Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+40
Chenyakumo32
Willemstyle
Alcus
UltimateAction
Deviljho
A-Duck
Michiresu
Ranfox
draakedan
-Yuki-
ThyVonR
TH-chen
Chrono
Sophie
UNOwen
rockpad
Gemu
Nephilith
Princess Sylvysprit
Graan
Pyonta-kun
RemiliaxScarlet
Rage
Bakuhatsu
Reym
Maribel Hearn
T
komodostache
Cryogenic Cereal
Pshycho Maniac
Hakurei Ninja
cubedUranium
wolfie559
kyr2005
Urameshiya
Mitch
Fuyres
Olly
Tanshu
Toumyon
44 plaatsers

    Pokémon

    Enquête

    Wat is je favorieten type?

    [ 0 ]
    Pokémon  - Pagina 23 Voteba100%Pokémon  - Pagina 23 Voteba12 [0%] 
    [ 6 ]
    Pokémon  - Pagina 23 Voteba1012%Pokémon  - Pagina 23 Voteba12 [12%] 
    [ 4 ]
    Pokémon  - Pagina 23 Voteba108%Pokémon  - Pagina 23 Voteba12 [8%] 
    [ 2 ]
    Pokémon  - Pagina 23 Voteba104%Pokémon  - Pagina 23 Voteba12 [4%] 
    [ 2 ]
    Pokémon  - Pagina 23 Voteba104%Pokémon  - Pagina 23 Voteba12 [4%] 
    [ 3 ]
    Pokémon  - Pagina 23 Voteba106%Pokémon  - Pagina 23 Voteba12 [6%] 
    [ 0 ]
    Pokémon  - Pagina 23 Voteba100%Pokémon  - Pagina 23 Voteba12 [0%] 
    [ 1 ]
    Pokémon  - Pagina 23 Voteba102%Pokémon  - Pagina 23 Voteba12 [2%] 
    [ 1 ]
    Pokémon  - Pagina 23 Voteba102%Pokémon  - Pagina 23 Voteba12 [2%] 
    [ 1 ]
    Pokémon  - Pagina 23 Voteba102%Pokémon  - Pagina 23 Voteba12 [2%] 
    [ 5 ]
    Pokémon  - Pagina 23 Voteba1010%Pokémon  - Pagina 23 Voteba12 [10%] 
    [ 3 ]
    Pokémon  - Pagina 23 Voteba106%Pokémon  - Pagina 23 Voteba12 [6%] 
    [ 0 ]
    Pokémon  - Pagina 23 Voteba100%Pokémon  - Pagina 23 Voteba12 [0%] 
    [ 7 ]
    Pokémon  - Pagina 23 Voteba1013%Pokémon  - Pagina 23 Voteba12 [13%] 
    [ 7 ]
    Pokémon  - Pagina 23 Voteba1013%Pokémon  - Pagina 23 Voteba12 [13%] 
    [ 6 ]
    Pokémon  - Pagina 23 Voteba1012%Pokémon  - Pagina 23 Voteba12 [12%] 
    [ 4 ]
    Pokémon  - Pagina 23 Voteba108%Pokémon  - Pagina 23 Voteba12 [8%] 

    Totaal aantal stemmen: 52
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Pokémon  - Pagina 23 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Urameshiya do dec 26, 2013 12:41 pm

    Cryogenic Cereal schreef:Is er iemand die me kan helpen met het evolueren met Porygon? Ik heb de twee schijven en het enige wat ik nodig heb is een ruilmaatje.
    Ik kom er over een paar minuten aan!
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Pokémon  - Pagina 23 Empty Re: Pokémon

    Bericht van wolfie559 do dec 26, 2013 1:29 pm

    oke ik ben eindelijk trug (for real this time)

    is er iemand bereid om mij te helpen met het verkrijgen van non-gen6 mons btw??
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Pokémon  - Pagina 23 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Urameshiya do dec 26, 2013 1:33 pm

    wolfie559 schreef:is er iemand bereid om mij te helpen met het verkrijgen van non-gen6 mons btw??
    Urameshiya schreef:Intussen zullen de starters en Porygons wel makkelijker te vinden zijn geworden, neem ik aan, maar als er iemand graag vandaag nog iets specifieks wil krijgen kan ik het even breeden voor diegene. Roep maar! (Al kan ik niet garanderen dat ik het zal zien. Wie weet vliegt m'n internet er zo weer uit.)
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Pokémon  - Pagina 23 Empty Re: Pokémon

    Bericht van wolfie559 do dec 26, 2013 2:15 pm

    Urameshiya schreef:
    wolfie559 schreef:is er iemand bereid om mij te helpen met het verkrijgen van non-gen6 mons btw??

