Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+40
Chenyakumo32
Willemstyle
Alcus
UltimateAction
Deviljho
A-Duck
Michiresu
Ranfox
draakedan
-Yuki-
ThyVonR
TH-chen
Chrono
Sophie
UNOwen
rockpad
Gemu
Nephilith
Princess Sylvysprit
Graan
Pyonta-kun
RemiliaxScarlet
Rage
Bakuhatsu
Reym
Maribel Hearn
T
komodostache
Cryogenic Cereal
Pshycho Maniac
Hakurei Ninja
cubedUranium
wolfie559
kyr2005
Urameshiya
Mitch
Fuyres
Olly
Tanshu
Toumyon
44 plaatsers

    Pokémon

    Enquête

    Wat is je favorieten type?

    [ 0 ]
    Pokémon  - Pagina 22 Voteba100%Pokémon  - Pagina 22 Voteba12 [0%] 
    [ 6 ]
    Pokémon  - Pagina 22 Voteba1012%Pokémon  - Pagina 22 Voteba12 [12%] 
    [ 4 ]
    Pokémon  - Pagina 22 Voteba108%Pokémon  - Pagina 22 Voteba12 [8%] 
    [ 2 ]
    Pokémon  - Pagina 22 Voteba104%Pokémon  - Pagina 22 Voteba12 [4%] 
    [ 2 ]
    Pokémon  - Pagina 22 Voteba104%Pokémon  - Pagina 22 Voteba12 [4%] 
    [ 3 ]
    Pokémon  - Pagina 22 Voteba106%Pokémon  - Pagina 22 Voteba12 [6%] 
    [ 0 ]
    Pokémon  - Pagina 22 Voteba100%Pokémon  - Pagina 22 Voteba12 [0%] 
    [ 1 ]
    Pokémon  - Pagina 22 Voteba102%Pokémon  - Pagina 22 Voteba12 [2%] 
    [ 1 ]
    Pokémon  - Pagina 22 Voteba102%Pokémon  - Pagina 22 Voteba12 [2%] 
    [ 1 ]
    Pokémon  - Pagina 22 Voteba102%Pokémon  - Pagina 22 Voteba12 [2%] 
    [ 5 ]
    Pokémon  - Pagina 22 Voteba1010%Pokémon  - Pagina 22 Voteba12 [10%] 
    [ 3 ]
    Pokémon  - Pagina 22 Voteba106%Pokémon  - Pagina 22 Voteba12 [6%] 
    [ 0 ]
    Pokémon  - Pagina 22 Voteba100%Pokémon  - Pagina 22 Voteba12 [0%] 
    [ 7 ]
    Pokémon  - Pagina 22 Voteba1013%Pokémon  - Pagina 22 Voteba12 [13%] 
    [ 7 ]
    Pokémon  - Pagina 22 Voteba1013%Pokémon  - Pagina 22 Voteba12 [13%] 
    [ 6 ]
    Pokémon  - Pagina 22 Voteba1012%Pokémon  - Pagina 22 Voteba12 [12%] 
    [ 4 ]
    Pokémon  - Pagina 22 Voteba108%Pokémon  - Pagina 22 Voteba12 [8%] 

    Totaal aantal stemmen: 52
    Chrono
    Chrono
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Psychic noodling and transcendental meditation

    Pokémon  - Pagina 22 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Chrono di dec 24, 2013 2:00 pm

    Urameshiya schreef:Pssst, heeft er hier misschien nog iemand extra gen 2/3/4/5 starters in gen V games die ik op zeer korte termijn even zou mogen lenen op mijn Black 2? Ik ben geïnteresseerd in alles dat niet Torchic of Oshawott is, en ik kan 'm morgenavond weer teruggeven. (Eventueel kan ik 'm zelfs in gen VI teruggeven, mocht iemand dat willen. k;P)

    (Oh, omdat ik hier toch post... even gauw een status update van m'n Y-playthrough erbij: 6 badges, central 150/150, coastal 146/153, mountain 88/151. Ik begin nu toch de league te naderen!)

