Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+40
Chenyakumo32
Willemstyle
Alcus
UltimateAction
Deviljho
A-Duck
Michiresu
Ranfox
draakedan
-Yuki-
ThyVonR
TH-chen
Chrono
Sophie
UNOwen
rockpad
Gemu
Nephilith
Princess Sylvysprit
Graan
Pyonta-kun
RemiliaxScarlet
Rage
Bakuhatsu
Reym
Maribel Hearn
T
komodostache
Cryogenic Cereal
Pshycho Maniac
Hakurei Ninja
cubedUranium
wolfie559
kyr2005
Urameshiya
Mitch
Fuyres
Olly
Tanshu
Toumyon
44 plaatsers

    Pokémon

    Enquête

    Wat is je favorieten type?

    [ 0 ]
    Pokémon  - Pagina 27 Voteba100%Pokémon  - Pagina 27 Voteba12 [0%] 
    [ 6 ]
    Pokémon  - Pagina 27 Voteba1012%Pokémon  - Pagina 27 Voteba12 [12%] 
    [ 4 ]
    Pokémon  - Pagina 27 Voteba108%Pokémon  - Pagina 27 Voteba12 [8%] 
    [ 2 ]
    Pokémon  - Pagina 27 Voteba104%Pokémon  - Pagina 27 Voteba12 [4%] 
    [ 2 ]
    Pokémon  - Pagina 27 Voteba104%Pokémon  - Pagina 27 Voteba12 [4%] 
    [ 3 ]
    Pokémon  - Pagina 27 Voteba106%Pokémon  - Pagina 27 Voteba12 [6%] 
    [ 0 ]
    Pokémon  - Pagina 27 Voteba100%Pokémon  - Pagina 27 Voteba12 [0%] 
    [ 1 ]
    Pokémon  - Pagina 27 Voteba102%Pokémon  - Pagina 27 Voteba12 [2%] 
    [ 1 ]
    Pokémon  - Pagina 27 Voteba102%Pokémon  - Pagina 27 Voteba12 [2%] 
    [ 1 ]
    Pokémon  - Pagina 27 Voteba102%Pokémon  - Pagina 27 Voteba12 [2%] 
    [ 5 ]
    Pokémon  - Pagina 27 Voteba1010%Pokémon  - Pagina 27 Voteba12 [10%] 
    [ 3 ]
    Pokémon  - Pagina 27 Voteba106%Pokémon  - Pagina 27 Voteba12 [6%] 
    [ 0 ]
    Pokémon  - Pagina 27 Voteba100%Pokémon  - Pagina 27 Voteba12 [0%] 
    [ 7 ]
    Pokémon  - Pagina 27 Voteba1013%Pokémon  - Pagina 27 Voteba12 [13%] 
    [ 7 ]
    Pokémon  - Pagina 27 Voteba1013%Pokémon  - Pagina 27 Voteba12 [13%] 
    [ 6 ]
    Pokémon  - Pagina 27 Voteba1012%Pokémon  - Pagina 27 Voteba12 [12%] 
    [ 4 ]
    Pokémon  - Pagina 27 Voteba108%Pokémon  - Pagina 27 Voteba12 [8%] 

    Totaal aantal stemmen: 52
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Pokémon  - Pagina 27 Empty Re: Pokémon

    Bericht van wolfie559 ma jan 20, 2014 9:58 am

    Urameshiya schreef:
    wolfie559 schreef:uuuugh.... ik wil ni alsnog ALLE pokemon gaan vangen en dergelijke... dat is like way to much trouble... vooral omdat ik mijn shiny ralts productie dan moet stop zetten
    Als je er eenmaal mee bezig bent gaat het sneller dan je denkt! En als de verzameldrang zich eenmaal meester van je gemaakt heeft, geeft het erg veel voldoening om je Pokedex steeds completer te zien worden. k;P

