Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    Touhou op wikipedia

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Touhou op wikipedia Empty Touhou op wikipedia

    Bericht van Urameshiya zo sep 04, 2011 4:11 pm

    Er zijn plannen om een Nederlandse versie van de Engelse Touhouwiki te maken, maar ondertussen heeft Touhou nog niet eens een pagina op de Nederlandse versie van Wikipedia. Heeft er iemand zin om mee te helpen er een te maken?
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Touhou op wikipedia Empty Re: Touhou op wikipedia

    Bericht van Hakurei Ninja zo sep 04, 2011 4:16 pm

    I'm in :9
    GMavak
    GMavak
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : The Power to rule the world.. nee JK idk XD

    Touhou op wikipedia Empty Re: Touhou op wikipedia

    Bericht van GMavak zo sep 04, 2011 9:41 pm

    Ik wil wel helpen maar ben nogsteeds een beetje Touhou noob.
    Maar kan altijd helpen met vertalen van de engelse pagina.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Touhou op wikipedia Empty Re: Touhou op wikipedia

    Bericht van Quwanti zo sep 04, 2011 11:01 pm

    Ik zat daar laatst ook al aan te denken! Ik zal in ieder geval zeker helpen. :P
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Touhou op wikipedia Empty Re: Touhou op wikipedia

    Bericht van Urameshiya zo sep 04, 2011 11:20 pm

    Wow, er zijn meer mensen voor in dan ik dacht. =O

    GMavak schreef:Ik wil wel helpen maar ben nogsteeds een beetje Touhou noob.
    Maar kan altijd helpen met vertalen van de engelse pagina.
    Ach, volgens mij bestaat een heel groot deel van de Nederlandse wikipedia uit vertalingen van de Engelse, dus daarmee komen we al een heel eind.

    Het gaat er denk ik vooral om dat we door een Nederlandse pagina te maken, duidelijk maken aan andere Nederlanders die die pagina zien, dat er nog meer Touhoufans zijn in Nederland.

    Klein probleempje alleen voor mij: ik heb geen Wikipedia-account, laat staan dat ik ooit een pagina gemaakt heb. XD Maar het is natuurlijk nooit te laat om daar verandering in te brengen...
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Touhou op wikipedia Empty Re: Touhou op wikipedia

    Bericht van Hakurei Ninja zo sep 04, 2011 11:24 pm

    Urameshiya schreef:Maar het is natuurlijk nooit te laat om daar verandering in te brengen...
    Volgens sommigen is het te laat in Januari 2013. Dus ik zou maar snel zijn. ;P
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Touhou op wikipedia Empty Re: Touhou op wikipedia

    Bericht van Urameshiya zo sep 04, 2011 11:55 pm

    Hakurei Ninja schreef:
    Urameshiya schreef:Maar het is natuurlijk nooit te laat om daar verandering in te brengen...
    Volgens sommigen is het te laat in Januari 2013. Dus ik zou maar snel zijn. ;P
    Ninja... over off-topic gesproken... -__-;

    Ik heb net een account aangemaakt, maar ik durf niet echt meteen een nieuwe pagina aan te maken omdat ik nog niet zo zeker ben van hoe het allemaal werkt. (Zeker aangezien een vorige poging tot het maken van een Nederlandse Touhou-pagina verwijdert blijkt te zijn. xD)
    Is er misschien iemand anders hier die wel al vaker Wikipedia-pagina's/edits gemaakt heeft en een klein beginnetje van een Nederlandse 'Touhou Project'-pagina zou kunnen maken zodat we daar dan vervolgens gezamelijk verder aan zouden kunnen bouwen?

    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Touhou op wikipedia Empty Re: Touhou op wikipedia

    Bericht van Quwanti ma sep 05, 2011 12:35 am

    Ik heb hem net aangemaakt (http://nl.wikipedia.org/wiki/Touhou_Project). De laatste keer was die verwijderd doordat hij niet echt encyclopedisch-waardig was (denk ik), in ieder geval was het niet echt gericht naar een iemand die er nog nooit van heeft gehoord.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Touhou op wikipedia Empty Re: Touhou op wikipedia

    Bericht van Urameshiya ma sep 05, 2011 12:45 am

    Ooh, mooi werk.

    Ik heb meteen bij wijze van test een paar detailveranderingetjes aangebracht. Dan komt nu dus de echte uitdaging: om hier met z'n allen een Touhou-waardige pagina van te maken. =p

    Het lijkt me trouwens dat wat we daar doen straks ook als basis kan dienen voor de Nederlandse Touhouwiki, als die er eenmaal is.
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Touhou op wikipedia Empty Re: Touhou op wikipedia

    Bericht van Hakurei Ninja ma sep 05, 2011 2:36 am

    Ik heb hem een beetje uitgebreid. Misschien moet het kopje Geschiedenis een andere titel, want volgens mij hebben maar nauwelijks artikelen van gameseries een geschiedenisstukje.

    Gesponsorde inhoud


    Touhou op wikipedia Empty Re: Touhou op wikipedia

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 11:16 pm