    Ja, ik heb er vier maar ze zitten in een hack van White 2 dus ik weet niet of ik ze kan traden. Ik heb Pignite, Prinplup, Bayleef en Charmeleon. Hopelijk kan ik je van dienst zijn Ura, maar ik weet het niet zeker.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Pokémon  - Pagina 22 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Urameshiya di dec 24, 2013 3:16 pm

    ChronoSchizoShiki schreef:
    Urameshiya schreef:Pssst, heeft er hier misschien nog iemand extra gen 2/3/4/5 starters in gen V games die ik op zeer korte termijn even zou mogen lenen op mijn Black 2? Ik ben geïnteresseerd in alles dat niet Torchic of Oshawott is, en ik kan 'm morgenavond weer teruggeven. (Eventueel kan ik 'm zelfs in gen VI teruggeven, mocht iemand dat willen. k;P)

    (Oh, omdat ik hier toch post... even gauw een status update van m'n Y-playthrough erbij: 6 badges, central 150/150, coastal 146/153, mountain 88/151. Ik begin nu toch de league te naderen!)

    Ja, ik heb er vier maar ze zitten in een hack van White 2 dus ik weet niet of ik ze kan traden. Ik heb Pignite, Prinplup, Bayleef en Charmeleon. Hopelijk kan ik je van dienst zijn Ura, maar ik weet het niet zeker.
    Hmm, die Bayleef klinkt heel aantrekkelijk, maar als het een hack is kunnen we het er misschien maar beter niet op wagen. =/ Bedankt voor het aanbod in elk geval!
    Chrono
    Chrono
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Psychic noodling and transcendental meditation

    Pokémon  - Pagina 22 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Chrono di dec 24, 2013 3:36 pm

    Urameshiya schreef:
    ChronoSchizoShiki schreef:
    Urameshiya schreef:Pssst, heeft er hier misschien nog iemand extra gen 2/3/4/5 starters in gen V games die ik op zeer korte termijn even zou mogen lenen op mijn Black 2? Ik ben geïnteresseerd in alles dat niet Torchic of Oshawott is, en ik kan 'm morgenavond weer teruggeven. (Eventueel kan ik 'm zelfs in gen VI teruggeven, mocht iemand dat willen. k;P)

    (Oh, omdat ik hier toch post... even gauw een status update van m'n Y-playthrough erbij: 6 badges, central 150/150, coastal 146/153, mountain 88/151. Ik begin nu toch de league te naderen!)

    Ja, ik heb er vier maar ze zitten in een hack van White 2 dus ik weet niet of ik ze kan traden. Ik heb Pignite, Prinplup, Bayleef en Charmeleon. Hopelijk kan ik je van dienst zijn Ura, maar ik weet het niet zeker.
    Hmm, die Bayleef klinkt heel aantrekkelijk, maar als het een hack is kunnen we het er misschien maar beter niet op wagen. =/ Bedankt voor het aanbod in elk geval!

    Ik zou het zelf niet weten of het compatibel is maar ja...
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Pokémon  - Pagina 22 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Graan di dec 24, 2013 8:05 pm

    Ik heb in mijn Black 2:

    • Chikorita
    • Treecko
    • Turtwig
    • Snivy
    • Cyndaquil
    • Tepig
    • Empoleon


    Val me maar een keertje lastig op Skype :>
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Pokémon  - Pagina 22 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Urameshiya wo dec 25, 2013 3:18 am

    Graan schreef:Ik heb in mijn Black 2:

    • Chikorita
    • Treecko
    • Turtwig
    • Snivy
    • Cyndaquil
    • Tepig
    • Empoleon


    Val me maar een keertje lastig op Skype :>
    Bedankt voor het aanbod, maar het is inmiddels niet meer nodig!

    De PokéBank/Transporter hebben hun werk gedaan, en ik zit nu rijk (?) te worden op de GTS. Ik heb snel alle starters compleet kunnen ruilen, en daarnaast een heel verlanglijstje van non-Kalos Pokémon die ik wilde, en ik zit nu wat legendaries te verzamelen. Dit is waarschijnlijk de enige dag in de geschiedenis van de GTS dat men een Castform kan depositten om er binnen een paar minuten een Moltres voor terug te krijgen, en voor een Oshawott zonder moeite een Xerneas kan ontvangen...