    En niet geheel ongerelateerd daaraan: dankzij de hulp van A-Duck heb ik nu ook Shaymin en Manaphy in m'n dex! Lof aan A-Duck! :D

    (Dat brengt de stand op 717/718, met alleen bij Mew nog een open plaats. k:D)

    pfff jij hebt gemakkelijk praten... jij had temminste een stuk of 5000 legendarys en een pokebank. ik heb alleen uw mons om mee te werken die ik allemaal 50 keer kan gaan breeden (en dus wonder raltsen moet wegdoen)
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Pokémon  - Pagina 27 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Urameshiya ma jan 20, 2014 6:07 pm

    wolfie559 schreef:pfff jij hebt gemakkelijk praten... jij had temminste een stuk of 5000 legendarys en een pokebank
    Dat valt heus mee. Als je één legendary hebt kun je ze allemaal krijgen. Je zou bijvoorbeeld het volgende kunnen proberen op de GTS:

    Zapdos/Articuno/Moltres --> Yveltal --> Xerneas --> Cresselia --> Suicune/Entei/Raikou.
    (EDIT: Okee, misschien is Zapdos/Articuno/Moltres --> Regice of zo --> vanaf daar verder eigenlijk een makkelijkere)

    Als je daar eenmaal bent kun je de andere Pokébank legendaries (behalve de event dingen natuurlijk) ook in handen krijgen.

    Met geduld zijn al die ruilen prima mogelijk, en het risico dat je loopt is niet groot, want een random PokéBank legendary uiteindelijk weer terugruilen naar je legendarische vogelbeest kan denk ik niet moeilijk zijn.

    De niet-legendaries van buiten Kalos krijgen is ook niet vreselijk moeilijk. De truc is alleen dat je niet zelf op de GTS op zoek gaat, maar er dingen op zet en de Pokémon van je keuze - moet natuurlijk wel de versie zijn die mensen uit het ei krijgen, en niet een verder geëvolueerde vorm - ervoor terugvraagt. Wacht gewoon tot ze naar jou toe komen!

    Gen 4 en 5 starters doen het meestal wel goed als lokaas, en anders zijn Pokémon die competitief nuttig zijn maar die nog niet iedereen al lang heeft ook altijd wel gewild. Ergens ter wereld gaat er wel iemand zijn die jouw Pokémon wil en toevallig de Pokémon die jij terug wil gebreed heeft en er stapels van heeft liggen. Het kan even tijd kosten, maar ik denk dat je tijd genoeg hebt terwijl je Raltsen aan het breeden bent. k;P

    (Je zegt wel dat ik makkelijk praten heb, maar ik heb ook een hoop dingen van de GTS gehaald omdat ik te lui was om ze te gaan vangen in B2 en over te zetten. Anders gezegd: van de GTS halen is JUIST de makkelijkste manier.)


    Laatst aangepast door Urameshiya op ma jan 20, 2014 7:13 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Pokémon  - Pagina 27 Empty Re: Pokémon

    Bericht van wolfie559 ma jan 20, 2014 6:32 pm

    Urameshiya schreef:
    wolfie559 schreef:pfff jij hebt gemakkelijk praten... jij had temminste een stuk of 5000 legendarys en een pokebank
    Dat valt heus mee. Als je één legendary hebt kun je ze allemaal krijgen. Je zou bijvoorbeeld het volgende kunnen proberen op de GTS:

    Zapdos/Articuno/Moltres --> Yveltal --> Xerneas --> Cresselia --> Suicune/Entei/Raikou.

    Als je daar eenmaal bent kun je de andere Pokébank legendaries (behalve de event dingen natuurlijk) ook in handen krijgen.

    Met geduld zijn al die ruilen prima mogelijk, en het risico dat je loopt is niet groot, want een random PokéBank legendary uiteindelijk weer terugruilen naar je legendarische vogelbeest kan denk ik niet moeilijk zijn.