    Urameshiya schreef:Intussen zullen de starters en Porygons wel makkelijker te vinden zijn geworden, neem ik aan, maar als er iemand graag vandaag nog iets specifieks wil krijgen kan ik het even breeden voor diegene. Roep maar! (Al kan ik niet garanderen dat ik het zal zien. Wie weet vliegt m'n internet er zo weer uit.)

    wel ura euhm..... als je beesten aan het kweken bent voor uw medemens zet mij dan maar onderaan uw lijst, (omdat ik hier nog 390 raltsen te gaan heb) maar aangezien je alle starters hebt zou ik graag een contrary snivy willen (als dat mogelijk is)

    afgezien van snivy zijn er nog een aantal die ik zou willen hebben zoals bv:
    sheer force darmanitan (of dat ding dat daarin verandert)
    sheer force nidkong (nogmaals het hoeft alleen maar in die evolutionary line te zitten)
    tynamo
    en nog wel een hoop beesten maar ik kan er nu momenteel niet echt opkomen...


    Laatst aangepast door wolfie559 op do dec 26, 2013 3:38 pm; in totaal 2 keer bewerkt
    ThyVonR
    ThyVonR
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Bugs

    Pokémon  - Pagina 23 Empty Re: Pokémon

    Bericht van ThyVonR do dec 26, 2013 3:17 pm

    Ik heb tot nu toe een Oshawott uit de Wonder Trade gehad, ook nog met een leuke naam "u wott m8".

    Het lijkt er trouwens op dat de Pokébank toch niet morgen uit komt. Door te grote belasting van de Nintendo Servers en de onhandige planning met Kerst enzo gaan ze het een tijd uitstellen. Hopelijk niet te lang.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Pokémon  - Pagina 23 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Urameshiya do dec 26, 2013 4:06 pm

    wolfie559 schreef:wel ura euhm..... als je beesten aan het kweken bent voor uw medemens zet mij dan maar onderaan uw lijst, (omdat ik hier nog 390 raltsen te gaan heb) maar aangezien je alle starters hebt zou ik graag een contrary snivy willen (als dat mogelijk is)
    Helaas heb ik er geen met hidden ability. Sorry!
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Pokémon  - Pagina 23 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Graan do dec 26, 2013 7:28 pm

    Vrolijk kerstfeest iedereen.
    Chrono
    Chrono
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Psychic noodling and transcendental meditation

    Pokémon  - Pagina 23 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Chrono do dec 26, 2013 8:45 pm

    Urameshiya schreef:Sorry, ik was gisterenmiddag en -avond internetloos. Niet omdat het kerst was, maar gewoon omdat de router min of meer overleden was. orz

    Intussen zullen de starters en Porygons wel makkelijker te vinden zijn geworden, neem ik aan, maar als er iemand graag vandaag nog iets specifieks wil krijgen kan ik het even breeden voor diegene. Roep maar! (Al kan ik niet garanderen dat ik het zal zien. Wie weet vliegt m'n internet er zo weer uit.)

    @Wolfie: Ja, zoals ik eergisteravond zei heb ik alle starters compleet.

    @Shiki: Even een tip, maar als we willen ruilen moeten we allebei dezelfde keuze maken wat betreft voice chat, anders werkt het niet. Ik kies eigenlijk altijd 'NO', dus als jij kiest dat je wel voice chat wilt gaat het mis. Het is nogal vreemd dat het zo werkt, maar ik vermoed dat dat wel de reden is dat onze ruilpogingen gisteren vaak mis gingen.

    Wat me overigens opviel: van alle Pokémon is blijvend gemarkeerd of ze uit een vorige generatie komen of in gen VI gevangen zijn. De Pokémon die uit vorige generaties komen hebben niet dat blauwe vijfhoekje staan tussen de 6 zelf instelbare markers en het eventuele shiny-symbooltje, en als je van een bepaalde Pokémon alleen een exemplaar hebt uit een vorige generatie staat er in je Pokédex een ouderwetse Pokéball marker om aan te geven dat je die Pokémon hebt. Zo gauw je dan alsnog een exemplaar in handen krijgt dat geboren is in gen VI (door te breeden bijvoorbeeld), wordt die Pokéball-marker vervangen door de gewone Kalos-driekleur. Geen idee waar dat goed voor is...

    P.S. M'n dwangmatig-alle-Pokémon-vangen playthrough komt vandaag denk ik tot een einde! Central en Coastal zijn compleet, en in de Mountain dex zit ik op 139 owned. Nog een paar Pokémon laten evolueren en dan is het tijd voor de E4!