    Oh, en een shiny Drowzee gekregen voor een Mudkip. Ook geen slechte ruil. k=w=

    EDIT: Voor wie het vast wil weten trouwens, de PokéBank en PokéTransporter nemen samen zo'n 450 blocks in beslag op je geheugenkaartje. En om meteen al het slechte nieuws maar in één keer te brengen: als je meerdere boxen uit gen V naar je bank over wilt zetten wordt het een frustrerend gedoe dat je geduld ernstig op de proef zal stellen. Alvast veel sterkte. k=w=
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Pokémon  - Pagina 22 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Graan wo dec 25, 2013 1:29 pm

    ಠ_ಠ

    En zo krijgt Japan weer alle coole shit. Ik ben al lang blij dat er weer een nieuwe event Pokémon is sinds Torchic. Ik wil ook Pokémon centers in Nederland, waar zijn mijn plushies? ;__;
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Pokémon  - Pagina 22 Empty Re: Pokémon

    Bericht van komodostache wo dec 25, 2013 2:21 pm

    Graan:

    in japan?
    Cryogenic Cereal
    Cryogenic Cereal
    Zilveren Soku Kleinmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hoge consumptie aan teken- en notitiepapier.

    Pokémon  - Pagina 22 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Cryogenic Cereal wo dec 25, 2013 2:32 pm

    Zoeken voor een Porygon in GTS is een hel. Het claimen is een nog grotere hel. What the fuck, Game Freak, waarom werd de Pokémon Bank gewoon niet overal vandaag of gisteren gereleased?

    Mijn god, dat ik mijn Hydreigon moet opofferen voor dit, oh wel, ik heb er nog eentje met ideale IVs.
    Chrono
    Chrono
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Psychic noodling and transcendental meditation

    Pokémon  - Pagina 22 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Chrono wo dec 25, 2013 3:42 pm

    Net met Ura geruild en een Snivy gekregen! Tsja, ik weet niet of dit ook zo zal verlopen met andere starters als Poké Bank hier ook uitkomt maar hopelijk wordt er snel ge-breed.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Pokémon  - Pagina 22 Empty Re: Pokémon

    Bericht van wolfie559 do dec 26, 2013 12:17 am

    eeeeindelijk na 4 dagen ben ik eindelijk trug op mijn laptop (ik had een virus waardoor ik er nimeer opgeraakte en de hele C schijf nu kwijt ben maar het is gefikst)

    so yeah ik heb de grote pokebank opening gemist.....

    als ik het juist begrijp heft Ura een snivy en graan een treecko?? wel die wil ik!

    en natuurlijk zijn er nog mons die ik zou willen (zoals buneary/lopunny en tynamo/eelektross)
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Pokémon  - Pagina 22 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Urameshiya do dec 26, 2013 11:17 am

    Sorry, ik was gisterenmiddag en -avond internetloos. Niet omdat het kerst was, maar gewoon omdat de router min of meer overleden was. orz

    Intussen zullen de starters en Porygons wel makkelijker te vinden zijn geworden, neem ik aan, maar als er iemand graag vandaag nog iets specifieks wil krijgen kan ik het even breeden voor diegene. Roep maar! (Al kan ik niet garanderen dat ik het zal zien. Wie weet vliegt m'n internet er zo weer uit.)

    @Wolfie: Ja, zoals ik eergisteravond zei heb ik alle starters compleet.

    @Shiki: Even een tip, maar als we willen ruilen moeten we allebei dezelfde keuze maken wat betreft voice chat, anders werkt het niet. Ik kies eigenlijk altijd 'NO', dus als jij kiest dat je wel voice chat wilt gaat het mis. Het is nogal vreemd dat het zo werkt, maar ik vermoed dat dat wel de reden is dat onze ruilpogingen gisteren vaak mis gingen.

    Wat me overigens opviel: van alle Pokémon is blijvend gemarkeerd of ze uit een vorige generatie komen of in gen VI gevangen zijn. De Pokémon die uit vorige generaties komen hebben niet dat blauwe vijfhoekje staan tussen de 6 zelf instelbare markers en het eventuele shiny-symbooltje, en als je van een bepaalde Pokémon alleen een exemplaar hebt uit een vorige generatie staat er in je Pokédex een ouderwetse Pokéball marker om aan te geven dat je die Pokémon hebt. Zo gauw je dan alsnog een exemplaar in handen krijgt dat geboren is in gen VI (door te breeden bijvoorbeeld), wordt die Pokéball-marker vervangen door de gewone Kalos-driekleur. Geen idee waar dat goed voor is...