    De niet-legendaries van buiten Kalos krijgen is ook niet vreselijk moeilijk. De truc is alleen dat je niet zelf op de GTS op zoek gaat, maar er dingen op zet en de Pokémon van je keuze - moet natuurlijk wel de versie zijn die mensen uit het ei krijgen, en niet een verder geëvolueerde vorm - ervoor terugvraagt. Wacht gewoon tot ze naar jou toe komen!

    Gen 4 en 5 starters doen het meestal wel goed als lokaas, en anders zijn Pokémon die competitief nuttig zijn maar die nog niet iedereen al lang heeft ook altijd wel gewild. Ergens ter wereld gaat er wel iemand zijn die jouw Pokémon wil en toevallig de Pokémon die jij terug wil gebreed heeft en er stapels van heeft liggen. Het kan even tijd kosten, maar ik denk dat je tijd genoeg hebt terwijl je Raltsen aan het breeden bent. k;P

    (Je zegt wel dat ik makkelijk praten heb, maar ik heb ook een hoop dingen van de GTS gehaald omdat ik te lui was om ze te gaan vangen in B2 en over te zetten. Anders gezegd: van de GTS halen is JUIST de makkelijkste manier.)

    wel het voordeel is natuurlijk dat ik zo een aantal mons zou kunnen te pakken krijgen die ik zou willen (waaronder rayquaza)
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Pokémon  - Pagina 27 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Urameshiya ma jan 20, 2014 8:39 pm

    Woohoo! Ik heb net met iemand een Mew geruild! Voor het eerst in alle zes generaties is mijn national Pokédex nu dus helemaal compleet!

    Nogmaals bedankt aan iedereen die me geholpen heeft! k:D Mocht er iemand hulp van mij nodig hebben bij hun eigen dex: je hoeft het maar te vragen!
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Pokémon  - Pagina 27 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Graan wo jan 22, 2014 8:00 pm

    Updates:

    Shiny en Masuda Method

    En de Pokébank is terug in Japan.
    Cryogenic Cereal
    Cryogenic Cereal
    Zilveren Soku Kleinmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hoge consumptie aan teken- en notitiepapier.

    Pokémon  - Pagina 27 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Cryogenic Cereal wo jan 22, 2014 11:23 pm

    Welp, ik heb mijn gimmick team gemaakt; een Ghost-type team. Kan wel wat andere mons gebruiken voor dat, maar eh.
    Graan schreef:Updates:

    Shiny en Masuda Method

    En de Pokébank is terug in Japan.
    Holy shit, dat is hoog.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Pokémon  - Pagina 27 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Urameshiya do jan 23, 2014 6:40 pm

    ^Okee, intussen wordt de verleiding wel groot om ook te gaan Masuda'en...

    Overigens begon ik net het gevoel te krijgen dat die shiny charm van me vervloekt was of zo, tot ik (enkele minuten geleden) mijn eerste wilde shiny in X/Y tegen ben gekomen.

    ...een roze Dunsparce.

    Maar toch. Een shiny! k=w=


    Laatst aangepast door Urameshiya op do jan 23, 2014 8:32 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Pokémon  - Pagina 27 Empty Re: Pokémon

    Bericht van wolfie559 do jan 23, 2014 6:58 pm

    Urameshiya schreef:^Okee, intussen wordt de verleiding wel groot om ook te gaan Masuda'en...

    Overigens begon ik net het gevoel te krijgen dat die shiny charm van me vervloekt was of zo, tot ik (enkele minuten geleden) mijn eerste wilde shiny in X/Y tegen ben gekomen.

    ...een roze Dunsparce.

    Maar toch. Een shiny! k=w=



    DON'T DO IT YOU WILL HAVE TO BEAR WITH THE CURSE OF NOT GETTING A SHINY FOR 2 MONTHS!!!
    ThyVonR
    ThyVonR
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Bugs

    Pokémon  - Pagina 27 Empty Re: Pokémon

    Bericht van ThyVonR do jan 23, 2014 7:19 pm

    Urameshiya schreef:^Okee, intussen wordt de verleiding wel groot om ook te gaan Masuda'en...