    Ok, ik zal voice chat volgende keer wel uitzetten en op NO drukken.
    BTW Ura, heb je nog ergens een Mudkip in je Box? Dat zou fijn zijn, alvast dank.
    Cryogenic Cereal
    Cryogenic Cereal
    Zilveren Soku Kleinmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hoge consumptie aan teken- en notitiepapier.

    Pokémon  - Pagina 23 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Cryogenic Cereal do dec 26, 2013 9:52 pm

    Goddamn it, nu moet ik nog langer wachten voor mijn Foul Play Spiritomb, Stealth Rock Empoleon, Giga Drain Galvantula én Bronzong.

    Ach, ik heb nu wel een Porygon-Z, daar ben ik wel blij mee.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Pokémon  - Pagina 23 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Urameshiya do dec 26, 2013 10:29 pm

    Graan schreef:Vrolijk kerstfeest iedereen.
    Even ter aanvulling: volgens Nintendo ligt de oorzaak van het probleem in het feit dat er een heleboel moet gebeuren op hun servers wanneer iemand na het aanmaken/koppelen van hun Nintendo Network ID op de 3DS voor het eerst weer verbinding maakt met de e-shop. Volgens hen ging het mis toen gisteren een heleboel mensen dat tegelijkertijd deden. Als dat het geval is hoeven ze aan de PokéBank op zich niks te veranderen, zolang ze maar een tactiek weten te verzinnen om te voorkomen dat iedereen tegelijk de e-shop opent. Denk ik. Hoop ik.

    Shiki schreef:BTW Ura, heb je nog ergens een Mudkip in je Box? Dat zou fijn zijn, alvast dank.
    Van Mudkip heb ik momenteel nog maar één exemplaar, maar ik ben van plan er morgen een stel nieuwe bij te breeden. Dan zal ik je er eentje geven!
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Pokémon  - Pagina 23 Empty Re: Pokémon

    Bericht van wolfie559 vr dec 27, 2013 10:27 am

    Urameshiya schreef:
    Graan schreef:Vrolijk kerstfeest iedereen.
    Even ter aanvulling: volgens Nintendo ligt de oorzaak van het probleem in het feit dat er een heleboel moet gebeuren op hun servers wanneer iemand na het aanmaken/koppelen van hun Nintendo Network ID op de 3DS voor het eerst weer verbinding maakt met de e-shop. Volgens hen ging het mis toen gisteren een heleboel mensen dat tegelijkertijd deden. Als dat het geval is hoeven ze aan de PokéBank op zich niks te veranderen, zolang ze maar een tactiek weten te verzinnen om te voorkomen dat iedereen tegelijk de e-shop opent. Denk ik. Hoop ik.

    Shiki schreef:BTW Ura, heb je nog ergens een Mudkip in je Box? Dat zou fijn zijn, alvast dank.
    Van Mudkip heb ik momenteel nog maar één exemplaar, maar ik ben van plan er morgen een stel nieuwe bij te breeden. Dan zal ik je er eentje geven!

    srsly tough duwen ze eerst zoiets belachelijk als Nintendo network ID ding door onze strot (wat compleet onnodig is) en dan chrasht het systeem wanneer we het gebruiken..... Nintendo pls.....
    Chrono
    Chrono
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Psychic noodling and transcendental meditation

    Pokémon  - Pagina 23 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Chrono vr dec 27, 2013 5:00 pm

    Urameshiya schreef:
    Graan schreef:Vrolijk kerstfeest iedereen.
    Even ter aanvulling: volgens Nintendo ligt de oorzaak van het probleem in het feit dat er een heleboel moet gebeuren op hun servers wanneer iemand na het aanmaken/koppelen van hun Nintendo Network ID op de 3DS voor het eerst weer verbinding maakt met de e-shop. Volgens hen ging het mis toen gisteren een heleboel mensen dat tegelijkertijd deden. Als dat het geval is hoeven ze aan de PokéBank op zich niks te veranderen, zolang ze maar een tactiek weten te verzinnen om te voorkomen dat iedereen tegelijk de e-shop opent. Denk ik. Hoop ik.

    Shiki schreef:BTW Ura, heb je nog ergens een Mudkip in je Box? Dat zou fijn zijn, alvast dank.
    Van Mudkip heb ik momenteel nog maar één exemplaar, maar ik ben van plan er morgen een stel nieuwe bij te breeden. Dan zal ik je er eentje geven!

