Ik ga voor Sun. Die heeft de meer interesanatattegs pokemon.
En ik zal hem waarschijnlijk niet gelijk kopen. Waarschijnlijk pas na nieuwjaar.
En ik zal hem waarschijnlijk niet gelijk kopen. Waarschijnlijk pas na nieuwjaar.
Jazker, tot nu toe is het best wel verassend leukkomodostache schreef:Aankomende vrijdag maar eens Pokemon Sun aanschaffen. Hebben andere het spel al aangeschaft?
Huh echt? Ik vind hem best wel een verbetering vergeleken met XY tot nu toe (ben nog niet super ver).Pshycho Maniac schreef:Ik moet wel zeggen dat de rival wel de meest irritante rival is tot nu toe. Hij is erger dan Barry.
Hau? Ik vond hem eigenlijk één van de betere. Hij is zo positief de hele tijd, vooral vergeleken met emo boy Gladion met z'n beschamende pose.Pshycho Maniac schreef:Ik moet wel zeggen dat de rival wel de meest irritante rival is tot nu toe. Hij is erger dan Barry.
Stoutland is een betere optie om op te zitten omdat zijn base movement speed wel hoger is dan base Tauros, en met de L=A optie kan je zo goed als met één hand breeden. Daarnaast bevindt de IV checker in de PC nadat je hem unlocket zodra je toegang hebt tot de Battle Tree. Kost je echter wel eerst 20 eggs die je van tevoren hebt gebreed en een gauntlet van shit onderweg.Graan schreef:
Ik moet wel zeggen dat mijn interesse aan het eind compleet gedropt is. Ik zit nu in de post-game, maar ik heb totaal geen zin om legendaries te vangen of voor de zoveelste keer door de Battle <Noun> te dredgen om alle verloren items weer terug te krijgen. Ook breeding is minder comfortabel geworden; voor zover ik heb gezien is de snelste manier via Tauros Dash (waar je constant B ingedrukt moet houden), en als je mindlessly heen en weer wilt rijden zit er een screen transition in de weg.
|
|