    Overigens begon ik net het gevoel te krijgen dat die shiny charm van me vervloekt was of zo, toen ik (enkele minuten geleden) mijn eerste wilde shiny in X/Y tegen ben gekomen.

    ...een roze Dunsparce.

    Maar toch. Een shiny! k=w=
    Gefelciteerd! Ik had een Dunsparce in D/P gechained voordat X/Y uit waren in de hoop dat hij een leuke evolutie zou krijgen, maar helaas. Dunsparce wordt weer eens vergeten door GameFreak ;w;

    Ik zou gewoon lekker gaan breeden voor Pokemons met goede IV's en (waar het kan) gebruik maken van Masuda. Ik gebruikte een Japanse Ralts die ik van de Wonder Trade had gekregen toen ik een gewone Ralts aan het breeden was en dat heeft gelukkig uitgepakt.

    Ik heb inmiddels ook al een aardig monotype Water team gebreed. Ik moet alleen mijn Feebas nog laten evolueren. Zou iemand daar bij kunnen helpen? Hij hoeft alleen maar even heen en weer geruild te worden.
    Voor de moeite kan ik een Water starter (geen Oshawott) met goede IV's geven, waarvan de meesten ook nog enkele egg moves hebben.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Pokémon  - Pagina 27 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Urameshiya vr jan 24, 2014 2:05 am

    wolfie559 schreef:
    Urameshiya schreef:^Okee, intussen wordt de verleiding wel groot om ook te gaan Masuda'en...
    DON'T DO IT YOU WILL HAVE TO BEAR WITH THE CURSE OF NOT GETTING A SHINY FOR 2 MONTHS!!!
    Ik durf het bijna niet te zeggen, maar...

    ...zo'n 8 uur na m'n shiny Dunsparce, ben ik nu ook de trotse eigenaar van een shiny adamant Mawile met IVs van 31/16/31/x/31/31.

    Het was ei #141. Hoera voor de shiny charm en voor wat blijkbaar een geluksdag was! k:D

    Jammer dat juist die attack IV lager uit moest vallen, maar dat repareer ik wel met wat extra EVs in die hoek... :D

    EDIT: Dit is... gewoonweg bizar!

    Ik ben m'n Mawile aan het EV-trainen, en ik was begonnen met Whismurs in de Connecting Cave. De tweede horde die ik tegenkom - sowieso de tweede wilde encounter sinds het uitkomen van die Mawile - bevat een shiny Zubat...

    Drie maanden geen shinies gevonden in Y, en nu opeens 3 op één dag! Zelfs als je die shiny charm meerekent is dit echt moeilijk te geloven...

    Overigens gaat deze shiny Zubat naar Uno, omdat ik hem in een onbewaakt moment niet zo lang geleden beloofde dat in het onwaarschijnlijke geval dat ik zo'n lelijke groene Zubat zou vinden, dat hij 'm dan mocht hebben. k;P

    ThyVonR schreef:Ik heb inmiddels ook al een aardig monotype Water team gebreed. Ik moet alleen mijn Feebas nog laten evolueren. Zou iemand daar bij kunnen helpen? Hij hoeft alleen maar even heen en weer geruild te worden.
    Tuurlijk! Stuur me maar een tradeverzoek, als niet al iemand anders je geholpen heeft.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Pokémon  - Pagina 27 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Urameshiya di jan 28, 2014 5:49 pm

    Haha, ik kom er net achter dat je op je verjaardag een heel speciaal welkom krijgt als je het Pokémon center binnenloopt!

    ...maar waarvoor ik eigenlijk wilde posten, was het volgende: wat zouden jullie ervan zeggen om eens een TvH Pokémon (multi-)battle uurtje af te spreken, van het weekend of zo?

