets met trick room.
    Cryogenic Cereal
    Cryogenic Cereal
    Zilveren Soku Kleinmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hoge consumptie aan teken- en notitiepapier.

    Pokémon  - Pagina 19 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Cryogenic Cereal do dec 12, 2013 11:28 pm

    wolfie559 schreef:
    Cryogenic Cereal schreef:Hoho, twee Lucky Eggs gekregen via traden. Iemand gaf me ook een Xerneas voor mijn Roserade die maar één perfecte IV had, dat was op Sp.DEF.

    wow kzou bijna zeggen dat je die kerel zijn xerneas moet truggeven en uzelf verontschuldigen XD
    wat is een lucky egg??


    ugh... die shiny ralts kwekerij schiet echt niet vooruit.... kbedoel kheb een ralts met 4 perfecte IV's behalve op attack en special defence en ook eentje met perfecte 4 IV behalve op attack en defence... en alsnog hetgene dat ik daaruit haal zijn misbaksels met 4,3 en zelfs soms 2 perfecte IVs wth??

    daarna zou ik een vivilion willen breeden
    en een dragalge
    en mischien ook iets met trick room.
    Lucky Eggs zijn dus items die een Pokémon kan vasthouden voor een EXP boost van ×1.5, best wel handig als je aan het grinden bent, vooral als je tegen een stel Audino aan het vechten bent in de Battle Chateau, vind ik. OH SO DELICIOUS EXP FODDER.

    oh en gebruik je een Ralts of Ditto van het buitenland o.a. Japan, Frankrijk of Duitsland? Dat zou moeten helpen met de Masuda Method shenanigans.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Pokémon  - Pagina 19 Empty Re: Pokémon

    Bericht van wolfie559 vr dec 13, 2013 12:26 am

    Cryogenic Cereal schreef:
    oh en gebruik je een Ralts of Ditto van het buitenland o.a. Japan, Frankrijk of Duitsland? Dat zou moeten helpen met de Masuda Method shenanigans.

    kheb hier een japanse female ralts (met 3 perfecte IV's maar but whatever) maar kprobeer eerst een male ralts te kweken met destiny bond egg move, timid nature en 5 IV's
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Pokémon  - Pagina 19 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Urameshiya ma dec 16, 2013 9:04 pm

    Ik kom hier even melden dat nu het semester hier ten einde loopt en nu ik de andere games waar ik mee bezig was uitgespeeld heb, ik ook weer wat meer tijd aan Pokémon ga besteden! Mijn queeste om alle Pokémon onderweg te vangen zet ik nu dus ook eindelijk weer voort (ik zit nu aan 176 verschillende Pokémon, 2 badges).

    Het is alleen erg jammer om te zien dat het online zo rustig geworden is! Spelen jullie niet zo vaak meer, of doen jullie de verbinding gewoon niet aan?
    Cryogenic Cereal
    Cryogenic Cereal
    Zilveren Soku Kleinmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hoge consumptie aan teken- en notitiepapier.

    Pokémon  - Pagina 19 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Cryogenic Cereal ma dec 16, 2013 9:30 pm

    Urameshiya schreef:Ik kom hier even melden dat nu het semester hier ten einde loopt en nu ik de andere games waar ik mee bezig was uitgespeeld heb, ik ook weer wat meer tijd aan Pokémon ga besteden! Mijn queeste om alle Pokémon onderweg te vangen zet ik nu dus ook eindelijk weer voort (ik zit nu aan 176 verschillende Pokémon, 2 badges).

    Het is alleen erg jammer om te zien dat het online zo rustig geworden is! Spelen jullie niet zo vaak meer, of doen jullie de verbinding gewoon niet aan?
    Ik heb een toetsweek nu, ik had vandaag mijn 3DS niet eens kunnen aanraken en ik twijfel of ik woensdag er weer bij kan.
    Ouders hebben het even gejat.

    Dat gevoel waarbij ik met Weavile een hele team sweep. Glorious.
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Pokémon  - Pagina 19 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Graan ma dec 16, 2013 10:28 pm

    Urameshiya schreef:Het is alleen erg jammer om te zien dat het online zo rustig geworden is! Spelen jullie niet zo vaak meer, of doen jullie de verbinding gewoon niet aan?
    Sinds ik werk heb spendeer mijn schaarse uurtjes met het betreuren dat ik niet meer jong en vitaal ben. Ik wacht de Pokébank even af en kijk dan hoe lang ik mijn interesse bij het vullen van de Pokédex kan houden.

    WOLFIE, SCROLL NIET NAAR DE VOLGENDE POST.