    P.S. M'n dwangmatig-alle-Pokémon-vangen playthrough komt vandaag denk ik tot een einde! Central en Coastal zijn compleet, en in de Mountain dex zit ik op 139 owned. Nog een paar Pokémon laten evolueren en dan is het tijd voor de E4!


    Laatst aangepast door Urameshiya op do dec 26, 2013 11:47 am; in totaal 4 keer bewerkt
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Pokémon  - Pagina 22 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Toumyon do dec 26, 2013 11:19 am

    Heeft er iemand een Sigilyph waar hij/zij niks mee doet die Modest nature en Magic guard als ability heeft.
    Ik ben eeuwen opzoek. =x=
    Vraag me af of een Sigilyph makkelijker te vinden is in de X en Y spelen, dus daarom dat ik het vraag.

    (Also Ura nog bedankt voor de Snivy...hopelijk ben je blij met je arsenaal starters...had je nu een shiny chimchar gekregen? xD)
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Pokémon  - Pagina 22 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Urameshiya do dec 26, 2013 11:21 am

    Toumyon schreef:Heeft er iemand een Sigilyph waar hij/zij niks mee doet die Modest nature en Magic guard als ability heeft.
    Ik ben eeuwen opzoek. =x=
    Vraag me af of een Sigilyph makkelijker te vinden is in de X en Y spelen, dus daarom dat ik het vraag.
    Je kunt niet van X/Y overzetten naar gen V, ben ik bang, dus je zou er weinig aan hebben. (Ik heb er geen, overigens.)

    Toumyon schreef:(Also Ura nog bedankt voor de Snivy...hopelijk ben je blij met je arsenaal starters...had je nu een shiny chimchar gekregen? xD)
    Nope, geen shiny Chimchars voor mij. Wat ik wel heb gekregen is een shiny Drowzee. In ruil voor een Mudkip of zo. En een shiny Starmie. In ruil voor een Cottonee of zo. (Weet het niet zeker meer, maar het was weinig waard.) k=w=

    Maar ja, nogmaals erg bedankt, Myon! Het legertje van oude starters dat ik met jouw hulp gekweekt had bleek echt goud waard!
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Pokémon  - Pagina 22 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Toumyon do dec 26, 2013 11:26 am

    Urameshiya schreef:
    Je kunt niet van X/Y overzetten naar gen V, ben ik bang, dus je zou er weinig aan hebben. (Ik heb er geen, overigens.)
    Nee zo bedoel ik het ook niet, maar ik wil dus vragen of iemand die voor me kan bij houden of vangen voor als ik Pokémon Z krijg...of overweeg X of Y te kopen in de toekomst.
    Urameshiya schreef:
    Nope, geen shiny Chimchars voor mij. Wat ik wel heb gekregen is een shiny Drowzee. In ruil voor een Mudkip of zo. En een shiny Starmie. In ruil voor een Cottonee of zo. (Weet het niet zeker meer, maar het was weinig waard.) k=w=

    Maar ja, nogmaals erg bedankt, Myon! Het legertje van oude starters dat ik met jouw hulp gekweekt had bleek echt goud waard!

    Ahw jammer, maar shiny Starmie's zijn wel cool haha.
    Nogmaals graag gedaan Ura, ben blij om te horen dat het het waard was!
    Cryogenic Cereal
    Cryogenic Cereal
    Zilveren Soku Kleinmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hoge consumptie aan teken- en notitiepapier.

    Pokémon  - Pagina 22 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Cryogenic Cereal do dec 26, 2013 12:35 pm

    Is er iemand die me kan helpen met het evolueren met Porygon? Ik heb de twee schijven en het enige wat ik nodig heb is een ruilmaatje.

    Gesponsorde inhoud


    Pokémon  - Pagina 22 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu vr mei 17, 2024 11:55 am