Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+27
Shiro
TheEternalMokou
Frozen Frog
Zumochi
Mitch
Nickolas⑨
George.
Kip
Info
RakeStriver
UNOwen
Meira
Sophie
Nekotaku
Michiresu
LightSpeedReisen
happy30
kyr2005
AseliaNL
badkiara
FlandreScarlet
Pshycho Maniac
Patchouli
Quwanti
Urameshiya
GMavak
Hakurei Ninja
31 plaatsers

    Je huidige doel in Touhougames

    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 3 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Quwanti wo sep 07, 2011 6:09 pm

    Mijn doel om de Extra Stage voor het eerst zelf te unlocken is eindelijk gelukt!
    Voor de geïnteresseerden:
    http://replays.gensokyo.org/download.php?id=15804

    Nu gai k proberen om in ieder geval de spell card te pakken te krijgen waar ook een Overdrive versie van is.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 3 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Pshycho Maniac vr sep 09, 2011 8:57 pm

    Mijn nieuwe doel is om voorbij stage 2 te komen zonder continues.
    In easy mode.

    Man, ik ben slecht.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 3 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Urameshiya vr sep 09, 2011 10:05 pm

    @Quwanti: netjes, gefeliciteerd!

    Pshycho Maniac schreef:Mijn nieuwe doel is om voorbij stage 2 te komen zonder continues.
    In easy mode.
    In welke game?



    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 3 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Pshycho Maniac vr sep 09, 2011 11:31 pm

    ...Man. Dat ik dat gemist heb. Ik ben veel te moe.

    Ten Desires is de game die ik bedoel.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 3 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Urameshiya vr sep 09, 2011 11:38 pm

    Twee stages zonder continues op easy... zo ver kan ik je met een paar tips wel krijgen. Echt. Waarschijnlijk maak je het jezelf veel lastiger dan nodig is.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 3 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Pshycho Maniac vr sep 09, 2011 11:42 pm

    Waarschijnlijk.
    Ik moet morgen een paar uur op een huis passen.
    Kan ik een nieuwe poging wagen.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 3 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Urameshiya za sep 10, 2011 12:53 am

    Ik heb even geprobeerd een replay te maken van een heel makkelijke stage 1 + 2 clear. Geen ingewikkelde manouevres of wat dan ook, dus als je dit bekijkt en nadoet kom je er waarschijnlijk vanzelf. Het belangrijkste bij deze twee op easy is niet te veel bewegen, totdat je bijna een kogel in je gezicht krijgt. Maar veel spell cards hebben op easy mode zo weinig kogels dat je een groot deel van de tijd gewoon stil kunt blijven staan.

    Succes ermee morgen!

    Replay

    Mijn huidige doel om TH13 lunatic met Youmu te 1cc'en komt niet echt dichterbij, omdat ik zo onregelmatig oefen dat ik het meeste steeds weer vergeet... --;
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 3 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Pshycho Maniac za sep 10, 2011 2:27 pm

    Urameshiya schreef:Ik heb even geprobeerd een replay te maken van een heel makkelijke stage 1 + 2 clear. Geen ingewikkelde manouevres of wat dan ook, dus als je dit bekijkt en nadoet kom je er waarschijnlijk vanzelf. Het belangrijkste bij deze twee op easy is niet te veel bewegen, totdat je bijna een kogel in je gezicht krijgt. Maar veel spell cards hebben op easy mode zo weinig kogels dat je een groot deel van de tijd gewoon stil kunt blijven staan.

    Succes ermee morgen!

    Replay

    Mijn huidige doel om TH13 lunatic met Youmu te 1cc'en komt niet echt dichterbij, omdat ik zo onregelmatig oefen dat ik het meeste steeds weer vergeet... r--;
    Bedankt, man.

    EDIT:
    Gehaald.
    Ben tot stage drie gekomen met 2 levens.
    En dan ram ik per ongeluk 2 feeën.
    Kwam geeneens bij de midboss.