    De laatste tijd heb ik af en toe multi battles gespeeld met mensen van hier, en dat was erg leuk, maar het wordt natuurlijk nog leuker als er nog meer mensen tegelijk online zijn! En aangezien het niet meer uit zichzelf gebeurt dat er veel TvH'ers online zijn, omdat de meeste mensen het spel nog maar incidenteel spelen, zou het denk ik leuk zijn om daar eens een moment voor af te spreken. k:D

    Daarbij wil ik er op wijzen dat multi battles ook voor mensen zonder zorgvuldig geperfectioneerd team leuk zijn! Ten eerste is dat omdat je nooit alleen voor staat, en ten tweede omdat er sowieso weinig ruimte voor complexe strategieën is in een multi battle met ter plekke samengestelde spelercombinaties. ^^;
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Pokémon  - Pagina 27 Empty Re: Pokémon

    Bericht van wolfie559 di jan 28, 2014 6:08 pm

    Urameshiya schreef:Haha, ik kom er net achter dat je op je verjaardag een heel speciaal welkom krijgt als je het Pokémon center binnenloopt!

    ...maar waarvoor ik eigenlijk wilde posten, was het volgende: wat zouden jullie ervan zeggen om eens een TvH Pokémon (multi-)battle uurtje af te spreken, van het weekend of zo?

    De laatste tijd heb ik af en toe multi battles gespeeld met mensen van hier, en dat was erg leuk, maar het wordt natuurlijk nog leuker als er nog meer mensen tegelijk online zijn! En aangezien het niet meer uit zichzelf gebeurt dat er veel TvH'ers online zijn, omdat de meeste mensen het spel nog maar incidenteel spelen, zou het denk ik leuk zijn om daar eens een moment voor af te spreken. k:D

    Daarbij wil ik er op wijzen dat multi battles ook voor mensen zonder zorgvuldig geperfectioneerd team leuk zijn! Ten eerste is dat omdat je nooit alleen voor staat, en ten tweede omdat er sowieso weinig ruimte voor complexe strategieën is in een multi battle met ter plekke samengestelde spelercombinaties. ^^;

    klinkt goed ik zal er zijn

    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Pokémon  - Pagina 27 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Princess Sylvysprit di jan 28, 2014 11:29 pm

    Ura schreef:van het weekend of zo?
    Based Ura, perfecte timing, dan heb ik eens wat goed internet xD
    Had je al een tijd in gedachte ofzo? Dat zou wel handig zijn want mijn weekend is nogal druk, m'n moeder is op Zaterdag jarig enzo, ik kan dan ook wel gewoon, maar niet zooooo lang, een uurtje zal wel lukken denk ik, heb er eigenlijk nu al zin in, nu kunnen jullie eindelijk mijn elegante team bewonderen~!

    Gefeliciteerd met de dex trouwens!
    Ik ken de moeite, had het ook bij Ruby gedaan (Het was gelukt!)
    Maar oh wow, dat blije gevoel als je het dan eindelijk haalt, je kan je dan gewoon een échte Pokemon Master noemen
    (Wel iedereen gevangen tog?)
    Alcus
    Alcus
    Zilveren Soku Grootmeester


    Pokémon  - Pagina 27 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Alcus wo jan 29, 2014 1:28 am

    Dat lijkt me leuk. Ik heb laatst met een paar multibattles mee gedaan en het was leuk. Ik zal komend weekend online proberen te zijn.
    ThyVonR
    ThyVonR
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Bugs

    Pokémon  - Pagina 27 Empty Re: Pokémon

    Bericht van ThyVonR wo jan 29, 2014 8:56 am

    Multibattles klinken inderdaad als een leuk idee. Ik doe ook mee, als dat kan.

    Also Ura, bedankt voor de hulp met de Feebas! Helaas was er het gevecht daarna iets mis met de verbinding, maar ik sta open voor een rematch.

    Gesponsorde inhoud


    Pokémon  - Pagina 27 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu vr mei 17, 2024 10:13 am