Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+27
Shiro
TheEternalMokou
Frozen Frog
Zumochi
Mitch
Nickolas⑨
George.
Kip
Info
RakeStriver
UNOwen
Meira
Sophie
Nekotaku
Michiresu
LightSpeedReisen
happy30
kyr2005
AseliaNL
badkiara
FlandreScarlet
Pshycho Maniac
Patchouli
Quwanti
Urameshiya
GMavak
Hakurei Ninja
31 plaatsers

    Je huidige doel in Touhougames

    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 5 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van UNOwen vr maa 02, 2012 11:34 pm

    Ik ben al eens tot Flan geraakt. Maar dat was voordat ik besloot om geen EX stages te doen voordat ik normal had ge1CC'd ;)
    Want de EX was al geunlocked.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 5 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Urameshiya di maa 13, 2012 6:53 am

    Yay, ik heb gisteren maar eens de Last Words vrijgespeeld die ik nog miste. Niet dat dat m'n huidige doel was, maar het was toch leuk. Nu moet ik ze ook nog capturen, maar dat komt een andere keer wel weer. :)
    RakeStriver
    RakeStriver
    Slapeloze pannentrommelaar


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Lezen, schrijven, luisteren... oh, moet het speciale vermogens zijn dan?

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 5 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van RakeStriver di maa 13, 2012 3:54 pm

    Ik ben nu Hisoutensoku aan het spelen, weet vrijwel de hele moveset van Suika, nu nog Patchouli en Aya leren. Met Suika ben ik al good to go met spelen!

    En uiteraard een deck bouwen die ik wil en dat betekent dat ik voor sommige kaarten een four-of-a-kind moet hebben.
    Info
    Info
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 19
    Speciale vermogens : datwiljewelwetenhe

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 5 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Info di maa 13, 2012 5:24 pm

    Goed bezig Rake~!
    Ik ben wel benieuwd~ hoe goed je bent met suika~
    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 5 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Meira di maa 13, 2012 8:13 pm

    Hoeveel mensen spelen nog zo af en toe Hisoutensoku?
    Want ik ben wel benieuwd met mijn Yukari :3
    RakeStriver
    RakeStriver
    Slapeloze pannentrommelaar


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Lezen, schrijven, luisteren... oh, moet het speciale vermogens zijn dan?

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 5 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van RakeStriver di maa 13, 2012 10:32 pm

    Er was een toernooi van Hisoutensoku op dit forum aan de gang, maar die is dood denk ik...

    misschien iemand hier die een stash Phoenix Downs heeft?
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 5 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Urameshiya di maa 13, 2012 11:54 pm

    RakeStriver schreef:Er was een toernooi van Hisoutensoku op dit forum aan de gang, maar die is dood denk ik...

    misschien iemand hier die een stash Phoenix Downs heeft?
    Het is dood totdat iemand besluit het nieuw leven in te blazen. Dat zou iedereen mogen doen die dat wil, denk ik. :)
    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 5 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Meira wo maa 14, 2012 1:23 pm

    Urameshiya schreef:
    RakeStriver schreef:Er was een toernooi van Hisoutensoku op dit forum aan de gang, maar die is dood denk ik...

    misschien iemand hier die een stash Phoenix Downs heeft?
    Het is dood totdat iemand besluit het nieuw leven in te blazen. Dat zou iedereen mogen doen die dat wil, denk ik. :)

    Dat zou inderdaad wel een idee zijn... misschien een nieuw topic aan maken om te zien hoeveel er zouden willen meedoen? En ik gebruik liever Mokou Downs.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 5 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Urameshiya wo maa 14, 2012 1:57 pm

    Meira schreef:
    Urameshiya schreef:
    RakeStriver schreef:Er was een toernooi van Hisoutensoku op dit forum aan de gang, maar die is dood denk ik...

    misschien iemand hier die een stash Phoenix Downs heeft?
    Het is dood totdat iemand besluit het nieuw leven in te blazen. Dat zou iedereen mogen doen die dat wil, denk ik. :)

