Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+27
Shiro
TheEternalMokou
Frozen Frog
Zumochi
Mitch
Nickolas⑨
George.
Kip
Info
RakeStriver
UNOwen
Meira
Sophie
Nekotaku
Michiresu
LightSpeedReisen
happy30
kyr2005
AseliaNL
badkiara
FlandreScarlet
Pshycho Maniac
Patchouli
Quwanti
Urameshiya
GMavak
Hakurei Ninja
31 plaatsers

    Je huidige doel in Touhougames

    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 6 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Nekotaku ma maa 26, 2012 4:48 pm

    Wow, 1CC op lunatic. Da's knap, Ura! Aan zo'n niveau zit ik nog lang niet, als het me ooit al lukt.

    Wat betreft TH7, ik vind een spel echt voltooid op een moeilijkheidsgraad als ik het met alle personages in alle shot modes weet uit te spelen. Met EoSD is dat gelukt, maar aangezien TH7 er 6 heeft in totaal zou dat wel eens wat te veel kunnen zijn. Met een extra maand kom ik er misschien wel. Als ik er dan echt genoeg van heb is het IN tijd. Gewoon een spel 1CC'en voelt niet echt als voldoende aan om het als klaar te beschouwen. Ik wil het gevoel hebben dat ik het consistent zou kunnen 1CC'en.
    LightSpeedReisen
    LightSpeedReisen
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : De meeste onopvallende main-character ooit zijn.

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 6 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van LightSpeedReisen di maa 27, 2012 9:26 am

    Mijn huidige doel nu is om de extra stage in MoF te unlocken, so far kom ik bij Kanako's laatste spell card.
    George.
    George.
    Hooggewaardeerde verdwaalde ⑨


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Kan als een spin kijken.

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 6 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van George. zo apr 01, 2012 11:08 pm

    Stage 2 halen zonder dood te gaan ^^'














    No. Srsly. Ik werk mezelf ALTIJD klem.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 6 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Nekotaku ma apr 02, 2012 11:34 pm

    Het is weliswaar vermoeiend, maar je zou eens een hele namiddag en/of avond Touhou moeten spelen, George.. Tijdens zo'n lange sessies kan je echt heel veel vooruitgang boeken en je huidige limiet verhogen.

    Onlangs heb ik PCB een redelijk aantal keren na elkaar gespeeld, met lange sessies Hitogata Happa in dezelfde dag. En nu merk ik opeens dat ik veel sneller tussen patronen doorbeweeg dan vroeger, toen ik minder mobiel was. Na een half jaartje of zo doe je dingen waarvan je vroeger dacht dat het nooit zou lukken.

    Oh, en in tegenstelling tot was sommigen beweren is er totaal niks mis met easy mode. Het is veel beter te oefenen op een manier waar je plezier aan beleeft dan iets dat enkel frustrerend is.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 6 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Quwanti di apr 03, 2012 5:53 pm

    Ik had laatst "extra stage halen van Mountain of Faith" toegevoegd aan mijn "to do"-lijstje, en die heb ik vandaag gehaald! Na twee dagen "keihard"(kuch) spelen heb ik hem gehaald tot de laatste spell card, en die ook gefinished. Het scheelde maar net, though. ・3・

    Replay: http://replays.gensokyo.org/download.php?id=19996
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 6 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van UNOwen za apr 07, 2012 12:27 pm

    Nog steeds EoSD op normal. Ik ben nog nooit ZOOO (replay) dichtbij geweest om het te clearen. Ik kwam tot Remi's laatste spellcard, met nog 0 levens en 0 bommen over. En ik heb het nog lang volgehouden vind ik ・3・ Als ik niet zo stom was doodgegaan met nog een boel bommen over, van het me zeker gelukt! xD
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 6 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Quwanti za apr 07, 2012 12:40 pm

    Ik heb nu ook Subterranean Animism normal gecleared en dus de Extra Stage unlocked. Ik ging ook even random the Embodiment of Scarlet Devil spelen op normal en ook opeens die Gec;eared. ・3・ Al zijn beide Extra stages nogal... Frustrerend. xD
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 6 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Nekotaku za apr 07, 2012 4:35 pm

    UNOwen schreef:Nog steeds EoSD op normal. Ik ben nog nooit ZOOO (replay) dichtbij geweest om het te clearen. Ik kwam tot Remi's laatste spellcard, met nog 0 levens en 0 bommen over. En ik heb het nog lang volgehouden vind ik ・3・ Als ik niet zo stom was doodgegaan met nog een boel bommen over, van het me zeker gelukt! xD
    In die fase heb ik ook een tijdje gezeten. Volgende keer lukt het zeker. Speel stage 4 en 5 een paar keer in practice mode; als je daar een extra leven weet te bewaren haal je het vast!
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 6 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Pshycho Maniac ma apr 09, 2012 3:26 pm

    Bezig met Touhou 8.
    Hurr

    Zoveel stomme doodgaan momenten.
    Nickolas⑨
    Nickolas⑨
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : De simpelste dingen te vergeten

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 6 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Nickolas⑨ ma apr 09, 2012 6:49 pm

    Ik ben zelf aan het proberen om in Touhou 8 wat verder te komen in de extra stage dan normaal
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 6 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van UNOwen do apr 12, 2012 1:34 pm

    MIJN EERSTE 1cc OOIT!!! Take that! Hahaha toen het voorbij was begon ik te lachen als een bezetene xD Komt door de adrenaline rush denk ik ^^;
    Anyways nu mijn volgende doel: EoSD ~ Extra Stage.