    Laatst aangepast door Graan op ma dec 16, 2013 10:51 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    ThyVonR
    ThyVonR
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Bugs

    Pokémon  - Pagina 19 Empty Re: Pokémon

    Bericht van ThyVonR ma dec 16, 2013 10:39 pm

    Ik heb het vandaag weer opgepakt. Beetje breeden tijdens het kijken van series als plotseling... Shiny Ralts. Vrijwel perfecte IV's (HP, Def, S.Def en Spd), juiste nature (Modest), juiste ability (Sychronize) en zelfs nog een egg move (Destiny Bond)!
    Maar het is een man.
    Niet dat het wat uitmaakt, a trap is fine too. En Gardevoir is sowieso een van mijn favoriete shinies, zeker met de nieuwe mega evolution erbij.
    Het kostte trouwens maar 15 eitjes met de Masuda Method. Dit is al de tweede keer dat ik zoveel geluk heb bij het breeden, de andere keer was met Hawlucha na 8 eitjes zonder MM.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Pokémon  - Pagina 19 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Princess Sylvysprit ma dec 16, 2013 11:08 pm

    Urameshiya schreef:
    Het is alleen erg jammer om te zien dat het online zo rustig geworden is! Spelen jullie niet zo vaak meer, of doen jullie de verbinding gewoon niet aan?
    Het internet is hier nogal slecht, maar daar komt waarschijnlijk verandering in! En dan zal ik wel gewoon online kunnen komen
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Pokémon  - Pagina 19 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Ranfox di dec 17, 2013 12:48 am

    Urameshiya schreef:Het is alleen erg jammer om te zien dat het online zo rustig geworden is! Spelen jullie niet zo vaak meer, of doen jullie de verbinding gewoon niet aan?
    Ik speel helaas niet zo veel meer. Kerstdagen zijn op dit moment nogal druk enzo bij mij. ^^;;
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Pokémon  - Pagina 19 Empty Re: Pokémon

    Bericht van wolfie559 di dec 17, 2013 9:37 am

    Urameshiya schreef:Ik kom hier even melden dat nu het semester hier ten einde loopt en nu ik de andere games waar ik mee bezig was uitgespeeld heb, ik ook weer wat meer tijd aan Pokémon ga besteden! Mijn queeste om alle Pokémon onderweg te vangen zet ik nu dus ook eindelijk weer voort (ik zit nu aan 176 verschillende Pokémon, 2 badges).

    Het is alleen erg jammer om te zien dat het online zo rustig geworden is! Spelen jullie niet zo vaak meer, of doen jullie de verbinding gewoon niet aan?

    wel ik zit hier nog steeds vast met het kweken van die shiny ralts.... ik bedoel ik heb een online team klaarstaan maar ik wil vaak niet gestoord worden als ik heen en weer aan het rijden ben op mijn fiets.....

    en ik heb het nogal druk met de examens gehad maar morgen is dat gedaan.

    weet je wat Ura... je hebt gelijk ik ga wat vaker online komen.

    en bij deze daag ik u trouwens uit tot een duel.


    Graan schreef:
    Urameshiya schreef:Het is alleen erg jammer om te zien dat het online zo rustig geworden is! Spelen jullie niet zo vaak meer, of doen jullie de verbinding gewoon niet aan?
    Sinds ik werk heb spendeer mijn schaarse uurtjes met het betreuren dat ik niet meer jong en vitaal ben. Ik wacht de Pokébank even af en kijk dan hoe lang ik mijn interesse bij het vullen van de Pokédex kan houden.

    WOLFIE, SCROLL NIET NAAR DE VOLGENDE POST.

    OH GOD IK HEB GESCROLLED...... WHY O GOD WHY!!!!! nou ja whatever het is een male met modest nature en syncronise dus hij is niet ZO perfect.... afgezien van de 5 IV..... excuseert u me ik moet een mes en een donker hoekje gaan zoeken...
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Pokémon  - Pagina 19 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Urameshiya di dec 17, 2013 2:33 pm

    wolfie559 schreef:en bij deze daag ik u trouwens uit tot een duel.
    Ik wil best een duel, maar ik heb pas 3 badges en zo! Ik denk niet dat ik veel serieuze tegenstand kan bieden! Als je dat niet erg vindt wil ik best wat gevechtjes doen, maar anders moet je misschien nog even wachten. (Mijn huidige status: 3 badges, 215 Pokémon gevangen)

    Overigens, ik kan Sableye en Carbink maar niet vinden in de Reflection Cave! Heeft er misschien iemand tips waarmee ik m'n kansen kan vergroten? orz




    Gesponsorde inhoud


    Pokémon  - Pagina 19 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu zo mei 19, 2024 1:09 pm