    Oh, het hoeft al niet meer hoor, ik had er net eentje via de GTS gekregen maar ontzettend bedankt dat je er een Mudkip aan mij wilde geven. Dus, nu ik ook een Ditto heb gekregen via Wonder Trade kan ik een aantal starters voor jullie breeden, als jullie geinteresseerd in een starter post dan dus vooral of laat een PM achter. Ik mis alleen nog Turtwig, Tepig en Oshawott, de rest heb ik allemaal al.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Pokémon  - Pagina 23 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Urameshiya vr dec 27, 2013 5:36 pm

    wolfie559 schreef:srsly tough duwen ze eerst zoiets belachelijk als Nintendo network ID ding door onze strot (wat compleet onnodig is) en dan chrasht het systeem wanneer we het gebruiken..... Nintendo pls.....
    Ach, ik denk niet dat het onnodig was, misschien alleen wat onhandig uitgevoerd. Op de lange termijn is het wel handiger en veiliger als je e-shop activiteiten en je andere online zaken gekoppeld zijn aan een algemene Nintendo ID, en niet alleen aan je 3DS. Bij een dienst als PokéBank, die een grote kans heeft om langer zal leven dan de 3DS zelf, is dat natuurlijk des te belangrijker. Het is vast geen toeval dat ze de PokéBank pas gereleased hebben na het uitrollen van het nieuwe ID-systeem.

    Dat gezegd hebbende, ze schijnen nu de e-shop in verschillende regio's om de beurt te openen, zodat het netwerkverkeer binnen de perken blijft. En wonderbaarlijk genoeg heeft dat als bijwerking dat de PokéBank nu ook weer bereikbaar is. Ik krijg dus de indruk dat ze de boel weer een beetje onder controle beginnen te krijgen. Met een beetje geluk komt de download van de PokéBank-app dus ook snel weer terug/naar het westen!

    Anyway, min of meer om te vieren dat ik vandaag de league verslagen heb en de Kalos Pokédex compleet gemaakt heb, ben ik m'n Oval Charm aan het misbruiken om van alles en nog wat te breeden. r:DVan een aantal Pokémon heb ik er zo veel op voorraad dat ik ze weg kan geven aan wie ze maar wil:

    - Chikorita
    - Cindaquil
    - Totodile
    - Treecko
    - Mudkip
    - Phione
    - Feebas
    EDIT--> Nu ook:
    - Snivy
    - Tepig
    - Oshawott
    - Turtwig
    - Chimchar
    - Piplup

    Mocht iemand ze willen adopteren, laat hier even een post achter! En meld even welke je al hebt of om een andere reden niet hoeft. Ik trade ze dan naar je toe wanneer ik je online zie.

    De volgende Pokémon kan ik ook per direct aan geïnteresseerden weggeven, maar daar heb ik er wat minder van op voorraad:
    - Tynamo
    - Porygon
    - Darumaka
    - Frillish

    Op bestelling kan ik ook andere Pokémon breeden, maar dan gaat er wat meer tijd overheen. De gen IV en V starters zal ik overigens sowieso nog wel wat mee gaan breeden.


    Shiki schreef:Oh, het hoeft al niet meer hoor, ik had er net eentje via de GTS gekregen maar ontzettend bedankt dat je er een Mudkip aan mij wilde geven. Dus, nu ik ook een Ditto heb gekregen via Wonder Trade kan ik een aantal starters voor jullie breeden, als jullie geinteresseerd in een starter post dan dus vooral of laat een PM achter. Ik mis alleen nog Turtwig, Tepig en Oshawott, de rest heb ik allemaal al.
    Ah, okee dan! Ik heb ook nog wel een extra Oshawott liggen die je mag hebben. Stuur me maar een tradeverzoek als je 'm wilt.


    Laatst aangepast door Urameshiya op vr dec 27, 2013 11:05 pm; in totaal 3 keer bewerkt
    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    Pokémon  - Pagina 23 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Michiresu vr dec 27, 2013 5:42 pm

    Ah ura! Ik wou je nog bedanken voor die oshawott en snivy, na even het topic gelezen te hebben snap ik vanwaar je die nu haalt xD

    Ik heb wel interesse in de volgende pokemon als je die nog hebt of wilt breeden;
    - Cindaquil
    - Mudkip
    - Phione
    - Feebas
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Pokémon  - Pagina 23 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Urameshiya vr dec 27, 2013 5:45 pm

    Michiresu schreef:Ah ura! Ik wou je nog bedanken voor die oshawott en snivy, na even het topic gelezen te hebben snap ik vanwaar je die nu haalt xD

    Ik heb wel interesse in de volgende pokemon als je die nog hebt of wilt breeden;
    - Cindaquil
    - Mudkip
    - Phione
    - Feebas
    Heb er nog zat! Je kunt ze van me krijgen wanneer het je uitkomt. Ik ben waarschijnlijk het grootste deel van de avond online, behalve als ik aan het eten ben.

    Gesponsorde inhoud


    Pokémon  - Pagina 23 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu do mei 02, 2024 6:25 pm