    Nu zal ik eindelijk tegen Flanny kunnen spelen <3

    Oja, hier is de replay: Link

    Ik had friggin... een heleboel levens. Ik heb denk ik geen enkel leven verloren tot Patchy, en ik kwam bij Remilia met 4 levens en 1 bom. Bij Sakuya heb ik wel een boel levens verloren.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 6 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Nekotaku za apr 14, 2012 12:11 pm

    UNOwen schreef:MIJN EERSTE 1cc OOIT!!! Take that! Hahaha toen het voorbij was begon ik te lachen als een bezetene xD Komt door de adrenaline rush denk ik ^^;
    Anyways nu mijn volgende doel: EoSD ~ Extra Stage.

    Nu zal ik eindelijk tegen Flanny kunnen spelen <3

    Oja, hier is de replay: Link

    Ik had friggin... een heleboel levens. Ik heb denk ik geen enkel leven verloren tot Patchy, en ik kwam bij Remilia met 4 levens en 1 bom. Bij Sakuya heb ik wel een boel levens verloren.
    OMEDETOOOO!
    Ik had effe gelezen "geen levens verloren tegen Patchy". Dat zou wel heel indrukwekkend zijn geweest. In elk geval, mooi gedaan. Bij Remi geraken met 4 levens is erg goed. En het is behoorlijk normaal dat je er bij Sakuya wat verliest. Daar kom je er niet met enkel planning en oefening, sommige van 'r spellcards zijn gewoon maniakaal dodgen.

    EoSD is al een tijdje voor me geleden. Ik ga je replay eens bekijken om te zien hoe anderen het aanpakken. Veel plezier met de Extra!
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 6 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Pshycho Maniac za apr 14, 2012 1:25 pm

    Gefeliciteerd Em!
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 6 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Nekotaku zo apr 15, 2012 7:45 pm

    Whoop, net eerst 1CC normal in Imperishable Night gehaald, team Reimu & Yukari. Heb ik niet erg lang voor moeten oefenen. Last Spell van Eirin is wel niet gelukt. De spellcards in dit spel vind ik erg origineel en leuk, en er valt ook veel te unlocken. Dus ik denk dat ik er nog een tijdje mee bezig zal zijn.
    Mitch
    Mitch
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : To disappear in plain sight

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 6 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Mitch vr mei 11, 2012 6:09 pm

    Hoge prioriteit;
    HRtP 1CC
    SoEW 1CC
    PoDD 1CC
    LLS 1CC
    MS 1CC
    EoSD 1CC
    PCB 1CC
    IaMP 1CC
    IN 1CC
    PoFV 1CC
    MoF 1CC
    SWR 1CC
    SA 1CC
    UFO 1CC
    Soku 1CC
    TD 1CC

    Lage(re) prioriteit;
    SoEW 1CC met de resterende characters (All)
    PoDD 1CC met de resterende characters
    LLS 1CC met de resterende characters
    MS 1CC met de resterende characters
    EoSD 1CC met de resterende characters (Reimu B en Marisa A)
    PCB 1CC met de resterende characters (All, waarschijnlijk Reimu A, Reimu B, Marisa A, Marisa B en Sakuya A)
    IaMP 1CC met de resterende characters
    IN 1CC met de resterende characters (All Teams, waarschijnlijk Border Team, Magic Team en Scarlet Team)
    PoFV 1CC met de resterende characters (Allemaal vanaf Youmu)
    MoF 1CC met de resterende characters (Reimu C, Marisa A en Marisa C)
    SWR 1CC met de resterende characters
    SA 1CC met de resterende characters (Reimu A, Reimu B, Marisa A, Marisa B en Marisa C)
    UFO 1CC met de resterende characters (Reimu B, Marisa A, Marisa B, Sanae A en Sanae B)
    Soku 1CC met de resterende characters
    GFW 1CC met alle routes (ALL. HARD GAME IS HARD.)
    TD 1CC met de resterende characters (Sanae, Youmu)
    Daarna pas de Extra Stages. Die ik soms tussendoor doe voor de lol.

    .. Dat is mijn lijst. ^^''

    Gesponsorde inhoud


    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 6 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo apr 28, 2024 1:36 am