    Nieuw doel:
    Stage drie zonder continues.
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 3 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Hakurei Ninja za sep 10, 2011 3:57 pm

    Gefeliciteerd, Pshycho! En veel succes met stage 3. ^^


    [20:08u EDIT]
    Net even Shinreibyou (TH13) uitgespeeld op easy met Reimu. Zonder continues uiteraard. Was best een aardige ending. ^^

    Nu de andere personages, I guess.

    [1:47u EDIT]
    Probeerde net ook even te clearen met Marisa, en het is me in een keer gelukt. :) yay

    [EDIT 13 september]
    En nu even Sanae en Youmu ook uitgespeeld. Behalve de alternatieve endings heb ik dus heel easy mode uitgespeeld zo ongeveer.
    En het potje met Youmu was het spannendste potje Touhou dat ik in een tijd heb gehad. Ik had op het laatst zonder levens over het een paar keer nog maar nèt overleefd.

    Dus op easy heb ik alleen nog maar de alternatieve endings te doen, en eventueel spellcards in practice mode. Daarna wordt mijn doel om eindelijk TH10 op easy uit te spelen.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 3 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Quwanti di sep 20, 2011 7:45 am

    Nou, ik heb nu in ieder geval alle overdrive spell cards unlocked, ook die van Mamizou. Alleen nu moet ik nog die van Kyouko, Yoshika, Seiga en Mamizou capturen.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 3 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Pshycho Maniac di sep 20, 2011 9:04 am

    Zijn die overdrive spellcards echt zo moeilijk als iedereen zegt?

    En ik heb ten desires uitgespeeld.
    Op easy mode.
    Nieuw doel is het op normal uit te spelen.
    LightSpeedReisen
    LightSpeedReisen
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : De meeste onopvallende main-character ooit zijn.

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 3 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van LightSpeedReisen wo nov 09, 2011 2:29 pm

    Huidig doel:

    Mokou verslaan in touhou 8, momenteel kan ik tot haar 6de spel komen. Maar dat is het zo'n beetje =w=
    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 3 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Michiresu za nov 12, 2011 5:50 pm

    M'n doel is nog altijd eender welk touhou spel op normal uit te kunnen spelen ^^;
    op easy heb ik ten desires al kunnen uitspelen :D
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 39
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 3 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Nekotaku ma dec 12, 2011 8:04 pm

    M'n huidige doel is nog altijd EoSD op normal 1CC'en. Ben continue stage 4 met Reimu A aan het oefenen. Water Sign Princess Undine van Patchy geeft me nog problemen.

    Daarnaast ben ik begonnen met te proberen alle games te 1CC'en op easy. Tot dusver is dat gelukt voor...
    • EoSD (Reimu B en Marisa B, denk ik).
    • IN. Was toen zo moe dat ik op auto-pilot stond.
    • MoF, zonet gedaan. Was de tweede poging. Geen levens verloren tot aan Kanako. Replay staat hier.
    • SA. Ook vandaag gedaan. Was de tweede keer dat ik tegen Utsuho vocht. Behoorlijk nipt... M'n hartslag was echt hoog op het einde, terwijl ik bij MoF relaxed was.
    • Ten Desires. 1CC op de eerste easy poging. Het is inderdaad wel een stukje gemakkelijker dan de rest.


    Ik gebruik trouwens nooit continues. Ook niet om stages vrij te spelen voor practice. Vaste regel van me.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 3 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Quwanti do dec 15, 2011 12:22 am

    Ik had me paar uur geleden bedacht: "Hé, ik heb Mountain of Faith een tijd niet gespeeld." Dat had ik dus opgestart, normal met ReimuA. Bam, meteen een 1cc op normal. En ook mijn tweede spel waar ik de exrta stage heb unlocked. Ik had ook meteen de final spellcard gecaptured, wat ik zelf nogal knap vond. r^^:

    In ieder gevel; nu Subterranean Animism

    Gesponsorde inhoud


    Je huidige doel in Touhougames - Pagina 3 Empty Re: Je huidige doel in Touhougames

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo apr 28, 2024 1:25 pm