    Dat zou inderdaad wel een idee zijn... misschien een nieuw topic aan maken om te zien hoeveel er zouden willen meedoen? En ik gebruik liever Mokou Downs.
    Een helemaal nieuw topic lijkt me inderdaad een goed idee, de oude is behoorlijk verouderd. Ik zal de oude ook maar meteen ont-sticky-en.
    Info
    Info
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 19
    Speciale vermogens : datwiljewelwetenhe

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 5 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Info wo maa 14, 2012 3:08 pm

    misschien is het sowieso een goed idee om de nieuwe topic, als ie komt, niet sticky te maken. niemand leest ze dan..
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 5 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Urameshiya wo maa 14, 2012 3:16 pm

    Infinnacage schreef:misschien is het sowieso een goed idee om de nieuwe topic, als ie komt, niet sticky te maken. niemand leest ze dan..
    Waarom zouden ze dan niet gelezen worden? Ze lichten nog steeds op als er nieuwe posts in staan, toch? ^^; Maar deze discussie dwaalt een beetje af van waar dit topic eigenlijk voor is. Misschien kunnen we het hier beter in het oude soku-toernooi-topic over hebben.
    Kip
    Kip
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Maan zijn. Ik ben maan.

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 5 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Kip do maa 22, 2012 2:12 pm

    Ik heb eigenlijk weer eens zin om in games te no-vertical'en.
    Sowieso probeer ik meestal te 1cc'en zonder misses en bombs (wat altijd faalt na stage 3 Y_Y LOL ).

    Iemand trouwens ooit gehoord van de speler genaamd GIL?
    Hij was erg actief met EoSD en PCB, en heeft o.a. PCB Phantasm stage uitgespeeld door te no-vertical'en, en heeft spell card no. 140 verslagen door een time challenge aan te gaan.
    Verder past hij ook handicaps toe zoals no-horizontal op easy, en heeft hij EoSD extra stage uitgespeeld zonder misses.

    Lol hij is mijn held much
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 5 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Urameshiya za maa 24, 2012 4:23 pm

    Ik ben vandaag maar eens gaan werken aan een 1cc van TH10 lunatic, maar... Kanako, waarom moet die laatste spell toch zo'n pijnlijke zijn? Dit is echt ontmoedigend! orz


    Kip schreef:Ik heb eigenlijk weer eens zin om in games te no-vertical'en.
    Oh, wauw, op welke moeilijkheidsgraad doe je dat dan? Bij mij lopen pogingen om met dat soort handicaps te spelen eigenlijk nooit goed af, op welke moeilijkheidsgraad dan ook... ^^;

    Kip schreef:Iemand trouwens ooit gehoord van de speler genaamd GIL?
    Oh, van hem heb ik wel eens wat replays gezien. Die waren inderdaad erg indrukwekkend.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 5 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Nekotaku zo maa 25, 2012 12:31 am

    Woohoo! Het was een goed idee om als afsluiter van de dag nog een keertje PCB te spelen, want het is me eindelijk gelukt om het een tweede keer te 1CC'en op normal! Deze keer met Reimu B. Ik heb wel een paar keer belachelijk veel geluk gehad, maar dankzij een avond Hitogata Happa spelen stonden m'n zintuigen op scherp

    EDIT: En vandaag is het nog eens gelukt, dit keer met Marisa A. PCB begint goed te gaan. Nog een maandje en dan kan ik aan IN beginnen.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 5 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Urameshiya ma maa 26, 2012 2:57 pm

    Hoera, het oefenen van de afgelopen paar dagen heeft zijn vruchten afgeworpen! Het is me zojuist voor het eerst gelukt TH10 lunatic te 1cc'en. :D ...maar die laatste spell card maakte ik nog steeds een rommeltje van.

    Nekotaku schreef:En vandaag is het nog eens gelukt, dit keer met Marisa A. PCB begint goed te gaan. Nog een maandje en dan kan ik aan IN beginnen.
    Je gaat eerst nog een maand lang TH7 oefenen? Als ik het zo hoor heb je die toch wel onder de knie ondertussen. =P

    Gesponsorde inhoud


    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 5 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo apr 28, 2024 4:12 pm